Θεσσαλονίκη: Η άνοιξη μπαίνει ως… οδοστρωτήρας
29/02/2020 18:00
29/02/2020 18:00
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η εργολαβία του δήμου Θεσσαλονίκης για την αποκατάσταση του οδοστρώματος σε διάφορους δρόμους της πόλης.
Ο Κωνσταντίνος Μπουγιούκας, πολιτικός μηχανικός, επιβλέπων το έργο από το δήμο, σημειώνει στη «Θ» ότι το μεγαλύτερο μέρος της εργολαβίας, που ολοκληρώνεται στις 30 Απριλίου, είναι η ανακατασκευή των οδών Κατσιμίδη (από Αγ. Δημητρίου έως Αλ. Παπαναστασίου, εκτός του τμήματος Λαμπράκη με Παπάφη), 25ης Μαρτίου (στα προβληματικά σημεία από Γ. Παπανδρέου έως Αλκμήνης), Ι. Δραγούμη (από Ολύμπου μέχρι Εγνατία) και Βενιζέλου (από Φιλίππου μέχρι Αγ. Δημητρίου).
Το τμήμα της Ι. Δραγούμη κάτω από την Εγνατία δεν εντάχθηκε στη μελέτη, παρότι προβληματικό, διότι υπήρχε το ενδεχόμενο η Αττικό Μετρό να διεξάγει εργασίες. Εάν όμως δοθεί άδεια από την τροχαία και περισσέψουν και ασφαλτικά, θα ασφαλτοστρωθεί και το επίμαχο τμήμα, δεσμεύεται ο κ. Μπουγιούκας.
Επιπλέον, πρόκειται να ανακατασκευαστεί ο κόμβος της Γρ. Λαμπράκη από την Κ. Καραμανλή έως τη Δοϊράνης.
Η… αειθαλής γραφειοκρατία
Σε ό,τι αφορά την… πολύπαθη ανακατασκευή της λεωφόρου Στρατού, από την Καυταντζόγλου μέχρι την Κωνσταντινουπόλεως και μπροστά από το Βυζαντινό Μουσείο, έχει καθυστερήσει διότι η ΕΥΑΘ είχε ενημερώσει το δήμο ότι θέλει πρώτα να προβεί σε αντικατάσταση του δικτύου ύδρευσης. Έπειτα από μήνες αναμονής η ΕΥΑΘ έλαβε τελικά τα περιοριστικά μέτρα από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης, τονίζει στη «Θ» ο Γιάννης Πέγιος, προϊστάμενος τμήματος Οδοποιίας και Οδικής Σήμανσης του δήμου.
Πλέον τα συνεργεία της ΕΥΑΘ πιάνουν δουλειά αύριο και αναμένεται να τελειώσουν σε μία εβδομάδα, οπότε οι ασφαλτοστρώσεις θα αρχίσουν περίπου μετά το πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου.
Μετά την ολοκλήρωση της επισκευής της λεωφόρου Στρατού, τα συνεργεία του εργολάβου θα αναλάβουν τις ασφαλτοστρώσεις των οδών που αναφέρονται παραπάνω.
Η ΕΥΑΘ επιβεβαιώνει μέσω της «Θ» πως «αν και συνεννοηθήκαμε με το δήμο να το προχωρήσουμε, ένα έργο που θα μπορούσε να τελειώσει σε μια-δυο μέρες, με την εμπλοκή του φορέα στην ευθύνη του οποίου είναι ο δρόμος, εν προκειμένω η Α.Δ.Μ.-Θ., φτάνει να πιάνει τουλάχιστον έξι μήνες».
Την ίδια «μοίρα» αντιμετωπίζουν και τα ψυχροπλαστικά χρώματα για τις διαγραμμίσεις των δρόμων της Θεσσαλονίκης. Ο κ. Πέγιος εκτιμά πως λόγω γραφειοκρατίας η προμήθεια των νέων ανθεκτικότερων χρωμάτων δεν μπορεί να γίνει πριν από το τέλος του 2020.
Στο πρακτικό κομμάτι η άσφαλτος που τοποθετείται σε λεωφορειολωρίδες και κόμβους είναι τροποποιημένη, ώστε να αντέχει τα βαριά φορτία.
* Δημοσιεύτηκε στη "Θεσσαλονίκη" στις 27.02.2020
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η εργολαβία του δήμου Θεσσαλονίκης για την αποκατάσταση του οδοστρώματος σε διάφορους δρόμους της πόλης.
Ο Κωνσταντίνος Μπουγιούκας, πολιτικός μηχανικός, επιβλέπων το έργο από το δήμο, σημειώνει στη «Θ» ότι το μεγαλύτερο μέρος της εργολαβίας, που ολοκληρώνεται στις 30 Απριλίου, είναι η ανακατασκευή των οδών Κατσιμίδη (από Αγ. Δημητρίου έως Αλ. Παπαναστασίου, εκτός του τμήματος Λαμπράκη με Παπάφη), 25ης Μαρτίου (στα προβληματικά σημεία από Γ. Παπανδρέου έως Αλκμήνης), Ι. Δραγούμη (από Ολύμπου μέχρι Εγνατία) και Βενιζέλου (από Φιλίππου μέχρι Αγ. Δημητρίου).
Το τμήμα της Ι. Δραγούμη κάτω από την Εγνατία δεν εντάχθηκε στη μελέτη, παρότι προβληματικό, διότι υπήρχε το ενδεχόμενο η Αττικό Μετρό να διεξάγει εργασίες. Εάν όμως δοθεί άδεια από την τροχαία και περισσέψουν και ασφαλτικά, θα ασφαλτοστρωθεί και το επίμαχο τμήμα, δεσμεύεται ο κ. Μπουγιούκας.
Επιπλέον, πρόκειται να ανακατασκευαστεί ο κόμβος της Γρ. Λαμπράκη από την Κ. Καραμανλή έως τη Δοϊράνης.
Η… αειθαλής γραφειοκρατία
Σε ό,τι αφορά την… πολύπαθη ανακατασκευή της λεωφόρου Στρατού, από την Καυταντζόγλου μέχρι την Κωνσταντινουπόλεως και μπροστά από το Βυζαντινό Μουσείο, έχει καθυστερήσει διότι η ΕΥΑΘ είχε ενημερώσει το δήμο ότι θέλει πρώτα να προβεί σε αντικατάσταση του δικτύου ύδρευσης. Έπειτα από μήνες αναμονής η ΕΥΑΘ έλαβε τελικά τα περιοριστικά μέτρα από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης, τονίζει στη «Θ» ο Γιάννης Πέγιος, προϊστάμενος τμήματος Οδοποιίας και Οδικής Σήμανσης του δήμου.
Πλέον τα συνεργεία της ΕΥΑΘ πιάνουν δουλειά αύριο και αναμένεται να τελειώσουν σε μία εβδομάδα, οπότε οι ασφαλτοστρώσεις θα αρχίσουν περίπου μετά το πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου.
Μετά την ολοκλήρωση της επισκευής της λεωφόρου Στρατού, τα συνεργεία του εργολάβου θα αναλάβουν τις ασφαλτοστρώσεις των οδών που αναφέρονται παραπάνω.
Η ΕΥΑΘ επιβεβαιώνει μέσω της «Θ» πως «αν και συνεννοηθήκαμε με το δήμο να το προχωρήσουμε, ένα έργο που θα μπορούσε να τελειώσει σε μια-δυο μέρες, με την εμπλοκή του φορέα στην ευθύνη του οποίου είναι ο δρόμος, εν προκειμένω η Α.Δ.Μ.-Θ., φτάνει να πιάνει τουλάχιστον έξι μήνες».
Την ίδια «μοίρα» αντιμετωπίζουν και τα ψυχροπλαστικά χρώματα για τις διαγραμμίσεις των δρόμων της Θεσσαλονίκης. Ο κ. Πέγιος εκτιμά πως λόγω γραφειοκρατίας η προμήθεια των νέων ανθεκτικότερων χρωμάτων δεν μπορεί να γίνει πριν από το τέλος του 2020.
Στο πρακτικό κομμάτι η άσφαλτος που τοποθετείται σε λεωφορειολωρίδες και κόμβους είναι τροποποιημένη, ώστε να αντέχει τα βαριά φορτία.
* Δημοσιεύτηκε στη "Θεσσαλονίκη" στις 27.02.2020
ΣΧΟΛΙΑ