ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη από τις 10:00 ως τις 14:00

Σε 4ωρη στάση εργασίας προχωρούν σήμερα οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ - Τα ερωτήματα που θέτουν προς τη διοίκηση του Οργανισμού - Τι απαντά η διοίκηση του Οργανισμού

 26/04/2024 07:02

Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη από τις 10:00 ως τις 14:00

Σε τετράωρη προειδοποιητική στάση εργασίας προχωρούν σήμερα, Παρασκευή 26 Απριλίου, οι εργαζόμενοι στα αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης. Όπως έκανε γνωστό με ανακοίνωση το συνδικάτο του ΟΑΣΘ η στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί από τις 10:00 έως τις 14:00.

Οι εργαζόμενοι με την τετράωρη προειδοποιητική στάση εργασίας καλούν τη διοίκηση του ΟΑΣΘ και την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών να δώσουν οριστικά λύσεις στα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης.

Στην ανακοίνωση τίθεται σειρά ερωτημάτων για τον προωθούμενο ανοικτό δημόσιο διαγωνισμό, που αφορά την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες, ύψους 646 εκατ. ευρώ, ενώ ζητούν Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και την έκδοση ΦΕΚ για επίδομα ανθυγιεινής εργασίας.

Όπως τονίζουν οι εργαζόμενοι, η απαξίωση του ΟΑΣΘ τα προηγούμενα χρόνια άνοιξε τον δρόμο της εκ νέου εκχώρησης συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες, επισημαίνοντας ότι ο διαγωνισμός θα προκηρυχθεί χωρίς να υπάρχει επικαιροποιημένος συγκοινωνιακός χάρτης της Θεσσαλονίκης.

Τα ερωτήματα που βάζουν οι εργαζόμενοι είναι τα εξής:

  • Γνωρίζουν ποιο είναι το έργο που θα κληθούν να πραγματοποιούν οι πάροχοι συγκοινωνιακού έργου στην πόλη μετά την έναρξη λειτουργίας του μετρό;
  • Από που προκύπτουν τα 22.500.000 οχηματοχιλιόμετρα και τα 250 λεωφορεία;
  • Πώς είναι δυνατόν στην Αττική ο διαγωνισμός να αφορά ανάθεση περίπου 13% του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτη, όταν ο αντίστοιχος διαγωνισμός στην Θεσσαλονίκη αφορά πάνω από το 50%;
  • Πώς είναι δυνατόν στην Αττική το ύψος της προαίρεσης για αύξηση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου του διαγωνισμού, να ανέρχεται στο 4% και το αντίστοιχο ύψος στην Θεσσαλονίκη να φτάνει το 20%;
  • Μήπως τελικά η απαξίωση που βίωσε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης όλα τα προηγούμενα χρόνια μόνο τυχαία δεν ήταν, αλλά άνοιξε τον δρόμο της εκ νέου εκχώρησης του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες; 

Η απάντηση του ΟΑΣΘ

Για αιφνιδιαστική στάση εργασίας κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η διοίκηση του Οργανισμού, καλώντας τους εργαζόμενους να μην προχωρήσουν στην κινητοποίηση και να μην ταλαιπωρήσουν τους επιβάτες. 

Όπως αναφέρεται αναλυτικά «ο ΟΑΣΘ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Συνδικάτο Εργαζομένων του Οργανισμού αποφάσισε αιφνιδιαστικά να προχωρήσει σε στάση εργασίας την Παρασκευή, 26 Απριλίου, από τις 10 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι. Η διοίκηση του Οργανισμού καλεί τους εργαζόμενους να μην προχωρήσουν στην κινητοποίηση και να μην ταλαιπωρήσουν τους επιβάτες».

Σε τετράωρη προειδοποιητική στάση εργασίας προχωρούν σήμερα, Παρασκευή 26 Απριλίου, οι εργαζόμενοι στα αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης. Όπως έκανε γνωστό με ανακοίνωση το συνδικάτο του ΟΑΣΘ η στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί από τις 10:00 έως τις 14:00.

Οι εργαζόμενοι με την τετράωρη προειδοποιητική στάση εργασίας καλούν τη διοίκηση του ΟΑΣΘ και την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών να δώσουν οριστικά λύσεις στα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης.

Στην ανακοίνωση τίθεται σειρά ερωτημάτων για τον προωθούμενο ανοικτό δημόσιο διαγωνισμό, που αφορά την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες, ύψους 646 εκατ. ευρώ, ενώ ζητούν Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και την έκδοση ΦΕΚ για επίδομα ανθυγιεινής εργασίας.

Όπως τονίζουν οι εργαζόμενοι, η απαξίωση του ΟΑΣΘ τα προηγούμενα χρόνια άνοιξε τον δρόμο της εκ νέου εκχώρησης συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες, επισημαίνοντας ότι ο διαγωνισμός θα προκηρυχθεί χωρίς να υπάρχει επικαιροποιημένος συγκοινωνιακός χάρτης της Θεσσαλονίκης.

Τα ερωτήματα που βάζουν οι εργαζόμενοι είναι τα εξής:

  • Γνωρίζουν ποιο είναι το έργο που θα κληθούν να πραγματοποιούν οι πάροχοι συγκοινωνιακού έργου στην πόλη μετά την έναρξη λειτουργίας του μετρό;
  • Από που προκύπτουν τα 22.500.000 οχηματοχιλιόμετρα και τα 250 λεωφορεία;
  • Πώς είναι δυνατόν στην Αττική ο διαγωνισμός να αφορά ανάθεση περίπου 13% του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτη, όταν ο αντίστοιχος διαγωνισμός στην Θεσσαλονίκη αφορά πάνω από το 50%;
  • Πώς είναι δυνατόν στην Αττική το ύψος της προαίρεσης για αύξηση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου του διαγωνισμού, να ανέρχεται στο 4% και το αντίστοιχο ύψος στην Θεσσαλονίκη να φτάνει το 20%;
  • Μήπως τελικά η απαξίωση που βίωσε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης όλα τα προηγούμενα χρόνια μόνο τυχαία δεν ήταν, αλλά άνοιξε τον δρόμο της εκ νέου εκχώρησης του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες; 

Η απάντηση του ΟΑΣΘ

Για αιφνιδιαστική στάση εργασίας κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η διοίκηση του Οργανισμού, καλώντας τους εργαζόμενους να μην προχωρήσουν στην κινητοποίηση και να μην ταλαιπωρήσουν τους επιβάτες. 

Όπως αναφέρεται αναλυτικά «ο ΟΑΣΘ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Συνδικάτο Εργαζομένων του Οργανισμού αποφάσισε αιφνιδιαστικά να προχωρήσει σε στάση εργασίας την Παρασκευή, 26 Απριλίου, από τις 10 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι. Η διοίκηση του Οργανισμού καλεί τους εργαζόμενους να μην προχωρήσουν στην κινητοποίηση και να μην ταλαιπωρήσουν τους επιβάτες».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία