ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ακυρώνονται η μία μετά την άλλη οι κρουαζιέρες με προορισμό τον Βόλο

Τα έντονα πλημμυρικά φαινόμενα που έπληξαν την Μαγνησία με την καταιγίδα Daniel, άφησαν βαθύ το σημάδι τους όχι μόνον στην γη αλλά και στην θάλασσα

 15/04/2024 16:42

Ακυρώνονται η μία μετά την άλλη οι κρουαζιέρες με προορισμό τον Βόλο

Τα έντονα πλημμυρικά φαινόμενα που έπληξαν την Μαγνησία με την καταιγίδα Daniel, άφησαν βαθύ το σημάδι τους όχι μόνον στην γη αλλά και στην θάλασσα.

Η δημοσιογράφος της ΕΡΤ Φρόσω Παύλου, αναδεικνύει το θέμα του λιμανιού που ασφυκτιά από τον όγκο των υλικών τα οποία κατέκλισαν τον βυθό.

Ο Σωκράτης Αναγνώστου, διευθύνων σύμβουλος στον οργανισμού λιμένος Βόλου, εξηγεί ότι οι προσχώσεις δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα σε πλοία με βάθος περίπου οκτώ μέτρων, ενώ η στάθμη του βυθού έχει ανεβεί κατά 2 με 2,5 μέτρα.

Δεν μπορούν να δέσουν κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι του Βόλου

«Η μονάδα ωρίμανσης του ΤΑΙΠΕΔ ανέλαβε την διαδικασία, αλλά λόγω των προβλεπομένων ενεργειών ο χρόνος δεν αρκεί για να ολοκληρωθεί το έργο». Τα χρήματα γύρω στα 5 – 6 εκατ. είναι δεσμευμένα, αλλά η γραφειοκρατία του διαγωνισμού αναθέσεως του έργου είναι μακρόσυρτη.

Ήδη δεν κατάφερε να δέσει ένα κρουαζιερόπλοιο με 4.500 επιβάτες και έπεται η συνέχεια αύριο με την ακύρωση ελλιμενισμού ενός ακόμη πλοίου με 2.500 επιβάτες.


Σαράντα οκτώ προγραμματισμένες αφίξεις είναι αμφίβολο αν θα εξυπηρετηθούν φέτος σημειώνει ο κ. Αναγνώστου, ο οποίος δηλώνει ότι θα είναι ευχαριστημένος εάν εξυπηρετηθούν έστω και οι μισές αφίξεις. Ένας υποδοχέας ανοικτός σε κάθε είδους φερτά υλικά και οικιακά απομεινάρια μιας τεράστιας καταστροφής ο Παγασητικός κόλπος, έχει μετατραπεί σε αφιλόξενο τοπίο.

Το θέμα είναι πως τα νερά που παραμένουν στην περιοχή της Κάρλας και αποστραγγίζουν στην θάλασσα θα συνεχίσουν να μεταφέρουν υλικά κυρίως χαλίκια, πέτρες και χώματα που θα εναποτίθενται στον βυθό. Το πρόβλημα αν και μικρότερης εντάσεως δεν θα σταματήσει έως ότου αδειάσει η πλημμυρισμένη λεκάνη

Τα έντονα πλημμυρικά φαινόμενα που έπληξαν την Μαγνησία με την καταιγίδα Daniel, άφησαν βαθύ το σημάδι τους όχι μόνον στην γη αλλά και στην θάλασσα.

Η δημοσιογράφος της ΕΡΤ Φρόσω Παύλου, αναδεικνύει το θέμα του λιμανιού που ασφυκτιά από τον όγκο των υλικών τα οποία κατέκλισαν τον βυθό.

Ο Σωκράτης Αναγνώστου, διευθύνων σύμβουλος στον οργανισμού λιμένος Βόλου, εξηγεί ότι οι προσχώσεις δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα σε πλοία με βάθος περίπου οκτώ μέτρων, ενώ η στάθμη του βυθού έχει ανεβεί κατά 2 με 2,5 μέτρα.

Δεν μπορούν να δέσουν κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι του Βόλου

«Η μονάδα ωρίμανσης του ΤΑΙΠΕΔ ανέλαβε την διαδικασία, αλλά λόγω των προβλεπομένων ενεργειών ο χρόνος δεν αρκεί για να ολοκληρωθεί το έργο». Τα χρήματα γύρω στα 5 – 6 εκατ. είναι δεσμευμένα, αλλά η γραφειοκρατία του διαγωνισμού αναθέσεως του έργου είναι μακρόσυρτη.

Ήδη δεν κατάφερε να δέσει ένα κρουαζιερόπλοιο με 4.500 επιβάτες και έπεται η συνέχεια αύριο με την ακύρωση ελλιμενισμού ενός ακόμη πλοίου με 2.500 επιβάτες.


Σαράντα οκτώ προγραμματισμένες αφίξεις είναι αμφίβολο αν θα εξυπηρετηθούν φέτος σημειώνει ο κ. Αναγνώστου, ο οποίος δηλώνει ότι θα είναι ευχαριστημένος εάν εξυπηρετηθούν έστω και οι μισές αφίξεις. Ένας υποδοχέας ανοικτός σε κάθε είδους φερτά υλικά και οικιακά απομεινάρια μιας τεράστιας καταστροφής ο Παγασητικός κόλπος, έχει μετατραπεί σε αφιλόξενο τοπίο.

Το θέμα είναι πως τα νερά που παραμένουν στην περιοχή της Κάρλας και αποστραγγίζουν στην θάλασσα θα συνεχίσουν να μεταφέρουν υλικά κυρίως χαλίκια, πέτρες και χώματα που θα εναποτίθενται στον βυθό. Το πρόβλημα αν και μικρότερης εντάσεως δεν θα σταματήσει έως ότου αδειάσει η πλημμυρισμένη λεκάνη

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία