ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεσσαλονίκη – Χαλκιδική: Ο τζίρος του ανοίγματος της εστίασης

H επαναλειτουργία καφέ και εστιατορίων… απογείωσε τον τζίρο των επιχειρήσεων που εξοπλίζουν και ανακαινίζουν μαγαζιά - Τι λένε παράγοντες του κλάδου στο makthes.gr

 29/05/2021 08:09

Θεσσαλονίκη – Χαλκιδική: Ο τζίρος του ανοίγματος της εστίασης

Στέφανος Μαχτσίρας

Hμέρες…δόξας γνωρίζει ο τζίρος των επιχειρήσεων που εξοπλίζουν και ανακαινίζουν καφετέριες, ταβέρνες και ξενοδοχεία καθώς μετά την επαναλειτουργία της εστίασης, μετά από έξι μήνες στον πάγο, άνθισαν και πάλι οι δουλειές.

«Υπήρχε μία πολύ απότομη αύξηση στον τζίρο μας, περίπου 20%, μπορεί να ακούγεται μικρό αλλά δεν είναι. Ήμασταν ήδη στα κανονικά μας, σε κανονικές συνθήκες ο τζίρος μας είναι καλύτερος, τώρα την δουλειά που κάναμε σε τρεις μήνες την κάναμε σε ένα μήνα αλλά ήταν πολύ απότομη η αύξηση του όγκου της δουλειάς. Κληθήκαμε να διαχειριστούμε τεράστιο όγκο παραγγελιών όταν άνοιξαν ξανά 1.500 μαγαζιά στην Θεσσαλονίκη, καταβάλαμε προσπάθειες να τους εξυπηρετήσουμε επαρκώς καθώς οι περισσότεροι είναι και φίλοι», υποστηρίζει o Παναγιώτης Δεμιρτζόγλου, ιδιοκτήτης της επιχείρησης εξοπλισμού επαγγελματικών χώρων, Bestfrost.

«Κατά τη διάρκεια των lockdown άνοιγαν κυρίως takeawaycafé, ψητοπωλεία ενώ πολλά μαγαζιά που δεν λειτουργούσαν με ντελίβερι στράφηκαν εκεί αλλάζοντας την κουζίνα τους και την άδειά τους. Εμείς μείναμε ανοιχτοί και στα lockdownγια να είμαστε κοντά σε όποιον μας χρειαζόταν πχ σουπερμάρκετ, μίνι μάρκετ (τα οποία φύτρωναν παντού), κρεοπωλεία. Η εταιρεία μας λειτούργησε σαν βοηθός των χώρων εστίασης στις καραντίνες », προσθέτει.

«Η Θεσσαλονίκη εκτιμώ πως έχει σχεδόν διπλάσιες επιχειρήσεις εστίασης από αυτές που θα έπρεπε. Οι προοπτικές της πόλης και οι τουριστικές και οι επενδυτικές είναι τεράστιες», καταλήγει.

«Δεν προλαβαίναμε να εξυπηρετήσουμε την ζήτηση που υπήρχε, γινόταν χαμός. Μετά τον Μάρτη ειδικά και ενόψει της επαναλειτουργίας εστίασης και ξενοδοχείων ο τζίρος μας ανέβηκε κατά 25-30%. Βέβαια για μεγάλο διάστημα η αγορά ήταν νεκρή αν και εμείς και κατά την διάρκεια των lockdownδεν κλείσαμε καθώς ήμασταν δίπλα στις επιχειρήσεις που έμειναν ανοιχτές», αναφέρει ο Σ.Μ. (επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του), ιδιοκτήτης επιχείρησης εξοπλισμού επαγγελματικών χώρων, που δραστηριοποιείται σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική.

Hμέρες…δόξας γνωρίζει ο τζίρος των επιχειρήσεων που εξοπλίζουν και ανακαινίζουν καφετέριες, ταβέρνες και ξενοδοχεία καθώς μετά την επαναλειτουργία της εστίασης, μετά από έξι μήνες στον πάγο, άνθισαν και πάλι οι δουλειές.

«Υπήρχε μία πολύ απότομη αύξηση στον τζίρο μας, περίπου 20%, μπορεί να ακούγεται μικρό αλλά δεν είναι. Ήμασταν ήδη στα κανονικά μας, σε κανονικές συνθήκες ο τζίρος μας είναι καλύτερος, τώρα την δουλειά που κάναμε σε τρεις μήνες την κάναμε σε ένα μήνα αλλά ήταν πολύ απότομη η αύξηση του όγκου της δουλειάς. Κληθήκαμε να διαχειριστούμε τεράστιο όγκο παραγγελιών όταν άνοιξαν ξανά 1.500 μαγαζιά στην Θεσσαλονίκη, καταβάλαμε προσπάθειες να τους εξυπηρετήσουμε επαρκώς καθώς οι περισσότεροι είναι και φίλοι», υποστηρίζει o Παναγιώτης Δεμιρτζόγλου, ιδιοκτήτης της επιχείρησης εξοπλισμού επαγγελματικών χώρων, Bestfrost.

«Κατά τη διάρκεια των lockdown άνοιγαν κυρίως takeawaycafé, ψητοπωλεία ενώ πολλά μαγαζιά που δεν λειτουργούσαν με ντελίβερι στράφηκαν εκεί αλλάζοντας την κουζίνα τους και την άδειά τους. Εμείς μείναμε ανοιχτοί και στα lockdownγια να είμαστε κοντά σε όποιον μας χρειαζόταν πχ σουπερμάρκετ, μίνι μάρκετ (τα οποία φύτρωναν παντού), κρεοπωλεία. Η εταιρεία μας λειτούργησε σαν βοηθός των χώρων εστίασης στις καραντίνες », προσθέτει.

«Η Θεσσαλονίκη εκτιμώ πως έχει σχεδόν διπλάσιες επιχειρήσεις εστίασης από αυτές που θα έπρεπε. Οι προοπτικές της πόλης και οι τουριστικές και οι επενδυτικές είναι τεράστιες», καταλήγει.

«Δεν προλαβαίναμε να εξυπηρετήσουμε την ζήτηση που υπήρχε, γινόταν χαμός. Μετά τον Μάρτη ειδικά και ενόψει της επαναλειτουργίας εστίασης και ξενοδοχείων ο τζίρος μας ανέβηκε κατά 25-30%. Βέβαια για μεγάλο διάστημα η αγορά ήταν νεκρή αν και εμείς και κατά την διάρκεια των lockdownδεν κλείσαμε καθώς ήμασταν δίπλα στις επιχειρήσεις που έμειναν ανοιχτές», αναφέρει ο Σ.Μ. (επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του), ιδιοκτήτης επιχείρησης εξοπλισμού επαγγελματικών χώρων, που δραστηριοποιείται σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία