Τη δημιουργία κέντρου καινοτομίας για logistics στο λιμάνι ανακοίνωσε ο πρόεδρος του ΟΛΘ
13/06/2019 14:44
13/06/2019 14:44
Τους
πραγματικούς στόχους του ΟΛΘ αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει
ανέλυσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., Σωτήρης
Θεοφάνης στο το Export Summit του ΣΕΒΕ. «Η Θεσσαλονίκη δεν θα γίνει ποτέ
Πειραιάς στην κρουαζιέρα» είπε εκφράζοντας την άποψη ωστόσο πως ο
ΟΛΘ «μπορεί να γίνει μεγάλο και σημαντικό κέντρο για niche κρουαζιέρα,
με μικρομεσαία πλοία και συγκεκριμένους προορισμούς».
Ο κ. Θεοφάνης
παραδέχθηκε, επίσης, πως από τότε που ανέλαβαν ως διοίκηση μέχρι σήμερα
ακόμα δεν μπόρεσαν να φτιάξουν ένα «προϊόν» για να το προωθήσουν. «Η
ιστορία της Θεσσαλονίκης δίνει δυνατότητες. Χρειάζεται όμως προϊόν και
παρόλο που πέρασε ένας χρόνος και κάτι μήνες, δεν καταφέραμε να το
φτιάξουμε ακόμη» ανέφερε, λέγοντας πως το «πακέτο» μπορεί να βασιστεί
στην ανάδειξη της βυζαντινής ιστορίας της πόλης, στην προβολή της
Βεργίνας και στον Όλυμπο.
Εμφανώς ενοχλημένος που ο υπουργός
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής δεν κάθισε να παρακολουθήσει όλες τις
ομιλίες του συνεδρίου, ο κ. Θεοφάνης τόνισε πως υπάρχουν μεγάλες
καθυστερήσεις στα έργα που είχε υποσχεθεί η ελληνική κυβέρνηση. «Το
ουσιαστικό ζήτημα είναι να ανταποκριθεί η πολιτεία στις υποχρεώσεις της
για την σιδηροδρομική σύνδεση. Έχει καθυστερήσει ιδιαίτερα αυτή η
διαδικασία. Δεν άκουσε η ελληνική πολιτεία όταν εμείς λέγαμε αυτό να
είναι back to back υποχρέωση στη σύμβαση παραχώρησης και βεβαίως υπάρχει
λογική μετακίνηση αυτών των έργων που μπορεί να οδηγήσει στην
ολοκλήρωση των επενδυτικών υποχρεώσεων και να μην ολοκληρωθούν αυτά τα
έργα» σημείωσε. Όσο για την πρόταση του προέδρου της Ένωσης Εφοπλιστών
Ελλάδας για ενδοποτάμιες μεταφορές σχολίασε χαρακτηριστικά: «Αν δεν έχεις κλείσει
τα μεσοπρόθεσμα προβλήματα, να έχεις φτιάξει το λιμάνι σου, να έχει
φτιάξει τις συνδέσεις σου, δυστυχώς το πλάνο κάθε πλωτού Αξιού ή της
σιδηροδρομικής Εγνατίας είναι κενό γράμμα».
Για τους στόχους της ΟΛΘ
Α.Ε. υπογράμμισε ότι «το μεγάλο παιχνίδι δεν είναι να αυξήσουμε 15% την
κίνηση μας, ούτε να αυξήσουμε 60% τα κέρδη μεταφορών. Το μεγάλο
πρόβλημα είναι να βάλουμε αυτό το λιμάνι στον χάρτη. Η Θεσσαλονίκη
ξέρετε δεν ήταν ποτέ ένα κέντρο ναυτιλιακής επιχείρησης, ήταν ένα κέντρο
φορτίων. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι να αποκατασταθεί το
λιμάνι αυτό σαν κέντρο φορτίου. Δηλαδή να γίνει το μεγάλο έργο το
συντομότερο, χωρίς καθυστερήσεις, να γίνει η επέκταση, να γίνει στη
συνέχεια οι δυνατόν τα δυο έργα για το συμβατικό φορτίο, που δεν είναι
υποχρεωτικές επενδυτικές».
Κέντρο Καινοτομίας για Logistics
Ο
Σωτήρης Θεοφάνης ανακοίνωσε από το Export Suumit την δημιουργία Κέντρου
Καινοτομίας για Logistics στους χώρους του ΟΛΘ. Συγκεκριμένα, το κέντρο
θα δημιουργηθεί στο χώρο των παλαιών σταύλων και αναμένεται να αρχίσει η
σχετική μελέτη άμεσα. Η συγκεκριμένη πρόταση θα συζητηθεί στην επόμενη
συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΟΛΘ Α.Ε.
Τους
πραγματικούς στόχους του ΟΛΘ αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει
ανέλυσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., Σωτήρης
Θεοφάνης στο το Export Summit του ΣΕΒΕ. «Η Θεσσαλονίκη δεν θα γίνει ποτέ
Πειραιάς στην κρουαζιέρα» είπε εκφράζοντας την άποψη ωστόσο πως ο
ΟΛΘ «μπορεί να γίνει μεγάλο και σημαντικό κέντρο για niche κρουαζιέρα,
με μικρομεσαία πλοία και συγκεκριμένους προορισμούς».
Ο κ. Θεοφάνης
παραδέχθηκε, επίσης, πως από τότε που ανέλαβαν ως διοίκηση μέχρι σήμερα
ακόμα δεν μπόρεσαν να φτιάξουν ένα «προϊόν» για να το προωθήσουν. «Η
ιστορία της Θεσσαλονίκης δίνει δυνατότητες. Χρειάζεται όμως προϊόν και
παρόλο που πέρασε ένας χρόνος και κάτι μήνες, δεν καταφέραμε να το
φτιάξουμε ακόμη» ανέφερε, λέγοντας πως το «πακέτο» μπορεί να βασιστεί
στην ανάδειξη της βυζαντινής ιστορίας της πόλης, στην προβολή της
Βεργίνας και στον Όλυμπο.
Εμφανώς ενοχλημένος που ο υπουργός
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής δεν κάθισε να παρακολουθήσει όλες τις
ομιλίες του συνεδρίου, ο κ. Θεοφάνης τόνισε πως υπάρχουν μεγάλες
καθυστερήσεις στα έργα που είχε υποσχεθεί η ελληνική κυβέρνηση. «Το
ουσιαστικό ζήτημα είναι να ανταποκριθεί η πολιτεία στις υποχρεώσεις της
για την σιδηροδρομική σύνδεση. Έχει καθυστερήσει ιδιαίτερα αυτή η
διαδικασία. Δεν άκουσε η ελληνική πολιτεία όταν εμείς λέγαμε αυτό να
είναι back to back υποχρέωση στη σύμβαση παραχώρησης και βεβαίως υπάρχει
λογική μετακίνηση αυτών των έργων που μπορεί να οδηγήσει στην
ολοκλήρωση των επενδυτικών υποχρεώσεων και να μην ολοκληρωθούν αυτά τα
έργα» σημείωσε. Όσο για την πρόταση του προέδρου της Ένωσης Εφοπλιστών
Ελλάδας για ενδοποτάμιες μεταφορές σχολίασε χαρακτηριστικά: «Αν δεν έχεις κλείσει
τα μεσοπρόθεσμα προβλήματα, να έχεις φτιάξει το λιμάνι σου, να έχει
φτιάξει τις συνδέσεις σου, δυστυχώς το πλάνο κάθε πλωτού Αξιού ή της
σιδηροδρομικής Εγνατίας είναι κενό γράμμα».
Για τους στόχους της ΟΛΘ
Α.Ε. υπογράμμισε ότι «το μεγάλο παιχνίδι δεν είναι να αυξήσουμε 15% την
κίνηση μας, ούτε να αυξήσουμε 60% τα κέρδη μεταφορών. Το μεγάλο
πρόβλημα είναι να βάλουμε αυτό το λιμάνι στον χάρτη. Η Θεσσαλονίκη
ξέρετε δεν ήταν ποτέ ένα κέντρο ναυτιλιακής επιχείρησης, ήταν ένα κέντρο
φορτίων. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι να αποκατασταθεί το
λιμάνι αυτό σαν κέντρο φορτίου. Δηλαδή να γίνει το μεγάλο έργο το
συντομότερο, χωρίς καθυστερήσεις, να γίνει η επέκταση, να γίνει στη
συνέχεια οι δυνατόν τα δυο έργα για το συμβατικό φορτίο, που δεν είναι
υποχρεωτικές επενδυτικές».
Κέντρο Καινοτομίας για Logistics
Ο
Σωτήρης Θεοφάνης ανακοίνωσε από το Export Suumit την δημιουργία Κέντρου
Καινοτομίας για Logistics στους χώρους του ΟΛΘ. Συγκεκριμένα, το κέντρο
θα δημιουργηθεί στο χώρο των παλαιών σταύλων και αναμένεται να αρχίσει η
σχετική μελέτη άμεσα. Η συγκεκριμένη πρόταση θα συζητηθεί στην επόμενη
συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΟΛΘ Α.Ε.
ΣΧΟΛΙΑ