ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Ο επίλογος της θητείας του Κ. Ζέρβα και η ταλαιπωρία ελέω προαστιακού. Γράφει ο Σαλονικιός

Η εικόνα αυτή, ενός σκουπιδοτενεκέ πολυτελείας να περιφέρεται στους δρόμους της πόλης είναι ίσως ο αντιπροσωπευτικότερος επίλογος της θητείας ενός δημάρχου που η Θεσσαλονίκη θα τον λησμονήσει πολύ σύντομα

 30/12/2023 08:00

Θεσσαλονίκη: Ο επίλογος της θητείας του Κ. Ζέρβα και η ταλαιπωρία ελέω προαστιακού. Γράφει ο Σαλονικιός

O Σαλονικιός

Μπορεί να μην κατάφερε να ψηφίσει προϋπολογισμό για το έτος 2024, για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία του δήμου Θεσσαλονίκης, μπορεί η πόλη να έχει μετατραπεί σε απέραντη χωματερή, σα να έχει προηγηθεί πολυήμερη απεργία των εργαζομένων στην Καθαριότητα, μπορεί εν ολίγοις να έχει παρατήσει την πόλη στο έλεος του Θεού, αλλά κάποιες από τις υποχρεώσεις που ανέλαβε έναντι συγκεκριμένων συμφερόντων τρέχει ως και την τελευταία ημέρα προκειμένου να φανεί συνεπής απέναντί τους.

Απόδειξη η εικόνα που συνάντησαν χθες το απόγευμα οι μποτιλιαρισμένοι οδηγοί στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης οι οποίοι έβλεπαν δίπλα τους, να πασχίζει να μπει στην πόλη ένα ακόμη από τα περιβόητα 48 “σπιτάκια της ανακύκλωσης” των 370.000 ευρώ το καθένα. Και όσο το βλέπεις πάνω στο φορτηγό μεταφοράς, τόσο μεγαλύτερο φαντάζει το σκάνδαλο. “Μα πως είναι δυνατόν αυτή η λαμαρινοκατασκευή να κοστίζει όσο και μία εξοχική κατοικία σε πρώτης γραμμής τουριστική περιοχή;”.

Τέτοιους προβληματισμούς δεν είχε ασφαλώς ο Κωνσταντίνος Ζέρβας γι' αυτό και έσπευσε να βάλει φαρδιά πλατιά την υπογραφή του σε αυτήν την σκανδαλώδη προμήθεια των συνολικά 18 εκατ. ευρώ. Προμήθεια την οποία προσπαθεί με κάθε τρόπο να ολοκληρώσει πριν να παραδώσει τα ηνία στον Στέλιο Αγγελούδη. Είναι κι αυτό μια σαφής ένδειξη του τι κρύβεται πίσω από τη συγκεκριμένη σύμβαση, πως κατασπαταλάται το δημόσιο χρήμα, πέρα και έξω από τις πραγματικές ανάγκες της πόλης. Από την άλλη, η εικόνα αυτή, ενός σκουπιδοτενεκέ πολυτελείας να περιφέρεται στους δρόμους της πόλης είναι ίσως ο αντιπροσωπευτικότερος επίλογος της θητείας ενός δημάρχου που η Θεσσαλονίκη θα τον λησμονήσει πολύ σύντομα, αν δεν το 'χει κάνει κιόλας.

Περιμένοντας στην αποβάθρα

Η κατάργηση ενός δρομολογίου της HELLENICTRAIN, στην προαστιακή γραμμή Θεσσαλονίκης – Λάρισας έχει προκαλέσει αναστάτωση σε εκατοντάδες εργαζόμενους οι οποίοι μετακινούνται από και προς τις δουλειές τους με τον προαστιακό. Συγκεκριμένα, από τις 16 Δεκεμβρίου η εταιρεία προχώρησε στην κατάργηση του απογευματινού δρομολογίου του προαστιακού από Θεσσαλονίκη στις 16:22', ενός δρομολογίου το οποίο χρησιμοποιούσαν πάρα πολλοί εργαζόμενοι για να επιστρέψουν στους τόπους κατοικίας τους μετά το πέρας εργασίας. Το προηγούμενο δρομολόγιο είναι στις 15:00, όταν ακόμη οι περισσότεροι είναι στις δουλειές του ή μόλις έχουν σχολάσει και δεν έχουν προλάβει να φτάσουν στον σταθμό, και το επόμενο στις 17:30. Έτσι δημιουργείται ένα τεράστιο κενό δρομολογίων περίπου δυόμισι ωρών, στη χρονική ζώνη κατά την οποία επιστρέφουν στα σπίτια τους περίπου το 60% των εργαζομένων.

Με την κατάργηση αυτού του δρομολογίου, εκατοντάδες εργαζόμενοι εξαναγκάζονται πλέον να περιφέρονται στον σταθμό για περίπου μιάμιση ώρα, φτάνοντας κατά συνέπεια και με αντίστοιχη καθυστέρηση στον προορισμό τους. Οι άνθρωποι έθεσαν το πρόβλημά τους υπόψη της εταιρείας, τόσο συλλογικά όσο και ατομικά, ζητώντας την επαναφορά του δρομολογίου των 16:22', αλλά απάντηση μέχρι τώρα δεν τους δόθηκε. Επίσης, έχουν ενημερώσει για το ζήτημα και όλους τους βουλευτές που εκλέγονται στους νομούς που εξυπηρετούνται από τον προαστιακό, ζητώντας και τη δική τους παρέμβαση. Ελπίζω οι τελευταίοι να κινητοποιηθούν ώστε να ικανοποιηθεί ένα δίκαιο αίτημα εκατοντάδων εργαζομένων.

Μπορεί να μην κατάφερε να ψηφίσει προϋπολογισμό για το έτος 2024, για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία του δήμου Θεσσαλονίκης, μπορεί η πόλη να έχει μετατραπεί σε απέραντη χωματερή, σα να έχει προηγηθεί πολυήμερη απεργία των εργαζομένων στην Καθαριότητα, μπορεί εν ολίγοις να έχει παρατήσει την πόλη στο έλεος του Θεού, αλλά κάποιες από τις υποχρεώσεις που ανέλαβε έναντι συγκεκριμένων συμφερόντων τρέχει ως και την τελευταία ημέρα προκειμένου να φανεί συνεπής απέναντί τους.

Απόδειξη η εικόνα που συνάντησαν χθες το απόγευμα οι μποτιλιαρισμένοι οδηγοί στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης οι οποίοι έβλεπαν δίπλα τους, να πασχίζει να μπει στην πόλη ένα ακόμη από τα περιβόητα 48 “σπιτάκια της ανακύκλωσης” των 370.000 ευρώ το καθένα. Και όσο το βλέπεις πάνω στο φορτηγό μεταφοράς, τόσο μεγαλύτερο φαντάζει το σκάνδαλο. “Μα πως είναι δυνατόν αυτή η λαμαρινοκατασκευή να κοστίζει όσο και μία εξοχική κατοικία σε πρώτης γραμμής τουριστική περιοχή;”.

Τέτοιους προβληματισμούς δεν είχε ασφαλώς ο Κωνσταντίνος Ζέρβας γι' αυτό και έσπευσε να βάλει φαρδιά πλατιά την υπογραφή του σε αυτήν την σκανδαλώδη προμήθεια των συνολικά 18 εκατ. ευρώ. Προμήθεια την οποία προσπαθεί με κάθε τρόπο να ολοκληρώσει πριν να παραδώσει τα ηνία στον Στέλιο Αγγελούδη. Είναι κι αυτό μια σαφής ένδειξη του τι κρύβεται πίσω από τη συγκεκριμένη σύμβαση, πως κατασπαταλάται το δημόσιο χρήμα, πέρα και έξω από τις πραγματικές ανάγκες της πόλης. Από την άλλη, η εικόνα αυτή, ενός σκουπιδοτενεκέ πολυτελείας να περιφέρεται στους δρόμους της πόλης είναι ίσως ο αντιπροσωπευτικότερος επίλογος της θητείας ενός δημάρχου που η Θεσσαλονίκη θα τον λησμονήσει πολύ σύντομα, αν δεν το 'χει κάνει κιόλας.

Περιμένοντας στην αποβάθρα

Η κατάργηση ενός δρομολογίου της HELLENICTRAIN, στην προαστιακή γραμμή Θεσσαλονίκης – Λάρισας έχει προκαλέσει αναστάτωση σε εκατοντάδες εργαζόμενους οι οποίοι μετακινούνται από και προς τις δουλειές τους με τον προαστιακό. Συγκεκριμένα, από τις 16 Δεκεμβρίου η εταιρεία προχώρησε στην κατάργηση του απογευματινού δρομολογίου του προαστιακού από Θεσσαλονίκη στις 16:22', ενός δρομολογίου το οποίο χρησιμοποιούσαν πάρα πολλοί εργαζόμενοι για να επιστρέψουν στους τόπους κατοικίας τους μετά το πέρας εργασίας. Το προηγούμενο δρομολόγιο είναι στις 15:00, όταν ακόμη οι περισσότεροι είναι στις δουλειές του ή μόλις έχουν σχολάσει και δεν έχουν προλάβει να φτάσουν στον σταθμό, και το επόμενο στις 17:30. Έτσι δημιουργείται ένα τεράστιο κενό δρομολογίων περίπου δυόμισι ωρών, στη χρονική ζώνη κατά την οποία επιστρέφουν στα σπίτια τους περίπου το 60% των εργαζομένων.

Με την κατάργηση αυτού του δρομολογίου, εκατοντάδες εργαζόμενοι εξαναγκάζονται πλέον να περιφέρονται στον σταθμό για περίπου μιάμιση ώρα, φτάνοντας κατά συνέπεια και με αντίστοιχη καθυστέρηση στον προορισμό τους. Οι άνθρωποι έθεσαν το πρόβλημά τους υπόψη της εταιρείας, τόσο συλλογικά όσο και ατομικά, ζητώντας την επαναφορά του δρομολογίου των 16:22', αλλά απάντηση μέχρι τώρα δεν τους δόθηκε. Επίσης, έχουν ενημερώσει για το ζήτημα και όλους τους βουλευτές που εκλέγονται στους νομούς που εξυπηρετούνται από τον προαστιακό, ζητώντας και τη δική τους παρέμβαση. Ελπίζω οι τελευταίοι να κινητοποιηθούν ώστε να ικανοποιηθεί ένα δίκαιο αίτημα εκατοντάδων εργαζομένων.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία