ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Xωρίς πόσιμο νερό για 9η ημέρα ο Βόλος - Αποκαταστάθηκε το οδικό δίκτυο

Ανυπολόγιστες ζημιές στην οικονομία και τον τουρισμό - Σοβαρό πρόβλημα και η λευκή σκόνη στο Βόλο

 13/09/2023 11:43

Xωρίς πόσιμο νερό για 9η ημέρα ο Βόλος - Αποκαταστάθηκε το οδικό δίκτυο

Για ένατη ημέρα χωρίς πόσιμο νερό παραμένει το πολεοδομικό συγκρότημα του Βόλου, εξαιτίας της θεομηνίας και της ολοσχερούς σχεδόν καταστροφής του υδροδοτικού δικτύου της πρωτεύουσας της Μαγνησίας, το οποίο και αποτελεί το μείζον πρόβλημα για την επαναφορά στην κανονικότητα.

Συνεργεία της ΔΕΥΑ Μείζονος Βόλου καταβάλλουν προσπάθειες για την αποκατάσταση των βλαβών στα αντλιοστάσια και το δίκτυο, ενώ έχει κατατεθεί και πρόταση από την ΕΥΔΑΠ της Αθήνας, που συνεπικουρεί την ΔΕΥΑΜΒ, για εγκατάσταση μηχανισμού ταχυδιύλισης, ώστε να λυθεί το σημαντικό αυτό θέμα και να υδροδοτηθεί η πόλη του Βόλου με πόσιμο νερό.

Την ίδια ώρα, μέρος του Βόλου υδροδοτείται κατά διαστήματα με μη πόσιμο νερό, μόνο για τις ανάγκες της οικιακής χρήσης, με τον Δήμο Βόλου να υπερτονίζει από την πλευρά του ότι το νερό δεν είναι πόσιμο.

Ο καθαρισμός της πόλης από τους χιλιάδες τόνους λάσπης συνεχίζεται από συνεργεία του Δήμου Βόλου, τόσο στο κέντρο, όσο και στις συνοικίες που επλήγησαν από τις πλημμύρες όπως το Παλαιό Λιμεναρχείο, τα Παλαιά, ο Άγιος Παντελεήμονας, η Νεάπολη, η Παπαδιαμάντη.

Ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η πόλη του Βόλου είναι η λευκή σκόνη, που αιωρείται στην ατμόσφαιρα από τη ξεραμένη λάσπη που έχει συσσωρευτεί στους δρόμους και διαλύεται από την κίνηση των αυτοκινήτων και γι' αυτό οι ειδικοί συνιστούν στον πληθυσμό την χρήση χειρουργικής μάσκας.

Έχουν αποκατασταθεί οι οδικές συνδέσεις προς το Ανατολικό Πήλιο, αλλά η κίνηση μεγάλων οχημάτων είναι αδύνατη και ο προβληματισμός παραμένει για το πως θα μεταφερθούν στις αγορές οι χιλιάδες τόνοι μήλων και κάστανων, που παράγονται στην περιοχή της Ζαγοράς μετά την καταστροφή τόσων σημαντικών υποδομών και κυρίως της οδοποιίας.

Αντίστοιχες αποκαταστάσεις του οδικού δικτύου έχουν γίνει και προς το Νότιο Πήλιο, αλλά και σε αυτή την περιοχή είναι αδύνατη η κίνηση μεγάλων και βαρέων οχημάτων.

Εξαιτίας της θεομηνίας και των πλημμυρών προκλήθηκαν τεράστιες καταστροφές σε σπίτια και επιχειρήσεις και σύμφωνα με την αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας Δωροθέα Κολυνδρίνη υπολογίζεται ότι περισσότερα από 250 αυτοκίνητα έχουν καταστραφεί ή έχουν παρασυρθεί στη θάλασσα και γι' αυτό δύτες έψαχναν τον βυθό της θάλασσας στον Πλατανιά, το Μικρό και άλλες περιοχές για να εντοπίσουν πιθανά παγιδευμένους.

Στον Παγασητικό η εικόνα είναι απογοητευτική από τις φερτές ύλες που επιπλέουν στην επιφάνεια της θάλασσας και το Κεντρικό Λιμεναρχείο συνεχίζει να εφιστά την προσοχή σε όσα σκάφη κινούνται στην περιοχή, ενώ είναι αδύνατη η κολύμβηση σε πολλές ακτές και παραλίες από τη συσσώρευση των φερτών υλών που κατέβασαν οι χείμαρροι από τα βουνά.

Εξακολουθεί να μην υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Βόλου και Λάρισας, αφού έχει υποστεί μεγάλες ζημιές τόσο το σιδηροδρομικό δίκτυο, όσο και οι γραμμές στον σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου.

Ο τουρισμός έχει μηδενιστεί στον Βόλο και το Πήλιο, σε μία περίοδο όπου οι πληρότητες στα ξενοδοχεία άγγιζαν και το 90% και η οικονομική ζημιά είναι ανυπολόγιστη σύμφωνα με το Επιμελητήριο Μαγνησίας, αφού δεν λειτουργούν τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, οι ταβέρνες, τα παραδοσιακά τσιπουράδικα, οι φούρνοι, πολλά σούπερ μάρκετ, ενώ έχουν καταστραφεί καταστήματα και επιχειρήσεις από τα νερά που τα κατέκλυσαν.

Για ένατη ημέρα χωρίς πόσιμο νερό παραμένει το πολεοδομικό συγκρότημα του Βόλου, εξαιτίας της θεομηνίας και της ολοσχερούς σχεδόν καταστροφής του υδροδοτικού δικτύου της πρωτεύουσας της Μαγνησίας, το οποίο και αποτελεί το μείζον πρόβλημα για την επαναφορά στην κανονικότητα.

Συνεργεία της ΔΕΥΑ Μείζονος Βόλου καταβάλλουν προσπάθειες για την αποκατάσταση των βλαβών στα αντλιοστάσια και το δίκτυο, ενώ έχει κατατεθεί και πρόταση από την ΕΥΔΑΠ της Αθήνας, που συνεπικουρεί την ΔΕΥΑΜΒ, για εγκατάσταση μηχανισμού ταχυδιύλισης, ώστε να λυθεί το σημαντικό αυτό θέμα και να υδροδοτηθεί η πόλη του Βόλου με πόσιμο νερό.

Την ίδια ώρα, μέρος του Βόλου υδροδοτείται κατά διαστήματα με μη πόσιμο νερό, μόνο για τις ανάγκες της οικιακής χρήσης, με τον Δήμο Βόλου να υπερτονίζει από την πλευρά του ότι το νερό δεν είναι πόσιμο.

Ο καθαρισμός της πόλης από τους χιλιάδες τόνους λάσπης συνεχίζεται από συνεργεία του Δήμου Βόλου, τόσο στο κέντρο, όσο και στις συνοικίες που επλήγησαν από τις πλημμύρες όπως το Παλαιό Λιμεναρχείο, τα Παλαιά, ο Άγιος Παντελεήμονας, η Νεάπολη, η Παπαδιαμάντη.

Ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η πόλη του Βόλου είναι η λευκή σκόνη, που αιωρείται στην ατμόσφαιρα από τη ξεραμένη λάσπη που έχει συσσωρευτεί στους δρόμους και διαλύεται από την κίνηση των αυτοκινήτων και γι' αυτό οι ειδικοί συνιστούν στον πληθυσμό την χρήση χειρουργικής μάσκας.

Έχουν αποκατασταθεί οι οδικές συνδέσεις προς το Ανατολικό Πήλιο, αλλά η κίνηση μεγάλων οχημάτων είναι αδύνατη και ο προβληματισμός παραμένει για το πως θα μεταφερθούν στις αγορές οι χιλιάδες τόνοι μήλων και κάστανων, που παράγονται στην περιοχή της Ζαγοράς μετά την καταστροφή τόσων σημαντικών υποδομών και κυρίως της οδοποιίας.

Αντίστοιχες αποκαταστάσεις του οδικού δικτύου έχουν γίνει και προς το Νότιο Πήλιο, αλλά και σε αυτή την περιοχή είναι αδύνατη η κίνηση μεγάλων και βαρέων οχημάτων.

Εξαιτίας της θεομηνίας και των πλημμυρών προκλήθηκαν τεράστιες καταστροφές σε σπίτια και επιχειρήσεις και σύμφωνα με την αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας Δωροθέα Κολυνδρίνη υπολογίζεται ότι περισσότερα από 250 αυτοκίνητα έχουν καταστραφεί ή έχουν παρασυρθεί στη θάλασσα και γι' αυτό δύτες έψαχναν τον βυθό της θάλασσας στον Πλατανιά, το Μικρό και άλλες περιοχές για να εντοπίσουν πιθανά παγιδευμένους.

Στον Παγασητικό η εικόνα είναι απογοητευτική από τις φερτές ύλες που επιπλέουν στην επιφάνεια της θάλασσας και το Κεντρικό Λιμεναρχείο συνεχίζει να εφιστά την προσοχή σε όσα σκάφη κινούνται στην περιοχή, ενώ είναι αδύνατη η κολύμβηση σε πολλές ακτές και παραλίες από τη συσσώρευση των φερτών υλών που κατέβασαν οι χείμαρροι από τα βουνά.

Εξακολουθεί να μην υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Βόλου και Λάρισας, αφού έχει υποστεί μεγάλες ζημιές τόσο το σιδηροδρομικό δίκτυο, όσο και οι γραμμές στον σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου.

Ο τουρισμός έχει μηδενιστεί στον Βόλο και το Πήλιο, σε μία περίοδο όπου οι πληρότητες στα ξενοδοχεία άγγιζαν και το 90% και η οικονομική ζημιά είναι ανυπολόγιστη σύμφωνα με το Επιμελητήριο Μαγνησίας, αφού δεν λειτουργούν τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, οι ταβέρνες, τα παραδοσιακά τσιπουράδικα, οι φούρνοι, πολλά σούπερ μάρκετ, ενώ έχουν καταστραφεί καταστήματα και επιχειρήσεις από τα νερά που τα κατέκλυσαν.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία