Μετρό Θεσσαλονίκης: Ο Νίκος Ταχιάος σε ρόλο... επιβάτη έκανε τεστ στο σύστημα εισιτηρίων και εξηγεί πώς λειτουργεί (βίντεο, φωτ.)
29/09/2024 10:59
29/09/2024 10:59
Στον χώρο του testing του συστήματος εισιτηρίου του μετρό στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας βρέθηκε σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, ο οποίος με φωτογραφίες και βίντεο που ανάρτησε στην προσωπική του σελίδα στο facebook, δείχνει τη διαδικασία στο σύστημα εισιτηρίων, το ενσωματωμένο κύκλωμα με το τσιπάκι του χάρτινου εισιτηρίου, καθώς και πως ενεργοποιούνται οι διαδικασίες διέλευσης και αποτροπής της εισιτηριοδιαφυγής στις πύλες του μετρό.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό, «σε πρώτη φάση θα παρέχονται στους επιβάτες του μετρό, προσωποποιημένες πλαστικές κάρτες και επαναφορτιζόμενα (μέχρι 10 φορές) χάρτινα εισιτήρια. Στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, η αγορά χάρτινου εισιτηρίου, στο οποίο θα μπορεί να «τυπώνεται» ψηφιακά οποιοδήποτε διαθέσιμο προϊόν κομίστρου, θα γίνεται είτε με μετρητά, είτε με κάρτα, με κανονική η ανέπαφη συναλλαγή. Στην πορεία, θα μπορεί κανείς να περνά από τις πύλες και ανέπαφα με το κινητό του ή την κάρτα του».
Αναλυτικά η ανάρτησή του:
«Στον χώρο του testing των συσκευών και του συστήματος εισιτηρίου του μετρό Θεσσαλονίκης, που βρίσκεται στο αμαξοστάσιο Πυλαίας, σε ένα διάλειμμα μίας διαδικασίας που κρατά δέκα ημέρες. Μόλις πιστοποιηθεί η λειτουργικότητα του software και η ανταπόκριση του εξοπλισμού, αυτό θα φορτωθεί σε όλες τις πύλες που βρίσκονται ήδη εγκατεστημένες στους σταθμούς.
Σε πρώτη φάση, θα παρέχονται στους επιβάτες του μετρό, προσωποποιημένες πλαστικές κάρτες και επαναφορτιζόμενα (μέχρι 10 φορές) χάρτινα εισιτήρια. Στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, η αγορά χάρτινου εισιτηρίου, στο οποίο θα μπορεί να «τυπώνεται» ψηφιακά οποιοδήποτε διαθέσιμο προϊόν κομίστρου, θα γίνεται είτε με μετρητά, είτε με κάρτα, με κανονική η ανέπαφη συναλλαγή. Στην πορεία, θα μπορεί κανείς να περνά από τις πύλες και ανέπαφα με το κινητό του ή την κάρτα του.
Στις φωτογραφίες και το video, μπορείτε να δείτε, το ενσωματωμένο κύκλωμα με το τσιπάκι του χάρτινου εισιτηρίου και πως ενεργοποιούνται οι διαδικασίες διέλευσης και αποτροπής της εισιτηριοδιαφυγής στις πύλες του μετρό.
Το σύστημα αυτό, που τοποθέτησε για λογαριασμό του αναδόχου κατασκευής του μετρό, η αμερικανική Conduent, μαζί με τα κλειδιά ασφαλείας του που απαγορεύουν την χρήση πλαστών εισιτηρίων, θα παραδοθεί προς χρήση στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), ο οποίος αναλαμβάνει να το «τρέχει» σε διαλειτουργικότητα με το αντίστοιχα που εγκαθίσταται στα λεωφορεία. Στα εισιτήρια και τις αποδείξεις τόσο του μετρό, όσο και των λεωφορείων, θα βρίσκει κανείς το logo του και το ΑΦΜ του ΟΣΕΘ. Όσο για τα παλιά χάρτινα εισιτήρια του ΟΑΣΘ, αυτά στο μετρό είναι άχρηστα.
Και για την ιστορία: Μπορεί να έχω στα χέρια μου μία από τις πρώτες προσωποποιημένες κάρτες, αλλά αυτή είναι λειτουργική μόνο για το testing καθώς τα κλειδιά ασφαλείας δεν έχουν ακόμη εγκατασταθεί και έτσι η κάρτα μου είναι «ορφανή».
Το εισιτήριο στα μέσα μαζικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης, θα είναι ενιαίο. Ό,τι παράγεται στα λεωφορεία, θα παρέχει πρόσβαση στο μετρό ανοίγοντας τις πύλες και ό,τι εκδίδεται στο μετρό θα επιτρέπει την επιβίβαση στο λεωφορείο. Τιμές και εκπτωτικά, θα ανακοινωθούν από τον τομέα Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».
Στον χώρο του testing του συστήματος εισιτηρίου του μετρό στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας βρέθηκε σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, ο οποίος με φωτογραφίες και βίντεο που ανάρτησε στην προσωπική του σελίδα στο facebook, δείχνει τη διαδικασία στο σύστημα εισιτηρίων, το ενσωματωμένο κύκλωμα με το τσιπάκι του χάρτινου εισιτηρίου, καθώς και πως ενεργοποιούνται οι διαδικασίες διέλευσης και αποτροπής της εισιτηριοδιαφυγής στις πύλες του μετρό.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό, «σε πρώτη φάση θα παρέχονται στους επιβάτες του μετρό, προσωποποιημένες πλαστικές κάρτες και επαναφορτιζόμενα (μέχρι 10 φορές) χάρτινα εισιτήρια. Στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, η αγορά χάρτινου εισιτηρίου, στο οποίο θα μπορεί να «τυπώνεται» ψηφιακά οποιοδήποτε διαθέσιμο προϊόν κομίστρου, θα γίνεται είτε με μετρητά, είτε με κάρτα, με κανονική η ανέπαφη συναλλαγή. Στην πορεία, θα μπορεί κανείς να περνά από τις πύλες και ανέπαφα με το κινητό του ή την κάρτα του».
Αναλυτικά η ανάρτησή του:
«Στον χώρο του testing των συσκευών και του συστήματος εισιτηρίου του μετρό Θεσσαλονίκης, που βρίσκεται στο αμαξοστάσιο Πυλαίας, σε ένα διάλειμμα μίας διαδικασίας που κρατά δέκα ημέρες. Μόλις πιστοποιηθεί η λειτουργικότητα του software και η ανταπόκριση του εξοπλισμού, αυτό θα φορτωθεί σε όλες τις πύλες που βρίσκονται ήδη εγκατεστημένες στους σταθμούς.
Σε πρώτη φάση, θα παρέχονται στους επιβάτες του μετρό, προσωποποιημένες πλαστικές κάρτες και επαναφορτιζόμενα (μέχρι 10 φορές) χάρτινα εισιτήρια. Στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, η αγορά χάρτινου εισιτηρίου, στο οποίο θα μπορεί να «τυπώνεται» ψηφιακά οποιοδήποτε διαθέσιμο προϊόν κομίστρου, θα γίνεται είτε με μετρητά, είτε με κάρτα, με κανονική η ανέπαφη συναλλαγή. Στην πορεία, θα μπορεί κανείς να περνά από τις πύλες και ανέπαφα με το κινητό του ή την κάρτα του.
Στις φωτογραφίες και το video, μπορείτε να δείτε, το ενσωματωμένο κύκλωμα με το τσιπάκι του χάρτινου εισιτηρίου και πως ενεργοποιούνται οι διαδικασίες διέλευσης και αποτροπής της εισιτηριοδιαφυγής στις πύλες του μετρό.
Το σύστημα αυτό, που τοποθέτησε για λογαριασμό του αναδόχου κατασκευής του μετρό, η αμερικανική Conduent, μαζί με τα κλειδιά ασφαλείας του που απαγορεύουν την χρήση πλαστών εισιτηρίων, θα παραδοθεί προς χρήση στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), ο οποίος αναλαμβάνει να το «τρέχει» σε διαλειτουργικότητα με το αντίστοιχα που εγκαθίσταται στα λεωφορεία. Στα εισιτήρια και τις αποδείξεις τόσο του μετρό, όσο και των λεωφορείων, θα βρίσκει κανείς το logo του και το ΑΦΜ του ΟΣΕΘ. Όσο για τα παλιά χάρτινα εισιτήρια του ΟΑΣΘ, αυτά στο μετρό είναι άχρηστα.
Και για την ιστορία: Μπορεί να έχω στα χέρια μου μία από τις πρώτες προσωποποιημένες κάρτες, αλλά αυτή είναι λειτουργική μόνο για το testing καθώς τα κλειδιά ασφαλείας δεν έχουν ακόμη εγκατασταθεί και έτσι η κάρτα μου είναι «ορφανή».
Το εισιτήριο στα μέσα μαζικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης, θα είναι ενιαίο. Ό,τι παράγεται στα λεωφορεία, θα παρέχει πρόσβαση στο μετρό ανοίγοντας τις πύλες και ό,τι εκδίδεται στο μετρό θα επιτρέπει την επιβίβαση στο λεωφορείο. Τιμές και εκπτωτικά, θα ανακοινωθούν από τον τομέα Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».
ΣΧΟΛΙΑ