Ζητούνται επειγόντως... αεροπλάνα
28/12/2022 09:56
28/12/2022 09:56
Καθώς τα ταξίδια επιστρέφουν και ακόμη και η Κίνα εγκαταλείπει τους περιορισμούς της πανδημίας μια σκληρή αλήθεια αρχίζει να αναδύεται: λείπουν απελπιστικά αεροπλάνα!
Αερομεταφορείς από την United Airlines έως την Air India πραγματοποιούν ή επιδιώκουν να πραγματοποιήσουν παραγγελίες εκατοντάδων αεροσκαφών αλλά η Boeing και Airbus βλέπουν πως οι περιορισμοί της εφοδιαστικής αλυσίδας σημαίνουν ότι θα χρειαστούν χρόνια για να ολοκληρωθούν οι παραγγελίες. Η Jefferies LLC εκτιμά ότι υπάρχει μια εκκρεμότητα παραγγελιών 12.720 αεροσκαφών αυτήν τη στιγμή.
Όλα αυτά σημαίνουν ότι οι υψηλοί αεροπορικοί ναύλοι είναι εδώ για να μείνουν και τα πράγματα θα μπορούσαν να χειροτερέψουν προτού βελτιωθούν, επισημαίνει το Bloomberg. Η Boeing και η Airbus, έχουν κλεισμένες παραγγελίες για τα πιο δημοφιλή μοντέλα τους τουλάχιστον έως το 2029.
Η Airbus νωρίτερα αυτό το μήνα εγκατέλειψε τον στόχο παράδοσης 700 αεροσκαφών φέτος επικαλούμενη ζητήματα εφοδιαστικής αλυσίδας.
Τα χιλιάδες αεροπλάνα που οι αερομεταφορείς κατά την πανδημία στάθμευσαν ανά τον κόσμο, είναι αβέβαιο πότε θα ξαναπετάξουν. Εκατοντάδες δεν έχουν επανέλθει, είτε επειδή χρειάζονται πλέον βαριά συντήρηση μετά από τόσο καιρό που δεν χρησιμοποιούνται, είτε επειδή οι αεροπορικές εταιρείες σχεδιάζουν να τα καταργήσουν σταδιακά και δεν μπήκαν στον κόπο να τα εντάξουν ξανά στο πρόγραμμα τους.
24/11/2022 17:40
Καθώς τα ταξίδια επιστρέφουν και ακόμη και η Κίνα εγκαταλείπει τους περιορισμούς της πανδημίας μια σκληρή αλήθεια αρχίζει να αναδύεται: λείπουν απελπιστικά αεροπλάνα!
Αερομεταφορείς από την United Airlines έως την Air India πραγματοποιούν ή επιδιώκουν να πραγματοποιήσουν παραγγελίες εκατοντάδων αεροσκαφών αλλά η Boeing και Airbus βλέπουν πως οι περιορισμοί της εφοδιαστικής αλυσίδας σημαίνουν ότι θα χρειαστούν χρόνια για να ολοκληρωθούν οι παραγγελίες. Η Jefferies LLC εκτιμά ότι υπάρχει μια εκκρεμότητα παραγγελιών 12.720 αεροσκαφών αυτήν τη στιγμή.
Όλα αυτά σημαίνουν ότι οι υψηλοί αεροπορικοί ναύλοι είναι εδώ για να μείνουν και τα πράγματα θα μπορούσαν να χειροτερέψουν προτού βελτιωθούν, επισημαίνει το Bloomberg. Η Boeing και η Airbus, έχουν κλεισμένες παραγγελίες για τα πιο δημοφιλή μοντέλα τους τουλάχιστον έως το 2029.
Η Airbus νωρίτερα αυτό το μήνα εγκατέλειψε τον στόχο παράδοσης 700 αεροσκαφών φέτος επικαλούμενη ζητήματα εφοδιαστικής αλυσίδας.
Τα χιλιάδες αεροπλάνα που οι αερομεταφορείς κατά την πανδημία στάθμευσαν ανά τον κόσμο, είναι αβέβαιο πότε θα ξαναπετάξουν. Εκατοντάδες δεν έχουν επανέλθει, είτε επειδή χρειάζονται πλέον βαριά συντήρηση μετά από τόσο καιρό που δεν χρησιμοποιούνται, είτε επειδή οι αεροπορικές εταιρείες σχεδιάζουν να τα καταργήσουν σταδιακά και δεν μπήκαν στον κόπο να τα εντάξουν ξανά στο πρόγραμμα τους.
ΣΧΟΛΙΑ