To 35% των σχολείων στην Κ. Μακεδονία προχώρησε σε κατάληψη
30/11/2018 11:29
30/11/2018 11:29
Στο 13,9% ανήλθε το ποσοστό των σχολείων που προχώρησαν χθες σε καταλήψεις, όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με τα στοιχεία από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας, το ποσοστό των καταλήψεων στα γυμνάσια και στα λύκεια για το μακεδονικό, ήταν μεγαλύτερο στη Βόρεια Ελλάδα. Όπως δήλωσε στο makthes.gr o περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ανανιάδης, «από τα 604 γυμνάσια, λύκεια και ΕΠΑΛ στην Κεντρική Μακεδονία, προχώρησαν σε κατάληψη τα 210, δηλαδή σε ποσοστό 35%».
Αναπλήρωση των χαμένων ωρών
Περικοπή εκδρομών, γιορτών και παράταση του σχολικού έτους περιλαμβάνει η αναπλήρωση των διδακτικών ωρών. Μετά τη λήξη των καταλήψεων ο διευθυντής συγκαλεί το σχολικό συμβούλιο, το οποίο εισηγείται στο σύλλογο διδασκόντων των τρόπο που θα γίνει η αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών με βάση τη διδακτέα ύλη που θα πρέπει να καλυφθεί. Σε περίπτωση απώλειας μεγάλου αριθμού διδακτικών ωρών εκτός από την αξιοποίηση των σχολικών εορτών -όπου θα γίνονται παράλληλα με τα μαθήματα- γίνεται περικοπή των ημερήσιων και πολυήμερων εκδρομών.
Στο 13,9% ανήλθε το ποσοστό των σχολείων που προχώρησαν χθες σε καταλήψεις, όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με τα στοιχεία από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας, το ποσοστό των καταλήψεων στα γυμνάσια και στα λύκεια για το μακεδονικό, ήταν μεγαλύτερο στη Βόρεια Ελλάδα. Όπως δήλωσε στο makthes.gr o περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ανανιάδης, «από τα 604 γυμνάσια, λύκεια και ΕΠΑΛ στην Κεντρική Μακεδονία, προχώρησαν σε κατάληψη τα 210, δηλαδή σε ποσοστό 35%».
Αναπλήρωση των χαμένων ωρών
Περικοπή εκδρομών, γιορτών και παράταση του σχολικού έτους περιλαμβάνει η αναπλήρωση των διδακτικών ωρών. Μετά τη λήξη των καταλήψεων ο διευθυντής συγκαλεί το σχολικό συμβούλιο, το οποίο εισηγείται στο σύλλογο διδασκόντων των τρόπο που θα γίνει η αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών με βάση τη διδακτέα ύλη που θα πρέπει να καλυφθεί. Σε περίπτωση απώλειας μεγάλου αριθμού διδακτικών ωρών εκτός από την αξιοποίηση των σχολικών εορτών -όπου θα γίνονται παράλληλα με τα μαθήματα- γίνεται περικοπή των ημερήσιων και πολυήμερων εκδρομών.
ΣΧΟΛΙΑ