ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Το ΕΠΑΛ Λαγκαδά στη Βαλένθια της Ισπανίας

Στο πλαίσιο του Erasmus +

 24/04/2023 12:45

Το ΕΠΑΛ Λαγκαδά στη Βαλένθια της Ισπανίας

Το 1ο ΕΠΑΛ ΛΑΓΚΑΔΑ υλοποίησε πρόγραμμα ERASMUS+ στη Βαλένθια της Ισπανίας με τίτλο: «Ανάπλαση και δημιουργία συνθηκών αειφορίας σε αστικά περιβάλλοντα με την χρήση ψηφιακών εργαλείων σχεδιασμού και τρισδιάστατης απεικόνισης.» και με κωδικό αριθμό : 2022-1-EL01-KA122-VET-000079735

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα, από 15/02/2023 έως 26/02/2023 και αφορούσε τη μετακίνηση 20 μαθητών/τριών και τριών συνοδών καθηγητών των τομέων : ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ,ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ - ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες:

Πραγματοποίησαν τεχνικές, επαγγελματικές επισκέψεις όπως : Πανεπιστήμιο της Βαλένθια / Βοτανικός κήπος (VNIVERSITAT DE VALENCIA / jardi Botanic), Εταιρία μελετών Αρχιτεκτονικής τοπίου, Ισπανικό σχολείο, Υδροβιότοπο κ.ά. Επίσης επισκέφθηκαν σημαντικά αξιοθέατα και μουσεία γνωρίζοντας τον πολιτισμό της πόλης.

Γνώρισαν σύγχρονες τεχνολογίες, απέκτησαν νέες γνώσεις σχετικά με : Αειφορία , Αρχιτεκτονική τοπίου, Ανάπλαση προβληματικών περιβαλλοντικά αστικών περιοχών όπως, υπερδόμηση, έλλειψη πρασίνου, υψηλού θορύβου, μεγάλου κυκλοφοριακού φόρτου, κατεστραμμένη κοίτη ποταμού κλπ. Έμαθαν στρατηγικές, νέες μεθόδους και παραμέτρους που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη στην ανάπλασή τους όπως προσβασιμότητα, έμφυλος σχεδιασμός, άθληση, βελτίωση μικροκλίματος οικοσύστημα, ιστορική ταυτότητα, χρήσεις γης κ.ά., με στόχο την βελτίωση της ποιότητας, της αισθητικής και της λειτουργικότητας του αστικού χώρου. Κατανόησαν περισσότερο την χρησιμότητα των σχεδιαστικών προγραμμάτων - τρισδιάστατης απεικόνισης και τις δυνατότητες που παρέχουν.

Γνώρισαν το Βοτανικό κήπο κατανοώντας τη συμβολή του στο πράσινο της πόλης και ότι είναι ανοιχτός για να προσφέρει στους επισκέπτες εναλλακτικές μορφές αναψυχής, εκπαίδευση, πληροφόρηση με βασικό στόχο να αναπτύξουν την αγάπη τους για το φυσικό περιβάλλον και τον φυτικό κόσμο γύρω τους. Επισκέφθηκαν τα θερμοκήπια του Βοτανικού κήπου και γνώρισαν την τεχνολογία ,τις εγκαταστάσεις και τη λειτουργία τους ανάλογα με το είδος των φυτών.

Πραγματοποίησαν καινοτόμες πρακτικές : κατασκευή κατακόρυφων κήπων χαρτογράφηση με drone κ.ά.

Επισκέφθηκαν υδροβιότοπο (περιοχή natura) και αντιλήφθηκαν περισσότερο τη σημασία, τη σημαντικότητά των περιοχών αυτών για το περιβάλλον και τον άνθρωπο καθώς και την αναγκαιότητα μέτρων προστασίας (Δόμηση, κυνήγι, απόβλητα κ.ά.) ώστε να συνεχίσουν να υπάρχουν και στις επόμενες γενιές.

Επισκέφθηκαν Ισπανικό σχολείο όπου ενημερώθηκαν για το ισπανικό σύστημα εκπαίδευσης.

Οι συμμετέχοντες απέκτησαν ερεθίσματα και πολύτιμα εφόδια, τα οποία θα αυξήσουν τις προοπτικές τους και θα διευρύνουν τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό. Επίσης τους δόθηκαν ευκαιρίες εξέλιξης και προσωπικής ανάπτυξης.

Στους μαθητές θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής, Πιστοποιητικό Κινητικότητας Europass, συμβάλλοντας θετικά στο βιογραφικό τους.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα έδωσε την δυνατότητα στο σχολείο να ενισχύσει την ευρωπαϊκή του διάσταση και να χρησιμοποιήσει σημαντικά στοιχεία που θα ωφελήσουν τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους τομείς που συμμετείχαν και την τοπική κοινωνία.

Το πρόγραμμα επιχορηγείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) που αποτελεί την Εθνική Μονάδα Συντονισμού του προγράμματος Erasmus+.

Ο οργανισμός υποδοχής MOVEU PROFESSIONAL SERVICES με το οργανισμό αποστολής 1ο ΕΠΑΛ ΛΑΓΚΑΔΑ διαχειρίστηκαν και οργάνωσαν την όλη διαδικασία υλοποίησης του προγράμματος.

Το 1ο ΕΠΑΛ ΛΑΓΚΑΔΑ υλοποίησε πρόγραμμα ERASMUS+ στη Βαλένθια της Ισπανίας με τίτλο: «Ανάπλαση και δημιουργία συνθηκών αειφορίας σε αστικά περιβάλλοντα με την χρήση ψηφιακών εργαλείων σχεδιασμού και τρισδιάστατης απεικόνισης.» και με κωδικό αριθμό : 2022-1-EL01-KA122-VET-000079735

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα, από 15/02/2023 έως 26/02/2023 και αφορούσε τη μετακίνηση 20 μαθητών/τριών και τριών συνοδών καθηγητών των τομέων : ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ,ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ - ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες:

Πραγματοποίησαν τεχνικές, επαγγελματικές επισκέψεις όπως : Πανεπιστήμιο της Βαλένθια / Βοτανικός κήπος (VNIVERSITAT DE VALENCIA / jardi Botanic), Εταιρία μελετών Αρχιτεκτονικής τοπίου, Ισπανικό σχολείο, Υδροβιότοπο κ.ά. Επίσης επισκέφθηκαν σημαντικά αξιοθέατα και μουσεία γνωρίζοντας τον πολιτισμό της πόλης.

Γνώρισαν σύγχρονες τεχνολογίες, απέκτησαν νέες γνώσεις σχετικά με : Αειφορία , Αρχιτεκτονική τοπίου, Ανάπλαση προβληματικών περιβαλλοντικά αστικών περιοχών όπως, υπερδόμηση, έλλειψη πρασίνου, υψηλού θορύβου, μεγάλου κυκλοφοριακού φόρτου, κατεστραμμένη κοίτη ποταμού κλπ. Έμαθαν στρατηγικές, νέες μεθόδους και παραμέτρους που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη στην ανάπλασή τους όπως προσβασιμότητα, έμφυλος σχεδιασμός, άθληση, βελτίωση μικροκλίματος οικοσύστημα, ιστορική ταυτότητα, χρήσεις γης κ.ά., με στόχο την βελτίωση της ποιότητας, της αισθητικής και της λειτουργικότητας του αστικού χώρου. Κατανόησαν περισσότερο την χρησιμότητα των σχεδιαστικών προγραμμάτων - τρισδιάστατης απεικόνισης και τις δυνατότητες που παρέχουν.

Γνώρισαν το Βοτανικό κήπο κατανοώντας τη συμβολή του στο πράσινο της πόλης και ότι είναι ανοιχτός για να προσφέρει στους επισκέπτες εναλλακτικές μορφές αναψυχής, εκπαίδευση, πληροφόρηση με βασικό στόχο να αναπτύξουν την αγάπη τους για το φυσικό περιβάλλον και τον φυτικό κόσμο γύρω τους. Επισκέφθηκαν τα θερμοκήπια του Βοτανικού κήπου και γνώρισαν την τεχνολογία ,τις εγκαταστάσεις και τη λειτουργία τους ανάλογα με το είδος των φυτών.

Πραγματοποίησαν καινοτόμες πρακτικές : κατασκευή κατακόρυφων κήπων χαρτογράφηση με drone κ.ά.

Επισκέφθηκαν υδροβιότοπο (περιοχή natura) και αντιλήφθηκαν περισσότερο τη σημασία, τη σημαντικότητά των περιοχών αυτών για το περιβάλλον και τον άνθρωπο καθώς και την αναγκαιότητα μέτρων προστασίας (Δόμηση, κυνήγι, απόβλητα κ.ά.) ώστε να συνεχίσουν να υπάρχουν και στις επόμενες γενιές.

Επισκέφθηκαν Ισπανικό σχολείο όπου ενημερώθηκαν για το ισπανικό σύστημα εκπαίδευσης.

Οι συμμετέχοντες απέκτησαν ερεθίσματα και πολύτιμα εφόδια, τα οποία θα αυξήσουν τις προοπτικές τους και θα διευρύνουν τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό. Επίσης τους δόθηκαν ευκαιρίες εξέλιξης και προσωπικής ανάπτυξης.

Στους μαθητές θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής, Πιστοποιητικό Κινητικότητας Europass, συμβάλλοντας θετικά στο βιογραφικό τους.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα έδωσε την δυνατότητα στο σχολείο να ενισχύσει την ευρωπαϊκή του διάσταση και να χρησιμοποιήσει σημαντικά στοιχεία που θα ωφελήσουν τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους τομείς που συμμετείχαν και την τοπική κοινωνία.

Το πρόγραμμα επιχορηγείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) που αποτελεί την Εθνική Μονάδα Συντονισμού του προγράμματος Erasmus+.

Ο οργανισμός υποδοχής MOVEU PROFESSIONAL SERVICES με το οργανισμό αποστολής 1ο ΕΠΑΛ ΛΑΓΚΑΔΑ διαχειρίστηκαν και οργάνωσαν την όλη διαδικασία υλοποίησης του προγράμματος.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία