Θεσσαλονίκη: Ένας Μονόκερος βγαίνει για… τσάρκα στην πόλη
07/01/2023 08:00
07/01/2023 08:00
Δύο παιδιά, ένα κορίτσι και ένα αγόρι, αποφασίζουν να χαρίσουν τα παιχνίδια τους σε έναν παιδικό σταθμό. Τα τοποθετούν σε μια κούτα, ξεχνούν όμως τον… Μονόκερο. Έτσι εκείνος μένει μόνος και στεναχωριέται που χάνει τους αγαπημένους του φίλους. Δεν χάνει όμως και το ηθικό του. Αποφασίζει να βγει έξω, στον πραγματικό κόσμο και να τους αναζητήσει.
Αν θα τους βρει ή όχι θα το δουν τα μικρά αλλά και τα μεγάλα παιδιά που θα παρακολουθήσουν την παράσταση «Οι Περιπέτειες ενός Μονόκερου» σε σκηνοθεσία και διασκευή Πασχάλη Αραμπατζή, η οποία θα παρουσιαστεί στο Θέατρο Metropolitan.
«Το έργο διδάσκει στα μικρά παιδιά ότι αν υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος να φτάσει κάποιος στους στόχους του», τονίζει ο ηθοποιός της παράστασης Ευθύμης Ιωαννίδης.
Ο εικοσιπεντάχρονος ηθοποιός υποδύεται συνολικά έξι ρόλους, μεταξύ των οποίων και αυτόν του ρομπότ.
«Αυτοί οι πολλοί ρόλοι είναι ένα ωραίο παιχνίδι για τον ηθοποιό, καθώς έχει πολύ γρήγορες εναλλαγές και είναι πολύ ωραίο το πόσο γρήγορα περνάς από τον έναν ρόλο στον άλλο που είναι διαφορετικοί μεταξύ τους. Αυτό νομίζω με γοητεύει πιο πολύ σε αυτή την παράσταση», επισημαίνει ο Ευθύμης Ιωαννίδης.
Προσθέτει ότι με όλη αυτή τη διαδικασία μαθαίνει πράγματα.
«Ειδικά στο θέατρο δεν σταματάς να μαθαίνεις. Ό,τι και να κάνεις, πάντα θα υπάρχει κάτι καινούριο να δεις και να μάθεις. Και όσο μεγάλος ηθοποιός και να είσαι δεν θα σταματάς να μαθαίνεις, πιστεύω, και από τους νεώτερους. Αυτό είναι το θέατρο, που στην ουσία του είναι παρατήρηση», υπογραμμίζει ο ηθοποιός.
Στην παράσταση του προκαλεί πολλά συναισθήματα η πρώτη σκηνή.
«Με συγκινεί πάρα πολύ το γεγονός ότι τα δύο αυτά παιδιά δίνουν τα παιχνίδια τους. Δεν σκέφτονται ότι είναι η τελευταία στιγμή που τα βλέπουν. Έχουν περάσει πάρα πολλά χρόνια μαζί τους, είναι δεμένα με αυτά, αλλά παρόλα αυτά, τα αποχωρίζονται. Εμένα αυτό μου μένει από την παράσταση σαν σκέψη», λέει.
Ο ίδιος, απόφοιτος της σχολής «Ίασμος» του Βασίλη Διαμαντόπουλου και της σχολής «Ανδρέας Βουτσινάς» δουλεύει σχεδόν δύο χρόνια στην Παιδική Σκηνή του Metropolitan, αλλά δεν βιοπορίζεται μόνο από το θέατρο, κάνει και άλλη παράλληλη δουλειά.
«Είναι δύσκολα γενικά τα πράγματα γιατί δεν είναι καθημερινό το επάγγελμα. Έτσι δουλεύω ως υπάλληλος σε μαγαζί. Φυσικά θα με ενδιέφερε να ασχοληθώ αποκλειστικά με το θέατρο. Γι’ αυτό ξεκινάς αλλά δεν ξέρεις πώς θα καταλήξεις. Είμαστε και λίγο περίεργα με τον κορονοϊό. Οι παραστάσεις που προορίζονταν για σχολεία, ενώ είχαν ξεκινήσει, σταμάτησαν πέρυσι λόγω των κρουσμάτων. Τώρα έχει αρχίσει να ξανανθίζει το θέατρο και να γεμίζουν οι αίθουσες. Μέχρι τώρα φοβόταν ο κόσμος να έρθει».
Τέλος, παραδέχεται ότι είναι πιο δύσκολο να κρατήσεις το ενδιαφέρον ενός παιδιού στη σκηνή.
«Όταν είσαι στο θέατρο σε όλους την ίδια προσοχή πρέπει να δώσεις, απλώς ο ενήλικας πιο εύκολα μπορεί να παρακολουθήσει κάτι. Σε ένα παιδάκι είναι δύσκολο να τραβήξεις την προσοχή. Νομίζω ότι σε όλους πρέπει να δίνεις την ίδια προσοχή και βαρύτητα γιατί τα παιδιά είναι πιο αυστηροί κριτές από τους μεγάλους. Άθελά τους εννοείται. Και όταν βλέπεις πάνω από τη σκηνή ότι σε κοιτάνε και ότι είναι όλη τους η προσοχή στραμμένη επάνω σου σημαίνει ότι κάτι πετυχαίνεις στην παράσταση», καταλήγει ο ηθοποιός.
14 Ιανουαρίου αλλά πριν είχε πάει περιοδεία, στη Θεσσαλονίκη είναι η πρώτη φορά
Το έργο κάνει πρεμιέρα στις 14 Ιανουαρίου
Οι παραστάσεις θα δίνονται το Σάββατο στις 6μμ και την Κυριακή στις 11.30πμ
Προπώληση: viva.gr και στο ταμείο του θεάτρου Metropolitan
Δύο παιδιά, ένα κορίτσι και ένα αγόρι, αποφασίζουν να χαρίσουν τα παιχνίδια τους σε έναν παιδικό σταθμό. Τα τοποθετούν σε μια κούτα, ξεχνούν όμως τον… Μονόκερο. Έτσι εκείνος μένει μόνος και στεναχωριέται που χάνει τους αγαπημένους του φίλους. Δεν χάνει όμως και το ηθικό του. Αποφασίζει να βγει έξω, στον πραγματικό κόσμο και να τους αναζητήσει.
Αν θα τους βρει ή όχι θα το δουν τα μικρά αλλά και τα μεγάλα παιδιά που θα παρακολουθήσουν την παράσταση «Οι Περιπέτειες ενός Μονόκερου» σε σκηνοθεσία και διασκευή Πασχάλη Αραμπατζή, η οποία θα παρουσιαστεί στο Θέατρο Metropolitan.
«Το έργο διδάσκει στα μικρά παιδιά ότι αν υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος να φτάσει κάποιος στους στόχους του», τονίζει ο ηθοποιός της παράστασης Ευθύμης Ιωαννίδης.
Ο εικοσιπεντάχρονος ηθοποιός υποδύεται συνολικά έξι ρόλους, μεταξύ των οποίων και αυτόν του ρομπότ.
«Αυτοί οι πολλοί ρόλοι είναι ένα ωραίο παιχνίδι για τον ηθοποιό, καθώς έχει πολύ γρήγορες εναλλαγές και είναι πολύ ωραίο το πόσο γρήγορα περνάς από τον έναν ρόλο στον άλλο που είναι διαφορετικοί μεταξύ τους. Αυτό νομίζω με γοητεύει πιο πολύ σε αυτή την παράσταση», επισημαίνει ο Ευθύμης Ιωαννίδης.
Προσθέτει ότι με όλη αυτή τη διαδικασία μαθαίνει πράγματα.
«Ειδικά στο θέατρο δεν σταματάς να μαθαίνεις. Ό,τι και να κάνεις, πάντα θα υπάρχει κάτι καινούριο να δεις και να μάθεις. Και όσο μεγάλος ηθοποιός και να είσαι δεν θα σταματάς να μαθαίνεις, πιστεύω, και από τους νεώτερους. Αυτό είναι το θέατρο, που στην ουσία του είναι παρατήρηση», υπογραμμίζει ο ηθοποιός.
Στην παράσταση του προκαλεί πολλά συναισθήματα η πρώτη σκηνή.
«Με συγκινεί πάρα πολύ το γεγονός ότι τα δύο αυτά παιδιά δίνουν τα παιχνίδια τους. Δεν σκέφτονται ότι είναι η τελευταία στιγμή που τα βλέπουν. Έχουν περάσει πάρα πολλά χρόνια μαζί τους, είναι δεμένα με αυτά, αλλά παρόλα αυτά, τα αποχωρίζονται. Εμένα αυτό μου μένει από την παράσταση σαν σκέψη», λέει.
Ο ίδιος, απόφοιτος της σχολής «Ίασμος» του Βασίλη Διαμαντόπουλου και της σχολής «Ανδρέας Βουτσινάς» δουλεύει σχεδόν δύο χρόνια στην Παιδική Σκηνή του Metropolitan, αλλά δεν βιοπορίζεται μόνο από το θέατρο, κάνει και άλλη παράλληλη δουλειά.
«Είναι δύσκολα γενικά τα πράγματα γιατί δεν είναι καθημερινό το επάγγελμα. Έτσι δουλεύω ως υπάλληλος σε μαγαζί. Φυσικά θα με ενδιέφερε να ασχοληθώ αποκλειστικά με το θέατρο. Γι’ αυτό ξεκινάς αλλά δεν ξέρεις πώς θα καταλήξεις. Είμαστε και λίγο περίεργα με τον κορονοϊό. Οι παραστάσεις που προορίζονταν για σχολεία, ενώ είχαν ξεκινήσει, σταμάτησαν πέρυσι λόγω των κρουσμάτων. Τώρα έχει αρχίσει να ξανανθίζει το θέατρο και να γεμίζουν οι αίθουσες. Μέχρι τώρα φοβόταν ο κόσμος να έρθει».
Τέλος, παραδέχεται ότι είναι πιο δύσκολο να κρατήσεις το ενδιαφέρον ενός παιδιού στη σκηνή.
«Όταν είσαι στο θέατρο σε όλους την ίδια προσοχή πρέπει να δώσεις, απλώς ο ενήλικας πιο εύκολα μπορεί να παρακολουθήσει κάτι. Σε ένα παιδάκι είναι δύσκολο να τραβήξεις την προσοχή. Νομίζω ότι σε όλους πρέπει να δίνεις την ίδια προσοχή και βαρύτητα γιατί τα παιδιά είναι πιο αυστηροί κριτές από τους μεγάλους. Άθελά τους εννοείται. Και όταν βλέπεις πάνω από τη σκηνή ότι σε κοιτάνε και ότι είναι όλη τους η προσοχή στραμμένη επάνω σου σημαίνει ότι κάτι πετυχαίνεις στην παράσταση», καταλήγει ο ηθοποιός.
14 Ιανουαρίου αλλά πριν είχε πάει περιοδεία, στη Θεσσαλονίκη είναι η πρώτη φορά
Το έργο κάνει πρεμιέρα στις 14 Ιανουαρίου
Οι παραστάσεις θα δίνονται το Σάββατο στις 6μμ και την Κυριακή στις 11.30πμ
Προπώληση: viva.gr και στο ταμείο του θεάτρου Metropolitan
ΣΧΟΛΙΑ