Θεσσαλονίκη: Πραγματοποιήθηκε το εκπαιδευτικό σεμινάριο για τους πωλητές του περιοδικού δρόμου «Σχεδία»
02/08/2023 16:10
02/08/2023 16:10
Εκπαιδευτικό σεμινάριο βιωματικού χαρακτήρα για τους πωλητές της «Σχεδίας» στη Θεσσαλονίκη διοργάνωσε πρόσφατα το «Marketing Club Greece», ανταποκρινόμενο στην πρόσκληση της ομάδας του εντύπου, το οποίο αποτελεί το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου και μέλος του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων Δρόμου, που απαριθμεί 122 περιοδικά δρόμου, σε 41 χώρες, με 14.000 άστεγους, άνεργους πωλητές και 6.000.000 αναγνώστες διεθνώς. Το πρώτο μέρος της εκπαίδευσης ήταν βιωματικό καθώς μέσα από ασκήσεις, οι συμμετέχοντες αλληλοεπίδρασαν και μετέφεραν τις εμπειρίες τους σε όλο το κοινό και τους εισηγητές.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του «Marketing Club», οι πωλητές «συστήθηκαν, αναφέρθηκαν στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, εντόπισαν τις ποιότητες που τους βοηθούν να προχωρήσουν στο δύσκολο έργο τους και στον αγώνα για την επιβίωσή τους. Αναγνώρισαν επίσης, ότι ο μόνος δρόμος για να επιβιώσεις είναι η πρόθεση να προχωρήσεις, η ατομική ευθύνη και ο διάλογος που σε βοηθά να βγεις από την κουλτούρα της σιωπής». Στο δεύτερο μέρος της εκπαίδευσης ενημερώθηκαν «πώς μέσω της νοοτροπίας "ανοιχτής" επικοινωνίας μπορούμε να είμαστε παρόντες, να εντοπίσουμε ευκαιρίες και να προσεγγίσουμε τον άνθρωπο που μας ενδιαφέρει για να επιτύχουμε τους στόχους μας».
Υπενθυμίζεται πως η «ΣΧΕΔΙΑ», όπως συμβαίνει με όλα τα περιοδικά δρόμου του κόσμου, δεν πωλείται στα συνήθη σημεία διάθεσης Τύπου, όπως περίπτερα, αλλά αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Οι πωλητές προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικά πληθυσμιακές ομάδες: άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.
Εκπαιδευτικό σεμινάριο βιωματικού χαρακτήρα για τους πωλητές της «Σχεδίας» στη Θεσσαλονίκη διοργάνωσε πρόσφατα το «Marketing Club Greece», ανταποκρινόμενο στην πρόσκληση της ομάδας του εντύπου, το οποίο αποτελεί το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου και μέλος του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων Δρόμου, που απαριθμεί 122 περιοδικά δρόμου, σε 41 χώρες, με 14.000 άστεγους, άνεργους πωλητές και 6.000.000 αναγνώστες διεθνώς. Το πρώτο μέρος της εκπαίδευσης ήταν βιωματικό καθώς μέσα από ασκήσεις, οι συμμετέχοντες αλληλοεπίδρασαν και μετέφεραν τις εμπειρίες τους σε όλο το κοινό και τους εισηγητές.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του «Marketing Club», οι πωλητές «συστήθηκαν, αναφέρθηκαν στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, εντόπισαν τις ποιότητες που τους βοηθούν να προχωρήσουν στο δύσκολο έργο τους και στον αγώνα για την επιβίωσή τους. Αναγνώρισαν επίσης, ότι ο μόνος δρόμος για να επιβιώσεις είναι η πρόθεση να προχωρήσεις, η ατομική ευθύνη και ο διάλογος που σε βοηθά να βγεις από την κουλτούρα της σιωπής». Στο δεύτερο μέρος της εκπαίδευσης ενημερώθηκαν «πώς μέσω της νοοτροπίας "ανοιχτής" επικοινωνίας μπορούμε να είμαστε παρόντες, να εντοπίσουμε ευκαιρίες και να προσεγγίσουμε τον άνθρωπο που μας ενδιαφέρει για να επιτύχουμε τους στόχους μας».
Υπενθυμίζεται πως η «ΣΧΕΔΙΑ», όπως συμβαίνει με όλα τα περιοδικά δρόμου του κόσμου, δεν πωλείται στα συνήθη σημεία διάθεσης Τύπου, όπως περίπτερα, αλλά αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Οι πωλητές προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικά πληθυσμιακές ομάδες: άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.
ΣΧΟΛΙΑ