ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Προβληματισμός για το Flyover - Nα δοθεί βάρος στα μέσα μαζικής μεταφοράς ζητά η Νέα Αριστερά

Στη συνέντευξη τύπου τέθηκαν ζητήματα, όπως η «μόνιμη και διαρκής» ατμοσφαιρική ρύπανση, η «υπερδόμηση» και η συρρίκνωση του πρασίνου

 31/01/2024 13:41

Θεσσαλονίκη: Προβληματισμός για το Flyover - Nα δοθεί βάρος στα μέσα μαζικής μεταφοράς ζητά η Νέα Αριστερά

Ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή και περιβαλλοντική μελέτη για το fly over, ώστε να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για τις επιπτώσεις στην κυκλοφορία και την ποιότητα ζωής των κατοίκων κατά τη διάρκεια της κατασκευής του, αλλά και για τη χρησιμότητά του, ζήτησαν το μεσημέρι, σε συνέντευξη τύπου, τα μέλη του «Δικτύου για το Περιβάλλον και την Βιώσιμη Ανάπτυξη» της «Νέας Αριστεράς».

Οι ομότιμοι πανεπιστημιακοί Ρία Καλφακάκου, Γιάννης Κρεστενίτης και Σάσα Λαδά, μέλη του Δικτύου, ζήτησαν να τεθεί το fly over σε δημόσιο διάλογο και, στο μεταξύ, να ενισχυθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην πόλη, ώστε «να φανεί η πραγματική εικόνα» και να μειωθούν η κυκλοφοριακή συμφόρηση και η περιβαλλοντική επιβάρυνση.

Η βουλευτής της «Νέας Αριστεράς» Πέτη Πέρκα, σε διαδικτυακή παρέμβασή της, συνεχάρη την πρωτοβουλία του Δικτύου και υπογράμμισε ότι η «Νέα Αριστερά» έχει ζητήσει το αντίγραφο της σύμβασης ΣΔΙΤ και το ακριβές χρονοδιάγραμμα κατασκευής.

«Θα πρέπει να επιστρατευτεί η επιστήμη και ο δημόσιος διάλογος. Δέκα χρόνια γίνεται λόγος για το έργο, πουθενά δεν έχει προκριθεί ως η βέλτιστη λύση, να δούμε σε τι εξυπηρετεί, δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε με ένα έργο το οποίο γίνεται με το μάτι» τόνισε η βουλευτής.

Τα μέλη του δικτύου έθεσαν ζητήματα, όπως η «μόνιμη και διαρκής» ατμοσφαιρική ρύπανση, η «υπερδόμηση» και η συρρίκνωση του πρασίνου, εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην επικείμενη εγκατάσταση του σταθμού LNG στο Θερμαϊκό, ενώ παράλληλα έθιξαν την απουσία ενός «σύγχρονου, συνεκτικού και ολοκληρωμένου Χωροταξικού και Πολεοδομικού Σχεδιασμού για το σύνολο του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης», ώστε να διαμορφωθεί ένα «βιώσιμο μέλλον» για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της.

Ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή και περιβαλλοντική μελέτη για το fly over, ώστε να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για τις επιπτώσεις στην κυκλοφορία και την ποιότητα ζωής των κατοίκων κατά τη διάρκεια της κατασκευής του, αλλά και για τη χρησιμότητά του, ζήτησαν το μεσημέρι, σε συνέντευξη τύπου, τα μέλη του «Δικτύου για το Περιβάλλον και την Βιώσιμη Ανάπτυξη» της «Νέας Αριστεράς».

Οι ομότιμοι πανεπιστημιακοί Ρία Καλφακάκου, Γιάννης Κρεστενίτης και Σάσα Λαδά, μέλη του Δικτύου, ζήτησαν να τεθεί το fly over σε δημόσιο διάλογο και, στο μεταξύ, να ενισχυθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην πόλη, ώστε «να φανεί η πραγματική εικόνα» και να μειωθούν η κυκλοφοριακή συμφόρηση και η περιβαλλοντική επιβάρυνση.

Η βουλευτής της «Νέας Αριστεράς» Πέτη Πέρκα, σε διαδικτυακή παρέμβασή της, συνεχάρη την πρωτοβουλία του Δικτύου και υπογράμμισε ότι η «Νέα Αριστερά» έχει ζητήσει το αντίγραφο της σύμβασης ΣΔΙΤ και το ακριβές χρονοδιάγραμμα κατασκευής.

«Θα πρέπει να επιστρατευτεί η επιστήμη και ο δημόσιος διάλογος. Δέκα χρόνια γίνεται λόγος για το έργο, πουθενά δεν έχει προκριθεί ως η βέλτιστη λύση, να δούμε σε τι εξυπηρετεί, δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε με ένα έργο το οποίο γίνεται με το μάτι» τόνισε η βουλευτής.

Τα μέλη του δικτύου έθεσαν ζητήματα, όπως η «μόνιμη και διαρκής» ατμοσφαιρική ρύπανση, η «υπερδόμηση» και η συρρίκνωση του πρασίνου, εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην επικείμενη εγκατάσταση του σταθμού LNG στο Θερμαϊκό, ενώ παράλληλα έθιξαν την απουσία ενός «σύγχρονου, συνεκτικού και ολοκληρωμένου Χωροταξικού και Πολεοδομικού Σχεδιασμού για το σύνολο του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης», ώστε να διαμορφωθεί ένα «βιώσιμο μέλλον» για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία