ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Τι σηματοδοτούσε ο Ανέστης Βλάχος για το ελληνικό σινεμά

Σύντομο σχόλιο για τον θάνατό του από τον Αλέξη Δερμεντζόγλου

 24/08/2021 14:04

Τι σηματοδοτούσε ο Ανέστης Βλάχος για το ελληνικό σινεμά

Αλέξης Δερμεντζόγλου

Ο Ανέστης Βλάχος υπήρξε ο σηματοδότης του rough τύπου στο ελληνικό σινεμά. 

Σκληρός, ασήκωτος, βίαιος, κάποιες φορές σκληρά ερωτικός, ευτύχησε να παίξει στην ταινία Κιέριον, καθαρόαιμο ελληνικό πολιτικό φιλμ νουάρ σκηνοθετημένο με υψηλή δυναμική από τον Δήμο Θέο. 

Τυπικά είναι μια εξονυχιστική έρευνα πάνω στην υπόθεση της δολοφονίας του Αμερικανού δημοσιογράφου Πολκ στη Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια του σκληρού εμφυλίου πολέμου: Ντεκουπάζ, φωτισμοί και αλληλουχία πλάνων ύψωσαν αυτό το καλτ πλέον ελληνικό φιλμ στην κορυφή του είδους. 

Πέραν των άλλων, είναι μια σοκ καταγγελία για το ποιοι ήταν οι βαθύτεροι μηχανισμού της διχαστικής πολιτικής στην Ελλάδα και της δικτατορίας που έγινε το 1967. 

Ο Δήμος Θέος παλικάρι σε όλα του κατέληξε ιδεολογικά ότι για τη χούντα του ’67 ευθύνεται απόλυτα η πλήρης αδιαφορία της ελληνικής αστικής τάξης όλων των κομματικών αποχρώσεων. 

Το «να περνάμε καλά» επειδή τότε υπήρχε περίοδος μεγάλης οικονομικής ανάπτυξης, το ότι «ο λαός δικαιούται να τα έχει όλα» οδήγησε στην πλήρη αδιαφορία για το τι συμβαίνει δίπλα μας. 

Τις στιγμές που γράφεται αυτό το σχόλιο ετοιμάζεται η έκτακτη προβολή από ένα από τα κανάλια της δημόσιας τηλεόρασης του Κιέριον. 

Μην τη χάσετε επ’ ουδενί λαμβάνοντας υπ’ όψιν σας ότι όταν μιλάμε για αδιαφορία αναφερόμαστε οπωσδήποτε και στους δηλώνοντες φανατικά αριστερούς. 

Στη φωτογραφία πέραν του Ανέστη Βλάχου μπορείτε να αναγνωρίσετε και κορυφαίους Έλληνες σκηνοθέτες που συνέπραξαν με τον Δήμο Θέο ως ένδειξη αλληλεγγύης.

Ο Ανέστης Βλάχος υπήρξε ο σηματοδότης του rough τύπου στο ελληνικό σινεμά. 

Σκληρός, ασήκωτος, βίαιος, κάποιες φορές σκληρά ερωτικός, ευτύχησε να παίξει στην ταινία Κιέριον, καθαρόαιμο ελληνικό πολιτικό φιλμ νουάρ σκηνοθετημένο με υψηλή δυναμική από τον Δήμο Θέο. 

Τυπικά είναι μια εξονυχιστική έρευνα πάνω στην υπόθεση της δολοφονίας του Αμερικανού δημοσιογράφου Πολκ στη Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια του σκληρού εμφυλίου πολέμου: Ντεκουπάζ, φωτισμοί και αλληλουχία πλάνων ύψωσαν αυτό το καλτ πλέον ελληνικό φιλμ στην κορυφή του είδους. 

Πέραν των άλλων, είναι μια σοκ καταγγελία για το ποιοι ήταν οι βαθύτεροι μηχανισμού της διχαστικής πολιτικής στην Ελλάδα και της δικτατορίας που έγινε το 1967. 

Ο Δήμος Θέος παλικάρι σε όλα του κατέληξε ιδεολογικά ότι για τη χούντα του ’67 ευθύνεται απόλυτα η πλήρης αδιαφορία της ελληνικής αστικής τάξης όλων των κομματικών αποχρώσεων. 

Το «να περνάμε καλά» επειδή τότε υπήρχε περίοδος μεγάλης οικονομικής ανάπτυξης, το ότι «ο λαός δικαιούται να τα έχει όλα» οδήγησε στην πλήρη αδιαφορία για το τι συμβαίνει δίπλα μας. 

Τις στιγμές που γράφεται αυτό το σχόλιο ετοιμάζεται η έκτακτη προβολή από ένα από τα κανάλια της δημόσιας τηλεόρασης του Κιέριον. 

Μην τη χάσετε επ’ ουδενί λαμβάνοντας υπ’ όψιν σας ότι όταν μιλάμε για αδιαφορία αναφερόμαστε οπωσδήποτε και στους δηλώνοντες φανατικά αριστερούς. 

Στη φωτογραφία πέραν του Ανέστη Βλάχου μπορείτε να αναγνωρίσετε και κορυφαίους Έλληνες σκηνοθέτες που συνέπραξαν με τον Δήμο Θέο ως ένδειξη αλληλεγγύης.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία