Φιλιππίδης στο makthes.gr: Έχει χαθεί η μπάλα με τα μέτρα στο λιανεμπόριο, άλλα λένε το πρωί, άλλα το απόγευμα
05/02/2021 20:25
05/02/2021 20:25
Νευρικό κλονισμό προκαλεί στην αγορά της πόλης, την ώρα που πήγαινε να ισορροπήσει και να βρει τους ρυθμούς της, το νέο πισωγύρισμα που επέβαλαν τα επιβαρυμένα επιδημιολογικά δεδομένα, με την επαναφορά του click away στο λιανεμπόριο. Η διαρκής ανασφάλεια και αβεβαιότητα δοκιμάζουν τις αντοχές και την υπομονή των επαγγελματιών που δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει.
Ο εμπορικός κόσμος της Θεσσαλονίκης, ιδιαίτερα οι μικρομεσαίοι, είναι επιφυλακτικός και προβληματισμένος αναφορικά με την εκ νέου εφαρμογή του click away με την αγωνία για το αύριο να είναι έκδηλη, κι ενώ η αγορά δεινοπαθεί με τα λουκέτα να είναι προ των πυλών.
«Φύγαμε χθες από την σύσκεψη στην περιφέρεια στη 1 σαν να μην συμβαίνει τίποτα, είπαμε ότι δεν πάμε για κλείσιμο και μετά από έξι ώρες είπαν ότι είμαστε στο κόκκινο, χάθηκε η μπάλα είτε δεν ξέρανε τι λένε το μεσημέρι είτε δεν ξέρανε τι λένε το απόγευμα», επισημαίνει στο makthes. gr, o πρόεδρος του ΕΣΘ, Παντελής Φιλιππίδης. «Το αποτέλεσμα είναι ότι ξανακλείνει η αγορά της Θεσσαλονίκης, το click away αφορά μόνο το 15% των μαγαζιών που έχουν e-shop, θα κατεβαίνουν οι άνθρωποι στα μαγαζιά τους και θα προσπαθούν να κάνουν ότι μπορούν, η κατάσταση είναι τραγική», προσθέτει.
Το click away
Yπενθυμίζεται πως με τη συγκεκριμένη μέθοδο με την οποία δούλεψαν τα μαγαζιά κατά την εορταστική περίοδο, γίνεται η παραγγελία από τον καταναλωτή στο κατάστημα ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά, αυτή ετοιμάζεται, ο πελάτης κλείνει ραντεβού με τον καταστηματάρχη και στη συνέχεια πηγαίνει έξω από το κατάστημα για να την παραλάβει.
Ο τρόπος αυτός επιλέχθηκε εκ νέου ως ο πλέον ασφαλής προκειμένου αφενός να λειτουργήσει η αγορά και αφετέρου να αποφευχθεί ο συνωστισμός στα καταστήματα, ιδιαίτερα σε επιβαρυμένες περιοχές της χώρας.
Το «click away» είναι μια διεθνής πρακτική που εφαρμόζεται σε πολλές χώρες προκειμένου να αντιμετωπιστεί το θέμα της εξυπηρέτησης των καταναλωτών.
Πώς εφαρμόζεται η μέθοδος του "click away":
-Αρχικά γίνεται η ηλεκτρονική παραγγελία του προϊόντος
-Στη συνέχεια, ο καταναλωτής προπληρώνει το προϊόν.
Νευρικό κλονισμό προκαλεί στην αγορά της πόλης, την ώρα που πήγαινε να ισορροπήσει και να βρει τους ρυθμούς της, το νέο πισωγύρισμα που επέβαλαν τα επιβαρυμένα επιδημιολογικά δεδομένα, με την επαναφορά του click away στο λιανεμπόριο. Η διαρκής ανασφάλεια και αβεβαιότητα δοκιμάζουν τις αντοχές και την υπομονή των επαγγελματιών που δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει.
Ο εμπορικός κόσμος της Θεσσαλονίκης, ιδιαίτερα οι μικρομεσαίοι, είναι επιφυλακτικός και προβληματισμένος αναφορικά με την εκ νέου εφαρμογή του click away με την αγωνία για το αύριο να είναι έκδηλη, κι ενώ η αγορά δεινοπαθεί με τα λουκέτα να είναι προ των πυλών.
«Φύγαμε χθες από την σύσκεψη στην περιφέρεια στη 1 σαν να μην συμβαίνει τίποτα, είπαμε ότι δεν πάμε για κλείσιμο και μετά από έξι ώρες είπαν ότι είμαστε στο κόκκινο, χάθηκε η μπάλα είτε δεν ξέρανε τι λένε το μεσημέρι είτε δεν ξέρανε τι λένε το απόγευμα», επισημαίνει στο makthes. gr, o πρόεδρος του ΕΣΘ, Παντελής Φιλιππίδης. «Το αποτέλεσμα είναι ότι ξανακλείνει η αγορά της Θεσσαλονίκης, το click away αφορά μόνο το 15% των μαγαζιών που έχουν e-shop, θα κατεβαίνουν οι άνθρωποι στα μαγαζιά τους και θα προσπαθούν να κάνουν ότι μπορούν, η κατάσταση είναι τραγική», προσθέτει.
Το click away
Yπενθυμίζεται πως με τη συγκεκριμένη μέθοδο με την οποία δούλεψαν τα μαγαζιά κατά την εορταστική περίοδο, γίνεται η παραγγελία από τον καταναλωτή στο κατάστημα ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά, αυτή ετοιμάζεται, ο πελάτης κλείνει ραντεβού με τον καταστηματάρχη και στη συνέχεια πηγαίνει έξω από το κατάστημα για να την παραλάβει.
Ο τρόπος αυτός επιλέχθηκε εκ νέου ως ο πλέον ασφαλής προκειμένου αφενός να λειτουργήσει η αγορά και αφετέρου να αποφευχθεί ο συνωστισμός στα καταστήματα, ιδιαίτερα σε επιβαρυμένες περιοχές της χώρας.
Το «click away» είναι μια διεθνής πρακτική που εφαρμόζεται σε πολλές χώρες προκειμένου να αντιμετωπιστεί το θέμα της εξυπηρέτησης των καταναλωτών.
Πώς εφαρμόζεται η μέθοδος του "click away":
-Αρχικά γίνεται η ηλεκτρονική παραγγελία του προϊόντος
-Στη συνέχεια, ο καταναλωτής προπληρώνει το προϊόν.
ΣΧΟΛΙΑ