Θεσσαλονίκη: Ικανοποιημένο αρκετά έως πολύ το 94% των μελών του ΕΕΘ από τις υπηρεσίες του
28/11/2018 13:40
28/11/2018 13:40
Η εγγραφή στο επιμελητήριο είναι πλέον προαιρετική αλλά οι υπηρεσίες του είναι χρήσιμες στις επιχειρήσεις, τόνισε ο πρόεδρος του ΕΕΘ Μ. Ζορπιδης παρουσιάζοντας την ερεύνα ικανοποίησης των μελών του. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Ζορμπίδης το 65% δηλώνει ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες του ΕΕΘ.
Η έρευνα
Η έρευνα του ΕΕΘ πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 510 επιχειρήσεων το διάστημα 24 με 31 Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία:
Τον τελευταίο χρόνο 1 στους 4 έχει χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες του ΕΕΘ. Πιο δημοφιλείς υπηρεσίες για το 38% το ΓΕΜΗ, για το 25% ενημέρωση από το περιοδικό επαγγελματικό βήμα, για το 44% η ενημέρωση από την ιστοσελίδα και το newsletter, για το 19% η συμμετοχή σε σεμινάρια (τεχνικών ασφαλείας, ΕΦΕΤ κλπ) ή ημερίδες και για το 6% η συμμετοχή σε εκθέσεις.
Το 94% δήλωσε αρκετά έως πολύ ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες.
Σχεδόν ένας στους δύο (45%) θα ήθελε η δραστηριότητα του ΕΕΘ να επεκταθεί στη νομική και τεχνοκρατική υποστήριξη των μελών και σε φορολογικά θέματα (46%).
Το 27% θέλει καλύτερη ενημέρωση μέσα από συνέδρια και ημερίδες, το 29% σε θέματα σχετικά με τις τράπεζες και το 22% σχετικά με το ασφαλιστικό σύστημα.
Τέλος ένας στους έξι θέλει υποστήριξη επαγγελματιών που βρίσκονται κάτω από τα όρια της φτώχειας.
Δεν ενδιαφέρονται
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας ο κ. Ζορπίδης σημείωσε ότι το Επιμελητήριο έχει ήδη αναλάβει πρωτοβουλίες στους τομείς που ζητούν οι επαγγελματίες, αλλά καταγράφεται αδιαφορία από μέρους τους.
Είναι χαρακτηριστικό όπως είπε ότι τα Χριστούγεννα το ΕΕΘ σκόπευε να δώσει 50.000 ευρώ σε διατακτικές σε μέλη του που έχουν ανάγκη, αλλά παρουσιαστήκαν μόνο 14 άτομα.
Αντίστοιχα γίνονται σε μηνιαία βάση ενημερώσεις από ειδικούς για ασφαλιστικά και φορολογικά θέματα αλλά η συμμετοχή είναι ισχνή.
Φαίνεται ότι δεν έχουν αλλάξει πολλά από τότε που ανέλαβε την προεδρεία του φορέα ο κ. Ζορπίδης, το 2006, όταν όπως δήλωσε «όλοι γκρίνιαζαν για το μετρό, συγκάλεσα σύσκεψη και ήρθαν μόνο 4 άτομα».
Η εγγραφή στο επιμελητήριο είναι πλέον προαιρετική αλλά οι υπηρεσίες του είναι χρήσιμες στις επιχειρήσεις, τόνισε ο πρόεδρος του ΕΕΘ Μ. Ζορπιδης παρουσιάζοντας την ερεύνα ικανοποίησης των μελών του. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Ζορμπίδης το 65% δηλώνει ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες του ΕΕΘ.
Η έρευνα
Η έρευνα του ΕΕΘ πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 510 επιχειρήσεων το διάστημα 24 με 31 Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία:
Τον τελευταίο χρόνο 1 στους 4 έχει χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες του ΕΕΘ. Πιο δημοφιλείς υπηρεσίες για το 38% το ΓΕΜΗ, για το 25% ενημέρωση από το περιοδικό επαγγελματικό βήμα, για το 44% η ενημέρωση από την ιστοσελίδα και το newsletter, για το 19% η συμμετοχή σε σεμινάρια (τεχνικών ασφαλείας, ΕΦΕΤ κλπ) ή ημερίδες και για το 6% η συμμετοχή σε εκθέσεις.
Το 94% δήλωσε αρκετά έως πολύ ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες.
Σχεδόν ένας στους δύο (45%) θα ήθελε η δραστηριότητα του ΕΕΘ να επεκταθεί στη νομική και τεχνοκρατική υποστήριξη των μελών και σε φορολογικά θέματα (46%).
Το 27% θέλει καλύτερη ενημέρωση μέσα από συνέδρια και ημερίδες, το 29% σε θέματα σχετικά με τις τράπεζες και το 22% σχετικά με το ασφαλιστικό σύστημα.
Τέλος ένας στους έξι θέλει υποστήριξη επαγγελματιών που βρίσκονται κάτω από τα όρια της φτώχειας.
Δεν ενδιαφέρονται
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας ο κ. Ζορπίδης σημείωσε ότι το Επιμελητήριο έχει ήδη αναλάβει πρωτοβουλίες στους τομείς που ζητούν οι επαγγελματίες, αλλά καταγράφεται αδιαφορία από μέρους τους.
Είναι χαρακτηριστικό όπως είπε ότι τα Χριστούγεννα το ΕΕΘ σκόπευε να δώσει 50.000 ευρώ σε διατακτικές σε μέλη του που έχουν ανάγκη, αλλά παρουσιαστήκαν μόνο 14 άτομα.
Αντίστοιχα γίνονται σε μηνιαία βάση ενημερώσεις από ειδικούς για ασφαλιστικά και φορολογικά θέματα αλλά η συμμετοχή είναι ισχνή.
Φαίνεται ότι δεν έχουν αλλάξει πολλά από τότε που ανέλαβε την προεδρεία του φορέα ο κ. Ζορπίδης, το 2006, όταν όπως δήλωσε «όλοι γκρίνιαζαν για το μετρό, συγκάλεσα σύσκεψη και ήρθαν μόνο 4 άτομα».
ΣΧΟΛΙΑ