ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ημερίδα της «ΜτΚ» και του makthes.gr: Ανάπλαση ΔΕΘ και Παραλιακό Μέτωπο

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, ανέφερε ότι είναι σε συνεννόηση με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για έργα ανάπλασης στην περιοχή της δυτικής εισόδου

 08/02/2024 06:35

Ημερίδα της «ΜτΚ» και του makthes.gr: Ανάπλαση ΔΕΘ και Παραλιακό Μέτωπο

Νίκος Ηλιάδης

Το θέμα της ανάπλασης της ΔΕΘ και του Παραλιακού Μέτωπου, τέθηκε στο επίκεντρο της ημερίδας της ΜτΚ και του makthes.gr.

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ρωτήθηκε για το θέμα της ανάπλασης της ΔΕΘ. Ο κ. Στ. Αγγελούδης είπε ότι «η Έκθεση μπορεί να συνυπάρξει μαζί με τη δημιουργία ενός μητροπολιτικού πάρκου. Αυτή τη θέση είχαμε διατυπώσει προεκλογικά και εξακολουθούμε να την υποστηρίζουμε. Αυτό μπορεί να γίνει με μία τροποποίηση του αρχιτεκτονικού διαγωνισμού, άλλωστε δεν πρόκειται για μελέτη, εξασφαλίζοντας έτσι έναν ενιαίο χώρο πρασίνου στον οποίο μπορούν να προστεθούν τα επιπλέον 14 στρέμματα της Αγίας Φωτεινής. Διεκδικώντας επίσης τις εκτάσεις ή μέρος των εκτάσεων του Γ’ Σώματος Στρατού. Αναμένουμε να δούμε ποια θα είναι η τελική πρόταση της κυβέρνησης και αμέσως μετά θα έρθει το θέμα προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο».

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ανέφερε επίσης ότι είναι σε συνεννόηση με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για έργα ανάπλασης στην περιοχή της δυτικής εισόδου όπου πρόκειται να κατασκευαστεί το Μουσείο Ολοκαυτώματος. Μία από τις άμεσες παρεμβάσεις είναι να καταργηθούν οι σιδηροδρομικές γραμμές που είναι αδρανείς, ενώ θα πρέπει να προωθηθεί και το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης με τον έκτο προβλήτα.

Αιχμές Μπίλλια

Ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων κ. Π. Μπίλλιας μίλησε για το έργο της ανάπλασης του παραλιακού μετώπου το οποίο χαρακτήρισε ως τη μεγαλύτερη αστική παρέμβαση μετά τη δεκαετία του 1960. Ο κ. Μπίλλιας άφησε μάλιστα αιχμές κατά της ηγεσίας της ΓΑΙΟΣΕ και του ΟΣΕ. «Ολοκληρώθηκαν οι μελέτες και οι διαβουλεύσεις αλλά έχουμε πέσει στη γάγγραινα του δημοσίου τομέα. Εδώ και ενάμιση χρόνο έχουμε μπλέξει με τη ΓΑΙΟΣΕ και τον ΟΣΕ. Θα ήταν μια λύση να βγάλουμε αυτή την περιοχή από την ανάπλαση, αλλά αν δεν επιμείνουμε, δεν θα γίνει καμία παρέμβαση σε αυτό το τμήμα για το οποίο σχεδιάζουμε ένα πάρκο 60 στρ. που θα ενώνει το Μουσείο Ολοκαυτώματος με την πλατεία Ελευθερίας. Χάσαμε ενάμιση χρόνο εξαιτίας αυτών, αλλά πλέον, μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται το Προεδρικό Διάταγμα».

Ο κ. Μπίλλιας αναφέρθηκε και σε άλλα έργα όπως η μετατροπή του δρόμου Θεσσαλονίκης - Ν. Μουδανιών, στο τμήμα της έως την αερογέφυρα της Θέρμης σε κλειστό αυτοκινητόδρομο. Στο έργο αποκατάστασης του πλάτους σε τμήμα του δρόμου Θεσσαλονίκης - Ν. Μηχανιώνας, με κατασκευή ανισόπεδου κόμβου στη διασταύρωση αεροδρομίου. Στο δρόμο που θα συνδέει τον ΠΑΘΕ με τον Θεσσαλονίκης - Ν. Χαλκηδόνας ο οποίος πρόκειται να δημοπρατηθεί μέσα στο 2024. Σε αντιπλημμυρικά έργα κ.ο.κ.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 04.02.2024

Το θέμα της ανάπλασης της ΔΕΘ και του Παραλιακού Μέτωπου, τέθηκε στο επίκεντρο της ημερίδας της ΜτΚ και του makthes.gr.

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ρωτήθηκε για το θέμα της ανάπλασης της ΔΕΘ. Ο κ. Στ. Αγγελούδης είπε ότι «η Έκθεση μπορεί να συνυπάρξει μαζί με τη δημιουργία ενός μητροπολιτικού πάρκου. Αυτή τη θέση είχαμε διατυπώσει προεκλογικά και εξακολουθούμε να την υποστηρίζουμε. Αυτό μπορεί να γίνει με μία τροποποίηση του αρχιτεκτονικού διαγωνισμού, άλλωστε δεν πρόκειται για μελέτη, εξασφαλίζοντας έτσι έναν ενιαίο χώρο πρασίνου στον οποίο μπορούν να προστεθούν τα επιπλέον 14 στρέμματα της Αγίας Φωτεινής. Διεκδικώντας επίσης τις εκτάσεις ή μέρος των εκτάσεων του Γ’ Σώματος Στρατού. Αναμένουμε να δούμε ποια θα είναι η τελική πρόταση της κυβέρνησης και αμέσως μετά θα έρθει το θέμα προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο».

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ανέφερε επίσης ότι είναι σε συνεννόηση με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για έργα ανάπλασης στην περιοχή της δυτικής εισόδου όπου πρόκειται να κατασκευαστεί το Μουσείο Ολοκαυτώματος. Μία από τις άμεσες παρεμβάσεις είναι να καταργηθούν οι σιδηροδρομικές γραμμές που είναι αδρανείς, ενώ θα πρέπει να προωθηθεί και το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης με τον έκτο προβλήτα.

Αιχμές Μπίλλια

Ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων κ. Π. Μπίλλιας μίλησε για το έργο της ανάπλασης του παραλιακού μετώπου το οποίο χαρακτήρισε ως τη μεγαλύτερη αστική παρέμβαση μετά τη δεκαετία του 1960. Ο κ. Μπίλλιας άφησε μάλιστα αιχμές κατά της ηγεσίας της ΓΑΙΟΣΕ και του ΟΣΕ. «Ολοκληρώθηκαν οι μελέτες και οι διαβουλεύσεις αλλά έχουμε πέσει στη γάγγραινα του δημοσίου τομέα. Εδώ και ενάμιση χρόνο έχουμε μπλέξει με τη ΓΑΙΟΣΕ και τον ΟΣΕ. Θα ήταν μια λύση να βγάλουμε αυτή την περιοχή από την ανάπλαση, αλλά αν δεν επιμείνουμε, δεν θα γίνει καμία παρέμβαση σε αυτό το τμήμα για το οποίο σχεδιάζουμε ένα πάρκο 60 στρ. που θα ενώνει το Μουσείο Ολοκαυτώματος με την πλατεία Ελευθερίας. Χάσαμε ενάμιση χρόνο εξαιτίας αυτών, αλλά πλέον, μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται το Προεδρικό Διάταγμα».

Ο κ. Μπίλλιας αναφέρθηκε και σε άλλα έργα όπως η μετατροπή του δρόμου Θεσσαλονίκης - Ν. Μουδανιών, στο τμήμα της έως την αερογέφυρα της Θέρμης σε κλειστό αυτοκινητόδρομο. Στο έργο αποκατάστασης του πλάτους σε τμήμα του δρόμου Θεσσαλονίκης - Ν. Μηχανιώνας, με κατασκευή ανισόπεδου κόμβου στη διασταύρωση αεροδρομίου. Στο δρόμο που θα συνδέει τον ΠΑΘΕ με τον Θεσσαλονίκης - Ν. Χαλκηδόνας ο οποίος πρόκειται να δημοπρατηθεί μέσα στο 2024. Σε αντιπλημμυρικά έργα κ.ο.κ.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 04.02.2024

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία