Θεσσαλονίκη: Το δυστύχημα στον ΟΑΣΘ, οι ιδιώτες ελεγκτές, ο παραλογισμός με τις φοιτητικές εστίες και ο ιός δυτικού Νείλου που επιμένει. Γράφει ο Σαλονικιός
11/10/2024 07:00
11/10/2024 07:00
Είχε πολλά χρόνια να συμβεί δυστύχημα στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Συνέβη χθες το μεσημέρι, στα Μετέωρα όταν 78χρονη έχασε τη ζωή της παρασυρόμενη από λεωφορείο του ΟΑΣΘ ενώ βρισκόταν στα σκαλιά του σπιτιού της.
Τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος τα διερευνούν οι αρμόδιοι. Εκείνο που κατάφερα να μάθω είναι ότι το όχημα ήταν σταθμευμένο λίγα μέτρα μακρύτερα από το τέρμα της γραμμής Νο 35 που είναι μια κατωφέρια με σημαντική κλίση γι' αυτό, και όπως μου είπαν οι οδηγοί, όταν σταθμεύουν τα λεωφορεία, κόβουν τέρμα δεξιά το τιμόνι ώστε να ακουμπούν οι ρόδες στο πεζοδρόμιο για περισσότερη ασφάλεια.
Το δυστύχημα συνέβη όταν ο οδηγός επιχείρησε να βάλει μπρος το λεωφορείο χωρίς επιτυχία. Κατέβηκε για να δει τι συνέβη και το όχημα, για άγνωστο λόγο, άρχισε να κινείται στην κατηφόρα, πέφτοντας στη συνέχεια πάνω στο σπίτι της άτυχης γυναίκας. Μάλιστα, όπως λένε οι γείτονες, ανάλογο περιστατικό είχε συμβεί και πριν από είκοσι χρόνια, αλλά τότε η γυναίκα ήταν τυχερή καθώς είχε γλυτώσει με μερικά τραύματα.
Όπως μου αναφέρουν οδηγοί του ΟΑΣΘ το συγκεκριμένο λεωφορείο είναι από αυτά τα οποία έχει μισθώσει ο ΟΑΣΘ και έχει πλούσιο δελτίο βλαβών. Βάσει της σύμβασης την ευθύνη για τη συντήρηση αυτών των λεωφορείων την έχει ο ανάδοχος. “Παρότι τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι πολύ παλαιότερα, τις περισσότερες βλάβες εμφανίζουν αυτά τα λεωφορεία” μου αναφέρει στέλεχος του σωματείου των εργαζομένων. Υπενθυμίζει, μάλιστα, ένα ανάλογο περιστατικό που συνέβη πριν από δυόμισι χρόνια στην Καλαμαριά όταν και τότε ακυβέρνητο λεωφορείο έπεσε πάνω σε δύο οχήματα πριν να καταλήξει σε δέντρο. Τώρα, όσον αφορά τον οδηγό του χθεσινού λεωφορείου, είναι 52 χρονών με αρκετή προϋπηρεσία, από τους συμβασιούχους που έχει προσλάβει ο ΟΑΣΘ, ο οποίος δούλευε πριν στο ΚΤΕΛ.
Που είναι οι γερανοί;
Μένω στις αστικές συγκοινωνίες με αφορμή ένα άλλο περιστατικό το οποίο συνέβη προχθές, ευτυχώς χωρίς θύματα αυτή τη φορά. Ή, μάλλον, με θύματα δεκάδες οι οποίοι περίμεναν το λεωφορείο, αλλά λεωφορείο δεν ερχόταν. Αιτία ήταν ότι δύο ασυνείδητοι οδηγοί στάθμευσαν παράνομα τα αυτοκίνητά του, ο ένας απέναντι από τον άλλον, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να διέλθει το λεωφορείο. Αυτό συνέβη στην οδό Μετεώρων, στην περιοχή του ΒΑΟ η οποία έμεινε χωρίς αστική συγκοινωνία για περίπου οκτώ ώρες, από τις 08.00 το πρωί έως τις 03.45 το μεσημέρι, καθώς το λεωφορείο της γραμμής 28 (Τ.Σ. Ευκαρπίας – Σκλαβενίτης – Παπαγεωργίου – Πανεπιστήμιο), ήταν αδύνατο να περάσει και γινόταν εκτροπή από άλλο δρόμο.
Πέρα από τους ασυνείδητους οδηγούς των δύο ΙΧ διερωτάται κανείς πώς είναι δυνατόν σε αυτές τις περιπτώσεις να μην φροντίζει η Τροχαία να απομακρύνει με το γερανό της τα παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα. Υπάρχουν γερανοί και πόσοι; Και που διατίθενται; Έχουν επιστρατευτεί κι αυτοί για την αστυνόμευση των δύο, τριών βασικών δρόμων της πόλης προκειμένου να μετριαστούν οι επιπτώσεις από το Flyover, αδιαφορώντας το τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Θεσσαλονίκη;
Τέλη Οκτωβρίου
Θα παραμείνω στον ΟΑΣΘ και περνώ σε ένα άλλο θέμα. Ένας από τους στόχους τους οποίους έχει θέσει ο Οργανισμός το τελευταίο διάστημα είναι ο περιορισμός της εισιτηριοδιαφυγής. Είναι ένα θέμα το οποίο έχει θίξει με δηλώσεις του και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας ο οποίος έχει πει ότι τρεις στους τέσσερις επιβάτες της αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη δεν πληρώνουν εισιτήριο. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, πριν από τρεις εβδομάδες ο ΟΑΣΘ ξεκίνησε, πιλοτικά σε δέκα λεωφορειακές γραμμές το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα των λεωφορείων ώστε να υπάρχει έλεγχος από τον οδηγό για το εάν οι επιβάτες ακυρώνουν το εισιτήριό τους.
Από τα πρώτα στοιχεία τα οποία έδωσε στη δημοσιότητα ο ΟΑΣΘ φαίνεται πως το μέτρο αυτό είχε πολύ καλά αποτελέσματα καθώς παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση στις επικυρώσεις εισιτηρίων. Συγκεκριμένα, κατά την εβδομάδα 23 -29 Σεπτεμβρίου 2024 όταν ξεκίνησε η πιλοτική εφαρμογή αυτού του μέτρου, οι επικυρώσεις εισιτηρίων, σε σύγκριση με μία βδομάδα πριν 16-22/9, αυξήθηκαν σε ποσοστό 46,19% ενώ, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, η ποσοστιαία μεταβολή ανέρχεται στο +73,03%.
Σε λίγες μέρες ο ΟΑΣΘ σφίγγει κι άλλο τον κλοιό γύρω από τους τζαμπατζήδες, υπερδιπλασιάζοντας τον αριθμό των ελεγκτών στα λεωφορεία. Όπως πληροφορούμαι, αυτή την εβδομάδα ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για την επιλογή εταιρείας η οποία θα διαθέσει στον ΟΑΣΘ 60 ιδιώτες ελεγκτές, ενώ άλλους περίπου τόσους έχει και ο Οργανισμός. Η σύμβαση θα υπογραφεί εντός των ημερών και οι ιδιώτες ελεγκτές θα πιάσουν δουλειά προς το τέλος Οκτωβρίου. Η υπόθεση έχει και την παραπολιτική πτυχή της καθώς, όπως μαθαίνω, η εταιρεία η οποία προκρίθηκε, μέσω του διαγωνισμού, έχει κάποια σχέση με στενό συγγενικό πρόσωπο γνωστού πολιτικού στελέχους που πρόσφατα έχει εμπλακεί και στον συνεταιρισμό των πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ.
Πρωταθλήτρια η Κεντρική Μακεδονία
Βρισκόμαστε σχεδόν στα μέσα του φθινοπώρου, αλλά οι υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες παρατείνουν την παρουσία των ενοχλητικών κουνουπιών και συνεπακόλουθα και των ασθενειών που προκαλούνται εξαιτίας τους, με σοβαρότερη την προσβολή από τον ιό του δυτικού Νείλου. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΕΟΔΥ, τη φετινή περίοδο επιτήρησης της λοίμωξης και έως τις 2 Οκτωβρίου ο ιός του δυτικού Νείλου έχει καταγράψει συνολικά 203 κρούσματα, από τα οποία τα 148 παρουσίασαν εκδηλώσεις από το Κεντρικό Νευρικό Σύστημα, ενώ είχαμε και 31 θανάτους. Απ' ό,τι φαίνεται, το φράγμα των 200 κρουσμάτων αποτελεί πλέον μια συνήθη κατάσταση, αν και τα δύο προηγούμενα χρόνια είχαν διαγνωστεί αρκετά περισσότερα. Οι χειρότερες χρονιές έως τώρα ήταν το 2018 κατά την οποία σημειώθηκε ρεκόρ με 317 κρούσματα, το 2022 με 284 και το 2010 με 262.
Η συντριπτική πλειονότητα εξ αυτών σημειώνεται στην Κεντρική Μακεδονία η οποία είναι πρωταθλήτρια και μέσα στις πέντε περιοχές της Ευρώπης με τα περισσότερα κρούσματα ιού του δυτικού Νείλου. Είναι ενδεικτικό ότι φέτος κρούσματα εντοπίστηκαν σε 34 από τους συνολικά 38 δήμους της Κεντρικής Μακεδονίας. Εκτός καταλόγου βρέθηκαν μόνον οι δήμοι Θεσσαλονίκης, Αμπελοκήπων Μενεμένης, Έδεσσας και Αλμωπίας. Πανελλαδικά, ο ιός του δυτικού Νείλου εντοπίστηκε σε 85 περιοχές. Οι περισσότερες είναι από Θεσσαλία και πάνω, αλλά κρούσματα διαγνώστηκαν και σε τρεις δήμους της Αττικής, σε άλλους τόσους στην Πελοπόννησο, στα Ιόνια Νησιά και αλλού.
Ας τις αναλάβει το ΑΠΘ
Το ατύχημα το οποίο συνέβη το βράδυ της Δευτέρας με την πτώση του θαλάμου του ασανσέρ στις φοιτητικές εστίες του ΑΠΘ, ευτυχώς χωρίς περαιτέρω παρατράγουδα μιας και ο θάλαμος ήταν κενός, φέρνει για άλλη μια φορά στο προσκήνιο το θέμα των φοιτητικών εστιών και συγκεκριμένα, της κακής κατάστασης στην οποία βρίσκονται οι υφιστάμενες, αλλά και της ανάγκης για κατασκευή νέων. Εδώ υπάρχει το εξής παράλογο: ενώ οι φοιτητικές εστίες βρίσκονται στα όρια της πανεπιστημιούπολης, ιδιοκτησιακά ανήκουν στο Ινστιτούτο Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ). Αυτό έχει και την ευθύνη για τη συντήρηση των εγκαταστάσεων.
Το θέμα έχει τεθεί από αρκετές πρυτανικές αρχές προς τις κατά καιρούς ηγεσίες του υπουργείου Παιδείας, χωρίς ωστόσο αποτέλεσμα. Έχει ζητηθεί οι φοιτητικές εστίες να περάσουν στην ευθύνη του πανεπιστημίου και φυσικά να διατεθούν και τα αναγκαία κονδύλια ώστε να συντηρηθούν για να αλλάξει και η σημερινή τριτοκοσμική εικόνα τους. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που η συντήρηση των διαμερισμάτων γίνεται από φοιτητές ή και από τους γονείς τους οι οποίοι φροντίζουν να επισκευάσουν τα υδραυλικά, τα ηλεκτρολογικά, τις πόρτες, τις υγρασίες κ.ο.κ. Αυτό το τελευταίο συμβάν δίνει μια ακόμη ευκαιρία στις πρυτανικές αρχές, αλλά και στο υπουργείο Παιδείας να ξαναδούν σοβαρά το θέμα της αξιοπρεπούς και επαρκούς στέγασης των φοιτητών και των φοιτητριών στο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο της χώρας.
Είχε πολλά χρόνια να συμβεί δυστύχημα στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Συνέβη χθες το μεσημέρι, στα Μετέωρα όταν 78χρονη έχασε τη ζωή της παρασυρόμενη από λεωφορείο του ΟΑΣΘ ενώ βρισκόταν στα σκαλιά του σπιτιού της.
Τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος τα διερευνούν οι αρμόδιοι. Εκείνο που κατάφερα να μάθω είναι ότι το όχημα ήταν σταθμευμένο λίγα μέτρα μακρύτερα από το τέρμα της γραμμής Νο 35 που είναι μια κατωφέρια με σημαντική κλίση γι' αυτό, και όπως μου είπαν οι οδηγοί, όταν σταθμεύουν τα λεωφορεία, κόβουν τέρμα δεξιά το τιμόνι ώστε να ακουμπούν οι ρόδες στο πεζοδρόμιο για περισσότερη ασφάλεια.
Το δυστύχημα συνέβη όταν ο οδηγός επιχείρησε να βάλει μπρος το λεωφορείο χωρίς επιτυχία. Κατέβηκε για να δει τι συνέβη και το όχημα, για άγνωστο λόγο, άρχισε να κινείται στην κατηφόρα, πέφτοντας στη συνέχεια πάνω στο σπίτι της άτυχης γυναίκας. Μάλιστα, όπως λένε οι γείτονες, ανάλογο περιστατικό είχε συμβεί και πριν από είκοσι χρόνια, αλλά τότε η γυναίκα ήταν τυχερή καθώς είχε γλυτώσει με μερικά τραύματα.
Όπως μου αναφέρουν οδηγοί του ΟΑΣΘ το συγκεκριμένο λεωφορείο είναι από αυτά τα οποία έχει μισθώσει ο ΟΑΣΘ και έχει πλούσιο δελτίο βλαβών. Βάσει της σύμβασης την ευθύνη για τη συντήρηση αυτών των λεωφορείων την έχει ο ανάδοχος. “Παρότι τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι πολύ παλαιότερα, τις περισσότερες βλάβες εμφανίζουν αυτά τα λεωφορεία” μου αναφέρει στέλεχος του σωματείου των εργαζομένων. Υπενθυμίζει, μάλιστα, ένα ανάλογο περιστατικό που συνέβη πριν από δυόμισι χρόνια στην Καλαμαριά όταν και τότε ακυβέρνητο λεωφορείο έπεσε πάνω σε δύο οχήματα πριν να καταλήξει σε δέντρο. Τώρα, όσον αφορά τον οδηγό του χθεσινού λεωφορείου, είναι 52 χρονών με αρκετή προϋπηρεσία, από τους συμβασιούχους που έχει προσλάβει ο ΟΑΣΘ, ο οποίος δούλευε πριν στο ΚΤΕΛ.
Που είναι οι γερανοί;
Μένω στις αστικές συγκοινωνίες με αφορμή ένα άλλο περιστατικό το οποίο συνέβη προχθές, ευτυχώς χωρίς θύματα αυτή τη φορά. Ή, μάλλον, με θύματα δεκάδες οι οποίοι περίμεναν το λεωφορείο, αλλά λεωφορείο δεν ερχόταν. Αιτία ήταν ότι δύο ασυνείδητοι οδηγοί στάθμευσαν παράνομα τα αυτοκίνητά του, ο ένας απέναντι από τον άλλον, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να διέλθει το λεωφορείο. Αυτό συνέβη στην οδό Μετεώρων, στην περιοχή του ΒΑΟ η οποία έμεινε χωρίς αστική συγκοινωνία για περίπου οκτώ ώρες, από τις 08.00 το πρωί έως τις 03.45 το μεσημέρι, καθώς το λεωφορείο της γραμμής 28 (Τ.Σ. Ευκαρπίας – Σκλαβενίτης – Παπαγεωργίου – Πανεπιστήμιο), ήταν αδύνατο να περάσει και γινόταν εκτροπή από άλλο δρόμο.
Πέρα από τους ασυνείδητους οδηγούς των δύο ΙΧ διερωτάται κανείς πώς είναι δυνατόν σε αυτές τις περιπτώσεις να μην φροντίζει η Τροχαία να απομακρύνει με το γερανό της τα παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα. Υπάρχουν γερανοί και πόσοι; Και που διατίθενται; Έχουν επιστρατευτεί κι αυτοί για την αστυνόμευση των δύο, τριών βασικών δρόμων της πόλης προκειμένου να μετριαστούν οι επιπτώσεις από το Flyover, αδιαφορώντας το τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Θεσσαλονίκη;
Τέλη Οκτωβρίου
Θα παραμείνω στον ΟΑΣΘ και περνώ σε ένα άλλο θέμα. Ένας από τους στόχους τους οποίους έχει θέσει ο Οργανισμός το τελευταίο διάστημα είναι ο περιορισμός της εισιτηριοδιαφυγής. Είναι ένα θέμα το οποίο έχει θίξει με δηλώσεις του και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας ο οποίος έχει πει ότι τρεις στους τέσσερις επιβάτες της αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη δεν πληρώνουν εισιτήριο. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, πριν από τρεις εβδομάδες ο ΟΑΣΘ ξεκίνησε, πιλοτικά σε δέκα λεωφορειακές γραμμές το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα των λεωφορείων ώστε να υπάρχει έλεγχος από τον οδηγό για το εάν οι επιβάτες ακυρώνουν το εισιτήριό τους.
Από τα πρώτα στοιχεία τα οποία έδωσε στη δημοσιότητα ο ΟΑΣΘ φαίνεται πως το μέτρο αυτό είχε πολύ καλά αποτελέσματα καθώς παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση στις επικυρώσεις εισιτηρίων. Συγκεκριμένα, κατά την εβδομάδα 23 -29 Σεπτεμβρίου 2024 όταν ξεκίνησε η πιλοτική εφαρμογή αυτού του μέτρου, οι επικυρώσεις εισιτηρίων, σε σύγκριση με μία βδομάδα πριν 16-22/9, αυξήθηκαν σε ποσοστό 46,19% ενώ, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, η ποσοστιαία μεταβολή ανέρχεται στο +73,03%.
Σε λίγες μέρες ο ΟΑΣΘ σφίγγει κι άλλο τον κλοιό γύρω από τους τζαμπατζήδες, υπερδιπλασιάζοντας τον αριθμό των ελεγκτών στα λεωφορεία. Όπως πληροφορούμαι, αυτή την εβδομάδα ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για την επιλογή εταιρείας η οποία θα διαθέσει στον ΟΑΣΘ 60 ιδιώτες ελεγκτές, ενώ άλλους περίπου τόσους έχει και ο Οργανισμός. Η σύμβαση θα υπογραφεί εντός των ημερών και οι ιδιώτες ελεγκτές θα πιάσουν δουλειά προς το τέλος Οκτωβρίου. Η υπόθεση έχει και την παραπολιτική πτυχή της καθώς, όπως μαθαίνω, η εταιρεία η οποία προκρίθηκε, μέσω του διαγωνισμού, έχει κάποια σχέση με στενό συγγενικό πρόσωπο γνωστού πολιτικού στελέχους που πρόσφατα έχει εμπλακεί και στον συνεταιρισμό των πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ.
Πρωταθλήτρια η Κεντρική Μακεδονία
Βρισκόμαστε σχεδόν στα μέσα του φθινοπώρου, αλλά οι υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες παρατείνουν την παρουσία των ενοχλητικών κουνουπιών και συνεπακόλουθα και των ασθενειών που προκαλούνται εξαιτίας τους, με σοβαρότερη την προσβολή από τον ιό του δυτικού Νείλου. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΕΟΔΥ, τη φετινή περίοδο επιτήρησης της λοίμωξης και έως τις 2 Οκτωβρίου ο ιός του δυτικού Νείλου έχει καταγράψει συνολικά 203 κρούσματα, από τα οποία τα 148 παρουσίασαν εκδηλώσεις από το Κεντρικό Νευρικό Σύστημα, ενώ είχαμε και 31 θανάτους. Απ' ό,τι φαίνεται, το φράγμα των 200 κρουσμάτων αποτελεί πλέον μια συνήθη κατάσταση, αν και τα δύο προηγούμενα χρόνια είχαν διαγνωστεί αρκετά περισσότερα. Οι χειρότερες χρονιές έως τώρα ήταν το 2018 κατά την οποία σημειώθηκε ρεκόρ με 317 κρούσματα, το 2022 με 284 και το 2010 με 262.
Η συντριπτική πλειονότητα εξ αυτών σημειώνεται στην Κεντρική Μακεδονία η οποία είναι πρωταθλήτρια και μέσα στις πέντε περιοχές της Ευρώπης με τα περισσότερα κρούσματα ιού του δυτικού Νείλου. Είναι ενδεικτικό ότι φέτος κρούσματα εντοπίστηκαν σε 34 από τους συνολικά 38 δήμους της Κεντρικής Μακεδονίας. Εκτός καταλόγου βρέθηκαν μόνον οι δήμοι Θεσσαλονίκης, Αμπελοκήπων Μενεμένης, Έδεσσας και Αλμωπίας. Πανελλαδικά, ο ιός του δυτικού Νείλου εντοπίστηκε σε 85 περιοχές. Οι περισσότερες είναι από Θεσσαλία και πάνω, αλλά κρούσματα διαγνώστηκαν και σε τρεις δήμους της Αττικής, σε άλλους τόσους στην Πελοπόννησο, στα Ιόνια Νησιά και αλλού.
Ας τις αναλάβει το ΑΠΘ
Το ατύχημα το οποίο συνέβη το βράδυ της Δευτέρας με την πτώση του θαλάμου του ασανσέρ στις φοιτητικές εστίες του ΑΠΘ, ευτυχώς χωρίς περαιτέρω παρατράγουδα μιας και ο θάλαμος ήταν κενός, φέρνει για άλλη μια φορά στο προσκήνιο το θέμα των φοιτητικών εστιών και συγκεκριμένα, της κακής κατάστασης στην οποία βρίσκονται οι υφιστάμενες, αλλά και της ανάγκης για κατασκευή νέων. Εδώ υπάρχει το εξής παράλογο: ενώ οι φοιτητικές εστίες βρίσκονται στα όρια της πανεπιστημιούπολης, ιδιοκτησιακά ανήκουν στο Ινστιτούτο Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ). Αυτό έχει και την ευθύνη για τη συντήρηση των εγκαταστάσεων.
Το θέμα έχει τεθεί από αρκετές πρυτανικές αρχές προς τις κατά καιρούς ηγεσίες του υπουργείου Παιδείας, χωρίς ωστόσο αποτέλεσμα. Έχει ζητηθεί οι φοιτητικές εστίες να περάσουν στην ευθύνη του πανεπιστημίου και φυσικά να διατεθούν και τα αναγκαία κονδύλια ώστε να συντηρηθούν για να αλλάξει και η σημερινή τριτοκοσμική εικόνα τους. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που η συντήρηση των διαμερισμάτων γίνεται από φοιτητές ή και από τους γονείς τους οι οποίοι φροντίζουν να επισκευάσουν τα υδραυλικά, τα ηλεκτρολογικά, τις πόρτες, τις υγρασίες κ.ο.κ. Αυτό το τελευταίο συμβάν δίνει μια ακόμη ευκαιρία στις πρυτανικές αρχές, αλλά και στο υπουργείο Παιδείας να ξαναδούν σοβαρά το θέμα της αξιοπρεπούς και επαρκούς στέγασης των φοιτητών και των φοιτητριών στο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο της χώρας.
ΣΧΟΛΙΑ