Με δήλωσή του ο βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης Χρήστος Γιαννούλης, αναφέρεται στο μετρό Θεσσαλονίκης και τονίζει πως «δεν έχουν τέλος ο εμπαιγμός, οι λαθροχειρίες και οι σκανδαλώδεις αποφάσεις για το Μετρό της Θεσσαλονίκης από την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Αφού πρώτα ενέπλεξαν ιδιώτες στη διαχείριση και λειτουργία του έργου, όταν αυτό ολοκληρωθεί, έρχονται τώρα να παρακάμψουν τον Διεθνή Ανοικτό Διαγωνισμό για τη σύναψη Σύμβασης ΣΔΙΤ για τη λειτουργία και συντήρηση του δικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης».
Ο αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, κάνει λόγο για «μία σκανδαλώδη τροπολογία που κατατέθηκε αιφνιδιαστικά στη Βουλή, προχωρούν σε απευθείας ανάθεση του έργου, για 2+1 χρόνια, στην ανάδοχο κατασκευάστρια εταιρεία του Μετρό».
«Η απόφαση αυτή δημιουργεί εύλογα ερωτήματα και προβληματισμό καθώς την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου έληγε η προθεσμία για την κατάθεση προσφορών από τους ενδιαφερόμενους, για την ανάληψη του έργου προϋπολογισμού 292 εκατομμυρίων ευρώ» σημειώνει και συνεχίζει: «Είναι πλέον ορατός ο κίνδυνος, το Μετρό Θεσσαλονίκης να μπλέξει σε νέες περιπέτειες, που θα οδηγήσουν σε περεταίρω καθυστέρηση στην παράδοση του έργου».
«Δυστυχώς για τους Θεσσαλονικείς το βαρέλι της παραπλάνησης δεν έχει πάτο» καταλήγει.
Με δήλωσή του ο βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης Χρήστος Γιαννούλης, αναφέρεται στο μετρό Θεσσαλονίκης και τονίζει πως «δεν έχουν τέλος ο εμπαιγμός, οι λαθροχειρίες και οι σκανδαλώδεις αποφάσεις για το Μετρό της Θεσσαλονίκης από την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Αφού πρώτα ενέπλεξαν ιδιώτες στη διαχείριση και λειτουργία του έργου, όταν αυτό ολοκληρωθεί, έρχονται τώρα να παρακάμψουν τον Διεθνή Ανοικτό Διαγωνισμό για τη σύναψη Σύμβασης ΣΔΙΤ για τη λειτουργία και συντήρηση του δικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης».
Ο αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, κάνει λόγο για «μία σκανδαλώδη τροπολογία που κατατέθηκε αιφνιδιαστικά στη Βουλή, προχωρούν σε απευθείας ανάθεση του έργου, για 2+1 χρόνια, στην ανάδοχο κατασκευάστρια εταιρεία του Μετρό».
«Η απόφαση αυτή δημιουργεί εύλογα ερωτήματα και προβληματισμό καθώς την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου έληγε η προθεσμία για την κατάθεση προσφορών από τους ενδιαφερόμενους, για την ανάληψη του έργου προϋπολογισμού 292 εκατομμυρίων ευρώ» σημειώνει και συνεχίζει: «Είναι πλέον ορατός ο κίνδυνος, το Μετρό Θεσσαλονίκης να μπλέξει σε νέες περιπέτειες, που θα οδηγήσουν σε περεταίρω καθυστέρηση στην παράδοση του έργου».
«Δυστυχώς για τους Θεσσαλονικείς το βαρέλι της παραπλάνησης δεν έχει πάτο» καταλήγει.
ΣΧΟΛΙΑ