Συνάντηση με την Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Ζέττα Μακρή είχε σήμερα (09/10), στο Δημαρχείο, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Στο επίκεντρο της συνάντησης, στην οποία συμμετείχαν ακόμη ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Αλέξανδρος Κόπτσης, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Εφραίμ Κυριζίδης, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Θεσσαλονίκης Ευθύμης Φωτόπουλος κι ο σύμβουλος του Δημάρχου για θέματα αναπηρίας Γιάννης Καστούρας, βρέθηκαν τα ζητήματα που αφορούν τον ευαίσθητο τομέα της σχολικής στέγης. Ακόμη συζητήθηκαν λεπτομερώς ζητήματα σχετικά με την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρίες στα σχολικά κτίρια αλλά και με την υλοποίηση προγράμματος βιωματικής εκπαίδευσης υπό τον τίτλο “συναισθάνομαι και αλλάζω” σε μαθητές δημοτικού, με στόχο την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα αναπηρίας.
Η κυρία Μακρή επέδειξε ξεχωριστό ενδιαφέρον για την πρωτοβουλία που ανέλαβε ο Δήμος Θεσσαλονίκης να στεγάσει δύο νηπιαγωγεία σε πτέρυγα του δημαρχιακού μεγάρου, η οποία από το στάδιο της μελέτης του έργου κατασκευής του κτιρίου είχε σχεδιαστεί ακριβώς για τη φιλοξενία εκπαιδευτικών χρήσεων. Η διαμόρφωση των δύο νηπιαγωγείων σε αυτόνομο χώρο του δημαρχείου, με ξεχωριστή αυλή και όλες τις προδιαγραφές για τη φιλοξενία μικρών μαθητών, εντάσσεται στο πλαίσιο έξυπνων και αποδοτικών λύσεων τις οποίες υιοθέτησε ο Δήμος Θεσσαλονίκης για την εφαρμογή του μέτρου της δίχρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Συνάντηση με την Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Ζέττα Μακρή είχε σήμερα (09/10), στο Δημαρχείο, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Στο επίκεντρο της συνάντησης, στην οποία συμμετείχαν ακόμη ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Αλέξανδρος Κόπτσης, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Εφραίμ Κυριζίδης, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Θεσσαλονίκης Ευθύμης Φωτόπουλος κι ο σύμβουλος του Δημάρχου για θέματα αναπηρίας Γιάννης Καστούρας, βρέθηκαν τα ζητήματα που αφορούν τον ευαίσθητο τομέα της σχολικής στέγης. Ακόμη συζητήθηκαν λεπτομερώς ζητήματα σχετικά με την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρίες στα σχολικά κτίρια αλλά και με την υλοποίηση προγράμματος βιωματικής εκπαίδευσης υπό τον τίτλο “συναισθάνομαι και αλλάζω” σε μαθητές δημοτικού, με στόχο την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα αναπηρίας.
Η κυρία Μακρή επέδειξε ξεχωριστό ενδιαφέρον για την πρωτοβουλία που ανέλαβε ο Δήμος Θεσσαλονίκης να στεγάσει δύο νηπιαγωγεία σε πτέρυγα του δημαρχιακού μεγάρου, η οποία από το στάδιο της μελέτης του έργου κατασκευής του κτιρίου είχε σχεδιαστεί ακριβώς για τη φιλοξενία εκπαιδευτικών χρήσεων. Η διαμόρφωση των δύο νηπιαγωγείων σε αυτόνομο χώρο του δημαρχείου, με ξεχωριστή αυλή και όλες τις προδιαγραφές για τη φιλοξενία μικρών μαθητών, εντάσσεται στο πλαίσιο έξυπνων και αποδοτικών λύσεων τις οποίες υιοθέτησε ο Δήμος Θεσσαλονίκης για την εφαρμογή του μέτρου της δίχρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
ΣΧΟΛΙΑ