ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Verallis - Ν. Γκάλφας: Τα ισχυρά «χαρτιά» στη μείωση δαπανών και αύξηση της κερδοφορίας των επιχειρήσεων

Eξειδικευμένοι αναλυτές και διαπραγματευτική ισχύς κάνουν τη διαφορά- Οι μεγάλες εταιρείες - πελάτες

 09/05/2024 07:00

Verallis - Ν. Γκάλφας: Τα ισχυρά «χαρτιά» στη μείωση δαπανών και αύξηση της κερδοφορίας των επιχειρήσεων

Άννη Καρολίδου

Το πρώτο βήμα για την αύξηση της κερδοφορίας μίας επιχείρησης, είναι η μείωση των δαπανών, οι μειώσεις στα κόστη της, καθώς η ανάπτυξη, η αύξηση των πωλήσεων, απαιτεί αυξημένες δαπάνες για την παραγωγή προϊόντων όπως και για σειρά άλλων προωθητικών ενεργειών. Στον εξορθολογισμό του λειτουργικού κόστους των επιχειρήσεων, εστιάζει η «Verallis», επιτυγχάνοντας μειώσεις, οι οποίες, ανάλογα με την κατηγορία δαπάνης, φθάνουν και ξεπερνούν το 40%.

Τα παραπάνω τόνισε στο makthes.gr o οικονομολόγος και partner της «Verallis», Nικόλαος Γκάλφας, κάνοντας αναφορά στις σημαντικές συνεργασίες της Εταιρείας με μεγάλες βορειοελλαδικές επιχειρήσεις από τους κλάδους των τροφίμων, των μεταφορών – αποθηκεύσεων αλλά και του τουρισμού, όπως οι: Sani/Ikos, ΜAKIOS, ΜΕΒΓΑΛ, ΚΡΙ –ΚΡΙ.

Η «Verallis», που έχει managing partner τον Γεώργιο Δημόπουλο, δραστηριοποιείται στην αγορά τα τελευταία 20 χρόνια, παρέχοντας υπηρεσίες στις επιχειρήσεις, προκειμένου να επιτύχουν τον εξορθολογισμό του κόστους λειτουργίας τους σε όλες τις κατηγορίες δαπανών, πλην του μισθολογικού κόστους.

Η πολυεθνική ομάδα της Verallis, μία ομάδα ειδικών αναλυτών στη διαχείριση κόστους, απαρτίζεται από 36 έμπειρα στελέχη στον κόσμο του επιχειρείν, με προηγούμενη θητεία σε Τράπεζες, πολυεθνικούς ομίλους, μεγάλες Εταιρείες όλων των κλάδων της οικονομίας.

Στους μεγάλους πελάτες της Verallis ενδεικτικά περιλαμβάνονται επίσης οι: Viohalco, Stihl, ΕΥΔΑΠ, Leroy Merlin, Εurobank, Intralot, ΔΕΠΑ, SingularLogic, Pelopac, HotelBrain, ΜETRO, doValue, Alpha Bank, Ελληνικό Μετρό, Daikin, Media Strom, TOYOTA κ.αλ. , από ένα σύνολο περίπου 250 εταιρειών.

Σύμφωνα με τα case studies της «Verallis», οι μειώσεις που επιτυγχάνονται σε κόστη μίας επιχείρησης, είναι πολύ σημαντικές, ξεκινούν από την περιοχή του 5%-7% και σε πολλές κατηγορίες δαπανών ξεπερνούν το 30%. Μάλιστα οι μειώσεις δαπανών στις τηλεπικοινωνίες και τα logistics έχουν αγγίξει και ξεπεράσει το 40%.

Με τις μειώσεις στα κόστη, βελτιώνεται ουσιωδώς η κερδοφορία της επιχείρησης, αφού οι δαπάνες για ενέργεια, πρώτες ύλες και υλικά συσκευασίας, ανανέωση και διαχείρισης στόλου οχημάτων, logistics, περιορίζουν σημαντικά το μεικτό κέρδος , ενώ, η «Verallis», όπως προσέθεσε ο κ. Γκάλφας, μεσολαβεί και για τη διαπραγμάτευση πιο επωφελών όρων σε ασφαλιστικά συμβόλαια και τραπεζικά δάνεια.

«Με τους εξειδικευμένους partners, μπορούμε να περιορίσουμε τη δαπάνη σε κάθε κωδικό κόστους μίας επιχείρησης, από την ενέργεια, το leasing, τα διάφορα αναλώσιμα, τις τηλεπικοινωνίες, τις μεταφορές, τη συντήρηση στόλου οχημάτων όπως και τη συντήρηση γραμμών παραγωγής, μειώσεις κόστους σε συνολικά 60 κωδικούς που αντιστοιχούν σε διαφορετικές δαπάνες».

Όπως επισήμανε ο κ. Γκάλφας, οι μειώσεις αυτές επιτυγχάνονται με τους όρους που θέτει η επιχείρηση – πελάτης, για παράδειγμα ως προς τον χρόνο πληρωμής των προμηθευτών , που μέσω της «Verallis» , θα κάνουν την πλέον συμφέρουσα προσφορά.

Αυτό που τονίσθηκε, είναι, ότι η «Verallis» λειτουργεί υποστηρικτικά προς τα στελέχη της επιχείρησης με την οποία συνεργάζεται, καθώς διαθέτει μεγάλη εξειδίκευση σε πολύ συγκεκριμένα αντικείμενα , η οποία προκύπτει από τη μεγάλη τεχνογνωσία και εμπειρία των συνεργατών της αλλά και από την απότοκη γνώση που προκύπτει από συνεργασίες με ένα εκτεταμένο δίκτυο πελατών, κυρίως του ιδιωτικού τομέα.

Πώς όμως η «Verallis», φέρνει τέτοια αποτελέσματα, στις επιχειρήσεις – πελάτες της;

«Τα ισχυρά χαρτιά της Verallis για την επίτευξη σημαντικών μειώσεων δαπανών, είναι τα εξής δύο», εξήγησε καταλήγοντας ο κ. Γκάλφας. «Το ένα ισχυρό μας ατού, είναι οι αναλυτές μας ανά κωδικό δαπάνης και, το δεύτερο, η διαπραγματευτική μας δύναμη για την επίτευξη συμφωνιών, προς όφελος των πελατών μας, ενώ στο πλέγμα των υπηρεσιών που προσφέρουμε, αποδεικνύεται κρίσιμη η δυνατότητα προγνωστικής ανάγνωσης της αγοράς».

Το πρώτο βήμα για την αύξηση της κερδοφορίας μίας επιχείρησης, είναι η μείωση των δαπανών, οι μειώσεις στα κόστη της, καθώς η ανάπτυξη, η αύξηση των πωλήσεων, απαιτεί αυξημένες δαπάνες για την παραγωγή προϊόντων όπως και για σειρά άλλων προωθητικών ενεργειών. Στον εξορθολογισμό του λειτουργικού κόστους των επιχειρήσεων, εστιάζει η «Verallis», επιτυγχάνοντας μειώσεις, οι οποίες, ανάλογα με την κατηγορία δαπάνης, φθάνουν και ξεπερνούν το 40%.

Τα παραπάνω τόνισε στο makthes.gr o οικονομολόγος και partner της «Verallis», Nικόλαος Γκάλφας, κάνοντας αναφορά στις σημαντικές συνεργασίες της Εταιρείας με μεγάλες βορειοελλαδικές επιχειρήσεις από τους κλάδους των τροφίμων, των μεταφορών – αποθηκεύσεων αλλά και του τουρισμού, όπως οι: Sani/Ikos, ΜAKIOS, ΜΕΒΓΑΛ, ΚΡΙ –ΚΡΙ.

Η «Verallis», που έχει managing partner τον Γεώργιο Δημόπουλο, δραστηριοποιείται στην αγορά τα τελευταία 20 χρόνια, παρέχοντας υπηρεσίες στις επιχειρήσεις, προκειμένου να επιτύχουν τον εξορθολογισμό του κόστους λειτουργίας τους σε όλες τις κατηγορίες δαπανών, πλην του μισθολογικού κόστους.

Η πολυεθνική ομάδα της Verallis, μία ομάδα ειδικών αναλυτών στη διαχείριση κόστους, απαρτίζεται από 36 έμπειρα στελέχη στον κόσμο του επιχειρείν, με προηγούμενη θητεία σε Τράπεζες, πολυεθνικούς ομίλους, μεγάλες Εταιρείες όλων των κλάδων της οικονομίας.

Στους μεγάλους πελάτες της Verallis ενδεικτικά περιλαμβάνονται επίσης οι: Viohalco, Stihl, ΕΥΔΑΠ, Leroy Merlin, Εurobank, Intralot, ΔΕΠΑ, SingularLogic, Pelopac, HotelBrain, ΜETRO, doValue, Alpha Bank, Ελληνικό Μετρό, Daikin, Media Strom, TOYOTA κ.αλ. , από ένα σύνολο περίπου 250 εταιρειών.

Σύμφωνα με τα case studies της «Verallis», οι μειώσεις που επιτυγχάνονται σε κόστη μίας επιχείρησης, είναι πολύ σημαντικές, ξεκινούν από την περιοχή του 5%-7% και σε πολλές κατηγορίες δαπανών ξεπερνούν το 30%. Μάλιστα οι μειώσεις δαπανών στις τηλεπικοινωνίες και τα logistics έχουν αγγίξει και ξεπεράσει το 40%.

Με τις μειώσεις στα κόστη, βελτιώνεται ουσιωδώς η κερδοφορία της επιχείρησης, αφού οι δαπάνες για ενέργεια, πρώτες ύλες και υλικά συσκευασίας, ανανέωση και διαχείρισης στόλου οχημάτων, logistics, περιορίζουν σημαντικά το μεικτό κέρδος , ενώ, η «Verallis», όπως προσέθεσε ο κ. Γκάλφας, μεσολαβεί και για τη διαπραγμάτευση πιο επωφελών όρων σε ασφαλιστικά συμβόλαια και τραπεζικά δάνεια.

«Με τους εξειδικευμένους partners, μπορούμε να περιορίσουμε τη δαπάνη σε κάθε κωδικό κόστους μίας επιχείρησης, από την ενέργεια, το leasing, τα διάφορα αναλώσιμα, τις τηλεπικοινωνίες, τις μεταφορές, τη συντήρηση στόλου οχημάτων όπως και τη συντήρηση γραμμών παραγωγής, μειώσεις κόστους σε συνολικά 60 κωδικούς που αντιστοιχούν σε διαφορετικές δαπάνες».

Όπως επισήμανε ο κ. Γκάλφας, οι μειώσεις αυτές επιτυγχάνονται με τους όρους που θέτει η επιχείρηση – πελάτης, για παράδειγμα ως προς τον χρόνο πληρωμής των προμηθευτών , που μέσω της «Verallis» , θα κάνουν την πλέον συμφέρουσα προσφορά.

Αυτό που τονίσθηκε, είναι, ότι η «Verallis» λειτουργεί υποστηρικτικά προς τα στελέχη της επιχείρησης με την οποία συνεργάζεται, καθώς διαθέτει μεγάλη εξειδίκευση σε πολύ συγκεκριμένα αντικείμενα , η οποία προκύπτει από τη μεγάλη τεχνογνωσία και εμπειρία των συνεργατών της αλλά και από την απότοκη γνώση που προκύπτει από συνεργασίες με ένα εκτεταμένο δίκτυο πελατών, κυρίως του ιδιωτικού τομέα.

Πώς όμως η «Verallis», φέρνει τέτοια αποτελέσματα, στις επιχειρήσεις – πελάτες της;

«Τα ισχυρά χαρτιά της Verallis για την επίτευξη σημαντικών μειώσεων δαπανών, είναι τα εξής δύο», εξήγησε καταλήγοντας ο κ. Γκάλφας. «Το ένα ισχυρό μας ατού, είναι οι αναλυτές μας ανά κωδικό δαπάνης και, το δεύτερο, η διαπραγματευτική μας δύναμη για την επίτευξη συμφωνιών, προς όφελος των πελατών μας, ενώ στο πλέγμα των υπηρεσιών που προσφέρουμε, αποδεικνύεται κρίσιμη η δυνατότητα προγνωστικής ανάγνωσης της αγοράς».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία