Θεσσαλονίκη: Ολοκληρώθηκε η διαβούλευση για το διαγωνισμό ανάθεσης 40-45 λεωφορειακών γραμμών για μια δεκαετία - Δείτε χάρτη
15/05/2024 18:08
15/05/2024 18:08
Ολοκληρώθηκε η διαβούλευση του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) για το σχέδιο διεθνούς διαγωνισμού, που αφορά την ανάθεση συγκοινωνιακού έργου, διάρκειας δέκα ετών, σε αστικά λεωφορεία στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης. Ο διαγωνισμός αφορά σε 40 -45 λεωφορειακές γραμμές, που θα λειτουργήσουν με σύγχρονο στόλο 250 οχημάτων για μια δεκαετία από την έναρξη υλοποίησης του σχεδιασμού το 2025.
«Το σχέδιο του διεθνούς διαγωνισμού είχε δημοσιοποιηθεί στις 17 Απριλίου 2024 και αυτός θα τελεσφορήσει με ανταγωνιστικό διάλογο. Κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης, υπήρξε ανταπόκριση και σχολιασμός από εννέα ενδιαφερόμενους, εν δυνάμει υποψήφιους οικονομικούς φορείς, ελληνικών και ευρωπαϊκών συμφερόντων, κάτι που ικανοποιεί τη διοίκηση του ΟΣΕΘ. Ο σχολιασμός προέκυψε κυρίως λόγω της προτεινόμενης διαδικασίας του ανταγωνιστικού διαλόγου, σε δύο φάσεις, και της συζήτησης επί των κριτηρίων. Στη διακήρυξη του ο ΟΣΕΘ αναφέρει ξεκάθαρα ότι τα κριτήρια θα οριστικοποιηθούν στη Β’ φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου» διευκρινίζεται σε σημερινή ανακοίνωση του ΟΣΕΘ.
Όπως επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας, «θα εξεταστούν με κάθε επιμέλεια και σοβαρότητα όλα τα σχόλια των ενδιαφερόμενων στο πλαίσιο του υπό ανάθεση συγκοινωνιακού έργου, ώστε κατά το δυνατό να εμπλουτισθεί και να έχουμε έναν άρτιο και συγκροτημένο διεθνή διαγωνισμό, που θα προσφέρει στην Θεσσαλονίκη σύγχρονα αστικά λεωφορεία για την άρτια εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».
Ολοκληρώθηκε η διαβούλευση του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) για το σχέδιο διεθνούς διαγωνισμού, που αφορά την ανάθεση συγκοινωνιακού έργου, διάρκειας δέκα ετών, σε αστικά λεωφορεία στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης. Ο διαγωνισμός αφορά σε 40 -45 λεωφορειακές γραμμές, που θα λειτουργήσουν με σύγχρονο στόλο 250 οχημάτων για μια δεκαετία από την έναρξη υλοποίησης του σχεδιασμού το 2025.
«Το σχέδιο του διεθνούς διαγωνισμού είχε δημοσιοποιηθεί στις 17 Απριλίου 2024 και αυτός θα τελεσφορήσει με ανταγωνιστικό διάλογο. Κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης, υπήρξε ανταπόκριση και σχολιασμός από εννέα ενδιαφερόμενους, εν δυνάμει υποψήφιους οικονομικούς φορείς, ελληνικών και ευρωπαϊκών συμφερόντων, κάτι που ικανοποιεί τη διοίκηση του ΟΣΕΘ. Ο σχολιασμός προέκυψε κυρίως λόγω της προτεινόμενης διαδικασίας του ανταγωνιστικού διαλόγου, σε δύο φάσεις, και της συζήτησης επί των κριτηρίων. Στη διακήρυξη του ο ΟΣΕΘ αναφέρει ξεκάθαρα ότι τα κριτήρια θα οριστικοποιηθούν στη Β’ φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου» διευκρινίζεται σε σημερινή ανακοίνωση του ΟΣΕΘ.
Όπως επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας, «θα εξεταστούν με κάθε επιμέλεια και σοβαρότητα όλα τα σχόλια των ενδιαφερόμενων στο πλαίσιο του υπό ανάθεση συγκοινωνιακού έργου, ώστε κατά το δυνατό να εμπλουτισθεί και να έχουμε έναν άρτιο και συγκροτημένο διεθνή διαγωνισμό, που θα προσφέρει στην Θεσσαλονίκη σύγχρονα αστικά λεωφορεία για την άρτια εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».
ΣΧΟΛΙΑ