FlyOver: Πώς θα αλλάξει τη φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης - Η κίνηση στον Περιφερειακό από drone (βίντεο)
15/11/2023 12:02
15/11/2023 12:02
“Ήδη έχει αρχίσει και φαίνεται το πρόβλημα στην κυκλοφορία και σίγουρα το πρόβλημα θα ενταθεί το επόμενο διάστημα. Από την άλλη δυστυχώς δε γίνεται διαφορετικά. Πρέπει να κατασκευαστεί η FlyOver,η οποία θα δώσει λύση στο πρόβλημα της Θεσσαλονίκης, όσον αφορά περιφερειακά”, τόνισε αναφερόμενος στην αναγκαιότητα της κατασκευής της υπερυψωμένης οδού ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητήριου Ελλάδας / Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, Γιώργος Τσακούμης.
“Έχει κλείσει αρχικά ένα πολύ μικρό κομμάτι της περιφερειακής στο εσωτερικό ρεύμα από δυτικά προς ανατολικά, στο ύψος του νοσοκομείου Παπαγεωργίου. Στην πορεία θα κλείσει και η άλλη λωρίδα από ανατολικά προς δυτικά και ακόμα μία στο αντίθετο ρεύμα” δήλωσε ο ίδιος.
“Το έργο έχει ξεκινήσει να μελετάται την προηγούμενη δεκαετία, ασχολούμαστε επί χρόνια με τις προμελέτες… Σίγουρα θα βοηθήσει και σίγουρα πρέπει να υποστηριχθεί από τις αρχές της χώρας και της πόλης και από τους πολίτες, γιατί δε θέλουμε να δούμε άλλη επανάληψη, όπως των έργων του μετρό για παράδειγμα, καθώς στη Θεσσαλονίκη έχουμε αυτό το πρόβλημα συνέχεια. Έχουμε δηλαδή δει να ξεκινά ένα έργο, να συζητείται κάτι και κάποια ομάδα πολιτών να ενοχλείται και να αρχίζει ξαφνικά τον αντίλογο”, είπε ο κ. Τσακούμης.
“Είχε ξεκινήσει πριν το 2010, από την Εγνατία οδό χωρίς να ενοχλήσει τόσο πολύ, η λεγόμενη εξωτερική περιφερειακή οδός, μεγαλύτερο και “καλύτερο” έργο ίσως, που θα έδινε λύσεις, απλά μέσα στη δεκαετία της κρίσης προτιμήθηκε η λύση της υπερυψωμένης οδού. Η FlyOver θα κοστίσει μάξιμουμ 400 εκατομμύρια, ενώ η εξωτερική περιφερειακή οδός θα ξεπερνούσε το ένα δις”, τόνισε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ.
“Γίνεται μια πολύ σοβαρή προσπάθεια από την πολιτεία, έχει συσταθεί μια ομάδα εργασίας, ώστε να δοθούν όσο το δυνατόν άλλες λύσεις στο κυκλοφοριακό, ώστε να μετριαστεί το πρόβλημα στην κυκλοφορία όπως πχ η κίνηση των οχημάτων μέσα από την πόλη”, επισήμανε λέγοντας πως έχει υποστεί και ο ίδιος ταλαιπωρία κινούμενος την περασμένη Παρασκευή στην περιφερειακή οδό.
“Ήδη οι πολίτες αναζητούν άλλους τρόπους όπως δίκυκλα ή πατίνια, τα οποία ωστόσο είναι στα όρια της επικινδυνότητας. Σημαντικός παράγοντας είναι η αστυνόμευση μέσα στην πόλη, γεγονός που πρέπει να ενταθεί όσο γίνεται για να αποσυμφορηθούν οι δρόμοι” τόνισε.
“Το έργο θα χρειαστεί 4 χρόνια για να γίνει, να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2027. Η ταλαιπωρία είναι προσωρινή, το έργο είναι μόνιμο. Αν υποστηριχθεί το έργο θα τελειώσει στην ώρα του. Κανείς εργολήπτης δε θέλει να καθυστερεί. Όλοι οι επαγγελματίες θέλουν να τελειώνουν τη δουλειά τους, να πληρώνονται και να φεύγουν”, κατέληξε ο κ.Τσακούμης.
Δείτε πλάνα της ΕΡΤ από την κυκλοφορία στον Περιφερειακό με λήψη από drone:
15/11/2023 12:54
“Ήδη έχει αρχίσει και φαίνεται το πρόβλημα στην κυκλοφορία και σίγουρα το πρόβλημα θα ενταθεί το επόμενο διάστημα. Από την άλλη δυστυχώς δε γίνεται διαφορετικά. Πρέπει να κατασκευαστεί η FlyOver,η οποία θα δώσει λύση στο πρόβλημα της Θεσσαλονίκης, όσον αφορά περιφερειακά”, τόνισε αναφερόμενος στην αναγκαιότητα της κατασκευής της υπερυψωμένης οδού ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητήριου Ελλάδας / Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, Γιώργος Τσακούμης.
“Έχει κλείσει αρχικά ένα πολύ μικρό κομμάτι της περιφερειακής στο εσωτερικό ρεύμα από δυτικά προς ανατολικά, στο ύψος του νοσοκομείου Παπαγεωργίου. Στην πορεία θα κλείσει και η άλλη λωρίδα από ανατολικά προς δυτικά και ακόμα μία στο αντίθετο ρεύμα” δήλωσε ο ίδιος.
“Το έργο έχει ξεκινήσει να μελετάται την προηγούμενη δεκαετία, ασχολούμαστε επί χρόνια με τις προμελέτες… Σίγουρα θα βοηθήσει και σίγουρα πρέπει να υποστηριχθεί από τις αρχές της χώρας και της πόλης και από τους πολίτες, γιατί δε θέλουμε να δούμε άλλη επανάληψη, όπως των έργων του μετρό για παράδειγμα, καθώς στη Θεσσαλονίκη έχουμε αυτό το πρόβλημα συνέχεια. Έχουμε δηλαδή δει να ξεκινά ένα έργο, να συζητείται κάτι και κάποια ομάδα πολιτών να ενοχλείται και να αρχίζει ξαφνικά τον αντίλογο”, είπε ο κ. Τσακούμης.
“Είχε ξεκινήσει πριν το 2010, από την Εγνατία οδό χωρίς να ενοχλήσει τόσο πολύ, η λεγόμενη εξωτερική περιφερειακή οδός, μεγαλύτερο και “καλύτερο” έργο ίσως, που θα έδινε λύσεις, απλά μέσα στη δεκαετία της κρίσης προτιμήθηκε η λύση της υπερυψωμένης οδού. Η FlyOver θα κοστίσει μάξιμουμ 400 εκατομμύρια, ενώ η εξωτερική περιφερειακή οδός θα ξεπερνούσε το ένα δις”, τόνισε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ.
“Γίνεται μια πολύ σοβαρή προσπάθεια από την πολιτεία, έχει συσταθεί μια ομάδα εργασίας, ώστε να δοθούν όσο το δυνατόν άλλες λύσεις στο κυκλοφοριακό, ώστε να μετριαστεί το πρόβλημα στην κυκλοφορία όπως πχ η κίνηση των οχημάτων μέσα από την πόλη”, επισήμανε λέγοντας πως έχει υποστεί και ο ίδιος ταλαιπωρία κινούμενος την περασμένη Παρασκευή στην περιφερειακή οδό.
“Ήδη οι πολίτες αναζητούν άλλους τρόπους όπως δίκυκλα ή πατίνια, τα οποία ωστόσο είναι στα όρια της επικινδυνότητας. Σημαντικός παράγοντας είναι η αστυνόμευση μέσα στην πόλη, γεγονός που πρέπει να ενταθεί όσο γίνεται για να αποσυμφορηθούν οι δρόμοι” τόνισε.
“Το έργο θα χρειαστεί 4 χρόνια για να γίνει, να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2027. Η ταλαιπωρία είναι προσωρινή, το έργο είναι μόνιμο. Αν υποστηριχθεί το έργο θα τελειώσει στην ώρα του. Κανείς εργολήπτης δε θέλει να καθυστερεί. Όλοι οι επαγγελματίες θέλουν να τελειώνουν τη δουλειά τους, να πληρώνονται και να φεύγουν”, κατέληξε ο κ.Τσακούμης.
Δείτε πλάνα της ΕΡΤ από την κυκλοφορία στον Περιφερειακό με λήψη από drone:
ΣΧΟΛΙΑ