Εντυπωσιακό βίντεο: Η πρόσδεση πλοίων στον FSRU, ανοιχτά της Αλεξανδρούπολης
09/03/2024 10:32
09/03/2024 10:32
Στα τέλη του Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία οι εργασίες στον τερματικό σταθμό LNG Αλεξανδρούπολης της Gastrade S.A. μετά την άφιξη του πρώτου φορτίου. Οι ασφαλείς μεταφορές από πλοίο σε πλοίο είχαν το ιδανικό αποτέλεσμα και, όπως αναφέρει το e-evros.gr, όλα δείχνουν έτοιμα προκειμένου σε λίγο καιρό να ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία της πλατφόρμας.
Αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για μεταφόρτωση των περίπου 151.000 κ.μ. LNG από το καταπλέον πλοίο "Gazlog Hong Kong" στις δεξαμενές του πλωτού σταθμού, η συνολική χωρητικότητα των οποίων είναι 153.500 κ.μ.
Πρόκειται για ένα πλήρες φορτίο από το οποίο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί η μισή ποσότητα ανάλογα και με την ανάγκη επανάληψης και τον χρόνο των δοκιμών.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Gastrade δεν υπάρχει ακριβής εικόνα για τις ποσότητες φυσικού αερίου που θα προορίζονται για εσωτερική κατανάλωση και εξαγωγές, ωστόσο εκτιμάται πως περίπου το 70% του αερίου το οποίο αεριοποιείται στο σταθμό θα προορίζεται για εξαγωγές και το 30% για εσωτερική κατανάλωση.
Είναι δεδομένο πως το όλο εγχείρημα αποτελεί ένα θαύμα της Μηχανικής καθώς οι επιστήμες των μηχανολόγων, των χημικών, των μηχανικών περιβάλλοντος, των πολιτικών μηχανικών, των ηλεκτρολόγων μηχανικών και πολλών άλλων ειδικοτήτων, συναντιούνται 10 χλμ μακριά από την ακτή.
Το e-evros.gr πάντα.... "περίεργο" να εξερευνεί, εξασφάλισε αποκλειστικά πλάνα της διαδικασίας, τα οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω βίντεο:
Στα τέλη του Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία οι εργασίες στον τερματικό σταθμό LNG Αλεξανδρούπολης της Gastrade S.A. μετά την άφιξη του πρώτου φορτίου. Οι ασφαλείς μεταφορές από πλοίο σε πλοίο είχαν το ιδανικό αποτέλεσμα και, όπως αναφέρει το e-evros.gr, όλα δείχνουν έτοιμα προκειμένου σε λίγο καιρό να ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία της πλατφόρμας.
Αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για μεταφόρτωση των περίπου 151.000 κ.μ. LNG από το καταπλέον πλοίο "Gazlog Hong Kong" στις δεξαμενές του πλωτού σταθμού, η συνολική χωρητικότητα των οποίων είναι 153.500 κ.μ.
Πρόκειται για ένα πλήρες φορτίο από το οποίο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί η μισή ποσότητα ανάλογα και με την ανάγκη επανάληψης και τον χρόνο των δοκιμών.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Gastrade δεν υπάρχει ακριβής εικόνα για τις ποσότητες φυσικού αερίου που θα προορίζονται για εσωτερική κατανάλωση και εξαγωγές, ωστόσο εκτιμάται πως περίπου το 70% του αερίου το οποίο αεριοποιείται στο σταθμό θα προορίζεται για εξαγωγές και το 30% για εσωτερική κατανάλωση.
Είναι δεδομένο πως το όλο εγχείρημα αποτελεί ένα θαύμα της Μηχανικής καθώς οι επιστήμες των μηχανολόγων, των χημικών, των μηχανικών περιβάλλοντος, των πολιτικών μηχανικών, των ηλεκτρολόγων μηχανικών και πολλών άλλων ειδικοτήτων, συναντιούνται 10 χλμ μακριά από την ακτή.
Το e-evros.gr πάντα.... "περίεργο" να εξερευνεί, εξασφάλισε αποκλειστικά πλάνα της διαδικασίας, τα οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω βίντεο:
ΣΧΟΛΙΑ