ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Το pakketo της Θεσσαλονικιώτικης εταιρείας που έκανε διπλό σκορ σε HORECA και εξαγωγές

Η ανάπτυξη της εταιρείας τρέχει με ποσοστά 23%, ενώ το 2023 σχεδόν διπλασίασε την κερδοφορία της

 06/07/2024 08:00

Το pakketo της Θεσσαλονικιώτικης εταιρείας που  έκανε διπλό σκορ σε HORECA και εξαγωγές

Άννη Καρολίδου

Υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης έπιασε μέσα στο 2023 η «Pakketo Ι.Κ.Ε.», η εταιρεία την οποία ξεκίνησε μόλις το 2016 σαν e-shop επίπλων ο νεαρός επιχειρηματίας, Μάριος Κωνσταντινίδης, ο οποίος κατάφερε μέσα στις ιδιαίτερες συνθήκες του κορωνοϊού, να πιάσει φιλόδοξους στόχους με το pakketo.com το οποίο πλέον, έχει «ακόλουθους», φυσικά καταστήματα, μεγάλο δίκτυο συνεργατών χονδρικής, ενώ πραγματοποιεί και εξαγωγές στην Κύπρο και τέσσερις Βαλκανικές χώρες.

Το pakketo.com είναι πανταχού παρόν στο Διαδίκτυο, με περισσότερα από 6.000 προϊόντα, άμεσα διαθέσιμα, ενώ κάθε χρόνο οι προϊοντικές συλλογές του ανανεώνονται με 2.500 και πλέον νέα είδη. Η Εταιρεία από τη Θεσσαλονίκη, έχει γίνει ένα success story στο χώρο του Εμπορίου, χονδρικού και λιανικού, ηλεκτρονικού και ‘κλασικού’, με τον γνωστό διεθνή Ελληνο- Κύπριο επιχειρηματία Στέλιο Xατζηϊωάννου, να τον έχει τιμήσει τον Μάριο Κωνσταντινίδη, το 2022, με το πρώτο βραβείο του Stelios Philanthropic Foundation, στα Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece.

Το pakketo, δεν έμεινε στις δάφνες που κέρδισε στη διάρκεια της πανδημίας, όταν πράγματι έκανε την κρίση, ευκαιρία. Μεταξύ 2021-2022, έπιασε ρυθμούς ανάπτυξης 18%, ενώ το 2023 η Εταιρεία ανέβασε ταχύτητα και ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε στα 15,3 εκατ. ευρώ, έναντι 12,461 εκατ. της προηγούμενης χρονιάς, επιτυγχάνοντας θετική μεταβολής της τάξης του +23%.

Τα ποσοστά της αύξησης στην κερδοφορία της εταιρείας, ήταν κατά πολύ υψηλότερα, αφού τα προ φόρων κέρδη της σχεδόν διπλασιάσθηκαν μεταξύ 2022 και 2023. Συγκεκριμένα, πέρυσι, τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 1,1 εκατ. ευρώ όταν το 2022 ήταν στις 579 χλδ (+90%). Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός, ότι και το 2024 τρέχει με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης των πωλήσεων, «κρατώντας τη φόρα» του +23%, με στόχο ο κύκλος εργασιών στο τέλος της χρονιάς να αγγίξει τα 19 εκατ. ευρώ.

pakketo: η Θεσσαλονικιώτικη συνταγή επιτυχίας

Το pakketo ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2016 στη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκονται και οι κεντρικές εγκαταστάσεις της Εταιρείας, με τα γραφεία και το μεγάλο αποθηκευτικό της κέντρο.

Η επιχείρηση διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα logistics center, με αποθήκες που ξεπερνούν τα 30.000 τ.μ., ενώ συνεργάζεται με τα μεγαλύτερα εργοστάσια παγκοσμίως, γεγονός που εξασφαλίζει οικονομίες κλίμακας και ανταγωνιστικές τιμές.

Το pakketo έκανε επιτυχία στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, αλλά σήμερα διαθέτει και τέσσερις εκθεσιακούς χώρους, δύο στην Αττική ( Λεωφόρο Μεσογείων και Μεταμόρφωση ) και δύο στη Θεσσαλονίκη, ένα μεγάλο κατάσταση στο εμπορικό κέντρο One Salonica ένα πολύ μεγάλο εκθεσιακό κέντρο στο Καλοχώρι, το οποίο και εγκαινίασε πρόσφατα.

Η Εταιρεία, που ξεκίνησε με μόλις επτά άτομα προσωπικό, σήμερα έχει μία δυνατή ομάδα από 85 άτομα, ενώ η έμπειρη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, είναι διαθέσιμη μέσω ηλεκτρονικής και τηλεφωνικής επικοινωνίας έξι ημέρες την εβδομάδα.

Είσοδος στην αγορά HORECA

Στη διάρκεια της τελευταίας διετίας, το pakketo, έχει έρθει πλησιέστερα σε δύο στρατηγικούς στόχους που έθεσε ο κ. Κωνσταντινίδης, διείσδυση στην αγορά HORECA και ανάπτυξη εξαγωγών. Την υλοποίηση των στόχων αυτών υποστηρίζει ο νέος γενικός διευθυντής της Εταιρείας, οικονομολόγος Τάσος Κυριακίδης.

Η Εταιρεία, πραγματοποιεί πλέον και εξαγωγές σε Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σκόπια και Αλβανία, που το 2023 είχαν μερίδιο 11% του συνολικού κύκλου εργασιών. Πέραν αυτού, πέτυχε να μπει στην αγορά HO.RE.CA, των ξενοδοχείων και των χώρων εστίασης , με πωλήσεις που συνέβαλαν στην αύξηση του κύκλου εργασιών κερδίζοντας ποσοστό συμμετοχής 12%. Το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών της, με ποσοστό 50%, αφορά την αγορά χονδρικής η οποία κινείται μέσω ενός δικτύου συνεργατών που ελέγχουν 45 σημεία πωλήσεων.

Η λιανική, τέλος, έχει μερίδιο 25% , ενώ ηλεκτρονικά πραγματοποιείται σχεδόν το 25% των πωλήσεων της Εταιρείας.

Η επιτυχία της «Pakketo IKE», εταιρείας που εμπορεύεται έπιπλα και είδη διακόσμησης σπιτιού, σύμφωνα με την ομάδα της Εταιρείας αποδίδεται στο ότι design, τιμές και αξιοπιστία, πηγαίνουν πακέτο.

Υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης έπιασε μέσα στο 2023 η «Pakketo Ι.Κ.Ε.», η εταιρεία την οποία ξεκίνησε μόλις το 2016 σαν e-shop επίπλων ο νεαρός επιχειρηματίας, Μάριος Κωνσταντινίδης, ο οποίος κατάφερε μέσα στις ιδιαίτερες συνθήκες του κορωνοϊού, να πιάσει φιλόδοξους στόχους με το pakketo.com το οποίο πλέον, έχει «ακόλουθους», φυσικά καταστήματα, μεγάλο δίκτυο συνεργατών χονδρικής, ενώ πραγματοποιεί και εξαγωγές στην Κύπρο και τέσσερις Βαλκανικές χώρες.

Το pakketo.com είναι πανταχού παρόν στο Διαδίκτυο, με περισσότερα από 6.000 προϊόντα, άμεσα διαθέσιμα, ενώ κάθε χρόνο οι προϊοντικές συλλογές του ανανεώνονται με 2.500 και πλέον νέα είδη. Η Εταιρεία από τη Θεσσαλονίκη, έχει γίνει ένα success story στο χώρο του Εμπορίου, χονδρικού και λιανικού, ηλεκτρονικού και ‘κλασικού’, με τον γνωστό διεθνή Ελληνο- Κύπριο επιχειρηματία Στέλιο Xατζηϊωάννου, να τον έχει τιμήσει τον Μάριο Κωνσταντινίδη, το 2022, με το πρώτο βραβείο του Stelios Philanthropic Foundation, στα Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece.

Το pakketo, δεν έμεινε στις δάφνες που κέρδισε στη διάρκεια της πανδημίας, όταν πράγματι έκανε την κρίση, ευκαιρία. Μεταξύ 2021-2022, έπιασε ρυθμούς ανάπτυξης 18%, ενώ το 2023 η Εταιρεία ανέβασε ταχύτητα και ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε στα 15,3 εκατ. ευρώ, έναντι 12,461 εκατ. της προηγούμενης χρονιάς, επιτυγχάνοντας θετική μεταβολής της τάξης του +23%.

Τα ποσοστά της αύξησης στην κερδοφορία της εταιρείας, ήταν κατά πολύ υψηλότερα, αφού τα προ φόρων κέρδη της σχεδόν διπλασιάσθηκαν μεταξύ 2022 και 2023. Συγκεκριμένα, πέρυσι, τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 1,1 εκατ. ευρώ όταν το 2022 ήταν στις 579 χλδ (+90%). Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός, ότι και το 2024 τρέχει με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης των πωλήσεων, «κρατώντας τη φόρα» του +23%, με στόχο ο κύκλος εργασιών στο τέλος της χρονιάς να αγγίξει τα 19 εκατ. ευρώ.

pakketo: η Θεσσαλονικιώτικη συνταγή επιτυχίας

Το pakketo ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2016 στη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκονται και οι κεντρικές εγκαταστάσεις της Εταιρείας, με τα γραφεία και το μεγάλο αποθηκευτικό της κέντρο.

Η επιχείρηση διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα logistics center, με αποθήκες που ξεπερνούν τα 30.000 τ.μ., ενώ συνεργάζεται με τα μεγαλύτερα εργοστάσια παγκοσμίως, γεγονός που εξασφαλίζει οικονομίες κλίμακας και ανταγωνιστικές τιμές.

Το pakketo έκανε επιτυχία στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, αλλά σήμερα διαθέτει και τέσσερις εκθεσιακούς χώρους, δύο στην Αττική ( Λεωφόρο Μεσογείων και Μεταμόρφωση ) και δύο στη Θεσσαλονίκη, ένα μεγάλο κατάσταση στο εμπορικό κέντρο One Salonica ένα πολύ μεγάλο εκθεσιακό κέντρο στο Καλοχώρι, το οποίο και εγκαινίασε πρόσφατα.

Η Εταιρεία, που ξεκίνησε με μόλις επτά άτομα προσωπικό, σήμερα έχει μία δυνατή ομάδα από 85 άτομα, ενώ η έμπειρη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, είναι διαθέσιμη μέσω ηλεκτρονικής και τηλεφωνικής επικοινωνίας έξι ημέρες την εβδομάδα.

Είσοδος στην αγορά HORECA

Στη διάρκεια της τελευταίας διετίας, το pakketo, έχει έρθει πλησιέστερα σε δύο στρατηγικούς στόχους που έθεσε ο κ. Κωνσταντινίδης, διείσδυση στην αγορά HORECA και ανάπτυξη εξαγωγών. Την υλοποίηση των στόχων αυτών υποστηρίζει ο νέος γενικός διευθυντής της Εταιρείας, οικονομολόγος Τάσος Κυριακίδης.

Η Εταιρεία, πραγματοποιεί πλέον και εξαγωγές σε Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σκόπια και Αλβανία, που το 2023 είχαν μερίδιο 11% του συνολικού κύκλου εργασιών. Πέραν αυτού, πέτυχε να μπει στην αγορά HO.RE.CA, των ξενοδοχείων και των χώρων εστίασης , με πωλήσεις που συνέβαλαν στην αύξηση του κύκλου εργασιών κερδίζοντας ποσοστό συμμετοχής 12%. Το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών της, με ποσοστό 50%, αφορά την αγορά χονδρικής η οποία κινείται μέσω ενός δικτύου συνεργατών που ελέγχουν 45 σημεία πωλήσεων.

Η λιανική, τέλος, έχει μερίδιο 25% , ενώ ηλεκτρονικά πραγματοποιείται σχεδόν το 25% των πωλήσεων της Εταιρείας.

Η επιτυχία της «Pakketo IKE», εταιρείας που εμπορεύεται έπιπλα και είδη διακόσμησης σπιτιού, σύμφωνα με την ομάδα της Εταιρείας αποδίδεται στο ότι design, τιμές και αξιοπιστία, πηγαίνουν πακέτο.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία