Βίντεο από 3D μακέτες της Βενιζέλου παρουσίασε ο Κ. Ζέρβας
08/10/2019 08:49
08/10/2019 08:49
Χρησιμοποιώντας πολλάκις τη φράση "σας αρέσει δεν σας αρέσει" και προβάλλοντας βίντεο από αποσπάσεις αρχαιοτήτων από διάφορους σταθμούς του μετρό Θεσσαλονίκης, δευτερολόγησε στην ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης ο δήμαρχος, Κωνσταντίνος Ζέρβας, σήμερα τα ξημερώματα.
Το πρώτο βίντεο που παρουσίασε ο κ. Ζέρβας στη δευτερολογία του ήταν η ψηφιακή απεικόνιση του σταθμού Βενιζέλου με απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων όπως είχε σχεδιαστεί από το 2014 και τη διοίκηση της Αττικό Μετρό επί ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.
"Σας αρέσει δεν σας αρέσει, έτσι θα ήταν ο σταθμός Βενιζέλου" ο οποίος ίσως και να λειτουργούσε σήμερα, είπε ο κ. Ζέρβας απευθυνόμενος στα μέλη της Κίνησης Πολιτών Θεσσαλονίκης για την Προστασία της Πολιτιστικής Κληρονομιάς τα οποία προηγουμένως είχαν συνταχθεί με τους εκπροσώπους τους αρχαιολόγους για την in situ ανάδειξη των αρχαιοτήτων.
Θέλοντας να δείξει ότι η απόσπαση και επανατοποθέτηση γίνεται με απόλυτα επιστημονικό τρόπο και ασφάλεια για τις αρχαιότητες, ο κ. Ζέρβας προχώρησε στην παρουσίαση ακόμη ενός βίντεο, που κατέγραφε τον Ιούλιο του 2018 τη μεταφορά αρχαιοτήτων που αποσπάστηκαν από την περιοχή της Αγίας Σοφίας και μεταφέρθηκαν στις αποθήκες του Καλοχωρίου.
«Χαίρομαι πάρα πολύ για το γεγονός ότι 13 χρόνια μετά η κουβέντα ελάχιστα κινήθηκε σε τεχνικά προβλήματα, γιατί αυτά λύθηκαν και βλέπουμε τον πρώτο συρμό στην άκρη της σήραγγας, εκτός από το θέμα της Βενιζέλου. Εμείς προσεγγίσαμε τεχνοκρατικά το ζήτημα, μιλήσαμε για οικονομικά στοιχεία, για λειτουργία, για χρόνο, για κόστος και ασφάλεια. Κάποιοι μιλάνε μόνο για ευαισθησίες» σημείωσε δηκτικά ο δήμαρχος και αναρωτήθηκε: «Πού ήταν οι ευαισθησίες αυτές στην περίπτωση της Αγίας Σοφίας; Μάλιστα κάποιοι το πήγαν πιο πέρα, λέγοντας ότι θα σας ταράξουμε στα ΣτΕ, θα σας ταράξουμε στις απεργίες. Αυτό είναι το όραμά σας για τη Θεσσαλονίκη;».
Συνεχίζοντας ο κ. Ζέρβας ανέτρεξε σε στατιστικά στοιχεία, λέγοντας πως «μέχρι στιγμής στις ανασκαφές του μετρό δαπανήθηκαν περίπου 132 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το Μουσείο Ακρόπολης κόστισε 107 εκατομμύρια ευρώ. Ακόμη ένα νούμερο: Ο ρυθμός ανασκαφής του μετρό της Αθήνας ήταν 80 εκατοστά το μήνα, ενώ στο μετρό της Θεσσαλονίκης μόνο 17 εκ. Αυτά κάποιος πρέπει να τα μετράει και να δίνει λογαριασμό και στην πόλη και στον πολίτη» δήλωση, η οποία προκάλεσε την αντίδραση των αρχαιολόγων που ζήτησαν να μάθουν πώς μετράται ο ρυθμός ανασκαφής και στηλίτευσαν τη σύγκριση ενός έργου όπως το μετρό με την ανέγερση του Μουσείου Ακρόπολης
Χρησιμοποιώντας και πάλι τη φράση "σας αρέσει δεν σας αρέσει", ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης διαμήνυσε πως "επειδή θα είμαι δήμαρχος έως το 2023, σας πληροφορώ ότι πρώτο μου μέλημα θα είναι να είμαι πάνω από το έργο, ώστε να ολοκληρωθεί το 2023 – όλο το μετρό. Θα είμαστε εδώ, σε αυτήν την αίθουσα για οποιοδήποτε ζήτημα, για να ελέγξουμε κατά πόσο προχωράνε τα έργα υποδομής. Σε τακτική βάση θα επιβλέπουμε ότι γίνονται όλα όσα πρέπει να γίνουν».
Χρησιμοποιώντας πολλάκις τη φράση "σας αρέσει δεν σας αρέσει" και προβάλλοντας βίντεο από αποσπάσεις αρχαιοτήτων από διάφορους σταθμούς του μετρό Θεσσαλονίκης, δευτερολόγησε στην ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης ο δήμαρχος, Κωνσταντίνος Ζέρβας, σήμερα τα ξημερώματα.
Το πρώτο βίντεο που παρουσίασε ο κ. Ζέρβας στη δευτερολογία του ήταν η ψηφιακή απεικόνιση του σταθμού Βενιζέλου με απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων όπως είχε σχεδιαστεί από το 2014 και τη διοίκηση της Αττικό Μετρό επί ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.
"Σας αρέσει δεν σας αρέσει, έτσι θα ήταν ο σταθμός Βενιζέλου" ο οποίος ίσως και να λειτουργούσε σήμερα, είπε ο κ. Ζέρβας απευθυνόμενος στα μέλη της Κίνησης Πολιτών Θεσσαλονίκης για την Προστασία της Πολιτιστικής Κληρονομιάς τα οποία προηγουμένως είχαν συνταχθεί με τους εκπροσώπους τους αρχαιολόγους για την in situ ανάδειξη των αρχαιοτήτων.
Θέλοντας να δείξει ότι η απόσπαση και επανατοποθέτηση γίνεται με απόλυτα επιστημονικό τρόπο και ασφάλεια για τις αρχαιότητες, ο κ. Ζέρβας προχώρησε στην παρουσίαση ακόμη ενός βίντεο, που κατέγραφε τον Ιούλιο του 2018 τη μεταφορά αρχαιοτήτων που αποσπάστηκαν από την περιοχή της Αγίας Σοφίας και μεταφέρθηκαν στις αποθήκες του Καλοχωρίου.
«Χαίρομαι πάρα πολύ για το γεγονός ότι 13 χρόνια μετά η κουβέντα ελάχιστα κινήθηκε σε τεχνικά προβλήματα, γιατί αυτά λύθηκαν και βλέπουμε τον πρώτο συρμό στην άκρη της σήραγγας, εκτός από το θέμα της Βενιζέλου. Εμείς προσεγγίσαμε τεχνοκρατικά το ζήτημα, μιλήσαμε για οικονομικά στοιχεία, για λειτουργία, για χρόνο, για κόστος και ασφάλεια. Κάποιοι μιλάνε μόνο για ευαισθησίες» σημείωσε δηκτικά ο δήμαρχος και αναρωτήθηκε: «Πού ήταν οι ευαισθησίες αυτές στην περίπτωση της Αγίας Σοφίας; Μάλιστα κάποιοι το πήγαν πιο πέρα, λέγοντας ότι θα σας ταράξουμε στα ΣτΕ, θα σας ταράξουμε στις απεργίες. Αυτό είναι το όραμά σας για τη Θεσσαλονίκη;».
Συνεχίζοντας ο κ. Ζέρβας ανέτρεξε σε στατιστικά στοιχεία, λέγοντας πως «μέχρι στιγμής στις ανασκαφές του μετρό δαπανήθηκαν περίπου 132 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το Μουσείο Ακρόπολης κόστισε 107 εκατομμύρια ευρώ. Ακόμη ένα νούμερο: Ο ρυθμός ανασκαφής του μετρό της Αθήνας ήταν 80 εκατοστά το μήνα, ενώ στο μετρό της Θεσσαλονίκης μόνο 17 εκ. Αυτά κάποιος πρέπει να τα μετράει και να δίνει λογαριασμό και στην πόλη και στον πολίτη» δήλωση, η οποία προκάλεσε την αντίδραση των αρχαιολόγων που ζήτησαν να μάθουν πώς μετράται ο ρυθμός ανασκαφής και στηλίτευσαν τη σύγκριση ενός έργου όπως το μετρό με την ανέγερση του Μουσείου Ακρόπολης
Χρησιμοποιώντας και πάλι τη φράση "σας αρέσει δεν σας αρέσει", ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης διαμήνυσε πως "επειδή θα είμαι δήμαρχος έως το 2023, σας πληροφορώ ότι πρώτο μου μέλημα θα είναι να είμαι πάνω από το έργο, ώστε να ολοκληρωθεί το 2023 – όλο το μετρό. Θα είμαστε εδώ, σε αυτήν την αίθουσα για οποιοδήποτε ζήτημα, για να ελέγξουμε κατά πόσο προχωράνε τα έργα υποδομής. Σε τακτική βάση θα επιβλέπουμε ότι γίνονται όλα όσα πρέπει να γίνουν».
ΣΧΟΛΙΑ