Μακεδονική Χαλβατζής: Αύξηση τζίρου και νέα προϊόντα στην αγορά
15/05/2023 13:38
15/05/2023 13:38
Κατά 24% αυξήθηκε ο τζίρος της ΧΑΛΒΑΤΖΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΑΒΕΕ το 2022, καθώς διαμορφώθηκε στα 12,3 εκ. από 9,9 εκ το 2021, .
Μοχλός ανάπτυξης στα τελευταία χρόνια , για την Εταιρεία, είναι ο Αγρόκηπος Χαλβατζή με τους 3 προϊοντικούς πυλώνες:
Α. Φρουτοσαλάτες χωρίς ζάχαρη,
Β. Λαχανικά στον ατμό,
Γ. Έτοιμες σαλάτες σιτηρών και οσπρίων.
Το 2023 η εταιρία όπως δηλώνει ο Δ/ντής Πωλήσεων κ. Ζορμπάς, συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία και στο Α’τετράμηνο καθώς εμπλουτίζει την προϊοντική της γκάμα τόσο στα λαχανικά στον ατμό, με την προσθήκη της βιολογικής baby πατάτας με φλούδα και με το βιολογικό καλαμπόκι, όσο και με τις φρουτοσαλάτες on the go , σεατομική συσκευασία 115γρ., για εύκολο φρούτο όλες τις ώρες καιγρήγορα, χωρίς να χρειάζεται καθάρισμα ή πλύσιμο.
Τέλος,οι επενδύσεις της εταιρίας επίσης συνεχίζονται σε τομείς όπως η διαμόρφωση νέων χώρων παραγωγής και αγορά μηχανημάτων νέας τεχνολογίας.
15/05/2023 13:26
04/12/2023 12:06
Κατά 24% αυξήθηκε ο τζίρος της ΧΑΛΒΑΤΖΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΑΒΕΕ το 2022, καθώς διαμορφώθηκε στα 12,3 εκ. από 9,9 εκ το 2021, .
Μοχλός ανάπτυξης στα τελευταία χρόνια , για την Εταιρεία, είναι ο Αγρόκηπος Χαλβατζή με τους 3 προϊοντικούς πυλώνες:
Α. Φρουτοσαλάτες χωρίς ζάχαρη,
Β. Λαχανικά στον ατμό,
Γ. Έτοιμες σαλάτες σιτηρών και οσπρίων.
Το 2023 η εταιρία όπως δηλώνει ο Δ/ντής Πωλήσεων κ. Ζορμπάς, συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία και στο Α’τετράμηνο καθώς εμπλουτίζει την προϊοντική της γκάμα τόσο στα λαχανικά στον ατμό, με την προσθήκη της βιολογικής baby πατάτας με φλούδα και με το βιολογικό καλαμπόκι, όσο και με τις φρουτοσαλάτες on the go , σεατομική συσκευασία 115γρ., για εύκολο φρούτο όλες τις ώρες καιγρήγορα, χωρίς να χρειάζεται καθάρισμα ή πλύσιμο.
Τέλος,οι επενδύσεις της εταιρίας επίσης συνεχίζονται σε τομείς όπως η διαμόρφωση νέων χώρων παραγωγής και αγορά μηχανημάτων νέας τεχνολογίας.
ΣΧΟΛΙΑ