Ζαχαροπλαστεία Μίλτος: Μία γλυκιά ιστορία που μετρά 47 χρόνια επιτυχημένης πορείας
26/10/2023 20:40
26/10/2023 20:40
To «ταξίδι» των ζαχαροπλαστείων «Μίλτος» ξεκινάει το 1976 όταν ο Μίλτος Βαγγέλης τολμά να κάνει το πρώτο μεγάλο βήμα και από τεχνίτης στο ιστορικό εργαστήριο του κ. Αργυρόπουλου, να ανοίξει το πρώτο κατάστημα του στην οδό Δελφών. Το βήμα αυτό στηρίχθηκε εμπράκτως και από τα δύο αδέρφια Απόστολο και Νίκο Βαγγέλη. Η ιστορία από εκείνο το σημείο και μετά χαρακτηρίστηκε από μεράκι, όρεξη για δουλειά και σεβασμό στον καταναλωτή, φτάνοντας μέχρι το σήμερα που το έργο των τριών αδερφών συνεχίζουν τα παιδιά και τα εγγόνια τους.
Η φιλοσοφία της επιχείρησης έχει τις ρίζες της στις αρχές και αξίες που πρεσβεύουν την ομάδα της. Πρόκειται για αξίες που έχουν περάσει από γενιά σε γενιά από την ίδρυσή της το 1976. Με λίγα λόγια η φιλοσοφία των ζαχαροπλαστείων «Μίλτος» στηρίζεται στους παρακάτω πυλώνες: σεβασμός στον καταναλωτή, υψηλής ποιότητας υλικά, συνεχή εξέλιξη και αγάπη για τη γλυκιά γαστρονομική κληρονομιά τους.
Για τα ζαχαροπλαστεία «Μίλτος» η διατήρηση των πατροπαράδοτων συνταγών έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην πορεία τους, όπως και ο εμπλουτισμός με γαστρονομικές πινελιές του σήμερα, ώστε να δημιουργηθεί μια πραγματικά μοναδική εμπειρία για τους πελάτες.
Όλα αυτά τα χρόνια η δέσμευσή τους για υλικά υψηλής ποιότητας διασφαλίζει ότι κάθε μπουκιά είναι ένα εξαιρετικό ταξίδι στη γεύση, ενώ ο σεβασμός τους προς τους πελάτες, που ξεκινά από τη δημιουργία των προϊόντων και συνεχίζεται με την εξυπηρέτηση, σημαίνει ότι στο επίκεντρο όλων όσων κάνουν είναι ο καταναλωτής.
Οι ίδιοι είναι εξαιρετικά υπερήφανοι για την προσαρμοστικότητά τους, κατανοώντας ότι ο κόσμος της μαγειρικής τέχνης εξελίσσεται διαρκώς. Αυτό τους επιτρέπει να συνδυάζουμε το καλύτερο και από τους δύο κόσμους - τις αγαπημένες παραδόσεις του παρελθόντος και την καινοτομία του παρόντος.
Στην ουσία, η φιλοσοφία τους χαρακτηρίζεται από αφοσίωση, πάθος και γνήσια αγάπη για αυτό που κάνουν. Αυτά ακριβώς είναι και τα στοιχεία που καθορίζουν την ταυτότητά τους.
Αυτό που διαφοροποιεί τα ζαχαροπλαστεία «Μίλτος» είναι ο συνδυασμός πολλών στοιχείων. Πρώτον, η βαθιά ριζωμένη παράδοση και η οικογενειακή τους κληρονομιά, που καλύπτει περισσότερες από τέσσερις δεκαετίες. Αυτή η κληρονομιά είναι συνυφασμένη με την εμπειρία που θέλουν να προσφέρουν, από τα σχολαστικά φτιαγμένα γλυκά τους, μέχρι τη ζεστή και φιλόξενη ατμόσφαιρα που δημιουργούν.
Η δέσμευσή τους για υλικά κορυφαίας ποιότητας είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας. Δεν φείδεται εξόδων για την προμήθεια των καλύτερων συστατικών, διασφαλίζοντας ότι κάθε δημιουργία αποτελεί απόδειξη της αφοσίωσής τους στην αριστεία. Αυτή η αφοσίωση στην ποιότητα τους κάνει να ξεχωρίζουν, καθώς πιστεύουν ότι τα θεμέλια κάθε εξαιρετικής γαστρονομικής εμπειρίας βρίσκονται στα συστατικά.
Όσον αφορά στην εξυπηρέτηση, εστιάζουν στην παροχή όχι απλώς ενός γεύματος ή γλυκού, αλλά μιας εμπειρίας. Η γνήσια φροντίδα και η προσοχή που δείχνουν στους πελάτες τους αντανακλούν τον σεβασμό τους για την παρουσία και τη στήριξή τους στην επιχείρηση.
Η ομάδα των ζαχαροπλαστείων «Μίλτος» εξυπηρετεί διαφορετικές γενιές από το 1976 - ξεκινώντας από τον παππού ή τη γιαγιά, στους γονείς και πλέον στα παιδιά και εγγόνια. «Μεγαλώνουν» μαζί με τους πελάτες τους και πιστεύουν πως αυτό το γεγονός είναι η μεγαλύτερη επιβράβευση, αλλά και επιβεβαίωση πως το καταναλωτικό κοινό αγκαλιάζει τη φιλοσοφία τους και τον «Μίλτο».
Το μενού των ζαχαροπλαστείων «Μίλτος» αλλάζει βάσει εποχικότητας, εορτών, αλλά και των αναγκών και θέλω των καταναλωτών τους. Αξίζει να αναφερθεί πως παρόλο που στη συνείδηση του κόσμου τα καταστήματα είναι μόνο ζαχαροπλαστεία, στην πραγματικότητα είναι πολλά περισσότερα. Προσφέρουν ζεστά γεύματα, ψωμί, σαλάτες, αλμυρά σνακς, μέχρι και κατεψυγμένα προϊόντα, όπως για παράδειγμα πίτες.
Ασφαλώς υπάρχουν και οι ναυαρχίδες του μενού, όπως για παράδειγμα το προφιτερόλ, τα σιροπιαστά και τα κεράσματα, τα οποίο οι καταναλωτές επιλέγουν «φανατικά». Παρόλα αυτά όμως θεωρούν πως το μενού ξεχωρίζει γιατί προσφέρει στον καταναλωτή εξαιρετικά προϊόντα για κάθε στιγμή της ημέρας.
Ανεξάρτητα από το αν είναι πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ ή ακόμη για να το θέσουμε σε γενικότερο πλαίσιο ανεξάρτητα και από την εποχή (καλοκαίρι, χειμώνας) ή τις γιορτές, ο «Μίλτος» έχει τα προϊόντα που θα καλύψουν την κάθε γαστρονομική ανάγκη των πελατών του.
Η συνεχής εξέλιξη είναι στο DNA των ζαχαροπλαστείων «Μίλτος», καθώς ξεκίνησαν με το κατάστημα της οδού Δελφών και πλέον μετρούν 10 φυσικά καταστήματα και 1 ηλεκτρονικό.
Το 2000 δημιουργήθηκε το τμήμα catering που πλέον αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα της εταιρίας, λόγω του υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης και της αντίστοιχης ζήτησης από το κοινό. Η αρχική ομάδα του Μίλτου εξελίχθηκε σε προσωπικό 190 ατόμων, με πολλούς από τους ανθρώπους να συνεργάζονται με την εταιρεία για δεκαετίες.
Η ματιά των ζαχαροπλαστείων «Μίλτος» είναι πάντα στραμμένη στο μέλλον και τις εξελίξεις γι΄αυτό και είναι το πρώτο ζαχαροπλαστείο στην Ελλάδα που δημιούργησε e-shop. Με την ίδια λογική εξετάζουν και ερευνούν τις δυνατότητες εξέλιξης και στο φυσικό σκέλος.
Όλα αυτά τα χρόνια η εξέλιξη του «Μίλτος» πλαισιώνεται από δράσεις και ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για το περιβάλλον και τους συνανθρώπους μας. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα παρακάτω:
Το 1976 ο «Μίλτος» αφουγκράστηκε τις ανάγκες του κοινού, όχι μόνο ως προς τη γεύση και τα προϊόντα υψηλής ποιότητας, αλλά και την προσωπική εξυπηρέτηση με σεβασμό. Εφόσον η φιλοσοφία τους «κούμπωσε» με τα θέλω του κοινού, τότε έμειναν πιστοί σε αυτήν και την προστατεύουν ως κόρη οφθαλμού όλα αυτά τα χρόνια.
Θεωρούν, άλλωστε, πως το μυστικό είναι στην απλότητα. Όσο περνούν τα χρόνια είναι πολύ εύκολο να χαθεί κάποιος στις συνεχείς εξελίξεις, στο παιχνίδι του ανταγωνισμού και στην ταχύτητα της εποχής μας.
Η εταιρεία «Μίλτος» επιλέγει να μένει πιστή στη φιλοσοφία που την οδήγησε από το 1 κατάστημα στα 10, από τα 3 άτομα στα 190. Εστιάζει στη δική της εργασιακή ηθική και τα προϊόντα της, χωρίς «φθηνές εκπτώσεις» σε τίποτα από τα δύο στον βωμό της εποχής και του ανταγωνισμού.
Για τα ζαχαροπλαστεία «Μίλτος» το μότο «Για κάθε στιγμή της ημέρας» είναι η πραγματικότητα. Από το πρωί μέχρι το βράδυ, ανεξάρτητα εποχικότητας και εορτών στον «Μίλτο» θα βρείτε το γεύμα ή γλυκό που λιγουρεύεστε. Πάντα με χαμόγελο και πάντα φτιαγμένα με μεράκι και υλικά υψηλής ποιότητας.
Ο «Μίλτος» είναι το πρώτο ζαχαροπλαστείο στη Ελλάδα που επένδυσε στην κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος (miltos.gr).
Η ομάδα του εξετάζει πάντα την κατάσταση και τις εξελίξεις που επικρατούν ήδη στην αγορά, ενώ παράλληλα επιδιώκει με επιτυχία να τολμά όπως στην περίπτωση του e-shop. Από το ηλεκτρονικό κατάστημα οι χρήστες μπορούν να παραγγείλουν τα προϊόντα και να επιλέξουν την υπηρεσία catering που επιθυμούν.
Τα social media ήταν στοίχημα για την εταιρεία, καθώς ήταν επιθυμία τους να είναι πιστοί στο ηλικιακό γκρουπ που τους τιμά όλα αυτά τα χρόνια και παράλληλα να προσελκύσουν νεότερες ηλικίες.
Κατόπιν σταθερής και συνεπούς πορείας εδώ και 5 χρόνια θεωρούν πως το πέτυχαν και μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, ξεπερνώντας τις προσδοκίες τους, όπως για παράδειγμα με τη βράβευση των ψηφιακών διαφημιστικών καμπανιών τους από τα βραβεία Ermis και Social Media Awards το 2021.
Διευθύνσεις καταστημάτων:
Κεντρικό – Στέλιου Καζαντζίδη 37, Θέρμη | Τσιμισκή 82, Κέντρο | Κ. Καραμανλή 35 | Δελφών με Μαρτίου | Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως 10Α, Καλαμαριά | Ελ. Βενιζέλου 8, Βότση | Αλ. Παπαναστασίου 133, Χαριλάου | Γιάννη Αγγέλου 13, Χαριλάου | Γ. Γεννηματά 34, Άγιος Ιωάννης | Ανθέων 24, Περαία
To «ταξίδι» των ζαχαροπλαστείων «Μίλτος» ξεκινάει το 1976 όταν ο Μίλτος Βαγγέλης τολμά να κάνει το πρώτο μεγάλο βήμα και από τεχνίτης στο ιστορικό εργαστήριο του κ. Αργυρόπουλου, να ανοίξει το πρώτο κατάστημα του στην οδό Δελφών. Το βήμα αυτό στηρίχθηκε εμπράκτως και από τα δύο αδέρφια Απόστολο και Νίκο Βαγγέλη. Η ιστορία από εκείνο το σημείο και μετά χαρακτηρίστηκε από μεράκι, όρεξη για δουλειά και σεβασμό στον καταναλωτή, φτάνοντας μέχρι το σήμερα που το έργο των τριών αδερφών συνεχίζουν τα παιδιά και τα εγγόνια τους.
Η φιλοσοφία της επιχείρησης έχει τις ρίζες της στις αρχές και αξίες που πρεσβεύουν την ομάδα της. Πρόκειται για αξίες που έχουν περάσει από γενιά σε γενιά από την ίδρυσή της το 1976. Με λίγα λόγια η φιλοσοφία των ζαχαροπλαστείων «Μίλτος» στηρίζεται στους παρακάτω πυλώνες: σεβασμός στον καταναλωτή, υψηλής ποιότητας υλικά, συνεχή εξέλιξη και αγάπη για τη γλυκιά γαστρονομική κληρονομιά τους.
Για τα ζαχαροπλαστεία «Μίλτος» η διατήρηση των πατροπαράδοτων συνταγών έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην πορεία τους, όπως και ο εμπλουτισμός με γαστρονομικές πινελιές του σήμερα, ώστε να δημιουργηθεί μια πραγματικά μοναδική εμπειρία για τους πελάτες.
Όλα αυτά τα χρόνια η δέσμευσή τους για υλικά υψηλής ποιότητας διασφαλίζει ότι κάθε μπουκιά είναι ένα εξαιρετικό ταξίδι στη γεύση, ενώ ο σεβασμός τους προς τους πελάτες, που ξεκινά από τη δημιουργία των προϊόντων και συνεχίζεται με την εξυπηρέτηση, σημαίνει ότι στο επίκεντρο όλων όσων κάνουν είναι ο καταναλωτής.
Οι ίδιοι είναι εξαιρετικά υπερήφανοι για την προσαρμοστικότητά τους, κατανοώντας ότι ο κόσμος της μαγειρικής τέχνης εξελίσσεται διαρκώς. Αυτό τους επιτρέπει να συνδυάζουμε το καλύτερο και από τους δύο κόσμους - τις αγαπημένες παραδόσεις του παρελθόντος και την καινοτομία του παρόντος.
Στην ουσία, η φιλοσοφία τους χαρακτηρίζεται από αφοσίωση, πάθος και γνήσια αγάπη για αυτό που κάνουν. Αυτά ακριβώς είναι και τα στοιχεία που καθορίζουν την ταυτότητά τους.
Αυτό που διαφοροποιεί τα ζαχαροπλαστεία «Μίλτος» είναι ο συνδυασμός πολλών στοιχείων. Πρώτον, η βαθιά ριζωμένη παράδοση και η οικογενειακή τους κληρονομιά, που καλύπτει περισσότερες από τέσσερις δεκαετίες. Αυτή η κληρονομιά είναι συνυφασμένη με την εμπειρία που θέλουν να προσφέρουν, από τα σχολαστικά φτιαγμένα γλυκά τους, μέχρι τη ζεστή και φιλόξενη ατμόσφαιρα που δημιουργούν.
Η δέσμευσή τους για υλικά κορυφαίας ποιότητας είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας. Δεν φείδεται εξόδων για την προμήθεια των καλύτερων συστατικών, διασφαλίζοντας ότι κάθε δημιουργία αποτελεί απόδειξη της αφοσίωσής τους στην αριστεία. Αυτή η αφοσίωση στην ποιότητα τους κάνει να ξεχωρίζουν, καθώς πιστεύουν ότι τα θεμέλια κάθε εξαιρετικής γαστρονομικής εμπειρίας βρίσκονται στα συστατικά.
Όσον αφορά στην εξυπηρέτηση, εστιάζουν στην παροχή όχι απλώς ενός γεύματος ή γλυκού, αλλά μιας εμπειρίας. Η γνήσια φροντίδα και η προσοχή που δείχνουν στους πελάτες τους αντανακλούν τον σεβασμό τους για την παρουσία και τη στήριξή τους στην επιχείρηση.
Η ομάδα των ζαχαροπλαστείων «Μίλτος» εξυπηρετεί διαφορετικές γενιές από το 1976 - ξεκινώντας από τον παππού ή τη γιαγιά, στους γονείς και πλέον στα παιδιά και εγγόνια. «Μεγαλώνουν» μαζί με τους πελάτες τους και πιστεύουν πως αυτό το γεγονός είναι η μεγαλύτερη επιβράβευση, αλλά και επιβεβαίωση πως το καταναλωτικό κοινό αγκαλιάζει τη φιλοσοφία τους και τον «Μίλτο».
Το μενού των ζαχαροπλαστείων «Μίλτος» αλλάζει βάσει εποχικότητας, εορτών, αλλά και των αναγκών και θέλω των καταναλωτών τους. Αξίζει να αναφερθεί πως παρόλο που στη συνείδηση του κόσμου τα καταστήματα είναι μόνο ζαχαροπλαστεία, στην πραγματικότητα είναι πολλά περισσότερα. Προσφέρουν ζεστά γεύματα, ψωμί, σαλάτες, αλμυρά σνακς, μέχρι και κατεψυγμένα προϊόντα, όπως για παράδειγμα πίτες.
Ασφαλώς υπάρχουν και οι ναυαρχίδες του μενού, όπως για παράδειγμα το προφιτερόλ, τα σιροπιαστά και τα κεράσματα, τα οποίο οι καταναλωτές επιλέγουν «φανατικά». Παρόλα αυτά όμως θεωρούν πως το μενού ξεχωρίζει γιατί προσφέρει στον καταναλωτή εξαιρετικά προϊόντα για κάθε στιγμή της ημέρας.
Ανεξάρτητα από το αν είναι πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ ή ακόμη για να το θέσουμε σε γενικότερο πλαίσιο ανεξάρτητα και από την εποχή (καλοκαίρι, χειμώνας) ή τις γιορτές, ο «Μίλτος» έχει τα προϊόντα που θα καλύψουν την κάθε γαστρονομική ανάγκη των πελατών του.
Η συνεχής εξέλιξη είναι στο DNA των ζαχαροπλαστείων «Μίλτος», καθώς ξεκίνησαν με το κατάστημα της οδού Δελφών και πλέον μετρούν 10 φυσικά καταστήματα και 1 ηλεκτρονικό.
Το 2000 δημιουργήθηκε το τμήμα catering που πλέον αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα της εταιρίας, λόγω του υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης και της αντίστοιχης ζήτησης από το κοινό. Η αρχική ομάδα του Μίλτου εξελίχθηκε σε προσωπικό 190 ατόμων, με πολλούς από τους ανθρώπους να συνεργάζονται με την εταιρεία για δεκαετίες.
Η ματιά των ζαχαροπλαστείων «Μίλτος» είναι πάντα στραμμένη στο μέλλον και τις εξελίξεις γι΄αυτό και είναι το πρώτο ζαχαροπλαστείο στην Ελλάδα που δημιούργησε e-shop. Με την ίδια λογική εξετάζουν και ερευνούν τις δυνατότητες εξέλιξης και στο φυσικό σκέλος.
Όλα αυτά τα χρόνια η εξέλιξη του «Μίλτος» πλαισιώνεται από δράσεις και ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για το περιβάλλον και τους συνανθρώπους μας. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα παρακάτω:
Το 1976 ο «Μίλτος» αφουγκράστηκε τις ανάγκες του κοινού, όχι μόνο ως προς τη γεύση και τα προϊόντα υψηλής ποιότητας, αλλά και την προσωπική εξυπηρέτηση με σεβασμό. Εφόσον η φιλοσοφία τους «κούμπωσε» με τα θέλω του κοινού, τότε έμειναν πιστοί σε αυτήν και την προστατεύουν ως κόρη οφθαλμού όλα αυτά τα χρόνια.
Θεωρούν, άλλωστε, πως το μυστικό είναι στην απλότητα. Όσο περνούν τα χρόνια είναι πολύ εύκολο να χαθεί κάποιος στις συνεχείς εξελίξεις, στο παιχνίδι του ανταγωνισμού και στην ταχύτητα της εποχής μας.
Η εταιρεία «Μίλτος» επιλέγει να μένει πιστή στη φιλοσοφία που την οδήγησε από το 1 κατάστημα στα 10, από τα 3 άτομα στα 190. Εστιάζει στη δική της εργασιακή ηθική και τα προϊόντα της, χωρίς «φθηνές εκπτώσεις» σε τίποτα από τα δύο στον βωμό της εποχής και του ανταγωνισμού.
Για τα ζαχαροπλαστεία «Μίλτος» το μότο «Για κάθε στιγμή της ημέρας» είναι η πραγματικότητα. Από το πρωί μέχρι το βράδυ, ανεξάρτητα εποχικότητας και εορτών στον «Μίλτο» θα βρείτε το γεύμα ή γλυκό που λιγουρεύεστε. Πάντα με χαμόγελο και πάντα φτιαγμένα με μεράκι και υλικά υψηλής ποιότητας.
Ο «Μίλτος» είναι το πρώτο ζαχαροπλαστείο στη Ελλάδα που επένδυσε στην κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος (miltos.gr).
Η ομάδα του εξετάζει πάντα την κατάσταση και τις εξελίξεις που επικρατούν ήδη στην αγορά, ενώ παράλληλα επιδιώκει με επιτυχία να τολμά όπως στην περίπτωση του e-shop. Από το ηλεκτρονικό κατάστημα οι χρήστες μπορούν να παραγγείλουν τα προϊόντα και να επιλέξουν την υπηρεσία catering που επιθυμούν.
Τα social media ήταν στοίχημα για την εταιρεία, καθώς ήταν επιθυμία τους να είναι πιστοί στο ηλικιακό γκρουπ που τους τιμά όλα αυτά τα χρόνια και παράλληλα να προσελκύσουν νεότερες ηλικίες.
Κατόπιν σταθερής και συνεπούς πορείας εδώ και 5 χρόνια θεωρούν πως το πέτυχαν και μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, ξεπερνώντας τις προσδοκίες τους, όπως για παράδειγμα με τη βράβευση των ψηφιακών διαφημιστικών καμπανιών τους από τα βραβεία Ermis και Social Media Awards το 2021.
Διευθύνσεις καταστημάτων:
Κεντρικό – Στέλιου Καζαντζίδη 37, Θέρμη | Τσιμισκή 82, Κέντρο | Κ. Καραμανλή 35 | Δελφών με Μαρτίου | Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως 10Α, Καλαμαριά | Ελ. Βενιζέλου 8, Βότση | Αλ. Παπαναστασίου 133, Χαριλάου | Γιάννη Αγγέλου 13, Χαριλάου | Γ. Γεννηματά 34, Άγιος Ιωάννης | Ανθέων 24, Περαία
ΣΧΟΛΙΑ