Θεσσαλονίκη: ΤikTok και στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη του τουρισμού
09/10/2024 14:03
09/10/2024 14:03
Μια νέα σελίδα για τον τουρισμό στη Θεσσαλονίκη ανοίγει με την ολοκλήρωση του στρατηγικού σχεδίου και του πλάνου δράσης για την τουριστική ανάπτυξη. Το επόμενο βήμα είναι... να εξασφαλιστούν οι πόροι για την υλοποίηση του σχεδίου. Την ερχόμενη Τρίτη θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη με τον υπουργό Επικρατείας για πώς χρηματοδοτείται και υλοποιείται το στρατηγικό σχέδιο.
H μελέτη εκπoνήθηκε για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τη συνεργασία του δήμου Θεσσαλονίκης, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, με του Ινστιτούτου (ΙΝΣΕΤΕ), της Marketing Greece και της Deloitte.
Το σχέδιο προτείνει 26 δράσεις με ορίζοντα υλοποίησης εντός της διετίας. Μεταξύ των δράσεων, που παρουσιάστηκαν ενώπιον όλων των φορέων του τουρισμού, είναι οι επαφές με αεροπορικές εταιρείες με στόχο την ενίσχυση των συνεργασιών και τη διερεύνηση δυνατοτήτων για έναρξη και καθιέρωση νέων δρομολογίων από/προς τη Θεσσαλονίκη, η χαρτογράφηση των υπαρχόντων πολιτιστικών και γαστρονομικών προϊόντων της πόλης, η διοργάνωση social media καμπάνιας με έμφαση στο ΤikTok για νεανικά κοινά κάτω των 30 ετών, η υλοποίηση Σχολείου Τουρισμού OnTour, η δημιουργία audio-guided tours που θα αναδεικνύουν γειτονιές της Θεσσαλονίκης και podcasts για μουσεία που αξίζει να αναδειχθούν περαιτέρω όπως για παράδειγμα το Εβραϊκό μουσείο, το Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα, το Momus.
Οι κύριες αγορές - στόχοι για τη Θεσσαλονίκη είναι οι εδραιωμένες (Γερμανία, Αγγλία, Τουρκία, Ιταλία, Βαλκανικές αγορές) και αγορές προς ανάπτυξη (Πολωνία, Ολλανδία, Γαλλία, Αυστρία, Σουηδία, Ελβετία, ΗΠΑ).
Στο χαιρετισμό του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης, σχολίασε ότι «αποσπασματικές δράσεις του παρελθόντος που δρομολογούνται παράλληλα, αποδείχθηκε στην πράξη πως δεν εξυπηρετούν το αφήγημα της πόλης και το συλλογικό συμφέρον» προσθέτοντας ότι χρειαζόμαστε μια νέα νοοτροπία, περισσότερη δουλειά και λιγότερα λόγια», με συνέργειες, με ειλικρινή συνεργασία και τον βέλτιστο δυνατό συντονισμό των δράσεών μας.
Ο κ. Αγγελούδης τόνισε ακόμη ότι η Θεσσαλονίκη διαθέτει πλέον ένα σύγχρονο και εξειδικευμένο στρατηγικό σχέδιο Τουρισμού, κάτι που ήταν ένα πάγιο αίτημα των φορέων του Τουρισμού και έκανε γνωστό ότι από εδώ και πέρα στα ταξίδια του στο εξωτερικό και στις διμερείς επαφές του με δημάρχους πόλεων του εξωτερικού θα συνοδεύεται από εκπροσώπους φορέων του τουρισμού της πόλης.
Στο χαιρετισμό της η υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη τόνισε ότι «για τη Θεσσαλονίκη οι ευκαιρίες και η δυναμική υπάρχουν και πλέον υπάρχουν και τα εργαλεία για να ξεχωρίσει» ενώ αναφέρθηκε αναλυτικά στη στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού.
Από την πλευρά του ο εκπρόσωπος της ΠΕριφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στον Οργανισμό Τουρισμού Θάνος Μπέκας σημείωσε ότι «ελάχιστοι οργανισμοί στην Ελλάδα έχουν να δείξουν τόσο σημαντικό έργο» και αναφέρθηκε στη σημασία του στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό, με στόχο η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή να έχει τουρισμό 365 μέρες το χρόνο.
09/10/2024 14:50
Μια νέα σελίδα για τον τουρισμό στη Θεσσαλονίκη ανοίγει με την ολοκλήρωση του στρατηγικού σχεδίου και του πλάνου δράσης για την τουριστική ανάπτυξη. Το επόμενο βήμα είναι... να εξασφαλιστούν οι πόροι για την υλοποίηση του σχεδίου. Την ερχόμενη Τρίτη θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη με τον υπουργό Επικρατείας για πώς χρηματοδοτείται και υλοποιείται το στρατηγικό σχέδιο.
H μελέτη εκπoνήθηκε για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τη συνεργασία του δήμου Θεσσαλονίκης, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, με του Ινστιτούτου (ΙΝΣΕΤΕ), της Marketing Greece και της Deloitte.
Το σχέδιο προτείνει 26 δράσεις με ορίζοντα υλοποίησης εντός της διετίας. Μεταξύ των δράσεων, που παρουσιάστηκαν ενώπιον όλων των φορέων του τουρισμού, είναι οι επαφές με αεροπορικές εταιρείες με στόχο την ενίσχυση των συνεργασιών και τη διερεύνηση δυνατοτήτων για έναρξη και καθιέρωση νέων δρομολογίων από/προς τη Θεσσαλονίκη, η χαρτογράφηση των υπαρχόντων πολιτιστικών και γαστρονομικών προϊόντων της πόλης, η διοργάνωση social media καμπάνιας με έμφαση στο ΤikTok για νεανικά κοινά κάτω των 30 ετών, η υλοποίηση Σχολείου Τουρισμού OnTour, η δημιουργία audio-guided tours που θα αναδεικνύουν γειτονιές της Θεσσαλονίκης και podcasts για μουσεία που αξίζει να αναδειχθούν περαιτέρω όπως για παράδειγμα το Εβραϊκό μουσείο, το Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα, το Momus.
Οι κύριες αγορές - στόχοι για τη Θεσσαλονίκη είναι οι εδραιωμένες (Γερμανία, Αγγλία, Τουρκία, Ιταλία, Βαλκανικές αγορές) και αγορές προς ανάπτυξη (Πολωνία, Ολλανδία, Γαλλία, Αυστρία, Σουηδία, Ελβετία, ΗΠΑ).
Στο χαιρετισμό του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης, σχολίασε ότι «αποσπασματικές δράσεις του παρελθόντος που δρομολογούνται παράλληλα, αποδείχθηκε στην πράξη πως δεν εξυπηρετούν το αφήγημα της πόλης και το συλλογικό συμφέρον» προσθέτοντας ότι χρειαζόμαστε μια νέα νοοτροπία, περισσότερη δουλειά και λιγότερα λόγια», με συνέργειες, με ειλικρινή συνεργασία και τον βέλτιστο δυνατό συντονισμό των δράσεών μας.
Ο κ. Αγγελούδης τόνισε ακόμη ότι η Θεσσαλονίκη διαθέτει πλέον ένα σύγχρονο και εξειδικευμένο στρατηγικό σχέδιο Τουρισμού, κάτι που ήταν ένα πάγιο αίτημα των φορέων του Τουρισμού και έκανε γνωστό ότι από εδώ και πέρα στα ταξίδια του στο εξωτερικό και στις διμερείς επαφές του με δημάρχους πόλεων του εξωτερικού θα συνοδεύεται από εκπροσώπους φορέων του τουρισμού της πόλης.
Στο χαιρετισμό της η υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη τόνισε ότι «για τη Θεσσαλονίκη οι ευκαιρίες και η δυναμική υπάρχουν και πλέον υπάρχουν και τα εργαλεία για να ξεχωρίσει» ενώ αναφέρθηκε αναλυτικά στη στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού.
Από την πλευρά του ο εκπρόσωπος της ΠΕριφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στον Οργανισμό Τουρισμού Θάνος Μπέκας σημείωσε ότι «ελάχιστοι οργανισμοί στην Ελλάδα έχουν να δείξουν τόσο σημαντικό έργο» και αναφέρθηκε στη σημασία του στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό, με στόχο η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή να έχει τουρισμό 365 μέρες το χρόνο.
ΣΧΟΛΙΑ