ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τραγωδία στα Τέμπη: Η Hellenic Train εμφανίστηκε, τέσσερις μέρες μετά, για να πει πως... όλα έγιναν σωστά

Με μια κατάπτυστη ανακοίνωση η εταιρία προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα

 04/03/2023 22:11

Τραγωδία στα Τέμπη: Η Hellenic Train εμφανίστηκε, τέσσερις μέρες μετά, για να πει πως... όλα έγιναν σωστά
Με μια κατάπτυστη και καθυστερημένη ανακοίνωση η Hellenic Train, εμφανίστηκε, τέσσερις μέρες μετά το τραγικό συμβάν στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή τουλάχιστον σε 57 άτομα και βύθισε στην οδύνη μια ολόκληρη χώρα, σε μια προσπάθειά της να σώσει τα προσχήματα και να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.

Στην ανακοίνωση που αφήνει πολλά κενά η εταιρία ισχυρίζεται πως πήρε μια σειρά μέτρα μετά το δυστύχημα αντικρούοντας όχι μόνο τις μαρτυρίες των επιβατών και των διασωστών που βρέθηκαν από την πρώτη στιγμή στον τόπο της τραγωδίας αλλά και τους ίδιους τους υπουργούς οι οποίοι με τον πιο καθαρό τρόπο κατήγγειλαν την απουσία οποιουδήποτε στελέχους της.

Η εταιρία ισχυρίζεται επίσης πως στο τρένο επέβαιναν ακριβώς όσοι επιβάτες έπρεπε βάση των αριθμημένων θέσεων... Αλλά πως το γνωρίζουν κάτι τέτοιο; Ολοι ξέρουμε πως στα τρένα, σε πολλούς σταθμούς (στη συγκεκριμένη περίπτωση στη Λάρισα) ανεβαίνουν πολλοί επιβάτες οι οποίοι δεν έχουν εισιτήριο και κόβουν πάνω στο τρένο. 'Aρα πρακτικά κανένας δε γνώριζε όταν το τρένο αναχώρησε από τη Λάρισα για να συνεχίσει για Θεσσαλονίκη πόσους επιβάτες κουβαλούσε...

Αναφέρει επίσης πως έβαλε λεωφορεία για τη μεταφορά των επιβατών στον τελικό τους προορισμό, Αυτό δα έλειπε, να μην είχε κάνει ούτε αυτό, που αποτελεί άλλωστε μια πάγια διαδικασία ακόμα κι όταν μια αμαξοστοιχία παθαίνει βλάβη.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της Hellenic Train έχει ως εξής:

«Οι ημέρες που διανύουμε είναι ιδιαίτερα δύσκολες για όλη τη χώρα και για την εταιρεία μας, η οποία έχασε 9 εργαζόμενους στο δυστύχημα. Η Hellenic Train εκφράζει τα συλλυπητήριά της στους συγγενείς των θυμάτων στους οποίους προσφέρει με κάθε τρόπο την στήριξή της.

Η Hellenic Train, εταιρεία επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών, συνεργάζεται στενά με τους διασώστες και τους φορείς ήδη από τις πρώτες στιγμές μετά το δυστύχημα που προκλήθηκε από τη σύγκρουση των δύο συρμών στα Τέμπη, στο ύψος του Ευαγγελισμού.

Το προσωπικό της Hellenic Train βρισκόταν από την πρώτη στιγμή στον τόπο του δυστυχήματος και παρείχε υποστήριξη, σε συνεργασία με τις αρχές, την Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας και τις ομάδες διάσωσης, ενώ μέσω της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας υποστήριξε την κινητοποίηση των ψυχολόγων που θα βρίσκονταν στα νοσοκομεία. Επιπλέον, η Hellenic Train παρείχε λεωφορεία για να διευκολύνει τη μεταφορά των επιβατών που κατάφεραν να αποβιβαστούν προκειμένου να μεταφερθούν στη Θεσσαλονίκη που ήταν ο τελικός προορισμός.

Αμέσως μετά το συμβάν, τέθηκε σε πλήρη λειτουργία ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, με σκοπό να παρέχει πληροφορίες και να παραπέμπει στις αρμόδιες αρχές για πληροφορίες σχετικά με το ατύχημα.

Η Hellenic Train διευκρινίζει ότι ο κατάλογος των ονομάτων των επιβατών που δόθηκε στις αρχές περιλαμβάνει μόνο τους επιβάτες που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο. Στην περίπτωση των επιβατών που αγόρασαν εισιτήρια στα εκδοτήρια εισιτηρίων, το εισιτήριό τους, αν και αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη θέση, δεν ήταν ονομαστικό.

Η εταιρεία ενημερώνει ότι ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν υπερβαίνει ποτέ τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων. Στους υπεραστικούς συρμούς, όλα τα εισιτήρια αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες θέσεις και, ως εκ τούτου, ανεξαρτήτως τρόπου αγοράς, είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω του εκδοτηρίου ή στο τραίνο, ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν μπορεί ποτέ να υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων.

Η Hellenic Train επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχουν φιάλες υγραερίου στο τρένο. Ο εξοπλισμός εξυπηρέτησης στο βαγόνι του εστιατορίου είναι ηλεκτρικός.

Η εταιρεία συνεχίζει το έργο της, βοηθώντας και υποστηρίζοντας τα θύματα, σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών και όλες τις αρμόδιες αρχές».

Σχετικά Άρθρα
Με μια κατάπτυστη και καθυστερημένη ανακοίνωση η Hellenic Train, εμφανίστηκε, τέσσερις μέρες μετά το τραγικό συμβάν στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή τουλάχιστον σε 57 άτομα και βύθισε στην οδύνη μια ολόκληρη χώρα, σε μια προσπάθειά της να σώσει τα προσχήματα και να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.

Στην ανακοίνωση που αφήνει πολλά κενά η εταιρία ισχυρίζεται πως πήρε μια σειρά μέτρα μετά το δυστύχημα αντικρούοντας όχι μόνο τις μαρτυρίες των επιβατών και των διασωστών που βρέθηκαν από την πρώτη στιγμή στον τόπο της τραγωδίας αλλά και τους ίδιους τους υπουργούς οι οποίοι με τον πιο καθαρό τρόπο κατήγγειλαν την απουσία οποιουδήποτε στελέχους της.

Η εταιρία ισχυρίζεται επίσης πως στο τρένο επέβαιναν ακριβώς όσοι επιβάτες έπρεπε βάση των αριθμημένων θέσεων... Αλλά πως το γνωρίζουν κάτι τέτοιο; Ολοι ξέρουμε πως στα τρένα, σε πολλούς σταθμούς (στη συγκεκριμένη περίπτωση στη Λάρισα) ανεβαίνουν πολλοί επιβάτες οι οποίοι δεν έχουν εισιτήριο και κόβουν πάνω στο τρένο. 'Aρα πρακτικά κανένας δε γνώριζε όταν το τρένο αναχώρησε από τη Λάρισα για να συνεχίσει για Θεσσαλονίκη πόσους επιβάτες κουβαλούσε...

Αναφέρει επίσης πως έβαλε λεωφορεία για τη μεταφορά των επιβατών στον τελικό τους προορισμό, Αυτό δα έλειπε, να μην είχε κάνει ούτε αυτό, που αποτελεί άλλωστε μια πάγια διαδικασία ακόμα κι όταν μια αμαξοστοιχία παθαίνει βλάβη.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της Hellenic Train έχει ως εξής:

«Οι ημέρες που διανύουμε είναι ιδιαίτερα δύσκολες για όλη τη χώρα και για την εταιρεία μας, η οποία έχασε 9 εργαζόμενους στο δυστύχημα. Η Hellenic Train εκφράζει τα συλλυπητήριά της στους συγγενείς των θυμάτων στους οποίους προσφέρει με κάθε τρόπο την στήριξή της.

Η Hellenic Train, εταιρεία επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών, συνεργάζεται στενά με τους διασώστες και τους φορείς ήδη από τις πρώτες στιγμές μετά το δυστύχημα που προκλήθηκε από τη σύγκρουση των δύο συρμών στα Τέμπη, στο ύψος του Ευαγγελισμού.

Το προσωπικό της Hellenic Train βρισκόταν από την πρώτη στιγμή στον τόπο του δυστυχήματος και παρείχε υποστήριξη, σε συνεργασία με τις αρχές, την Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας και τις ομάδες διάσωσης, ενώ μέσω της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας υποστήριξε την κινητοποίηση των ψυχολόγων που θα βρίσκονταν στα νοσοκομεία. Επιπλέον, η Hellenic Train παρείχε λεωφορεία για να διευκολύνει τη μεταφορά των επιβατών που κατάφεραν να αποβιβαστούν προκειμένου να μεταφερθούν στη Θεσσαλονίκη που ήταν ο τελικός προορισμός.

Αμέσως μετά το συμβάν, τέθηκε σε πλήρη λειτουργία ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, με σκοπό να παρέχει πληροφορίες και να παραπέμπει στις αρμόδιες αρχές για πληροφορίες σχετικά με το ατύχημα.

Η Hellenic Train διευκρινίζει ότι ο κατάλογος των ονομάτων των επιβατών που δόθηκε στις αρχές περιλαμβάνει μόνο τους επιβάτες που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο. Στην περίπτωση των επιβατών που αγόρασαν εισιτήρια στα εκδοτήρια εισιτηρίων, το εισιτήριό τους, αν και αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη θέση, δεν ήταν ονομαστικό.

Η εταιρεία ενημερώνει ότι ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν υπερβαίνει ποτέ τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων. Στους υπεραστικούς συρμούς, όλα τα εισιτήρια αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες θέσεις και, ως εκ τούτου, ανεξαρτήτως τρόπου αγοράς, είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω του εκδοτηρίου ή στο τραίνο, ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν μπορεί ποτέ να υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων.

Η Hellenic Train επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχουν φιάλες υγραερίου στο τρένο. Ο εξοπλισμός εξυπηρέτησης στο βαγόνι του εστιατορίου είναι ηλεκτρικός.

Η εταιρεία συνεχίζει το έργο της, βοηθώντας και υποστηρίζοντας τα θύματα, σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών και όλες τις αρμόδιες αρχές».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία