ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ζωγράφου: Aνάληψη ευθύνης για τον εμπρησμό των σχολικών λεωφορείων (βίντεο)

Οι κατά δήλωση τους δράστες της εμπρηστικής επίθεσης, μεταξύ άλλων, καταφέρονται κατά του συστήματος εκπαίδευσης

 01/04/2024 08:58

Ζωγράφου: Aνάληψη ευθύνης για τον εμπρησμό των σχολικών λεωφορείων (βίντεο)

Την ευθύνη για τον εμπρησμό των 5 σχολικών λεωφορείων, καθώς και των 6 οχημάτων και μηχανών έξω από ιδιωτικό σχολείο στην περιοχή του Ζωγράφου, τα ξημερώματα της 14ης Μαρτίου, ανέλαβε μια ομάδα με ανάρτησή της σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.

Οι κατά δήλωση τους δράστες της εμπρηστικής επίθεσης, μεταξύ άλλων, καταφέρονται κατά του συστήματος εκπαίδευσης, τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημόσιου.

«Θέλουμε να γίνει ξεκάθαρο ότι δεν τασσόμαστε υπέρ ούτε της ιδιωτικής ούτε της δημόσιας-κρατικής εκπαίδευσης. Στόχος του παρόντος εκπαιδευτικού συστήματος είναι η “εξημέρωση”, ο εκπολιτισμός μέσω της εμπέδωσης των αξιών και των αρχών του συστήματος κυριαρχίας και η παραγωγή πειθαρχημένων σκλάβων, πιστών υπηκόων» αναφέρουν μεταξύ άλλων.

Σημειώνουν επίσης ότι «κάθε σχολείο, κάθε πανεπιστήμιο και κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα θα έπρεπε να γίνει στάχτη».


Την ευθύνη για τον εμπρησμό των 5 σχολικών λεωφορείων, καθώς και των 6 οχημάτων και μηχανών έξω από ιδιωτικό σχολείο στην περιοχή του Ζωγράφου, τα ξημερώματα της 14ης Μαρτίου, ανέλαβε μια ομάδα με ανάρτησή της σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.

Οι κατά δήλωση τους δράστες της εμπρηστικής επίθεσης, μεταξύ άλλων, καταφέρονται κατά του συστήματος εκπαίδευσης, τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημόσιου.

«Θέλουμε να γίνει ξεκάθαρο ότι δεν τασσόμαστε υπέρ ούτε της ιδιωτικής ούτε της δημόσιας-κρατικής εκπαίδευσης. Στόχος του παρόντος εκπαιδευτικού συστήματος είναι η “εξημέρωση”, ο εκπολιτισμός μέσω της εμπέδωσης των αξιών και των αρχών του συστήματος κυριαρχίας και η παραγωγή πειθαρχημένων σκλάβων, πιστών υπηκόων» αναφέρουν μεταξύ άλλων.

Σημειώνουν επίσης ότι «κάθε σχολείο, κάθε πανεπιστήμιο και κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα θα έπρεπε να γίνει στάχτη».


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία