Υπερψηφίστηκε ο νέος Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας του δήμου Θεσσαλονίκης
02/12/2024 23:56
02/12/2024 23:56
Υπερψηφίστηκε ο νέος Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας του δήμου Θεσσαλονίκης μετά από τις τοποθετήσεις και τις αντιρρήσεις που εξέφρασαν εκπρόσωποι συλλόγων και δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης στη σημερινή, Δευτέρα, συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Πριν την ψηφοφορία μάλιστα ο δήμαρχος, Στέλιος Αγγελούδης, πρότεινε να προστεθούν τέσσερα τμήματα στον ΟΕΥ, έπειτα και από όσα άκουσε από τους εργαζόμενους. Η πρόταση έγινε δεκτή για τα τέσσερα νέα τμήματα τα οποία αφορούν τους εξής τομείς:
Ο νέος ΟΕΥ, ο οποίος ορίζει τον τρόπο λειτουργίας του δήμου προκάλεσε διαφορετικές αντιδράσεις από τους εργαζόμενους, τους μηχανικούς και άλλους συλλόγους που τοποθετήθηκαν δια εκπροσώπων στη συνεδρίαση του Δ.Σ.
Σκιαγραφώντας το σκεπτικό πάνω στο οποίο ξεκίνησε να δομείται ο νέος ΟΕΥ από τον Φεβρουάριο του 2024, η κα Λασκαρίδου, γενική διευθύντρια του δήμου Θεσσαλονίκης, υπενθύμισε ότι στις 1 Αυγούστου του 2024 «είχαμε έναν νέο ΟΕΥ τροποποιημένο σε σχέση με εκείνον του 2021».
«Άκουσα ότι είμαστε εκτός πραγματικότητας. Είμαστε μία ομάδα ανθρώπων-υπαλλήλων που δούλεψαν με αυταπάρνηση και πνεύμα συνεργασίας και διάθεση για προσφορά. Με τον 5056/2023, εκτός της ενσωμάτωσης των ΝΠΔΔ, προβλεπόταν επιπλέον γενικές διευθύνσεις. Αρπάξαμε αυτή την ευκαιρία με δεδομένο ότι είναι πολύ δύσκολο ένας άνθρωπος να παρακολουθεί τα πάντα και να δίνει λόγο για τα πάντα», περιέγραψε η κα Λασκαρίδου.
Όπως είπε η ίδια, από τον Φεβρουάριο που ξεκίνησε η διαδικασία κατάρτισης του νέου ΟΕΥ, έγινε ένας σκελετός που ήταν ενιαίος για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια. «Μοιραία κάποιοι δεν θα είναι ευχαριστημένοι αλλά η διαβούλευση ήταν μακρά με διαδοχικές και αλλεπάλληλες συναντήσεις», συνέχισε η ίδια και συμπλήρωσε πως ο νέος ΟΕΥ διέπεται από top down λειτουργία και βασίζεται στη διάδραση σε οριζόντιο επίπεδο εργασίας. «Βασική αρχή είναι ότι κάθε οργανική μονάδα θα πρέπει να συγκροτείται από τουλάχιστον τρεις οργανικές μονάδες», δηλαδή τμήματα όπως εξήγησε η κα. Λασκαρίδου.
Ειδικότερα, δημιουργήθηκαν τρία αυτοτελή τμήματα που υποστηρίζουν την κάθε γενική διεύθυνση από το πρωτογενές αίτημα μέχρι την απόφαση ανάληψης. «Μέχρι τώρα αυτή η οριζόντια διάχυση που επικράτησε οδηγούσε σε αναποτελεσματικότητα και καθυστερήσεις», υποστήριξε η ίδια.
Παράλληλα, αποκαθίσταται η λειτουργία του τμήματος διοικητικής υποστήριξης ενώ στη «διεύθυνση αποθηκών ενσωματώσαμε και τις αποθήκες του πρασίνου και του αυτοτελούς τμήματος κοιμητηρίων για να υπάρχει συνολική εικόνα», ενημέρωσε το Σώμα η κα Λασκαρίδου.
Σε άλλο σημείο, η γενική διευθύντρια του δήμου είπε ότι ο νέος ΟΕΥ εμφορείται από δύο καινοτόμα σημεία:
Σε ό,τι αφορά το ταμείο, μεταφέρεται στη διεύθυνση εσόδων στην προσπάθεια παρακολούθησης των οικονομικών από μία ενιαία διεύθυνση, ανέφερε η ίδια.
Υπενθύμισε, δε, ότι με τον νέο ΟΕΥ θα ανοίξει ο δρόμος και για τις αξιολογήσεις-κρίσεις των υπαλλήλων του δήμου, κάτι το οποίο δεν έχει γίνει εδώ και πάνω από 10 χρόνια, παρότι αποτελεί διαχρονικό αίτημα των εργαζομένων, ώστε να γίνει καλύτερη κατανομή του προσωπικού αναλόγως των προσόντων τους.
«Τι είναι ο οργανισμός; να ικανοποιήσουμε μια ομάδα από εδώ και μια ομάδα από εκεί; Ή να κάνουμε προσπάθεια με την αντίληψη πώς μπορεί να γίνει πιο λειτουργικός ο δήμος;», διερωτήθηκε στην αρχική του τοποθέτηση ο κ. Αγγελούδης.
Ταυτόχρονα όμως δήλωσε ανοιχτός οποιαδήποτε ατέλεια εντοπιστεί στον νέο ΟΕΥ να διορθωθεί με τροποποιήσεις, διαβεβαιώνοντας ότι δεν έχει κόμπλεξ για αλλαγές και διορθώσεις. «Θα πάμε σε μία σύνθεση και αν χρειαστεί να γίνουν βελτιωτικές παρεμβάσεις, θα το κάνουμε με μεγάλη χαρά και αγάπη», είπε χαρακτηριστικά.
Ο επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη για Όλους», Σπύρος Πέγκας, σχολίασε την αποπομπή της γ.γ. του δήμου, Γ. Κωτίδου, «με την οποία υπήρχαν πολιτικές αντιθέσεις» και για τον ΟΕΥ όπως υποστήριξε.
«Έχουμε προσωπικό γηρασμένο, κουρασμένο. Χρειαζόμαστε κάθε διαθέσιμο άτομο που μπορεί να προσφέρει. Να δίνει το σχέδιο ελπίδα σε όλους», συνέχισε ο κ. Πέγκας και ζήτησε ο νέος ΟΕΥ να δώσει περισσότερες δυνατότητες να κριθούν οι εργαζόμενοι. Υπερθεμάτισε, δε, τις συνεχιζόμενες αποχωρήσεις δημοτικών υπαλλήλων διαμέσου της κινητικότητας. «Τα τελευταία χρόνια θέλουν να πάνε σε άλλους δήμους γιατί δεν αισθάνονται ότι βιώνουν την αξιοπρέπεια που θα έπρεπε», σημείωσε σχετικά ο κ. Πέγκας.
Κατά την άποψή του, «κανονικά θα έπρεπε το σχέδιο να είχε πάει στην άκρη και να συζητούσαμε ένα σχέδιο που θα ερχόταν από κάποιον νέο αιρετό», σημείωσε ο ίδιος.
Ο Μιχάλης Κούπκας, δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη «Ναι στη Θεσσαλονίκη», διατύπωσε «σοβαρά ερωτήματα για το κατά πόσον η εφαρμογή του ΟΕΥ έχει θετικό αντίκτυπο». «Καταλαβαίνω ότι γίνεται ένα πιο μικρό σχήμα. Είναι αμφίβολη αυτή η συγκέντρωση αρμοδιοτήτων σε λιγότερους υπαλλήλους. Αντί να μειωθεί η γραφειοκρατία, αυξάνοντας τον φόρτο εργασίας, τελικά μπορεί να την αυξήσει», εκτίμησε ο κ. Κούπκας και υπενθύμισε ότι οι υφιστάμενες δομές είναι «τρομερά υποστελεχωμένες» και «κάθε χρόνο χάνουμε προσωπικό». «Χρειαζόμαστε προσλήψεις», τόνισε ο ίδιος.
«Είναι ένα σχέδιο που θα κριθεί στην εφαρμογή του και θα αλλάζει και θα βελτιώνεται για να καταλήξει στην θεσμική αξιολόγηση των εργαζομένων», αντέτεινε ο πρόεδρος του Δ.Σ., Σπύρος Βούγιας.
Την ανάγκη προσλήψεων εξέφρασε ο δημοτικός σύμβουλος της «Λαϊκής Συσπείρωσης», Μιχάλης Κωνσταντινίδης, ενώ ο Μιχάλης Τρεμόπουλος από την παράταξη του κ. Πέγκα, έκανε λόγο για ένα «δημαρχοκεντρικό μοντέλο διοίκησης που τυραννάει την αυτοδιοίκηση εδώ και πολλά χρόνια».
Η Μαρία Κέκη, επικεφαλής της «Πόλης Ανάποδα», παρατήρησε ότι ο δήμος Θεσσαλονίκης πρέπει να λειτουργεί με «μοντέλο πρότυπο» καθώς αποτελεί τον μεγαλύτερο εργοδότη στον δήμο. Δήλωσε αρνητική στον νέο ΟΕΥ και πρότεινε να αποσυρθεί το θέμα ώστε να γίνει περαιτέρω διαβούλευση.
Πριν από τους δημοτικούς συμβούλους, ο πρόεδρος των εργαζομένων του δήμου, Κωνσταντίνος Φουντούκης και εκπρόσωποι συλλόγων, ζήτησαν βελτιώσεις από τη διοίκηση Αγγελούδη, ενώ κατέκριναν τις συγχωνεύσεις τμημάτων που προβλέπει ο νέος ΟΕΥ.
Όπως είπε, μεταξύ άλλων, ο κ. Φουντούκης ο Σύλλογος Εργαζομένων του Δήμου Θεσσαλονίκης είναι αντίθετος στη μετατροπή υπηρεσιών σε τμήματα, φέρνοντας ως παράδειγμα τα Κοιμητήρια, όπου εκτελούνται εργασίες πρασίνου και τεχνικά έργα και εκτίμησε ότι στο μέλλον θα ιδιωτικοποιηθούν.
Στο ίδιο πλαίσιο, ο κ. Φουντούκης υπενθύμισε ότι πριν από 20 χρόνια, όταν η υπηρεσία πρασίνου ήταν δημόσια, οο υπάλληλοι διεκπεραίωναν όλες τις απαραίτητες εργασίες, ειδικά σε έκτακτες συνθήκες όπως συνέβη χθες, Κυριακή, με τις κοπές των δέντρων που έπεσαν λόγω των ανέμων. Σε τέτοια περιστατικά δεν μπορούν να συμβάλλον οι εργολάβοι κάτι που φάνηκε και χθες όπου έσπευσαν οι λιγοστοί δημοτικοί υπάλληλοι.
Σε άλλο σημείο ο κ. Φουντούκης παρατήρησε ότι η Γενική Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών "απλώνει" και θα έχει περισσότερους προϊστάμενους από τους υπαλλήλους.
Παράλληλα, ο κ. Φουντούκης κατέκρινε το γεγονός ότι ο δήμος δεν συγκέντρωσε τα δεδομένα της ανθρωπογεωγραφίας των δημοτικών υπαλλήλων προτού προβεί στον σχεδιασμό του νέου ΟΕΥ, ώστε να κατασταλλάξει ποιος είναι κατάλληλος για κάθε θέση ευθύνης.
Σε γενικές γραμμές πάντως, ο Κ. Φουντούκης έκανε λόγο για καλό σχεδιασμό του νέου ΟΕΥ, αμφιβάλλοντας όμως αν θα αποδώσει, αναρωτώμενος ποιος υπάλληλος θα θέλει να γίνει προϊστάμενος για 200 ευρώ επιπλέον όταν θα έχει συγκεντρωμένες πάρα πολλές εποπτικές αρμοδιότητες σε διάφορα πεδία.
Τέλος, ο κ. Φουντούκης ζήτησε να ενισχυθούν οι ψηφιακές υπηρεσίες εντός των δημοτικών υπηρεσιών, σημειώνοντας ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει βήματα προς τα εμπρός.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ
1. Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημάρχου
2. Διεύθυνση Νομικής Υποστήριξης • Τμήμα Δικαστικού • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
3. Αυτοτελές Τμήμα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων
4. Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου 5. Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων
5. Γραφείο Πολιτικής Άμυνας
6. Αυτοτελές Τμήμα Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων και Τύπου
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
7. Αρμοδιότητες Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών
8. Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών
9. Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης • Τμήμα Υποστήριξης και Λειτουργίας Πληροφοριακών Συστημάτων • Τμήμα Διαχείρισης Δικτύων, Επικοινωνιών και Ασφάλειας • Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Γεωχωρικών Πληροφοριών
10. Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων • Τμήμα Μητρώων και Διαδικασιών Προσωπικού • Τμήμα Επιθεώρησης Εργασίας Προσωπικού • Τμήμα Ασφάλειας και Υγείας Εργαζομένων • Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Διαχείρισης Ποιότητας και Οργάνωσης των Υπηρεσιών
11. Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης • Τμήμα Προϋπολογισμού • Τμήμα Λογιστηρίου • Τμήμα Ελέγχου και Πιστοποίησης Δαπανών • Τμήμα Μισθοδοσίας • Τμήμα Προμηθειών • Τμήμα Αποθηκών και Διαχείρισης Υλικών • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
12. Διεύθυνση Δημοτικών Εσόδων και Ταμειακής Διαχείρισης • Τμήμα Δημοτικών Φόρων και Τελών • Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών • Τμήμα Διαχείρισης Δημοτικής Περιουσίας • Τμήμα Ελεγχόμενης Στάθμευσης και λοιπών Εσόδων • Τμήμα Διαχείρισης Κοιμητηρίων • Τμήμα Ταμείου • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
13. Διεύθυνση Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικού Συμβουλίου και Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικής Επιτροπής Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης λοιπών Συλλογικών και Μονοπρόσωπων Οργάνων και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Α΄ Κοινότητας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Β΄ Κοινότητας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Γ΄ Κοινότητας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δ΄ Κοινότητας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Ε΄ Κοινότητας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Ενότητας Τριανδρίας
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
14. Αρμοδιότητες Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης Ποιότητας Ζωής
15. Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Γενικής Διεύθυνσης Ποιότητας Ζωής
16. Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας • Τμήμα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Δημοτικής αστυνομίας και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Διαχείρισης Κυκλοφορίας και Τροχονομικών Ελέγχων • Τμήμα Ελέγχου Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος και Κοινόχρηστων Χώρων • Τμήμα Γενικής Αστυνόμευσης
17. Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών • Τμήμα Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών Α’ Κοινότητας και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών Δ’ και Ε’ Κοινότητας • Τμήμα Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών Β’, Γ’ Κοινότητας και Ενότητας Τριανδρίας
18. Διεύθυνση Μητρώου Πολιτών • Τμήμα Ληξιαρχείου • Τμήμα Δημοτολογίου • Τμήμα Διαφάνειας, Πρωτοκόλλου και Επικοινωνίας με τον Πολίτη ▪ Γραφείο Επικοινωνίας με τον Πολίτη
19. Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Επιχειρηματία • Τμήμα Έκδοσης Αδειών Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων • Τμήμα Τεχνικού Ελέγχου Επιχειρήσεων και Διοικητικών Κυρώσεων • Τμήμα Προώθησης της Απασχόλησης και της Καινοτομίας και Διοικητικής Υποστήριξης
20. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας • Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων • Τμήμα Κοινωνικής Αρωγής και Προνοιακών Επιδομάτων • Τμήμα Υποστήριξης και Ένταξης Μεταναστών και Προσφύγων • Τμήμα Κοινωνικής Στήριξης ΑΜΕΑ και Διοικητικής Υποστήριξης
21. Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Μέριμνας Τρίτης Ηλικίας • Τμήμα Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας • Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμμάτων Κοινωνικής Μέριμνας και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Κέντρων Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων (ΚΑΠΗ) ▪ Γραφείο Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων Α΄ Κοινότητας ▪ Γραφείο Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων Β΄ Κοινότητας ▪ Γραφείο Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων Γ΄ Κοινότητας ▪ Γραφείο Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων Δ΄ Κοινότητας ▪ Γραφείο Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων Ε΄ Κοινότητας ▪ Γραφείο Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων Ενότητας Τριανδρίας
22. Διεύθυνση Προσχολικής Αγωγής και Οικογενειακής Μέριμνας • Τμήμα Συντονισμού, Εποπτείας και Διοικητικής Υποστήριξης • Πρώτο Τμήμα Παιδικών Σταθμών με Έδρα το Δημοτικό Βρεφονηπιακό Σταθμό ‘‘ΑΞΙΟΥ’’ • Δεύτερο Τμήμα Παιδικών Σταθμών με Έδρα το Δημοτικό Βρεφονηπιακό Σταθμό ‘‘Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ’’ ▪ Γραφείο Σίτισης • Τρίτο Τμήμα Παιδικών Σταθμών με Έδρα το Δημοτικό Βρεφονηπιακό Σταθμό ‘‘ΦΩΚΑ’’
23. Διεύθυνση Παιδείας, Αθλητισμού και Εθελοντισμού • Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Δημιουργικής Απασχόλησης • Τμήμα Σχολικής Μέριμνας • Τμήμα Εκδηλώσεων και Προγραμμάτων Αθλητισμού • Τμήμα Εθελοντισμού, Νεολαίας και Διοικητικής Υποστήριξης
24. Διεύθυνση Βαφοπουλείου Πνευματικού Κέντρου και Βιβλιοθηκών • Τμήμα Βαφοπουλείου Πνευματικού Κέντρου • Τμήμα Κέντρου Ιστορίας Θεσσαλονίκης • Τμήμα Κεντρικής Βιβλιοθήκης και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Περιφερειακών Βιβλιοθηκών
25. Διεύθυνση Πολιτισμού και Τουριστικής Ανάπτυξης • Τμήμα Διοργάνωσης Πολιτιστικών Εκδηλώσεων -Δράσεων και Φεστιβάλ και Διοικητικής Υποστήριξης ▪ Γραφείο Δημητρίων • Τμήμα Τουρισμού ▪ Γραφείο Κέντρου Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης EuropeDirect Θεσσαλονίκης • Τμήμα Πινακοθήκης και Εικαστικών Δραστηριοτήτων
26. Διεύθυνση Μουσικών Σχημάτων και Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης • Τμήμα Δημοτικών Μουσικών Σχημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Δημοτικών Ωδείων • Τμήμα Ορχηστικής Τέχνης
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
27. Αρμοδιότητες Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος
28. Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Γενικής Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος
29. Διεύθυνση Καθαριότητας και Μηχανικών Μέσων • Τμήμα Καθαριότητας Ανατολικού Τομέα • Τμήμα Καθαριότητας Κεντρικού -Δυτικού Τομέα • Τμήμα Διαχείρισης Κίνησης Οχημάτων • Τμήμα Επισκευής και Συντήρησης Οχημάτων • Τμήμα Συστημάτων Αποκομιδής • Τμήμα Εποπτών Γειτονιάς • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
30. Διεύθυνση Ανακύκλωσης και Σχεδιασμού Διαχείρισης Απορριμμάτων • Τμήμα Σταθμού Μεταφόρτωσης • Τμήμα Ανακύκλωσης • Τμήμα Μελετών Περιβαλλοντικής Διαχείρισης • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
31. Διεύθυνσης Αστικής Ανάπτυξης • Τμήμα Αστικού Σχεδιασμού • Τμήμα Απαλλοτριώσεων και Δημοτικής Περιουσίας • Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών • Τμήμα Τοπογραφίας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
32. Διεύθυνση Μελετών Τεχνικών Έργων • Τμήμα Μελετών Τεχνικών Έργων και Πρασίνου • Τμήμα Ενεργειακού Σχεδιασμού και Ανθεκτικότητας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
33. Διεύθυνση Κατασκευών και Συντηρήσεων Δημοτικών Κτιρίων • Τμήμα Κατασκευών Δημοτικών Κτιρίων • Τμήμα Συντήρησης Δημοτικών Κτιρίων • Τμήμα Σχολικής Στέγης και Συντήρησης Σχολικών Κτιρίων • Τμήμα Συντήρησης Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
34. Διεύθυνση Έργων Αναπλάσεων και Συντηρήσεων Δημοσίου Χώρου • Τμήμα Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Οδικής Σήμανσης • Τμήμα Έργων Αναπλάσεων Κοινόχρηστών Χώρων • Τμήμα Συντήρησης Κοινόχρηστων Χώρων και Εποπτείας Οδών • Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού και Ενεργειακής Διαχείρισης Δικτύου • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
35. Διεύθυνση Δόμησης • Τμήμα Έκδοσης Πράξεων Δόμησης ▪ Γραφείο Αρχείου Οικοδομικών Αδειών και λοιπών Πράξεων • Τμήμα Ελέγχου Δόμησης • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
36. Διεύθυνση Πρασίνου και Περιβάλλοντος • Τμήμα Συντήρησης Πρασίνου Α’,Β’ και Γ’ Κοινότητας • Τμήμα Συντήρησης Πρασίνου Δ', Ε’ Κοινότητας και Τριανδρίας • Τμήμα Περιβάλλοντος και Προστασίας Φυσικών Πόρων • Τμήμα Αστικής Πανίδας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ
Από την απόφαση αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του προϋπολογισμού του Δήμου οικονομικού έτους 2024, καθόσον οι προβλεπόμενες νέες οργανικές θέσεις δεν δύναται να καλυφθούν εντός του τρέχοντος έτους. Εφόσον προσληφθούν οι εργαζόμενοι, από το έτος 2025 και για τα επόμενα έτη, από την απόφαση αυτή, θα προκαλείται ετήσια δαπάνη ύψους 6.533.028,00 € η οποία θα προβλέπεται στους αντίστοιχους Κ.Α. των προϋπολογισμών του Δήμου. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Υπερψηφίστηκε ο νέος Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας του δήμου Θεσσαλονίκης μετά από τις τοποθετήσεις και τις αντιρρήσεις που εξέφρασαν εκπρόσωποι συλλόγων και δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης στη σημερινή, Δευτέρα, συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Πριν την ψηφοφορία μάλιστα ο δήμαρχος, Στέλιος Αγγελούδης, πρότεινε να προστεθούν τέσσερα τμήματα στον ΟΕΥ, έπειτα και από όσα άκουσε από τους εργαζόμενους. Η πρόταση έγινε δεκτή για τα τέσσερα νέα τμήματα τα οποία αφορούν τους εξής τομείς:
Ο νέος ΟΕΥ, ο οποίος ορίζει τον τρόπο λειτουργίας του δήμου προκάλεσε διαφορετικές αντιδράσεις από τους εργαζόμενους, τους μηχανικούς και άλλους συλλόγους που τοποθετήθηκαν δια εκπροσώπων στη συνεδρίαση του Δ.Σ.
Σκιαγραφώντας το σκεπτικό πάνω στο οποίο ξεκίνησε να δομείται ο νέος ΟΕΥ από τον Φεβρουάριο του 2024, η κα Λασκαρίδου, γενική διευθύντρια του δήμου Θεσσαλονίκης, υπενθύμισε ότι στις 1 Αυγούστου του 2024 «είχαμε έναν νέο ΟΕΥ τροποποιημένο σε σχέση με εκείνον του 2021».
«Άκουσα ότι είμαστε εκτός πραγματικότητας. Είμαστε μία ομάδα ανθρώπων-υπαλλήλων που δούλεψαν με αυταπάρνηση και πνεύμα συνεργασίας και διάθεση για προσφορά. Με τον 5056/2023, εκτός της ενσωμάτωσης των ΝΠΔΔ, προβλεπόταν επιπλέον γενικές διευθύνσεις. Αρπάξαμε αυτή την ευκαιρία με δεδομένο ότι είναι πολύ δύσκολο ένας άνθρωπος να παρακολουθεί τα πάντα και να δίνει λόγο για τα πάντα», περιέγραψε η κα Λασκαρίδου.
Όπως είπε η ίδια, από τον Φεβρουάριο που ξεκίνησε η διαδικασία κατάρτισης του νέου ΟΕΥ, έγινε ένας σκελετός που ήταν ενιαίος για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια. «Μοιραία κάποιοι δεν θα είναι ευχαριστημένοι αλλά η διαβούλευση ήταν μακρά με διαδοχικές και αλλεπάλληλες συναντήσεις», συνέχισε η ίδια και συμπλήρωσε πως ο νέος ΟΕΥ διέπεται από top down λειτουργία και βασίζεται στη διάδραση σε οριζόντιο επίπεδο εργασίας. «Βασική αρχή είναι ότι κάθε οργανική μονάδα θα πρέπει να συγκροτείται από τουλάχιστον τρεις οργανικές μονάδες», δηλαδή τμήματα όπως εξήγησε η κα. Λασκαρίδου.
Ειδικότερα, δημιουργήθηκαν τρία αυτοτελή τμήματα που υποστηρίζουν την κάθε γενική διεύθυνση από το πρωτογενές αίτημα μέχρι την απόφαση ανάληψης. «Μέχρι τώρα αυτή η οριζόντια διάχυση που επικράτησε οδηγούσε σε αναποτελεσματικότητα και καθυστερήσεις», υποστήριξε η ίδια.
Παράλληλα, αποκαθίσταται η λειτουργία του τμήματος διοικητικής υποστήριξης ενώ στη «διεύθυνση αποθηκών ενσωματώσαμε και τις αποθήκες του πρασίνου και του αυτοτελούς τμήματος κοιμητηρίων για να υπάρχει συνολική εικόνα», ενημέρωσε το Σώμα η κα Λασκαρίδου.
Σε άλλο σημείο, η γενική διευθύντρια του δήμου είπε ότι ο νέος ΟΕΥ εμφορείται από δύο καινοτόμα σημεία:
Σε ό,τι αφορά το ταμείο, μεταφέρεται στη διεύθυνση εσόδων στην προσπάθεια παρακολούθησης των οικονομικών από μία ενιαία διεύθυνση, ανέφερε η ίδια.
Υπενθύμισε, δε, ότι με τον νέο ΟΕΥ θα ανοίξει ο δρόμος και για τις αξιολογήσεις-κρίσεις των υπαλλήλων του δήμου, κάτι το οποίο δεν έχει γίνει εδώ και πάνω από 10 χρόνια, παρότι αποτελεί διαχρονικό αίτημα των εργαζομένων, ώστε να γίνει καλύτερη κατανομή του προσωπικού αναλόγως των προσόντων τους.
«Τι είναι ο οργανισμός; να ικανοποιήσουμε μια ομάδα από εδώ και μια ομάδα από εκεί; Ή να κάνουμε προσπάθεια με την αντίληψη πώς μπορεί να γίνει πιο λειτουργικός ο δήμος;», διερωτήθηκε στην αρχική του τοποθέτηση ο κ. Αγγελούδης.
Ταυτόχρονα όμως δήλωσε ανοιχτός οποιαδήποτε ατέλεια εντοπιστεί στον νέο ΟΕΥ να διορθωθεί με τροποποιήσεις, διαβεβαιώνοντας ότι δεν έχει κόμπλεξ για αλλαγές και διορθώσεις. «Θα πάμε σε μία σύνθεση και αν χρειαστεί να γίνουν βελτιωτικές παρεμβάσεις, θα το κάνουμε με μεγάλη χαρά και αγάπη», είπε χαρακτηριστικά.
Ο επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη για Όλους», Σπύρος Πέγκας, σχολίασε την αποπομπή της γ.γ. του δήμου, Γ. Κωτίδου, «με την οποία υπήρχαν πολιτικές αντιθέσεις» και για τον ΟΕΥ όπως υποστήριξε.
«Έχουμε προσωπικό γηρασμένο, κουρασμένο. Χρειαζόμαστε κάθε διαθέσιμο άτομο που μπορεί να προσφέρει. Να δίνει το σχέδιο ελπίδα σε όλους», συνέχισε ο κ. Πέγκας και ζήτησε ο νέος ΟΕΥ να δώσει περισσότερες δυνατότητες να κριθούν οι εργαζόμενοι. Υπερθεμάτισε, δε, τις συνεχιζόμενες αποχωρήσεις δημοτικών υπαλλήλων διαμέσου της κινητικότητας. «Τα τελευταία χρόνια θέλουν να πάνε σε άλλους δήμους γιατί δεν αισθάνονται ότι βιώνουν την αξιοπρέπεια που θα έπρεπε», σημείωσε σχετικά ο κ. Πέγκας.
Κατά την άποψή του, «κανονικά θα έπρεπε το σχέδιο να είχε πάει στην άκρη και να συζητούσαμε ένα σχέδιο που θα ερχόταν από κάποιον νέο αιρετό», σημείωσε ο ίδιος.
Ο Μιχάλης Κούπκας, δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη «Ναι στη Θεσσαλονίκη», διατύπωσε «σοβαρά ερωτήματα για το κατά πόσον η εφαρμογή του ΟΕΥ έχει θετικό αντίκτυπο». «Καταλαβαίνω ότι γίνεται ένα πιο μικρό σχήμα. Είναι αμφίβολη αυτή η συγκέντρωση αρμοδιοτήτων σε λιγότερους υπαλλήλους. Αντί να μειωθεί η γραφειοκρατία, αυξάνοντας τον φόρτο εργασίας, τελικά μπορεί να την αυξήσει», εκτίμησε ο κ. Κούπκας και υπενθύμισε ότι οι υφιστάμενες δομές είναι «τρομερά υποστελεχωμένες» και «κάθε χρόνο χάνουμε προσωπικό». «Χρειαζόμαστε προσλήψεις», τόνισε ο ίδιος.
«Είναι ένα σχέδιο που θα κριθεί στην εφαρμογή του και θα αλλάζει και θα βελτιώνεται για να καταλήξει στην θεσμική αξιολόγηση των εργαζομένων», αντέτεινε ο πρόεδρος του Δ.Σ., Σπύρος Βούγιας.
Την ανάγκη προσλήψεων εξέφρασε ο δημοτικός σύμβουλος της «Λαϊκής Συσπείρωσης», Μιχάλης Κωνσταντινίδης, ενώ ο Μιχάλης Τρεμόπουλος από την παράταξη του κ. Πέγκα, έκανε λόγο για ένα «δημαρχοκεντρικό μοντέλο διοίκησης που τυραννάει την αυτοδιοίκηση εδώ και πολλά χρόνια».
Η Μαρία Κέκη, επικεφαλής της «Πόλης Ανάποδα», παρατήρησε ότι ο δήμος Θεσσαλονίκης πρέπει να λειτουργεί με «μοντέλο πρότυπο» καθώς αποτελεί τον μεγαλύτερο εργοδότη στον δήμο. Δήλωσε αρνητική στον νέο ΟΕΥ και πρότεινε να αποσυρθεί το θέμα ώστε να γίνει περαιτέρω διαβούλευση.
Πριν από τους δημοτικούς συμβούλους, ο πρόεδρος των εργαζομένων του δήμου, Κωνσταντίνος Φουντούκης και εκπρόσωποι συλλόγων, ζήτησαν βελτιώσεις από τη διοίκηση Αγγελούδη, ενώ κατέκριναν τις συγχωνεύσεις τμημάτων που προβλέπει ο νέος ΟΕΥ.
Όπως είπε, μεταξύ άλλων, ο κ. Φουντούκης ο Σύλλογος Εργαζομένων του Δήμου Θεσσαλονίκης είναι αντίθετος στη μετατροπή υπηρεσιών σε τμήματα, φέρνοντας ως παράδειγμα τα Κοιμητήρια, όπου εκτελούνται εργασίες πρασίνου και τεχνικά έργα και εκτίμησε ότι στο μέλλον θα ιδιωτικοποιηθούν.
Στο ίδιο πλαίσιο, ο κ. Φουντούκης υπενθύμισε ότι πριν από 20 χρόνια, όταν η υπηρεσία πρασίνου ήταν δημόσια, οο υπάλληλοι διεκπεραίωναν όλες τις απαραίτητες εργασίες, ειδικά σε έκτακτες συνθήκες όπως συνέβη χθες, Κυριακή, με τις κοπές των δέντρων που έπεσαν λόγω των ανέμων. Σε τέτοια περιστατικά δεν μπορούν να συμβάλλον οι εργολάβοι κάτι που φάνηκε και χθες όπου έσπευσαν οι λιγοστοί δημοτικοί υπάλληλοι.
Σε άλλο σημείο ο κ. Φουντούκης παρατήρησε ότι η Γενική Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών "απλώνει" και θα έχει περισσότερους προϊστάμενους από τους υπαλλήλους.
Παράλληλα, ο κ. Φουντούκης κατέκρινε το γεγονός ότι ο δήμος δεν συγκέντρωσε τα δεδομένα της ανθρωπογεωγραφίας των δημοτικών υπαλλήλων προτού προβεί στον σχεδιασμό του νέου ΟΕΥ, ώστε να κατασταλλάξει ποιος είναι κατάλληλος για κάθε θέση ευθύνης.
Σε γενικές γραμμές πάντως, ο Κ. Φουντούκης έκανε λόγο για καλό σχεδιασμό του νέου ΟΕΥ, αμφιβάλλοντας όμως αν θα αποδώσει, αναρωτώμενος ποιος υπάλληλος θα θέλει να γίνει προϊστάμενος για 200 ευρώ επιπλέον όταν θα έχει συγκεντρωμένες πάρα πολλές εποπτικές αρμοδιότητες σε διάφορα πεδία.
Τέλος, ο κ. Φουντούκης ζήτησε να ενισχυθούν οι ψηφιακές υπηρεσίες εντός των δημοτικών υπηρεσιών, σημειώνοντας ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει βήματα προς τα εμπρός.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ
1. Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημάρχου
2. Διεύθυνση Νομικής Υποστήριξης • Τμήμα Δικαστικού • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
3. Αυτοτελές Τμήμα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων
4. Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου 5. Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων
5. Γραφείο Πολιτικής Άμυνας
6. Αυτοτελές Τμήμα Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων και Τύπου
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
7. Αρμοδιότητες Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών
8. Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών
9. Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης • Τμήμα Υποστήριξης και Λειτουργίας Πληροφοριακών Συστημάτων • Τμήμα Διαχείρισης Δικτύων, Επικοινωνιών και Ασφάλειας • Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Γεωχωρικών Πληροφοριών
10. Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων • Τμήμα Μητρώων και Διαδικασιών Προσωπικού • Τμήμα Επιθεώρησης Εργασίας Προσωπικού • Τμήμα Ασφάλειας και Υγείας Εργαζομένων • Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Διαχείρισης Ποιότητας και Οργάνωσης των Υπηρεσιών
11. Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης • Τμήμα Προϋπολογισμού • Τμήμα Λογιστηρίου • Τμήμα Ελέγχου και Πιστοποίησης Δαπανών • Τμήμα Μισθοδοσίας • Τμήμα Προμηθειών • Τμήμα Αποθηκών και Διαχείρισης Υλικών • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
12. Διεύθυνση Δημοτικών Εσόδων και Ταμειακής Διαχείρισης • Τμήμα Δημοτικών Φόρων και Τελών • Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών • Τμήμα Διαχείρισης Δημοτικής Περιουσίας • Τμήμα Ελεγχόμενης Στάθμευσης και λοιπών Εσόδων • Τμήμα Διαχείρισης Κοιμητηρίων • Τμήμα Ταμείου • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
13. Διεύθυνση Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικού Συμβουλίου και Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικής Επιτροπής Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης λοιπών Συλλογικών και Μονοπρόσωπων Οργάνων και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Α΄ Κοινότητας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Β΄ Κοινότητας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Γ΄ Κοινότητας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δ΄ Κοινότητας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Ε΄ Κοινότητας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Ενότητας Τριανδρίας
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
14. Αρμοδιότητες Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης Ποιότητας Ζωής
15. Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Γενικής Διεύθυνσης Ποιότητας Ζωής
16. Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας • Τμήμα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Δημοτικής αστυνομίας και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Διαχείρισης Κυκλοφορίας και Τροχονομικών Ελέγχων • Τμήμα Ελέγχου Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος και Κοινόχρηστων Χώρων • Τμήμα Γενικής Αστυνόμευσης
17. Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών • Τμήμα Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών Α’ Κοινότητας και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών Δ’ και Ε’ Κοινότητας • Τμήμα Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών Β’, Γ’ Κοινότητας και Ενότητας Τριανδρίας
18. Διεύθυνση Μητρώου Πολιτών • Τμήμα Ληξιαρχείου • Τμήμα Δημοτολογίου • Τμήμα Διαφάνειας, Πρωτοκόλλου και Επικοινωνίας με τον Πολίτη ▪ Γραφείο Επικοινωνίας με τον Πολίτη
19. Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Επιχειρηματία • Τμήμα Έκδοσης Αδειών Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων • Τμήμα Τεχνικού Ελέγχου Επιχειρήσεων και Διοικητικών Κυρώσεων • Τμήμα Προώθησης της Απασχόλησης και της Καινοτομίας και Διοικητικής Υποστήριξης
20. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας • Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων • Τμήμα Κοινωνικής Αρωγής και Προνοιακών Επιδομάτων • Τμήμα Υποστήριξης και Ένταξης Μεταναστών και Προσφύγων • Τμήμα Κοινωνικής Στήριξης ΑΜΕΑ και Διοικητικής Υποστήριξης
21. Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Μέριμνας Τρίτης Ηλικίας • Τμήμα Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας • Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμμάτων Κοινωνικής Μέριμνας και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Κέντρων Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων (ΚΑΠΗ) ▪ Γραφείο Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων Α΄ Κοινότητας ▪ Γραφείο Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων Β΄ Κοινότητας ▪ Γραφείο Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων Γ΄ Κοινότητας ▪ Γραφείο Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων Δ΄ Κοινότητας ▪ Γραφείο Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων Ε΄ Κοινότητας ▪ Γραφείο Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων Ενότητας Τριανδρίας
22. Διεύθυνση Προσχολικής Αγωγής και Οικογενειακής Μέριμνας • Τμήμα Συντονισμού, Εποπτείας και Διοικητικής Υποστήριξης • Πρώτο Τμήμα Παιδικών Σταθμών με Έδρα το Δημοτικό Βρεφονηπιακό Σταθμό ‘‘ΑΞΙΟΥ’’ • Δεύτερο Τμήμα Παιδικών Σταθμών με Έδρα το Δημοτικό Βρεφονηπιακό Σταθμό ‘‘Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ’’ ▪ Γραφείο Σίτισης • Τρίτο Τμήμα Παιδικών Σταθμών με Έδρα το Δημοτικό Βρεφονηπιακό Σταθμό ‘‘ΦΩΚΑ’’
23. Διεύθυνση Παιδείας, Αθλητισμού και Εθελοντισμού • Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Δημιουργικής Απασχόλησης • Τμήμα Σχολικής Μέριμνας • Τμήμα Εκδηλώσεων και Προγραμμάτων Αθλητισμού • Τμήμα Εθελοντισμού, Νεολαίας και Διοικητικής Υποστήριξης
24. Διεύθυνση Βαφοπουλείου Πνευματικού Κέντρου και Βιβλιοθηκών • Τμήμα Βαφοπουλείου Πνευματικού Κέντρου • Τμήμα Κέντρου Ιστορίας Θεσσαλονίκης • Τμήμα Κεντρικής Βιβλιοθήκης και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Περιφερειακών Βιβλιοθηκών
25. Διεύθυνση Πολιτισμού και Τουριστικής Ανάπτυξης • Τμήμα Διοργάνωσης Πολιτιστικών Εκδηλώσεων -Δράσεων και Φεστιβάλ και Διοικητικής Υποστήριξης ▪ Γραφείο Δημητρίων • Τμήμα Τουρισμού ▪ Γραφείο Κέντρου Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης EuropeDirect Θεσσαλονίκης • Τμήμα Πινακοθήκης και Εικαστικών Δραστηριοτήτων
26. Διεύθυνση Μουσικών Σχημάτων και Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης • Τμήμα Δημοτικών Μουσικών Σχημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης • Τμήμα Δημοτικών Ωδείων • Τμήμα Ορχηστικής Τέχνης
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
27. Αρμοδιότητες Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος
28. Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Γενικής Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος
29. Διεύθυνση Καθαριότητας και Μηχανικών Μέσων • Τμήμα Καθαριότητας Ανατολικού Τομέα • Τμήμα Καθαριότητας Κεντρικού -Δυτικού Τομέα • Τμήμα Διαχείρισης Κίνησης Οχημάτων • Τμήμα Επισκευής και Συντήρησης Οχημάτων • Τμήμα Συστημάτων Αποκομιδής • Τμήμα Εποπτών Γειτονιάς • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
30. Διεύθυνση Ανακύκλωσης και Σχεδιασμού Διαχείρισης Απορριμμάτων • Τμήμα Σταθμού Μεταφόρτωσης • Τμήμα Ανακύκλωσης • Τμήμα Μελετών Περιβαλλοντικής Διαχείρισης • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
31. Διεύθυνσης Αστικής Ανάπτυξης • Τμήμα Αστικού Σχεδιασμού • Τμήμα Απαλλοτριώσεων και Δημοτικής Περιουσίας • Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών • Τμήμα Τοπογραφίας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
32. Διεύθυνση Μελετών Τεχνικών Έργων • Τμήμα Μελετών Τεχνικών Έργων και Πρασίνου • Τμήμα Ενεργειακού Σχεδιασμού και Ανθεκτικότητας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
33. Διεύθυνση Κατασκευών και Συντηρήσεων Δημοτικών Κτιρίων • Τμήμα Κατασκευών Δημοτικών Κτιρίων • Τμήμα Συντήρησης Δημοτικών Κτιρίων • Τμήμα Σχολικής Στέγης και Συντήρησης Σχολικών Κτιρίων • Τμήμα Συντήρησης Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
34. Διεύθυνση Έργων Αναπλάσεων και Συντηρήσεων Δημοσίου Χώρου • Τμήμα Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Οδικής Σήμανσης • Τμήμα Έργων Αναπλάσεων Κοινόχρηστών Χώρων • Τμήμα Συντήρησης Κοινόχρηστων Χώρων και Εποπτείας Οδών • Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού και Ενεργειακής Διαχείρισης Δικτύου • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
35. Διεύθυνση Δόμησης • Τμήμα Έκδοσης Πράξεων Δόμησης ▪ Γραφείο Αρχείου Οικοδομικών Αδειών και λοιπών Πράξεων • Τμήμα Ελέγχου Δόμησης • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
36. Διεύθυνση Πρασίνου και Περιβάλλοντος • Τμήμα Συντήρησης Πρασίνου Α’,Β’ και Γ’ Κοινότητας • Τμήμα Συντήρησης Πρασίνου Δ', Ε’ Κοινότητας και Τριανδρίας • Τμήμα Περιβάλλοντος και Προστασίας Φυσικών Πόρων • Τμήμα Αστικής Πανίδας • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ
Από την απόφαση αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του προϋπολογισμού του Δήμου οικονομικού έτους 2024, καθόσον οι προβλεπόμενες νέες οργανικές θέσεις δεν δύναται να καλυφθούν εντός του τρέχοντος έτους. Εφόσον προσληφθούν οι εργαζόμενοι, από το έτος 2025 και για τα επόμενα έτη, από την απόφαση αυτή, θα προκαλείται ετήσια δαπάνη ύψους 6.533.028,00 € η οποία θα προβλέπεται στους αντίστοιχους Κ.Α. των προϋπολογισμών του Δήμου. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
ΣΧΟΛΙΑ