ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Μείωση έως και 90% στον τζίρο τους «βλέπουν» οι οδηγοί ταξί (φωτ.)

Πατέντα κατά του... κορονοϊού σκαρφίστηκε αυτοκινητιστής της πόλης

 08/04/2020 17:57

Θεσσαλονίκη: Μείωση έως και 90% στον τζίρο τους «βλέπουν» οι οδηγοί ταξί (φωτ.)

Δημήτρης Λαζόπουλος

Ανύπαρκτο χαρακτηρίζουν τον τζίρο τους οι οδηγοί ταξί της Θεσσαλονίκης, εν μέσω της πανδημίας του νέου κορονοϊού.

«Ποιος τζίρος; τίποτα, δεν υπάρχει κόσμος», λέει αφοπλιστικά στο makthes.gr ο Κλήμης Λεοντιάδης, πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων Ταξί Θεσσαλονίκης.

«Αυτή τη στιγμή στην πόλη της Θεσσαλονίκης δουλεύουνε 300 αυτοκίνητα μόνο. Από αυτά ο τζίρος είναι πεσμένος 80-90%. Μιλάμε για ποσά που δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή», εξηγεί ο κ. Λεοντιάδης.

Σύμφωνα με τον ίδιο εργαζόμενοι σε σούπερ μάρκετ, νοσοκομεία και επιχειρήσεις, που συνεχίζουν τη λειτουργία τους, είναι οι μοναδικοί πελάτες των ταξί την τρέχουσα περίοδο. «Δύο-τρεις κούρσες ο καθένας παίρνει» κάθε ημέρα τονίζει ο κ. Λεοντιάδης, εξηγώντας ότι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν το ταξί για τη μετάβαση στη δουλειά και την αποχώρησή τους από αυτήν. Κάποιοι από τους ηλικιωμένους επιλέγουν το ταξί, όταν πρόκειται να μεταβούν σε νοσοκομεία, ή σε γιατρό, συμπληρώνει ο ίδιος.

Βέβαια υπάρχουν εργαζόμενοι οι οποίοι αποφεύγουν το ταξί, προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα, παρατηρεί ο πρόεδρος του Σ.Ι.Ε.Α.Τ.Θ.

Ερωτηθείς πώς οι ιδιοκτήτες και οδηγοί των ταξί διασφαλίζουν τόσο τη δική τους υγεία, όσο και των επιβατών τους, ο κ. Λεοντιάδης διαβεβαιώνει πως κάθε βράδυ με τη λήξη των βαρδιών, όλα τα αυτοκίνητα πλένονται και απολυμαίνονται, ενώ «οι συνάδελφοι έχουν και τα προσωπικά μέτρα ασφαλείας, οι περισσότεροι έχουνε μάσκα και αντισηπτικά». Βέβαια και οι επιβάτες «είναι προσεκτικοί αυτό το διάστημα, φορούν μάσκα, κάθονται στο πίσω κάθισμα, παίρνουμε έναν επιβάτη», προσθέτει ο ίδιος.

Ειδικά για τις συναλλαγές εντός των ταξί, οδηγοί και επιβάτες χρησιμοποιούν μαντιλάκια και αντισηπτικά υγρά για να απολυμαίνουν τα χάρτινα και μεταλλικά νομίσματα, συμπληρώνει ο κ. Λεοντιάδης. Σε κάθε περίπτωση λαμβάνονται «όσα μέτρα μπορούν να ληφθούν μέσα σε μία καμπίνα δύο τετραγωνικών μέτρων», τονίζει ο ίδιος.

Ενημερώνει, δε, τους πολίτες ότι «υπάρχουν και εν κινήσει ταξί, αλλά δεν υπάρχει κόσμος εν κινήσει. Όλοι στις πιάτσες πηγαίνουν».

Παράλληλα, ο Κλ. Λεοντιάδης μιλά και για την ένταξη των οδηγών και ιδιοκτητών ταξί στις κυβερνητικές δράσεις οικονομικής υποστήριξης. «Φαίνεται ότι είμαστε μέσα όλοι στα μέτρα που εξήγγειλε η κυβέρνηση για τα 800 ευρώ», λέει και στη συνέχεια αναφέρεται στη δυνατότητα αναστολής τριών μηνών στην καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών, ή στην παροχή έκπτωσης 25% για όσους πληρώσουν εμπρόθεσμα τις εισφορές τους. Επίσης, τα ασφάλιστρα των οδηγών ταξί επιδοτούνται από το κράτος για τον Απρίλιο, υπενθυμίζει ο πρόεδρος του Σ.Ι.Ε.Α.Τ.Θ.

Εξάλλου, αυξημένα μέτρα προφύλαξης έχει λάβει ο Θέμης Καψάλης, οδηγός ταξί της Θεσσαλονίκης, ο οποίος τοποθέτησε μία διάφανη μεμβράνη μεταξύ των πρόσθιων και οπίσθιων καθισμάτων με την οποία «απομονώσαμε τον πίσω χώρο και αφήσαμε μία μικρή σχισμή για τις συναλλαγές».

Παρά τα επιπλέον μέτρα όμως, ο κ. Καψάλης επισημαίνει ότι δεν υπάρχει καθόλου κίνηση. «Δεν μπορείς και άλλους συναδέλφους» να τους παροτρύνεις να υιοθετήσουν παρόμοιες πατέντες, διότι δεν διαθέτουν τα απαραίτητα χρήματα, υπογραμμίζει ο ίδιος.

Δείτε φωτογραφίες που εξασφάλισε το makthes.gr με την «πατέντα» που εγκατέστησε ο κ. Καψάλης στο όχημά του:

taxi.jpg
taxi2.jpg

taxi3.jpg
taxi4.jpg


Ανύπαρκτο χαρακτηρίζουν τον τζίρο τους οι οδηγοί ταξί της Θεσσαλονίκης, εν μέσω της πανδημίας του νέου κορονοϊού.

«Ποιος τζίρος; τίποτα, δεν υπάρχει κόσμος», λέει αφοπλιστικά στο makthes.gr ο Κλήμης Λεοντιάδης, πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων Ταξί Θεσσαλονίκης.

«Αυτή τη στιγμή στην πόλη της Θεσσαλονίκης δουλεύουνε 300 αυτοκίνητα μόνο. Από αυτά ο τζίρος είναι πεσμένος 80-90%. Μιλάμε για ποσά που δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή», εξηγεί ο κ. Λεοντιάδης.

Σύμφωνα με τον ίδιο εργαζόμενοι σε σούπερ μάρκετ, νοσοκομεία και επιχειρήσεις, που συνεχίζουν τη λειτουργία τους, είναι οι μοναδικοί πελάτες των ταξί την τρέχουσα περίοδο. «Δύο-τρεις κούρσες ο καθένας παίρνει» κάθε ημέρα τονίζει ο κ. Λεοντιάδης, εξηγώντας ότι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν το ταξί για τη μετάβαση στη δουλειά και την αποχώρησή τους από αυτήν. Κάποιοι από τους ηλικιωμένους επιλέγουν το ταξί, όταν πρόκειται να μεταβούν σε νοσοκομεία, ή σε γιατρό, συμπληρώνει ο ίδιος.

Βέβαια υπάρχουν εργαζόμενοι οι οποίοι αποφεύγουν το ταξί, προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα, παρατηρεί ο πρόεδρος του Σ.Ι.Ε.Α.Τ.Θ.

Ερωτηθείς πώς οι ιδιοκτήτες και οδηγοί των ταξί διασφαλίζουν τόσο τη δική τους υγεία, όσο και των επιβατών τους, ο κ. Λεοντιάδης διαβεβαιώνει πως κάθε βράδυ με τη λήξη των βαρδιών, όλα τα αυτοκίνητα πλένονται και απολυμαίνονται, ενώ «οι συνάδελφοι έχουν και τα προσωπικά μέτρα ασφαλείας, οι περισσότεροι έχουνε μάσκα και αντισηπτικά». Βέβαια και οι επιβάτες «είναι προσεκτικοί αυτό το διάστημα, φορούν μάσκα, κάθονται στο πίσω κάθισμα, παίρνουμε έναν επιβάτη», προσθέτει ο ίδιος.

Ειδικά για τις συναλλαγές εντός των ταξί, οδηγοί και επιβάτες χρησιμοποιούν μαντιλάκια και αντισηπτικά υγρά για να απολυμαίνουν τα χάρτινα και μεταλλικά νομίσματα, συμπληρώνει ο κ. Λεοντιάδης. Σε κάθε περίπτωση λαμβάνονται «όσα μέτρα μπορούν να ληφθούν μέσα σε μία καμπίνα δύο τετραγωνικών μέτρων», τονίζει ο ίδιος.

Ενημερώνει, δε, τους πολίτες ότι «υπάρχουν και εν κινήσει ταξί, αλλά δεν υπάρχει κόσμος εν κινήσει. Όλοι στις πιάτσες πηγαίνουν».

Παράλληλα, ο Κλ. Λεοντιάδης μιλά και για την ένταξη των οδηγών και ιδιοκτητών ταξί στις κυβερνητικές δράσεις οικονομικής υποστήριξης. «Φαίνεται ότι είμαστε μέσα όλοι στα μέτρα που εξήγγειλε η κυβέρνηση για τα 800 ευρώ», λέει και στη συνέχεια αναφέρεται στη δυνατότητα αναστολής τριών μηνών στην καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών, ή στην παροχή έκπτωσης 25% για όσους πληρώσουν εμπρόθεσμα τις εισφορές τους. Επίσης, τα ασφάλιστρα των οδηγών ταξί επιδοτούνται από το κράτος για τον Απρίλιο, υπενθυμίζει ο πρόεδρος του Σ.Ι.Ε.Α.Τ.Θ.

Εξάλλου, αυξημένα μέτρα προφύλαξης έχει λάβει ο Θέμης Καψάλης, οδηγός ταξί της Θεσσαλονίκης, ο οποίος τοποθέτησε μία διάφανη μεμβράνη μεταξύ των πρόσθιων και οπίσθιων καθισμάτων με την οποία «απομονώσαμε τον πίσω χώρο και αφήσαμε μία μικρή σχισμή για τις συναλλαγές».

Παρά τα επιπλέον μέτρα όμως, ο κ. Καψάλης επισημαίνει ότι δεν υπάρχει καθόλου κίνηση. «Δεν μπορείς και άλλους συναδέλφους» να τους παροτρύνεις να υιοθετήσουν παρόμοιες πατέντες, διότι δεν διαθέτουν τα απαραίτητα χρήματα, υπογραμμίζει ο ίδιος.

Δείτε φωτογραφίες που εξασφάλισε το makthes.gr με την «πατέντα» που εγκατέστησε ο κ. Καψάλης στο όχημά του:

taxi.jpg
taxi2.jpg

taxi3.jpg
taxi4.jpg


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία