ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Ήταν δέκα εφιαλτικά δευτερόλεπτα μέσα στις φωτιές»: Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες επιβατών από τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (βίντεο)

«Πάμε κι όπου βγει»: Σοκαριστική καταγγελία επιβάτη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη - Σκηνές απόλυτου χάους και σύγχυσης λίγο πριν την τραγωδία

 01/03/2023 06:51

«Ήταν δέκα εφιαλτικά δευτερόλεπτα μέσα στις φωτιές»: Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες επιβατών από τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (βίντεο)

Δραματικές είναι οι ώρες μετά την σιδηροδρομική τραγωδία που σημειώθηκε από την σύγκρουση δύο τρένων στα Τέμπη, που είχε ως αποτέλεσμα τουλάχιστον 32 άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους και άλλοι 53 να παραμένουν για νοσηλεία στα νοσοκομεία.

Οι μαρτυρίες των ανθρώπων που βίωσαν τον εφιάλτη στα Τέμπη και επέστρεψαν με λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη, δίνουν μία εικόνα απόλυτου χάους και ασυνεννοησίας λίγο πριν από το πολύνεκρο δυστύχημα. 

«Εμείς ήμασταν στο βαγόνι νούμερο 2, δηλαδή 3ο-4ο στη σειρά. Στην αρχή μας είπαν ότι θα υπάρχουν καθυστερήσεις 20 -30 λεπτών και στη συνέχεια μιας ώρας. Μας λένε ότι υπάρχει σύγχυση στις γραμμές. Ακούω δύο υπαλλήλους του τρένου να λένε «που είναι αυτός ο υπεύθυνος; Και σε ένα λεπτό μπαμ. όσοι ήταν στα πρώτα βαγόνια... δύσκολα να επιβιώσουν. ήταν μετωπική σύγκρουση μάλλον», δήλωσε ένας άλλος επιβάτης. 

«Πετάχτηκα επάνω του. Πέσαμε κάτω. Υπήρχε φωτιά δίπλα μας. Βρήκαμε μία τρύπα και από εκεί καταφέραμε να βγούμε», δήλωσε ένας άλλος. «Το βαγόνι άρχισε να στριφογυρίζει και μετά κατέληξε πλάγια και βγήκαμε… Ήταν 10 δευτερόλεπτα εφιαλτικά, μέσα στις φωτιές. Στο βαγόνι υπήρχε πανικός, δεν μπορούσες να δεις γύρω σου από τον καπνό» είπε.

«Πάμε και όπου βγει!»

Άλλος Επιβάτης που μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ κατήγγειλε ότι άκουσε από τους ασυρμάτους τους μηχανοδηγούς να λένε ότι υπήρχε σύγχυση στις γραμμές. Ωστόσο αποφάσισαν να ξεκινήσουν, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Πάμε κι όπου βγει».

Η σύγκρουση της επιβατικής αμαξοστοιχίας που είχε ξεκινήσει από την Αθήνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη με την εμπορική ήταν μετωπική και σφοδρότατη. Από τη σύγκρουση εκτροχιάσθηκαν όλα τα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας πλην του τελευταίου που ήταν και το μόνο που παρέμεινε στη γραμμή. Ακολούθησε εκτεταμένη φωτιά από την οποία τα πρώτα βαγόνια του τρένου σχεδόν «εξαυλώθηκαν», όπως μεταφέρουν σιδηροδρομικές πηγές.

Μετά τη σύγκρουση διακόπηκε η ηλεκτροδότηση με αποτέλεσμα να μην ανοίγουν οι πόρτες του τρένου και να εγκλωβιστούν επιβάτες στο εσωτερικό του.

Σχετικά Άρθρα

Δραματικές είναι οι ώρες μετά την σιδηροδρομική τραγωδία που σημειώθηκε από την σύγκρουση δύο τρένων στα Τέμπη, που είχε ως αποτέλεσμα τουλάχιστον 32 άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους και άλλοι 53 να παραμένουν για νοσηλεία στα νοσοκομεία.

Οι μαρτυρίες των ανθρώπων που βίωσαν τον εφιάλτη στα Τέμπη και επέστρεψαν με λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη, δίνουν μία εικόνα απόλυτου χάους και ασυνεννοησίας λίγο πριν από το πολύνεκρο δυστύχημα. 

«Εμείς ήμασταν στο βαγόνι νούμερο 2, δηλαδή 3ο-4ο στη σειρά. Στην αρχή μας είπαν ότι θα υπάρχουν καθυστερήσεις 20 -30 λεπτών και στη συνέχεια μιας ώρας. Μας λένε ότι υπάρχει σύγχυση στις γραμμές. Ακούω δύο υπαλλήλους του τρένου να λένε «που είναι αυτός ο υπεύθυνος; Και σε ένα λεπτό μπαμ. όσοι ήταν στα πρώτα βαγόνια... δύσκολα να επιβιώσουν. ήταν μετωπική σύγκρουση μάλλον», δήλωσε ένας άλλος επιβάτης. 

«Πετάχτηκα επάνω του. Πέσαμε κάτω. Υπήρχε φωτιά δίπλα μας. Βρήκαμε μία τρύπα και από εκεί καταφέραμε να βγούμε», δήλωσε ένας άλλος. «Το βαγόνι άρχισε να στριφογυρίζει και μετά κατέληξε πλάγια και βγήκαμε… Ήταν 10 δευτερόλεπτα εφιαλτικά, μέσα στις φωτιές. Στο βαγόνι υπήρχε πανικός, δεν μπορούσες να δεις γύρω σου από τον καπνό» είπε.

«Πάμε και όπου βγει!»

Άλλος Επιβάτης που μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ κατήγγειλε ότι άκουσε από τους ασυρμάτους τους μηχανοδηγούς να λένε ότι υπήρχε σύγχυση στις γραμμές. Ωστόσο αποφάσισαν να ξεκινήσουν, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Πάμε κι όπου βγει».

Η σύγκρουση της επιβατικής αμαξοστοιχίας που είχε ξεκινήσει από την Αθήνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη με την εμπορική ήταν μετωπική και σφοδρότατη. Από τη σύγκρουση εκτροχιάσθηκαν όλα τα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας πλην του τελευταίου που ήταν και το μόνο που παρέμεινε στη γραμμή. Ακολούθησε εκτεταμένη φωτιά από την οποία τα πρώτα βαγόνια του τρένου σχεδόν «εξαυλώθηκαν», όπως μεταφέρουν σιδηροδρομικές πηγές.

Μετά τη σύγκρουση διακόπηκε η ηλεκτροδότηση με αποτέλεσμα να μην ανοίγουν οι πόρτες του τρένου και να εγκλωβιστούν επιβάτες στο εσωτερικό του.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία