Θεσσαλονίκη: Στην τουριστική…αρένα ρίχνεται ο ΟΤΘ, απτόητος παρά την πανδημία
18/02/2021 12:15
18/02/2021 12:15
Ο απολογισμός του έργου του ΟΤΘ για το 2020, τέθηκε επί τάπητος σε διαδικτυακή συνέντευξη τύπου που παρέθεσε ο Οργανισμός Tουρισμού. Τα ανυπέρβλητα προβλήματα που προκάλεσε η διάδοση της πανδημίας στον τουριστικό κλάδο, την ναυαρχίδα της ελληνικής οικονομίας, δοκίμασαν τους επαγγελματίες του τουρισμού που ελπίζουν να αφήσουν γρήγορα πίσω τους το εφιαλτικό 2020.
Ο Οργανισμός δεν εφησύχασε από τα διαδοχικά lockdown και τις καραντίνες αλλά προσπάθησε με συνεχείς διαδικτυακές καμπάνιες να διαφημίσει την Θεσσαλονίκη και την μαγεία που κρύβει σε όλο τον κόσμο, καλώντας τους πολίτες να την επισκεφτούν και να την…ανακαλύψουν όταν τελειώσει η υγειονομική κρίση.
«To 2020 ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά για τον τουριστικό κλάδο, ο Οργανισμός Τουρισμού προσπαθεί να είναι ένας αποτελεσματικός και αξιόπιστος φορέας, η πανδημία συνέβαλε στον γρηγορότερο ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΤΘ, αξιοποιήσαμε αρετές και αξίες όπως η ευθύνη, η αλληλεγγύη και η δημιουργικότητα», σημείωσε η αντιπεριφερειάρχης μητροπολιτικής ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου. «Το στοίχημα δεν κερδίζεται από έναν αλλά από όλη την ομάδα, στόχος όλων είναι το καλό της πόλης», πρόσθεσε.
«Θέλουμε να έχει στην σκέψη του ο τουρίστας να έρθει στην Θεσσαλονίκη αν επισκεφτεί την Ελλάδα, όταν τελειώσει ο εμβολιασμός, η αβεβαιότητα είναι ο μεγαλύτερος εχθρός», ανέφερε. «Έχουμε το βλέμμα μας στραμμένο στην αγορά της Αγγλίας, του Ισραήλ και στις σκανδιναβικές χώρες», συμπλήρωσε. «Με συγκεκριμένη στρατηγική προσπαθήσαμε να κάνουμε την κρίση ευκαιρία, ακόμα όμως είμαστε σε κινούμενη άμμο», υποστήριξε η Μαρία Καραγιάννη, αντιδήμαρχος πολιτισμού και τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης.
«Κάναμε πολλά πράγματα, θα κάνουμε κι άλλα, μακάρι να τελειώσει γρήγορα αυτό που ζούμε όλοι μας», επεσήμανε η Χρύσα Γεωργιάδου – Γρανούζη, α’αντιπρόεδρος του ΕΕΘ.
Με φόντο το δυσμενές περιβάλλον που διαμόρφωσε ο κορονοϊός, η επέλαση του οποίου σάρωσε τις τουριστικές επιχειρήσεις της περιοχής το εφιαλτικό καλοκαίρι του 2020, η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μέσα από ειδικές δράσεις επιχειρεί να…γυρίσει το παιχνίδι και να περιορίσει, όσο αυτό είναι δυνατόν, τις απώλειες της τουριστικής βιομηχανίας το προσεχές καλοκαίρι.
Με συγκριτικά πλεονεκτήματα τον ήλιο, τη θάλασσα, τις αποδράσεις στα βουνά, τις ιδιαίτερες περιπατητικές διαδρομές, την πλούσια ιστορία, την γαστρονομία, τον πολιτισμό και τον αρχαιολογικό πλούτο της περιοχής, η ΠΚΜ επιχειρεί την ολική επαναφορά στις αγορές-στόχους.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης προβλήθηκε βίντεο με τις δράσεις του Οργανισμού για το 2020.
Ο απολογισμός του έργου του ΟΤΘ για το 2020, τέθηκε επί τάπητος σε διαδικτυακή συνέντευξη τύπου που παρέθεσε ο Οργανισμός Tουρισμού. Τα ανυπέρβλητα προβλήματα που προκάλεσε η διάδοση της πανδημίας στον τουριστικό κλάδο, την ναυαρχίδα της ελληνικής οικονομίας, δοκίμασαν τους επαγγελματίες του τουρισμού που ελπίζουν να αφήσουν γρήγορα πίσω τους το εφιαλτικό 2020.
Ο Οργανισμός δεν εφησύχασε από τα διαδοχικά lockdown και τις καραντίνες αλλά προσπάθησε με συνεχείς διαδικτυακές καμπάνιες να διαφημίσει την Θεσσαλονίκη και την μαγεία που κρύβει σε όλο τον κόσμο, καλώντας τους πολίτες να την επισκεφτούν και να την…ανακαλύψουν όταν τελειώσει η υγειονομική κρίση.
«To 2020 ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά για τον τουριστικό κλάδο, ο Οργανισμός Τουρισμού προσπαθεί να είναι ένας αποτελεσματικός και αξιόπιστος φορέας, η πανδημία συνέβαλε στον γρηγορότερο ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΤΘ, αξιοποιήσαμε αρετές και αξίες όπως η ευθύνη, η αλληλεγγύη και η δημιουργικότητα», σημείωσε η αντιπεριφερειάρχης μητροπολιτικής ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου. «Το στοίχημα δεν κερδίζεται από έναν αλλά από όλη την ομάδα, στόχος όλων είναι το καλό της πόλης», πρόσθεσε.
«Θέλουμε να έχει στην σκέψη του ο τουρίστας να έρθει στην Θεσσαλονίκη αν επισκεφτεί την Ελλάδα, όταν τελειώσει ο εμβολιασμός, η αβεβαιότητα είναι ο μεγαλύτερος εχθρός», ανέφερε. «Έχουμε το βλέμμα μας στραμμένο στην αγορά της Αγγλίας, του Ισραήλ και στις σκανδιναβικές χώρες», συμπλήρωσε. «Με συγκεκριμένη στρατηγική προσπαθήσαμε να κάνουμε την κρίση ευκαιρία, ακόμα όμως είμαστε σε κινούμενη άμμο», υποστήριξε η Μαρία Καραγιάννη, αντιδήμαρχος πολιτισμού και τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης.
«Κάναμε πολλά πράγματα, θα κάνουμε κι άλλα, μακάρι να τελειώσει γρήγορα αυτό που ζούμε όλοι μας», επεσήμανε η Χρύσα Γεωργιάδου – Γρανούζη, α’αντιπρόεδρος του ΕΕΘ.
Με φόντο το δυσμενές περιβάλλον που διαμόρφωσε ο κορονοϊός, η επέλαση του οποίου σάρωσε τις τουριστικές επιχειρήσεις της περιοχής το εφιαλτικό καλοκαίρι του 2020, η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μέσα από ειδικές δράσεις επιχειρεί να…γυρίσει το παιχνίδι και να περιορίσει, όσο αυτό είναι δυνατόν, τις απώλειες της τουριστικής βιομηχανίας το προσεχές καλοκαίρι.
Με συγκριτικά πλεονεκτήματα τον ήλιο, τη θάλασσα, τις αποδράσεις στα βουνά, τις ιδιαίτερες περιπατητικές διαδρομές, την πλούσια ιστορία, την γαστρονομία, τον πολιτισμό και τον αρχαιολογικό πλούτο της περιοχής, η ΠΚΜ επιχειρεί την ολική επαναφορά στις αγορές-στόχους.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης προβλήθηκε βίντεο με τις δράσεις του Οργανισμού για το 2020.
ΣΧΟΛΙΑ