Βέροια: Μια πόλη που λειτουργεί χωρίς φανάρια
01/09/2023 17:12
01/09/2023 17:12
Τρία μόνο φανάρια στην είσοδο της Βέροιας κατευθύνουν πλέον την κυκλοφορία., η οποία μοιάζει να κάνει ατελείωτους κύκλους.
Ο Κώστας Βοργιατζίδης, δήμαρχος Βέροιας, εξηγεί πως επιχειρείται η αλλαγή του κυκλοφοριακού προφίλ της πόλεως.
Εντός της πόλεως τα φανάρια που είχαν τοποθετηθεί στην δεκαετία του΄80 απεδείχθησαν μη λειτουργικά και μάλλον προβληματικά. Αναζητήθηκαν εναλλακτικές και η φερόμενη ως σύγχρονη πρόταση είναι οι κυκλικοί κόμβοι.
Αποτελεί λύση στο κυκλοφοριακό; Η κίνηση στους δρόμους αυξάνεται κάθε χρόνο, αλλά οι κόμβοι είχαν ως αποτέλεσμα την αλλαγή της οδικής συμπεριφοράς, καθώς οι οδηγοί γίνονται πιο προσεκτικοί έναντι των άλλων ΙΧ και των πεζών.
«Στον αστικό ιστό κατασκευάστηκαν τρις κυκλικοί και ένα στην περιοχή του Μαυροχωρίου», αναφέρει ο κ. Βοργιατζίδης.
Βεβαίως η κατασκευή των κόμβων εντός πόλεως είναι μια κάποια λύση, αλλά δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε σταυροδρόμι ή γειτονιά όπου συναντιούνται μικροί δρόμοι, δεν υπάρχει δυνατότητα διάνοιξης οδών και κατασκευής πλατειών, και εκ των πραγμάτων τα φανάρια είναι αναγκαία για να μην χαθούν ζωές.
Όσον αφορά τους κυκλικούς κόμβους περιφερειακά για να αποφεύγουν οι διερχόμενα οχήματα το κέντρο, μια καλή λύση θα ήταν και η σωστή σηματοδότηση, προκειμένου οι οδηγοί να μην κουβαλούν πυξίδα για να εντοπίσουν τον προορισμό τους.
Πηγή: ΕΡΤ
Τρία μόνο φανάρια στην είσοδο της Βέροιας κατευθύνουν πλέον την κυκλοφορία., η οποία μοιάζει να κάνει ατελείωτους κύκλους.
Ο Κώστας Βοργιατζίδης, δήμαρχος Βέροιας, εξηγεί πως επιχειρείται η αλλαγή του κυκλοφοριακού προφίλ της πόλεως.
Εντός της πόλεως τα φανάρια που είχαν τοποθετηθεί στην δεκαετία του΄80 απεδείχθησαν μη λειτουργικά και μάλλον προβληματικά. Αναζητήθηκαν εναλλακτικές και η φερόμενη ως σύγχρονη πρόταση είναι οι κυκλικοί κόμβοι.
Αποτελεί λύση στο κυκλοφοριακό; Η κίνηση στους δρόμους αυξάνεται κάθε χρόνο, αλλά οι κόμβοι είχαν ως αποτέλεσμα την αλλαγή της οδικής συμπεριφοράς, καθώς οι οδηγοί γίνονται πιο προσεκτικοί έναντι των άλλων ΙΧ και των πεζών.
«Στον αστικό ιστό κατασκευάστηκαν τρις κυκλικοί και ένα στην περιοχή του Μαυροχωρίου», αναφέρει ο κ. Βοργιατζίδης.
Βεβαίως η κατασκευή των κόμβων εντός πόλεως είναι μια κάποια λύση, αλλά δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε σταυροδρόμι ή γειτονιά όπου συναντιούνται μικροί δρόμοι, δεν υπάρχει δυνατότητα διάνοιξης οδών και κατασκευής πλατειών, και εκ των πραγμάτων τα φανάρια είναι αναγκαία για να μην χαθούν ζωές.
Όσον αφορά τους κυκλικούς κόμβους περιφερειακά για να αποφεύγουν οι διερχόμενα οχήματα το κέντρο, μια καλή λύση θα ήταν και η σωστή σηματοδότηση, προκειμένου οι οδηγοί να μην κουβαλούν πυξίδα για να εντοπίσουν τον προορισμό τους.
Πηγή: ΕΡΤ
ΣΧΟΛΙΑ