Βάρος στο μετρό και την ανάπτυξη της δυτικής Θεσσαλονίκης ζητούν οι βουλευτές
03/04/2022 21:07
03/04/2022 21:07
Η ΝΔ είχε καταγράψει στις εκλογές του 2019 στην Α’ Θεσσαλονίκης ένα ιδιαίτερα αδύναμο εκλογικό αποτέλεσμα. Συγκέντρωσε ποσοστό 35,5 % έναντι του πανελλαδικού 39,85% (-4,3 μονάδες), ενώ και η διαφορά της από τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν αισθητά περιορισμένη: 8,3% πανελλαδικά, 4,2% στην Α’ Θεσσαλονίκης. Τι έφταιξε γι’ αυτό δε συζητήθηκε οργανωμένα και ένας λόγος ήταν σίγουρα και η πανδημία που μερικούς μήνες μετά τις εκλογές περιόρισε σημαντικά τις κομματικές λειτουργίες. Αυτό που επακολούθησε από τη μεριά του πρωθυπουργού και της κυβέρνησης συνολικά είναι το εγχείρημα πρώτον να γραφτεί ξανά η ατζέντα των έργων της πόλης και δεύτερον να γίνουν τα έργα επιτέλους πραγματικότητα.
Έτσι διαμορφώθηκε μία νέα ατζέντα έργων, όπως η κατασκευή του FlyOver και η ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, ενώ επιταχύνθηκαν οι ρυθμοί για να τελειώσουν έργα που μοιάζουν με γεφύρια της Άρτας, όπως το μετρό ή έχουν ξεκινήσει από την προηγούμενη κυβέρνηση, όπως η ανάπλαση της ΔΕΘ.
Ενόψει του χθεσινού προσυνεδρίου της ΝΔ και στην πορεία προς το 14ο συνέδριο αλλά και στο δρόμο για τις κάλπες η υλοποίηση των έργων της Θεσσαλονίκης θα παίξει σίγουρα σημαντικό ρόλο στην έκβαση «της μάχης της Θεσσαλονίκης». Για το λόγο αυτό ρωτήσαμε τρεις βουλευτές της ΝΔ Θεσσαλονίκης για το πως προχωρούν τα έργα της πόλης και αν υπάρχουν καθυστερήσεις. Από τις απαντήσεις των Κώστα Γκιουλέκα, Στράτου Σιμόπουλου και Σάββα Αναστασιάδη φαίνεται ότι η κυβερνητική μηχανή στη Θεσσαλονίκη δουλεύει καλά. «Η Θεσσαλονίκη αλλάζει πρόσωπο, Τα έργα αλλάζουν πλέον την εικόνα της πόλης, Ευτυχώς τα μεγάλα έργα υποδομής για τη Θεσσαλονίκη υλοποιούνται», είναι οι απαντήσεις που λάβαμε Όσο για τις καθυστερήσεις οι επισημάνσεις είναι ενδεικτικές. «Πρόβλημα βλέπω με την εξέλιξη των μελετών για την επέκταση του μετρό στα δυτικά. Πιστεύω ότι η διαδικασία πρέπει να επιταχυνθεί, γιατί το αίτημα είναι παλλαϊκό και την ικανοποίηση του την οφείλουμε στους πολίτες της Δυτικής Θεσσαλονίκης» τονίζει ο κ. Σιμόπουλος. Το μεγάλο στοίχημα είναι φυσικά η έγκαιρη ολοκλήρωση του μετρό. Πρέπει να τρέξουμε ακόμη παραπάνω για να καλύψουμε το χαμένο έδαφος», σημειώνει από την πλευρά του ο κ. Αναστασιάδης, ενώ ο κ. Γκιουλέκας σημειώνει ότι «κυβερνήσεις δεν έδωσαν στην πόλη ούτε την σημασία που της άξιζε ούτε τις δυνατότητες για να προχωρήσει με ταχείς ρυθμούς προς τα εμπρός».
Η ερώτηση της «ΜτΚ»:
Είστε ευχαριστημένος από την υλοποίηση των δεσμεύσεων της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού για τα έργα της Θεσσαλονίκης; Υπάρχει κάποια καθυστέρηση που η κυβέρνηση πρέπει να προσέξει στην πορεία προς τις εκλογές;
Κώστας Γκιουλέκας
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης
«Η Θεσσαλονίκη αποκτά υποδομές που τις έχει απόλυτη ανάγκη για να προχωρήσει μπροστά»
Είναι σημαντικό να αντιληφθεί οποιοσδήποτε ότι η Θεσσαλονίκη ανταγωνίζεται τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις και διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά να διαδραματίσει στο εγγύς μέλλον αυτόν τον ρόλο της πρωτεύουσας. Αρκεί να εξασφαλιστούν όσο το δυνατόν πιο σύντομα οι προοπτικές για την ανάπτυξή της, δηλαδή να δημιουργηθούν οι κατάλληλες υποδομές στην πόλη για να κερδίσει τον χαμένο χρόνο. Πολλοί στέρησαν πολλά από τη Θεσσαλονίκη τα προηγούμενα χρόνια. Κυβερνήσεις δεν έδωσαν στην πόλη ούτε την σημασία που της άξιζε ούτε τις δυνατότητες για να προχωρήσει με ταχείς ρυθμούς προς τα εμπρός.
Ευτυχώς τα μεγάλα έργα υποδομής για την Θεσσαλονίκη υλοποιούνται και έχουν δρομολογηθεί, όπως το Μετρό, που βρίσκεται στην τελική φάση του, η προσθήκη του FlyOver που θα ανακουφίσει σημαντικά την Θεσσαλονίκη από το σοβαρό κυκλοφοριακό πρόβλημα τηρώντας τις πράσινες και κλιματικές προδιαγραφές, οι νέοι οδικοί άξονες που θα συνδέσουν την πόλη με την ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας, το Παιδιατρικό νοσοκομείο, η σύνδεση του έκτου προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης με την περιφερειακή και την Εγνατία οδό… Όλα αυτά, είναι έργα που είτε βούλιαζαν στα χαρτιά και στις υποσχέσεις, είτε αποτελούσαν απλώς προεκλογικά συνθήματα σε άλλες εποχές. Θυμόμαστε τους εικονικούς σταθμούς έκδοσης εισιτηρίων, ζωγραφισμένους πάνω σε πανό, που παρουσιάζονταν ως έργα «ετοιμοπαράδοτα». Ευτυχώς όλη αυτήν την εικονική πραγματικότητα την αφήσαμε πίσω και η Θεσσαλονίκη αποκτά υποδομές που τις έχει απόλυτη ανάγκη για να προχωρήσει μπροστά.
Στράτος Σιμόπουλος
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης
«Τα έργα αλλάζουν πλέον την εικόνα της Θεσσαλονίκης»
Η κυβέρνηση προχωρά ένα σύνολο από παρεμβάσεις στην πόλη, οι οποίες θα αλλάξουν σε λίγα χρόνια τη μορφή της. Είναι σημαντικό, επίσης, χωρίς δυστυχώς να συνηθίζεται, ότι προχωρά ο σχεδιασμός και των προηγούμενων κυβερνήσεων. Αναφέρω το γήπεδο του ΠΑΟΚ, το χωρικό σχέδιο για το οποίο βρίσκεται στο ΣτΕ και την αξιοποίηση του πρώην στρατοπέδου Παύλου Μελά, η παραχώρηση του οποίου ξεκίνησε από την κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου και ολοκληρώθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ. Το ίδιο συμβαίνει και με το χωροταξικό σχέδιο για τη ΔΕΘ.
Ταυτόχρονα, όμως, υπάρχουν και παρεμβάσεις που είτε συνεχίζουν σταματημένα έργα είτε ξεκινούν νέα. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζω τη σιδηροδρομική και οδική σύνδεση του λιμανιού με τους μεγάλους άξονες, τον οδικό άξονα Θέρμης-Πολυγύρου και το ορφανό χιλιόμετρο Μουδανιών-Ποτίδαιας.
Πολύ ξεχωριστή, σημασία έχει και η υπερυψωμένη περιφερειακή, το FlyOver, που θα δώσει διεξόδους συγκοινωνιακούς στην πόλη σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση του μετρό, που επιτέλους είναι στο τελικό της στάδιο. Η λύση της προσωρινής απόσπασης των αρχαιοτήτων στη Βενιζέλου προχωρά κανονικά.
Όσον αφορά στο δεύτερο τμήμα της ερώτησης σας έχω να σημειώσω ότι παρά την καθυστέρηση η αξιοποίηση του στρατοπέδου Γκόνου έχει ενταχθεί στα έργα στρατηγικής σημασίας και ξεκίνησε πλέον η ωρίμανσή του.
Πρόβλημα βλέπω με την εξέλιξη των μελετών για την επέκταση του μετρό στα δυτικά. Πιστεύω ότι η διαδικασία πρέπει να επιταχυνθεί με πρώτο στόχο, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, την χωροθέτηση των σταθμών. Το αίτημα είναι παλλαϊκό και την ικανοποίηση του την οφείλουμε στους πολίτες της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Ας το ωριμάσουμε και όταν εξασφαλιστούν και οι αναγκαίοι πόροι να το δημοπρατήσουμε.
Σάββας Αναστασιάδης
Βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης
«Η Θεσσαλονίκη αλλάζει πρόσωπο»
Στη Θεσσαλονίκη έχουμε συνηθίσει και όχι άδικα να μας προκαλούν καχυποψία και επιφυλάξεις οι συζητήσεις για τα μεγάλα έργα. Ήρθε όμως η ώρα που αυτό αλλάζει. Έργα σημαντικά και πολυαναμενόμενα, πολλά εκ των οποίων μπλοκαρισμένα για χρόνια, παίρνουν πλέον τον δρόμο τους. Το Μετρό, η νέα ανατολική περιφερειακή οδός -το λεγόμενο Flyover- η ενοποίηση του παράκτιου μετώπου, η δημιουργία του Μητροπολιτικού Πάρκου Παύλου Μελά, η κατασκευή Ογκολογικού Νοσοκομείου στη Βορειοδυτική πλευρά της πόλης, είναι έργα που θα αλλάξουν την καθημερινότητα του κατοίκου της Θεσσαλονίκης, θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής της πόλης και μάλιστα σε πολλά μέτωπα.
Επιπλέον, σε συνδυασμό με τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου «Μακεδονία» που ολοκληρώθηκε, την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών γραμμών και τη σύνδεση του λιμανιού με το οδικό και το σιδηροδρομικό δίκτυο -έργο που επίσης έμενε για χρόνια στα χαρτιά- η Θεσσαλονίκη αποκτά το πρόσωπο της εξωστρέφειας που της ταιριάζει και κερδίζει αναπτυξιακή δυναμική διεκδικώντας έναν νέο, αναβαθμισμένο ρόλο στη ΝΑ Ευρώπη.
Το μεγάλο στοίχημα είναι φυσικά η έγκαιρη ολοκλήρωση του έργου του Μετρό. Πρέπει να τρέξουμε ακόμη παραπάνω για να καλύψουμε το χαμένο έδαφος, να κρατήσουμε τα χρονοδιαγράμματα, και να παραδοθεί το έργο στα τέλη του 2023, προκειμένου η πόλη να αποκτήσει ένα σύγχρονο μέσο μεταφοράς που θα απαντά στις ανάγκες των κατοίκων και των επισκεπτών της.
Δουλεύοντας εντατικά και συστηματικά υλοποιούμε μία σειρά μεγάλων έργων που αποδεικνύουν στην πράξη το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της κυβέρνησης της ΝΔ για τη Θεσσαλονίκη. Σε μία περίοδο πολλαπλών και επάλληλων κρίσεων, φανήκαμε συνεπείς σε όλα όσα είχαμε δεσμευτεί. Τα πράγματα αλλάζουν. Η πόλη αλλάζει πρόσωπο. Γίνεται η Θεσσαλονίκη του αύριο.
*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 03.04.2022Η ΝΔ είχε καταγράψει στις εκλογές του 2019 στην Α’ Θεσσαλονίκης ένα ιδιαίτερα αδύναμο εκλογικό αποτέλεσμα. Συγκέντρωσε ποσοστό 35,5 % έναντι του πανελλαδικού 39,85% (-4,3 μονάδες), ενώ και η διαφορά της από τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν αισθητά περιορισμένη: 8,3% πανελλαδικά, 4,2% στην Α’ Θεσσαλονίκης. Τι έφταιξε γι’ αυτό δε συζητήθηκε οργανωμένα και ένας λόγος ήταν σίγουρα και η πανδημία που μερικούς μήνες μετά τις εκλογές περιόρισε σημαντικά τις κομματικές λειτουργίες. Αυτό που επακολούθησε από τη μεριά του πρωθυπουργού και της κυβέρνησης συνολικά είναι το εγχείρημα πρώτον να γραφτεί ξανά η ατζέντα των έργων της πόλης και δεύτερον να γίνουν τα έργα επιτέλους πραγματικότητα.
Έτσι διαμορφώθηκε μία νέα ατζέντα έργων, όπως η κατασκευή του FlyOver και η ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, ενώ επιταχύνθηκαν οι ρυθμοί για να τελειώσουν έργα που μοιάζουν με γεφύρια της Άρτας, όπως το μετρό ή έχουν ξεκινήσει από την προηγούμενη κυβέρνηση, όπως η ανάπλαση της ΔΕΘ.
Ενόψει του χθεσινού προσυνεδρίου της ΝΔ και στην πορεία προς το 14ο συνέδριο αλλά και στο δρόμο για τις κάλπες η υλοποίηση των έργων της Θεσσαλονίκης θα παίξει σίγουρα σημαντικό ρόλο στην έκβαση «της μάχης της Θεσσαλονίκης». Για το λόγο αυτό ρωτήσαμε τρεις βουλευτές της ΝΔ Θεσσαλονίκης για το πως προχωρούν τα έργα της πόλης και αν υπάρχουν καθυστερήσεις. Από τις απαντήσεις των Κώστα Γκιουλέκα, Στράτου Σιμόπουλου και Σάββα Αναστασιάδη φαίνεται ότι η κυβερνητική μηχανή στη Θεσσαλονίκη δουλεύει καλά. «Η Θεσσαλονίκη αλλάζει πρόσωπο, Τα έργα αλλάζουν πλέον την εικόνα της πόλης, Ευτυχώς τα μεγάλα έργα υποδομής για τη Θεσσαλονίκη υλοποιούνται», είναι οι απαντήσεις που λάβαμε Όσο για τις καθυστερήσεις οι επισημάνσεις είναι ενδεικτικές. «Πρόβλημα βλέπω με την εξέλιξη των μελετών για την επέκταση του μετρό στα δυτικά. Πιστεύω ότι η διαδικασία πρέπει να επιταχυνθεί, γιατί το αίτημα είναι παλλαϊκό και την ικανοποίηση του την οφείλουμε στους πολίτες της Δυτικής Θεσσαλονίκης» τονίζει ο κ. Σιμόπουλος. Το μεγάλο στοίχημα είναι φυσικά η έγκαιρη ολοκλήρωση του μετρό. Πρέπει να τρέξουμε ακόμη παραπάνω για να καλύψουμε το χαμένο έδαφος», σημειώνει από την πλευρά του ο κ. Αναστασιάδης, ενώ ο κ. Γκιουλέκας σημειώνει ότι «κυβερνήσεις δεν έδωσαν στην πόλη ούτε την σημασία που της άξιζε ούτε τις δυνατότητες για να προχωρήσει με ταχείς ρυθμούς προς τα εμπρός».
Η ερώτηση της «ΜτΚ»:
Είστε ευχαριστημένος από την υλοποίηση των δεσμεύσεων της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού για τα έργα της Θεσσαλονίκης; Υπάρχει κάποια καθυστέρηση που η κυβέρνηση πρέπει να προσέξει στην πορεία προς τις εκλογές;
Κώστας Γκιουλέκας
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης
«Η Θεσσαλονίκη αποκτά υποδομές που τις έχει απόλυτη ανάγκη για να προχωρήσει μπροστά»
Είναι σημαντικό να αντιληφθεί οποιοσδήποτε ότι η Θεσσαλονίκη ανταγωνίζεται τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις και διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά να διαδραματίσει στο εγγύς μέλλον αυτόν τον ρόλο της πρωτεύουσας. Αρκεί να εξασφαλιστούν όσο το δυνατόν πιο σύντομα οι προοπτικές για την ανάπτυξή της, δηλαδή να δημιουργηθούν οι κατάλληλες υποδομές στην πόλη για να κερδίσει τον χαμένο χρόνο. Πολλοί στέρησαν πολλά από τη Θεσσαλονίκη τα προηγούμενα χρόνια. Κυβερνήσεις δεν έδωσαν στην πόλη ούτε την σημασία που της άξιζε ούτε τις δυνατότητες για να προχωρήσει με ταχείς ρυθμούς προς τα εμπρός.
Ευτυχώς τα μεγάλα έργα υποδομής για την Θεσσαλονίκη υλοποιούνται και έχουν δρομολογηθεί, όπως το Μετρό, που βρίσκεται στην τελική φάση του, η προσθήκη του FlyOver που θα ανακουφίσει σημαντικά την Θεσσαλονίκη από το σοβαρό κυκλοφοριακό πρόβλημα τηρώντας τις πράσινες και κλιματικές προδιαγραφές, οι νέοι οδικοί άξονες που θα συνδέσουν την πόλη με την ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας, το Παιδιατρικό νοσοκομείο, η σύνδεση του έκτου προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης με την περιφερειακή και την Εγνατία οδό… Όλα αυτά, είναι έργα που είτε βούλιαζαν στα χαρτιά και στις υποσχέσεις, είτε αποτελούσαν απλώς προεκλογικά συνθήματα σε άλλες εποχές. Θυμόμαστε τους εικονικούς σταθμούς έκδοσης εισιτηρίων, ζωγραφισμένους πάνω σε πανό, που παρουσιάζονταν ως έργα «ετοιμοπαράδοτα». Ευτυχώς όλη αυτήν την εικονική πραγματικότητα την αφήσαμε πίσω και η Θεσσαλονίκη αποκτά υποδομές που τις έχει απόλυτη ανάγκη για να προχωρήσει μπροστά.
Στράτος Σιμόπουλος
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης
«Τα έργα αλλάζουν πλέον την εικόνα της Θεσσαλονίκης»
Η κυβέρνηση προχωρά ένα σύνολο από παρεμβάσεις στην πόλη, οι οποίες θα αλλάξουν σε λίγα χρόνια τη μορφή της. Είναι σημαντικό, επίσης, χωρίς δυστυχώς να συνηθίζεται, ότι προχωρά ο σχεδιασμός και των προηγούμενων κυβερνήσεων. Αναφέρω το γήπεδο του ΠΑΟΚ, το χωρικό σχέδιο για το οποίο βρίσκεται στο ΣτΕ και την αξιοποίηση του πρώην στρατοπέδου Παύλου Μελά, η παραχώρηση του οποίου ξεκίνησε από την κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου και ολοκληρώθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ. Το ίδιο συμβαίνει και με το χωροταξικό σχέδιο για τη ΔΕΘ.
Ταυτόχρονα, όμως, υπάρχουν και παρεμβάσεις που είτε συνεχίζουν σταματημένα έργα είτε ξεκινούν νέα. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζω τη σιδηροδρομική και οδική σύνδεση του λιμανιού με τους μεγάλους άξονες, τον οδικό άξονα Θέρμης-Πολυγύρου και το ορφανό χιλιόμετρο Μουδανιών-Ποτίδαιας.
Πολύ ξεχωριστή, σημασία έχει και η υπερυψωμένη περιφερειακή, το FlyOver, που θα δώσει διεξόδους συγκοινωνιακούς στην πόλη σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση του μετρό, που επιτέλους είναι στο τελικό της στάδιο. Η λύση της προσωρινής απόσπασης των αρχαιοτήτων στη Βενιζέλου προχωρά κανονικά.
Όσον αφορά στο δεύτερο τμήμα της ερώτησης σας έχω να σημειώσω ότι παρά την καθυστέρηση η αξιοποίηση του στρατοπέδου Γκόνου έχει ενταχθεί στα έργα στρατηγικής σημασίας και ξεκίνησε πλέον η ωρίμανσή του.
Πρόβλημα βλέπω με την εξέλιξη των μελετών για την επέκταση του μετρό στα δυτικά. Πιστεύω ότι η διαδικασία πρέπει να επιταχυνθεί με πρώτο στόχο, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, την χωροθέτηση των σταθμών. Το αίτημα είναι παλλαϊκό και την ικανοποίηση του την οφείλουμε στους πολίτες της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Ας το ωριμάσουμε και όταν εξασφαλιστούν και οι αναγκαίοι πόροι να το δημοπρατήσουμε.
Σάββας Αναστασιάδης
Βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης
«Η Θεσσαλονίκη αλλάζει πρόσωπο»
Στη Θεσσαλονίκη έχουμε συνηθίσει και όχι άδικα να μας προκαλούν καχυποψία και επιφυλάξεις οι συζητήσεις για τα μεγάλα έργα. Ήρθε όμως η ώρα που αυτό αλλάζει. Έργα σημαντικά και πολυαναμενόμενα, πολλά εκ των οποίων μπλοκαρισμένα για χρόνια, παίρνουν πλέον τον δρόμο τους. Το Μετρό, η νέα ανατολική περιφερειακή οδός -το λεγόμενο Flyover- η ενοποίηση του παράκτιου μετώπου, η δημιουργία του Μητροπολιτικού Πάρκου Παύλου Μελά, η κατασκευή Ογκολογικού Νοσοκομείου στη Βορειοδυτική πλευρά της πόλης, είναι έργα που θα αλλάξουν την καθημερινότητα του κατοίκου της Θεσσαλονίκης, θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής της πόλης και μάλιστα σε πολλά μέτωπα.
Επιπλέον, σε συνδυασμό με τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου «Μακεδονία» που ολοκληρώθηκε, την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών γραμμών και τη σύνδεση του λιμανιού με το οδικό και το σιδηροδρομικό δίκτυο -έργο που επίσης έμενε για χρόνια στα χαρτιά- η Θεσσαλονίκη αποκτά το πρόσωπο της εξωστρέφειας που της ταιριάζει και κερδίζει αναπτυξιακή δυναμική διεκδικώντας έναν νέο, αναβαθμισμένο ρόλο στη ΝΑ Ευρώπη.
Το μεγάλο στοίχημα είναι φυσικά η έγκαιρη ολοκλήρωση του έργου του Μετρό. Πρέπει να τρέξουμε ακόμη παραπάνω για να καλύψουμε το χαμένο έδαφος, να κρατήσουμε τα χρονοδιαγράμματα, και να παραδοθεί το έργο στα τέλη του 2023, προκειμένου η πόλη να αποκτήσει ένα σύγχρονο μέσο μεταφοράς που θα απαντά στις ανάγκες των κατοίκων και των επισκεπτών της.
Δουλεύοντας εντατικά και συστηματικά υλοποιούμε μία σειρά μεγάλων έργων που αποδεικνύουν στην πράξη το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της κυβέρνησης της ΝΔ για τη Θεσσαλονίκη. Σε μία περίοδο πολλαπλών και επάλληλων κρίσεων, φανήκαμε συνεπείς σε όλα όσα είχαμε δεσμευτεί. Τα πράγματα αλλάζουν. Η πόλη αλλάζει πρόσωπο. Γίνεται η Θεσσαλονίκη του αύριο.
*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 03.04.2022
ΣΧΟΛΙΑ