ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το ελληνικό κοινό στράφηκε στην αγορά υβριδικών αυτοκινήτων

Ποια παράγοντες επηρέασαν την μεγάλη άνοδο των υβριδικών

 12/12/2022 16:03

Το ελληνικό κοινό στράφηκε στην αγορά υβριδικών αυτοκινήτων

Το ελληνικό κοινό στράφηκε στην αγορά υβριδικών αυτοκινήτων τον προηγούμενο μήνα, κυρίως γιατί θέλει να μπορεί να κινείται απροβλημάτιστα στο κέντρο των πόλεων, να έχει μηδενικά ή ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας, να έχει χαμηλό κόστος μετακίνησης και φυσικά να δείξει την ευαισθησία του προς το περιβάλλον.

Οι παραπάνω παράγοντες στάθηκαν αρκετοί για να δώσουν μεγάλη άνοδο στην κατηγορία των υβριδικών (+6,6%), την ίδια στιγμή που όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες γνώρισαν μείωση. Ακόμη και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που γνώριζαν όλο το προηγούμενο διάστημα ανοδική πορεία. Νέα πτώση για άλλον έναν μήνα σημείωσαν τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα (-2,8%).

Από τη άλλη σταθερά στις προτιμήσεις του έμεινε το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, επιλέγοντας την «Β» κατηγορία, καθώς ένα στα δύο αυτοκίνητα (50,1%) που πουλήθηκαν τον προηγούμενο Νοέμβριο άνηκαν σε αυτή την κατηγορία. Ακολούθησε η «C» κατηγορία (31,9%) και η «Α» με μερίδιο αγοράς 8,8%. Από αυτά τα μισά σχεδόν ήταν SUV.

Το ελληνικό κοινό στράφηκε στην αγορά υβριδικών αυτοκινήτων τον προηγούμενο μήνα, κυρίως γιατί θέλει να μπορεί να κινείται απροβλημάτιστα στο κέντρο των πόλεων, να έχει μηδενικά ή ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας, να έχει χαμηλό κόστος μετακίνησης και φυσικά να δείξει την ευαισθησία του προς το περιβάλλον.

Οι παραπάνω παράγοντες στάθηκαν αρκετοί για να δώσουν μεγάλη άνοδο στην κατηγορία των υβριδικών (+6,6%), την ίδια στιγμή που όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες γνώρισαν μείωση. Ακόμη και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που γνώριζαν όλο το προηγούμενο διάστημα ανοδική πορεία. Νέα πτώση για άλλον έναν μήνα σημείωσαν τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα (-2,8%).

Από τη άλλη σταθερά στις προτιμήσεις του έμεινε το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, επιλέγοντας την «Β» κατηγορία, καθώς ένα στα δύο αυτοκίνητα (50,1%) που πουλήθηκαν τον προηγούμενο Νοέμβριο άνηκαν σε αυτή την κατηγορία. Ακολούθησε η «C» κατηγορία (31,9%) και η «Α» με μερίδιο αγοράς 8,8%. Από αυτά τα μισά σχεδόν ήταν SUV.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία