Θεσσαλονίκη: Πανηγυρικό come back της ΑΓΝΟ και στο βάθος επενδύσεις
25/01/2024 20:04
25/01/2024 20:04
Άνοιξε και επίσημα, σήμερα το βράδυ, η “Νέα Εποχή του ΑΓΝΟ”, με μεγάλη εκδήλωση- παρουσίαση, που πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη, με παρόντες τους πρωτεργάτες της αναβίωσης της ιστορικής γαλακτοβιομηχανίας, την οικογένεια Σαράντη, του ομίλου των Ελληνικών Γαλακτοκομείων.
Μετά 10 ολόκληρα χρόνια, η γαλακτοβιομηχανία που έγραψε ιστορία στον κλάδο “επέστρεψε στην αγορά, με σκοπό να επαναφέρει μνήμες, γεύσεις και μυρωδιές που οι Μακεδόνες είχαν συνδέσει με την ΑΓΝΟ”, όπως δήλωσε ο κ. Στέλιος Μιχαήλ Σαράντης, μέλος δ.σ. της “Ελληνικά Γαλακτοκομεία”, ο οποίος και μίλησε εκπροσωπώντας την οικογένεια των επενδυτών και τους αδελφούς Δημήτρη και Μιχάλη Σαράντη, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, αντίστοιχα του Ομίλου.
Η “Ελληνικά Γαλακτοκομεία”, μέχρι σήμερα έχει επενδύσει 8 εκατ. ευρω σε υφιστάμενα εργοστάσια του Ομίλου, για να προχωρήσει η παραγωγή των 21 προϊόντων ΑΓΝΟ, που βγήκαν στην αγορά τον Νοέμβριο του 2023. Όπως είπε ο κ. Σαράντης, η πρώτη ύλη για αυτά τα προϊόντα- γάλατα, γιαούρτια, κεφιρ και επιδόρπια-προέρχεται από αγελαδοτρόφους του Σοχού, του Λαγκαδά, της Νεας Απολλωνίας και του Πενταλόφου.
Τα προϊόντα ΑΓΝΟ έχουν τοποθετηθεί σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ και σημεία μικρής λιανικής στη Θεσσαλονίκη και σε ακόμη 10 νομούς, σε Κεντρική και Δυτική Μακεδονία.
Ο κ. Σαράντης πρόσθεσε ότι, από το Α’ εξάμηνο του 2024, αρχίζει νέα προσπάθεια για την τοποθέτηση των προϊόντων ΑΓΝΟ και σε άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως και σημείων μικρής λιανικής, ενώ αν διαπιστωθεί ότι τα προϊόντα ΑΓΝΟ, θα συνεχίσουν να έχουν, από το καταναλωτικό κοινό, την ίδια θετική ανταπόκριση που βρήκαν σε αυτό το πρώτο διάστημα της κυκλοφορίας τους, τότε θα εξετασθεί η επαναλειτουργία του μεγάλου εργοστασίου στο Λαγκαδά, που παραμένει κλειστό από το 2013.
Σύμφωνα με τον κ. Σαράντη, η επαναλειτουργία του εργοστασίου, στο οποίο υπάρχει εξοπλισμός παραγωγής παγωτού ( ο Όμιλος σήμερα δεν παράγει παγωτό), θα απαιτήσει μεγάλη επένδυση, της τάξης των 100 εκατ..
Σημειώνεται ότι δεν υπάρχει σχεδιασμός για την κυκλοφορία και άλλων προϊόντων ΑΓΝΟ εντός του 2024, ενώ οι επενδυτές θα ήθελαν να παράξουν το άλλοτε πολύ δημοφιλές τυρί ‘Βικτώρια’, αλλά δεν κατέστη δυνατό να βρεθεί η συνταγή του.
Η εκδήλωση άνοιξε με αγιασμό που τέλεσε ο Αρχιμανδρίτης Ιωάννης Τράγκας, ενώ αναγνώσθηκε και ευχετήριο μήνυμα του Π.Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ.κ. Φιλοθέου
Την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο υφυπουργός Εσωτερικών , Στάθης Κωνσταντινίδης.
Απο την εκδήλωση δεν έλλειψαν οι αναφορές στην “παλιά ΑΓΝΟ”, την ίδρυση της συνεταιριστικής οργάνωσης, την ανάπτυξή της αλλά και την πτώχευσή της το 2013.
Η “Νέα Εποχή της ΑΓΝΟ” άνοιξε το 2022, όταν την απόκτησε η “Ελληνικά Γαλακτοκομεία”.
Φόρο τιμής στην διαδρομή της ΑΓΝΟ , απέτησε η νέα ιδιοκτησία, τιμώντας τον επί 30 χρόνια παλιό στέλεχος και πρώην διευθυντή της Εταιρείας, Νίκο Καραθόδωρο
Άνοιξε και επίσημα, σήμερα το βράδυ, η “Νέα Εποχή του ΑΓΝΟ”, με μεγάλη εκδήλωση- παρουσίαση, που πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη, με παρόντες τους πρωτεργάτες της αναβίωσης της ιστορικής γαλακτοβιομηχανίας, την οικογένεια Σαράντη, του ομίλου των Ελληνικών Γαλακτοκομείων.
Μετά 10 ολόκληρα χρόνια, η γαλακτοβιομηχανία που έγραψε ιστορία στον κλάδο “επέστρεψε στην αγορά, με σκοπό να επαναφέρει μνήμες, γεύσεις και μυρωδιές που οι Μακεδόνες είχαν συνδέσει με την ΑΓΝΟ”, όπως δήλωσε ο κ. Στέλιος Μιχαήλ Σαράντης, μέλος δ.σ. της “Ελληνικά Γαλακτοκομεία”, ο οποίος και μίλησε εκπροσωπώντας την οικογένεια των επενδυτών και τους αδελφούς Δημήτρη και Μιχάλη Σαράντη, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, αντίστοιχα του Ομίλου.
Η “Ελληνικά Γαλακτοκομεία”, μέχρι σήμερα έχει επενδύσει 8 εκατ. ευρω σε υφιστάμενα εργοστάσια του Ομίλου, για να προχωρήσει η παραγωγή των 21 προϊόντων ΑΓΝΟ, που βγήκαν στην αγορά τον Νοέμβριο του 2023. Όπως είπε ο κ. Σαράντης, η πρώτη ύλη για αυτά τα προϊόντα- γάλατα, γιαούρτια, κεφιρ και επιδόρπια-προέρχεται από αγελαδοτρόφους του Σοχού, του Λαγκαδά, της Νεας Απολλωνίας και του Πενταλόφου.
Τα προϊόντα ΑΓΝΟ έχουν τοποθετηθεί σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ και σημεία μικρής λιανικής στη Θεσσαλονίκη και σε ακόμη 10 νομούς, σε Κεντρική και Δυτική Μακεδονία.
Ο κ. Σαράντης πρόσθεσε ότι, από το Α’ εξάμηνο του 2024, αρχίζει νέα προσπάθεια για την τοποθέτηση των προϊόντων ΑΓΝΟ και σε άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως και σημείων μικρής λιανικής, ενώ αν διαπιστωθεί ότι τα προϊόντα ΑΓΝΟ, θα συνεχίσουν να έχουν, από το καταναλωτικό κοινό, την ίδια θετική ανταπόκριση που βρήκαν σε αυτό το πρώτο διάστημα της κυκλοφορίας τους, τότε θα εξετασθεί η επαναλειτουργία του μεγάλου εργοστασίου στο Λαγκαδά, που παραμένει κλειστό από το 2013.
Σύμφωνα με τον κ. Σαράντη, η επαναλειτουργία του εργοστασίου, στο οποίο υπάρχει εξοπλισμός παραγωγής παγωτού ( ο Όμιλος σήμερα δεν παράγει παγωτό), θα απαιτήσει μεγάλη επένδυση, της τάξης των 100 εκατ..
Σημειώνεται ότι δεν υπάρχει σχεδιασμός για την κυκλοφορία και άλλων προϊόντων ΑΓΝΟ εντός του 2024, ενώ οι επενδυτές θα ήθελαν να παράξουν το άλλοτε πολύ δημοφιλές τυρί ‘Βικτώρια’, αλλά δεν κατέστη δυνατό να βρεθεί η συνταγή του.
Η εκδήλωση άνοιξε με αγιασμό που τέλεσε ο Αρχιμανδρίτης Ιωάννης Τράγκας, ενώ αναγνώσθηκε και ευχετήριο μήνυμα του Π.Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ.κ. Φιλοθέου
Την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο υφυπουργός Εσωτερικών , Στάθης Κωνσταντινίδης.
Απο την εκδήλωση δεν έλλειψαν οι αναφορές στην “παλιά ΑΓΝΟ”, την ίδρυση της συνεταιριστικής οργάνωσης, την ανάπτυξή της αλλά και την πτώχευσή της το 2013.
Η “Νέα Εποχή της ΑΓΝΟ” άνοιξε το 2022, όταν την απόκτησε η “Ελληνικά Γαλακτοκομεία”.
Φόρο τιμής στην διαδρομή της ΑΓΝΟ , απέτησε η νέα ιδιοκτησία, τιμώντας τον επί 30 χρόνια παλιό στέλεχος και πρώην διευθυντή της Εταιρείας, Νίκο Καραθόδωρο
ΣΧΟΛΙΑ