ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Γιώργος Καραγιάννης στη «ΜτΚ»: Στόχος μας η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει ένα νέο πρόσωπο

Τι δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών κληθείς να σχολιάσει το πρόβλημα του κυκλοφοριακού στη Θεσσαλονίκη αλλά και τις ενέργειες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την αντιμετώπισή του

 07/11/2022 08:00

Γιώργος Καραγιάννης στη «ΜτΚ»: Στόχος μας η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει ένα νέο πρόσωπο

Κληθείς να σχολιάσει το πρόβλημα αλλά και τις ενέργειες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την αντιμετώπισή του ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης αναφέρει στη «ΜτΚ»:

«Οι σύγχρονες υποδομές συνδέονται αναμφίβολα με την ποιότητα της καθημερινότητας των πολιτών, τη συνδεσιμότητα και την αναβάθμιση της εμπειρίας των μετακινήσεων. Υπό αυτό το πρίσμα τα μεγάλα οδικά και συγκοινωνιακά έργα δημιουργούν τις βάσεις για το αύριο της πόλης, οικονομικό και αναπτυξιακό, υπερβαίνοντας τα αυστηρά όρια διαχείρισης της καθημερινότητας. 

Ειδικά στη Θεσσαλονίκη που στερούνταν σύγχρονων υποδομών, τέτοιου είδους έργα θα κάνουν πραγματικά την διαφορά. Αυτός, άλλωστε, ήταν και ο λόγος που θέσαμε ως απόλυτη προτεραιότητα στον σχεδιασμό των μεγάλων έργων που υλοποιούμε, τη Θεσσαλονίκη και τη δημιουργία των υποδομών εκείνων που θα τις δώσουν τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν σε μία Μητρόπολη. 

Το Μετρό και το FlyOver είναι δύο απολύτως χρήσιμα και σύγχρονα έργα τα οποία, μεταξύ άλλων, θα προσφέρουν επιπλέον λύσεις στο κυκλοφοριακό πρόβλημα. 

Με 13 σύγχρονους σταθμούς, το Μετρό στον βασικό του κορμό, θα μετακινεί, από τα τέλη του 2023 οπότε θα δοθεί σε λειτουργία, 18.000 επιβάτες την ώρα ανά κατεύθυνση, ενώ καθημερινά θα εξυπηρετεί 250.000 επιβάτες. 

Οι επιπλέον 5 σταθμοί της επέκτασης προς Καλαμαριά, που θα δοθούν στην κυκλοφορία λίγους μήνες μετά, αναμένεται να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο την επιβατική κίνηση. Το επόμενο μεγάλο έργο που πραγματικά θα αλλάξει την εικόνα των μετακινήσεων στη Θεσσαλονίκη είναι το FlyOver. 

Πρόκειται για μία υπερυψωμένη ταχεία λεωφόρο μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων, 4 εκ των οποίων σε συνεχή γέφυρα. 

Είμαστε πολύ κοντά στη συμβασιοποίηση αυτού του έργου που θα απελευθερώσει την πόλη από το κυκλοφοριακό καθώς θα διπλασιαστεί ο όγκος των οχημάτων που εξυπηρετείται ανά ώρα και ανά κατεύθυνση, από τις 5.000 σήμερα στις 10.000. Με τα μεγάλα έργα υποδομών στόχος μας είναι η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει ένα νέο πρόσωπο και να διεκδικήσει τη θέση που της αξίζει σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον».

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 06.11.2022

Κληθείς να σχολιάσει το πρόβλημα αλλά και τις ενέργειες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την αντιμετώπισή του ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης αναφέρει στη «ΜτΚ»:

«Οι σύγχρονες υποδομές συνδέονται αναμφίβολα με την ποιότητα της καθημερινότητας των πολιτών, τη συνδεσιμότητα και την αναβάθμιση της εμπειρίας των μετακινήσεων. Υπό αυτό το πρίσμα τα μεγάλα οδικά και συγκοινωνιακά έργα δημιουργούν τις βάσεις για το αύριο της πόλης, οικονομικό και αναπτυξιακό, υπερβαίνοντας τα αυστηρά όρια διαχείρισης της καθημερινότητας. 

Ειδικά στη Θεσσαλονίκη που στερούνταν σύγχρονων υποδομών, τέτοιου είδους έργα θα κάνουν πραγματικά την διαφορά. Αυτός, άλλωστε, ήταν και ο λόγος που θέσαμε ως απόλυτη προτεραιότητα στον σχεδιασμό των μεγάλων έργων που υλοποιούμε, τη Θεσσαλονίκη και τη δημιουργία των υποδομών εκείνων που θα τις δώσουν τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν σε μία Μητρόπολη. 

Το Μετρό και το FlyOver είναι δύο απολύτως χρήσιμα και σύγχρονα έργα τα οποία, μεταξύ άλλων, θα προσφέρουν επιπλέον λύσεις στο κυκλοφοριακό πρόβλημα. 

Με 13 σύγχρονους σταθμούς, το Μετρό στον βασικό του κορμό, θα μετακινεί, από τα τέλη του 2023 οπότε θα δοθεί σε λειτουργία, 18.000 επιβάτες την ώρα ανά κατεύθυνση, ενώ καθημερινά θα εξυπηρετεί 250.000 επιβάτες. 

Οι επιπλέον 5 σταθμοί της επέκτασης προς Καλαμαριά, που θα δοθούν στην κυκλοφορία λίγους μήνες μετά, αναμένεται να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο την επιβατική κίνηση. Το επόμενο μεγάλο έργο που πραγματικά θα αλλάξει την εικόνα των μετακινήσεων στη Θεσσαλονίκη είναι το FlyOver. 

Πρόκειται για μία υπερυψωμένη ταχεία λεωφόρο μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων, 4 εκ των οποίων σε συνεχή γέφυρα. 

Είμαστε πολύ κοντά στη συμβασιοποίηση αυτού του έργου που θα απελευθερώσει την πόλη από το κυκλοφοριακό καθώς θα διπλασιαστεί ο όγκος των οχημάτων που εξυπηρετείται ανά ώρα και ανά κατεύθυνση, από τις 5.000 σήμερα στις 10.000. Με τα μεγάλα έργα υποδομών στόχος μας είναι η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει ένα νέο πρόσωπο και να διεκδικήσει τη θέση που της αξίζει σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον».

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 06.11.2022

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία