Σε πλήρη λειτουργία θα τεθεί το σύστημα τηλεδιοίκησης στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας από την ερχόμενη Δευτέρα, 21 Αυγούστου, από την Τιθορέα έως την Θεσσαλονίκη και τον Προμαχώνα. Η κάμερα της ΕΡΤ μπήκε στο νέο, σύγχρονο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας στη Λάρισα, όπου πλέον παρέχεται ενημέρωση -σε πραγματικό χρόνο- για τις αμαξοστοιχίες και τα σημεία που βρίσκονται, σε μήκος 200 χλμ.
Το αντικείμενο της Σύμβασης 717 ολοκληρώνεται και παραδίδεται σε λειτουργία. Τα συστήματα ασφάλειας που αφορούν στα τηλεσήματα και την τηλεδιοίκηση, με εξαίρεση του τμήμα από την Οινόη ως την Τιθορέα, θα είναι έτσι πλήρως λειτουργικά, από την ερχόμενη Δευτέρα, οπότε και παραδίδεται το τμήμα από τον Δομοκό ως το Πλατύ.
Στο Κέντρο Eλέγχου θα γίνεται απεικόνιση σε πραγματικό χρόνο, της κίνησης των συρμών από την έξοδο του Δομοκού, μέχρι το Αιγίνιο σε μήκος 200 χιλιομέτρων. Το υπερσύγχρονο κέντρο λειτουργεί στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας και επιτρέπει παρέμβαση με απομακρυσμένους χειρισμούς.
Με την παράδοση όλων των τμημάτων του έργου, ο άξονας από την Αθήνα ως την Θεσσαλονίκη, θα τηλεδιοικείται πλήρως, ενώ το σύστημα επιτήρησης και ελέγχου συρμών ETCS θα ολοκληρωθεί στα τέλη Νοεμβρίου.
«Θα είναι η πρώτη φάση της ολοκλήρωσης του έργου που έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετά χρόνια και στην πράξη άρχισε να υλοποιείται από το 2019. Αφορά όλο το κομμάτι της σηματοδότησης και της τηλεδιοίκησης, εξαιρουμένου του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός», λέει στην ΕΡΤ ο Παναγιώτης Τερεζακης, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ.
Ήδη έχει παραδοθεί το τμήμα από το Πλατύ ως την Θεσσαλονίκη κι από εκεί ως τον Στρυμώνα και τον Προμαχώνα. Πριν από ένα μήνα παραδόθηκε το τμήμα από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αχαρνών ως την Οινόη και στις 19 Σεπτεμβρίου αναμένεται να παραδοθεί το τμήμα Οινόη – Τιθορέα.
Σε πλήρη λειτουργία θα τεθεί το σύστημα τηλεδιοίκησης στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας από την ερχόμενη Δευτέρα, 21 Αυγούστου, από την Τιθορέα έως την Θεσσαλονίκη και τον Προμαχώνα. Η κάμερα της ΕΡΤ μπήκε στο νέο, σύγχρονο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας στη Λάρισα, όπου πλέον παρέχεται ενημέρωση -σε πραγματικό χρόνο- για τις αμαξοστοιχίες και τα σημεία που βρίσκονται, σε μήκος 200 χλμ.
Το αντικείμενο της Σύμβασης 717 ολοκληρώνεται και παραδίδεται σε λειτουργία. Τα συστήματα ασφάλειας που αφορούν στα τηλεσήματα και την τηλεδιοίκηση, με εξαίρεση του τμήμα από την Οινόη ως την Τιθορέα, θα είναι έτσι πλήρως λειτουργικά, από την ερχόμενη Δευτέρα, οπότε και παραδίδεται το τμήμα από τον Δομοκό ως το Πλατύ.
Στο Κέντρο Eλέγχου θα γίνεται απεικόνιση σε πραγματικό χρόνο, της κίνησης των συρμών από την έξοδο του Δομοκού, μέχρι το Αιγίνιο σε μήκος 200 χιλιομέτρων. Το υπερσύγχρονο κέντρο λειτουργεί στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας και επιτρέπει παρέμβαση με απομακρυσμένους χειρισμούς.
Με την παράδοση όλων των τμημάτων του έργου, ο άξονας από την Αθήνα ως την Θεσσαλονίκη, θα τηλεδιοικείται πλήρως, ενώ το σύστημα επιτήρησης και ελέγχου συρμών ETCS θα ολοκληρωθεί στα τέλη Νοεμβρίου.
«Θα είναι η πρώτη φάση της ολοκλήρωσης του έργου που έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετά χρόνια και στην πράξη άρχισε να υλοποιείται από το 2019. Αφορά όλο το κομμάτι της σηματοδότησης και της τηλεδιοίκησης, εξαιρουμένου του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός», λέει στην ΕΡΤ ο Παναγιώτης Τερεζακης, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ.
Ήδη έχει παραδοθεί το τμήμα από το Πλατύ ως την Θεσσαλονίκη κι από εκεί ως τον Στρυμώνα και τον Προμαχώνα. Πριν από ένα μήνα παραδόθηκε το τμήμα από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αχαρνών ως την Οινόη και στις 19 Σεπτεμβρίου αναμένεται να παραδοθεί το τμήμα Οινόη – Τιθορέα.
ΣΧΟΛΙΑ