ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεσσαλονίκη: Με ισχυρή διεθνή παρουσία η 5η Freskon

Θα συμμετέχουν πάνω από 400 εκθέτες και εμπορικοί επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό- Για πρώτη φορά 13 startups με πρωτοποριακά αγροτικά συστήματα

 10/04/2019 15:34

Θεσσαλονίκη: Με ισχυρή διεθνή παρουσία η 5η Freskon

Ευτυχία Κωνσταντινίδου

Το  ενδιαφέρον δεκάδων ξένων εκθετών και εμπορικών επισκεπτών θα συγκεντρώσει η φετινή έκθεση φρέσκων φρούτων και λαχανικών Freskon, το τριήμερο από τις 11 έως τις 13 Απριλίου στο διεθνές εκθεσιακό κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Σε μια έκταση 12.500 τμ θα βρεθούν συνολικά 215 εκθέτες (έναντι 191 της προηγούμενης διοργάνωσης), οι οποίοι προέρχονται μεταξύ άλλων τόσο από την  Ελλάδα όσο και από χώρες όπως οι: Αίγυπτος, Αργεντινή, Βουλγαρία, Γερμανία, Δανία, Ηνωμένα Αραβικά Eμιράτα, Ινδία,  Ισπανία, Ιταλία, την Κύπρο, Ολλανδία, Συρία.

«Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης οι εκθέτες θα έρθουν σε άμεση επαφή με εκπροσώπους μεγάλων ξένων αλυσίδων σούπερ-μάρκετ, εμπορικών επιχειρήσεων και εταιρειών- δικτύων διανομής. Εκτός από τους εκθέτες, η έκθεση θα φιλοξενήσει και 205 εμπορικούς επισκέπτες από συνολικά 35 χώρες» τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO, Κυριάκος Ποζρικίδης. «Αυτό που παρατηρούμε είναι ότι υπάρχει σταθερή αύξηση 15% σε εμπορικούς επισκέπτες που έρχονται από το εξωτερικό» τονίζει από την πλευρά της η υπεύθυνη της Freskon, Τόνια Νικολαΐδου. Στο πλαίσιο αυτό, έχουν προγραμματιστεί περισσότερα από 2.500 ραντεβού μεταξύ εκπροσώπων ελληνικών επιχειρήσεων και παραγωγών και ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών.

«Μεγάλο ενδιαφέρον εκδηλώνει και η Ουκρανία η οποία θέλει να έρθει σε άμεση επαφή με τους κατασκευαστές. Εταιρίες από τη Λευκορωσία δείχνουν επίσης συνεχώς ενδιαφέρον το ίδιο και από τη Σαουδική Αραβία» προσθέτει ο εκδότης του περιοδικού «φρουτονέα», Τάκης Ορφανός, σημειώνοντας ότι η Ελλάδα πρέπει λάβει σοβαρά ότι είναι η πλησιέστερη χώρα παραγωγός για τις  χώρες της Μέσης Ανατολής.

Για πρώτη φορά στην έκθεση η ψηφιακή Ελλάδα σε.. Freskon Edition

Για πρώτη φορά σε μια έκθεση φρούτων και λαχανικών 13 νεοφυείς επιχειρήσεις θα δώσουν το παρών σε ένα θεματικό πάρκο, παρουσιάζοντας πρωτοποριακά συστήματα για την ανάπτυξη εταιριών και επιχειρήσεων.

« Η Freskon διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Το Digital Greece συμμετέχει πρώτη φορά στη Freskon. Θα δούμε καινοτόμα συστήματα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν εταιρίες, όπως η γεωργία ακριβείας ένα σύστημα τελευταίας τεχνολογίας σχετικά με τις καλλιέργειες» επισημαίνει η υπεύθυνη οργάνωσης της Freskon, Τόνια Νικολαΐδου. 

Το διεθνές συνέδριο ροδάκινου

Ξεχωριστή θέση στη φετινή έκθεση θα λάβει το βιομηχανικό και επιτραπέζιο ροδάκινο το οποίο επιλέχθηκε ως το «κεντρικό» φρούτο της διοργάνωσης. Ο παραγωγικός χάρτης στα επιτραπέζια ροδάκινα, οι τεχνολογικές εξελίξεις στη διαχείριση παραγωγής, η πρωτοκαθεδρία της Ελλάδας στην κομπόστα ροδάκινου είναι μερικές από τις θεματικές που θα αναλυθούν στο συνέδριο, στο οποίο θα συμμετέχουν καταξιωμένοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Το  ενδιαφέρον δεκάδων ξένων εκθετών και εμπορικών επισκεπτών θα συγκεντρώσει η φετινή έκθεση φρέσκων φρούτων και λαχανικών Freskon, το τριήμερο από τις 11 έως τις 13 Απριλίου στο διεθνές εκθεσιακό κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Σε μια έκταση 12.500 τμ θα βρεθούν συνολικά 215 εκθέτες (έναντι 191 της προηγούμενης διοργάνωσης), οι οποίοι προέρχονται μεταξύ άλλων τόσο από την  Ελλάδα όσο και από χώρες όπως οι: Αίγυπτος, Αργεντινή, Βουλγαρία, Γερμανία, Δανία, Ηνωμένα Αραβικά Eμιράτα, Ινδία,  Ισπανία, Ιταλία, την Κύπρο, Ολλανδία, Συρία.

«Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης οι εκθέτες θα έρθουν σε άμεση επαφή με εκπροσώπους μεγάλων ξένων αλυσίδων σούπερ-μάρκετ, εμπορικών επιχειρήσεων και εταιρειών- δικτύων διανομής. Εκτός από τους εκθέτες, η έκθεση θα φιλοξενήσει και 205 εμπορικούς επισκέπτες από συνολικά 35 χώρες» τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO, Κυριάκος Ποζρικίδης. «Αυτό που παρατηρούμε είναι ότι υπάρχει σταθερή αύξηση 15% σε εμπορικούς επισκέπτες που έρχονται από το εξωτερικό» τονίζει από την πλευρά της η υπεύθυνη της Freskon, Τόνια Νικολαΐδου. Στο πλαίσιο αυτό, έχουν προγραμματιστεί περισσότερα από 2.500 ραντεβού μεταξύ εκπροσώπων ελληνικών επιχειρήσεων και παραγωγών και ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών.

«Μεγάλο ενδιαφέρον εκδηλώνει και η Ουκρανία η οποία θέλει να έρθει σε άμεση επαφή με τους κατασκευαστές. Εταιρίες από τη Λευκορωσία δείχνουν επίσης συνεχώς ενδιαφέρον το ίδιο και από τη Σαουδική Αραβία» προσθέτει ο εκδότης του περιοδικού «φρουτονέα», Τάκης Ορφανός, σημειώνοντας ότι η Ελλάδα πρέπει λάβει σοβαρά ότι είναι η πλησιέστερη χώρα παραγωγός για τις  χώρες της Μέσης Ανατολής.

Για πρώτη φορά στην έκθεση η ψηφιακή Ελλάδα σε.. Freskon Edition

Για πρώτη φορά σε μια έκθεση φρούτων και λαχανικών 13 νεοφυείς επιχειρήσεις θα δώσουν το παρών σε ένα θεματικό πάρκο, παρουσιάζοντας πρωτοποριακά συστήματα για την ανάπτυξη εταιριών και επιχειρήσεων.

« Η Freskon διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Το Digital Greece συμμετέχει πρώτη φορά στη Freskon. Θα δούμε καινοτόμα συστήματα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν εταιρίες, όπως η γεωργία ακριβείας ένα σύστημα τελευταίας τεχνολογίας σχετικά με τις καλλιέργειες» επισημαίνει η υπεύθυνη οργάνωσης της Freskon, Τόνια Νικολαΐδου. 

Το διεθνές συνέδριο ροδάκινου

Ξεχωριστή θέση στη φετινή έκθεση θα λάβει το βιομηχανικό και επιτραπέζιο ροδάκινο το οποίο επιλέχθηκε ως το «κεντρικό» φρούτο της διοργάνωσης. Ο παραγωγικός χάρτης στα επιτραπέζια ροδάκινα, οι τεχνολογικές εξελίξεις στη διαχείριση παραγωγής, η πρωτοκαθεδρία της Ελλάδας στην κομπόστα ροδάκινου είναι μερικές από τις θεματικές που θα αναλυθούν στο συνέδριο, στο οποίο θα συμμετέχουν καταξιωμένοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία