ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Οργανώσεις πολιτών ενάντια στον Flyover

To ψήφισμα που συνυπέγραψαν

 11/10/2023 16:56

Θεσσαλονίκη: Οργανώσεις πολιτών ενάντια στον Flyover
Το Δίκτυο για το αστικό πράσινο "SOSε τα Δεντρα" συνυπέγραψε το παρακάτω ψήφισμα για την κατασκευή του fly over στη Θεσσαλονίκη και αποφάσισε να συμμετέχει μαζί με τις υπόλοιπες οργανώσεις πολιτών σε κοινές δρασεις:

Υπερυψωμένη ταχεία λεωφόρος/ Flyover σημαίνει ότι:

- Στραγγαλίζεται η κυκλοφορία στην πόλη για τουλάχιστον 5 χρονια!

- Ανατρέπεται  το οικοσύστημα του Σέιχ Σου!

- Καταστρέφονται συνολικά 82.000 τμ. αναδασωτέας δασικής έκτασης!

- Υλοτομούνται20.000 τ.μ. έκτασης με πεύκα, έλατα, κ.λπ., όχι για να γίνει ο δρόμος αλλά ένα εργοτάξιο που δεν προβλέπεται σε καμιά μελέτη.

- Αυξάνονται ανεξέλεγκτα τα επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης στις περιοχές από τις οποίες θα διέρχεται το έργο αλλά και σε όλη τη Θεσσαλονίκη. Οι ανησυχίες μας είναι εύλογες αν λάβουμε υπόψη μας και την πρόσφατηκαταδίκη της Ελλάδας από το Δικαστήριο της Ε.Ε.για τηνποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα στη Θεσσαλονίκη.

- Προχωράει η εκτέλεση ενός έργου του οποίου οι μελέτες δεν έγιναν σε πραγματικές κυκλοφορίας συνθήκες, καθώς πραγματοποιήθηκαν τον Μάιο του 2020 (!!!) εν μέσω COVID – 19, με ελάχιστο κυκλοφοριακό φόρτο, λόγω απαγόρευσης κυκλοφορίας (lockdown).

- Προκαλείται τεράστια ηχορύπανση σε επίπεδα επιβλαβή για τον ανθρώπινο οργανισμό. Ενώ το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο θορύβου στις αστικές περιοχές είναι τα 50 db, τα επίπεδα θορύβου στις περιοχές από τις οποίες το έργο θα διέρχεται κυμαίνονται ήδη από 70db-100db.

-Τίθεται σε κίνδυνο η στασιμότητα εκατοντάδων παρακείμενων λόγω των ισχυρών δονήσεων κατά την κατασκευή του έργου, καθόσον δεν έχει λάβει χώρα κανένας έλεγχος.

Με αρχικό προϋπολογισμό 373.000.000€ είναι πολύ πιθανή τόσο η αυξημένη αναπροσαρμογή του κατά την διάρκεια εκτέλεσης όσο και η επιβολή διοδίων υπέρ των αναδόχων (όπως έγινε στην εξωτερική περιφερειακή). ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΕΜΑΣ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ!

- ΚΑΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!

- ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ και ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ!

- ΚΑΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ(πχ. ΥΠΟΓΕΙΑ) ΠΟΥ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΕΝΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ!

- Η ΚΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΕΥΘΥΝΕΣ!

ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΕΡΓΟ;!

Υπογράφουν

Σύνδεσμος κατοίκων Οικισμού Κωνσταντινουπολιτών

Πρωτοβουλία κατοίκων Πυλαίας

Πρωτοβουλία κατοίκων Κρυονερίου

Ομάδα Εργαζομένων στην Ευκαρπία

Πρωτοβουλία κατοίκων Υφανέτ

Fridays for Future Thessaloniki

Δίκτυο για το αστικό πράσινο "SOSε τα Δέντρα"

Το Δίκτυο για το αστικό πράσινο "SOSε τα Δεντρα" συνυπέγραψε το παρακάτω ψήφισμα για την κατασκευή του fly over στη Θεσσαλονίκη και αποφάσισε να συμμετέχει μαζί με τις υπόλοιπες οργανώσεις πολιτών σε κοινές δρασεις:

Υπερυψωμένη ταχεία λεωφόρος/ Flyover σημαίνει ότι:

- Στραγγαλίζεται η κυκλοφορία στην πόλη για τουλάχιστον 5 χρονια!

- Ανατρέπεται  το οικοσύστημα του Σέιχ Σου!

- Καταστρέφονται συνολικά 82.000 τμ. αναδασωτέας δασικής έκτασης!

- Υλοτομούνται20.000 τ.μ. έκτασης με πεύκα, έλατα, κ.λπ., όχι για να γίνει ο δρόμος αλλά ένα εργοτάξιο που δεν προβλέπεται σε καμιά μελέτη.

- Αυξάνονται ανεξέλεγκτα τα επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης στις περιοχές από τις οποίες θα διέρχεται το έργο αλλά και σε όλη τη Θεσσαλονίκη. Οι ανησυχίες μας είναι εύλογες αν λάβουμε υπόψη μας και την πρόσφατηκαταδίκη της Ελλάδας από το Δικαστήριο της Ε.Ε.για τηνποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα στη Θεσσαλονίκη.

- Προχωράει η εκτέλεση ενός έργου του οποίου οι μελέτες δεν έγιναν σε πραγματικές κυκλοφορίας συνθήκες, καθώς πραγματοποιήθηκαν τον Μάιο του 2020 (!!!) εν μέσω COVID – 19, με ελάχιστο κυκλοφοριακό φόρτο, λόγω απαγόρευσης κυκλοφορίας (lockdown).

- Προκαλείται τεράστια ηχορύπανση σε επίπεδα επιβλαβή για τον ανθρώπινο οργανισμό. Ενώ το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο θορύβου στις αστικές περιοχές είναι τα 50 db, τα επίπεδα θορύβου στις περιοχές από τις οποίες το έργο θα διέρχεται κυμαίνονται ήδη από 70db-100db.

-Τίθεται σε κίνδυνο η στασιμότητα εκατοντάδων παρακείμενων λόγω των ισχυρών δονήσεων κατά την κατασκευή του έργου, καθόσον δεν έχει λάβει χώρα κανένας έλεγχος.

Με αρχικό προϋπολογισμό 373.000.000€ είναι πολύ πιθανή τόσο η αυξημένη αναπροσαρμογή του κατά την διάρκεια εκτέλεσης όσο και η επιβολή διοδίων υπέρ των αναδόχων (όπως έγινε στην εξωτερική περιφερειακή). ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΕΜΑΣ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ!

- ΚΑΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!

- ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ και ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ!

- ΚΑΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ(πχ. ΥΠΟΓΕΙΑ) ΠΟΥ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΕΝΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ!

- Η ΚΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΕΥΘΥΝΕΣ!

ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΕΡΓΟ;!

Υπογράφουν

Σύνδεσμος κατοίκων Οικισμού Κωνσταντινουπολιτών

Πρωτοβουλία κατοίκων Πυλαίας

Πρωτοβουλία κατοίκων Κρυονερίου

Ομάδα Εργαζομένων στην Ευκαρπία

Πρωτοβουλία κατοίκων Υφανέτ

Fridays for Future Thessaloniki

Δίκτυο για το αστικό πράσινο "SOSε τα Δέντρα"

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία