Μποτιλιαρίσματα και καθυστερήσεις και με τις... κάμερες «αναμένες» στις λεωφορειολωρίδες
05/10/2022 07:00
05/10/2022 07:00
Της Ανατολής Μαυρίδου
Μπορεί να μειώθηκαν τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα στις λεωφορειολωρίδες με την επανεργοποίηση των καμερών όμως το κυκλοφοριακό πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη δεν λύνεται και παραμένει οξύ τουλάχιστον σε κεντρικούς άξονες στην οδό Μητροπόλεως, την οδό Βασιλίσσης Όλγας, την Βασιλέως Γεωργίου, την Εθνικής Αντιστάσεως, σε κάποια κομμάτια της Εγνατίας και στην Κωνσταντίνου Καραμανλή.
Οι οδηγοί Ι.Χ αποφεύγουν να μπούν στις λωρίδες των λεωφορείων και δείχνουν να έχουν συμμορφωθεί με το πρόστιμο των 100 ευρώ που θα χρειαστεί να πληρώσουν όταν εντοπιστούν από τα ραντάρ των καμερών. Άλλωστε τις τελευταίες δεκαπέντε μέρες η Τροχαία έχει κόψει περίπου 200 κλήσεις για παραβάσεις μέσα στις λεωφορειολωρίδες.
Πολλοί όμως έχουν όμως ήδη έχουν αρχίσει τα... κόλπα για να γλυτώνουν τα πρόστιμα. Οπως για παράδειγμα συμβαίνει στην Μητροπόλεως, στην Τσιμισκή και στην Εθνικής Αντιστάσεως κυρίως τις απογευματινές ώρες που τα σταθμευμένα αυτοκίνητα βρίσκονται από την αριστερή λωρίδα, και μάλιστα διπλοσειρά, αναγκάζοντας όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, και τα λεωφορεία, να στριμώχνονται στον υπόλοιπο δρόμο. «Ανά διαστήματα έρχεται η τροχαία και διώχνει τα σταθμευμένα αυτοκίνητα, αυτό γινόταν πάντα. Και εμάς αν έχουμε ξεφύγει από την πιάτσα ταξί μας ενημερώνουν» λέει ο κ. Κώστας, οδηγός ταξί.
Είναι συχνό φαινόμενο οι οδηγοί που μένουν γύρω από κεντρικούς οδικούς άξονες να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους το βράδυ και να τα παίρνουν πριν τις 7 το πρωί. Γι’ αυτό η δημοτική αστυνομία πολύ συχνά τις πρωινές ώρες αφαιρεί τις πινακίδες των αυτοκινήτων που έχουν σταθμεύσει παράνομα στις λεωφορειολωρίδες. Το πρόβλημα δημιουργείται αργότερα, από το μεσημέρι και μετά όπου ανά διαστήματα είναι αυτοκίνητα παρκαρισμένα για λίγο στις γραμμές των λεωφορείων. Οι έμπειροι οδηγοί και γνώστες της περιοχής γνωρίζουν που πρέπει να παρκάρουν για να μην εντοπιστούν από τις κάμερες και συνεχίζουν με αυτό τον τρόπο να παρεμποδίζουν την κυκλοφορία. «Οι κάμερες δεν μπορούν να γράφουν όλη την Βασιλίσσης Όλγας, ή τον κάθε δρόμο σε όλο το μήκος του. Μόνο κάποια σημεία. Αυτοί που διέρχονται καθημερινά αυτό τον δρόμο ξέρουν που υπάρχουν οι κάμερες και παρκάρουν ανάλογα» λέει ο κ. Γιάννης, οδηγός ταξί και προσθέτει: «Η τροχαία έρχεται τις πρωινές ώρες, αφαιρεί πινακίδες όπως έκανε πάντα, αλλά ειδικά μετά τις 5:30 το απόγευμα συνεχίζουν να παρκάρουν και γίνεται χαμός».
Λεζάντα: Το πρωί αλλά και τις απογευματινές ώρες γίνεται χαμός κυρίως απ΄ όσους σταματούν για λίγη ώρα μέσα στη λεωφορειολωρίδα, λένε οδηγοί ταξί
«Τα πρωινά ούτως ή άλλως υπάρχει κινητικότητα της τροχαίας. Κυρίως αυτά που τα πάρκαραν από το βράδυ και τα ξεχνούσαν το πρωί και δεν τα παίρνανε ερχόταν η τροχαία κι έπαιρνε πινακίδες» σημειώνει ο κ. Γιώργος, οδηγός ταξί και αναφέρει «Το βασικό πρόβλημα στο κυκλοφοριακό , κυρίως στις λεωφορειολωρίδες είναι αυτά τα αυτοκίνητα που σταματάνε για λίγα λεπτά. Δεν θα αφήσουν το αυτοκίνητο για δύο ώρες, θα πεταχτούν σε μία δουλειά. Αυτό ιδίως τις πρωινές ώρες με την μεγάλη κίνηση που έχει δημιουργεί πρόβλημα γιατί αναγκάζεται το λεωφορείο να μπαίνει στην μεσαία λωρίδα, κλείνει το δρόμο κλπ.». Όπως τονίζουν οι περισσότεροι το πρόβλημα για να λυθεί πρέπει η παρουσία της δημοτικής αστυνομίας να είναι καθημερινή και συνεχής σε όλο το μήκος του δρόμου ώστε οι πολίτες να συμμορφωθούν. «Θεωρώ ότι αυτά που σταματούν για μια ολιγόλεπτη στάση δημιουργούν το μεγαλύτερο πρόβλημα, αλλά αυτό για να λυθεί πρέπει να υπάρχει ένας αστυνομικός που να πηγαίνει από φανάρι σε φανάρι και να μην σταματάει να γράφει για να βάλουνε μυαλό» καταλήγει ο κ. Γιώργος.
Της Ανατολής Μαυρίδου
Μπορεί να μειώθηκαν τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα στις λεωφορειολωρίδες με την επανεργοποίηση των καμερών όμως το κυκλοφοριακό πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη δεν λύνεται και παραμένει οξύ τουλάχιστον σε κεντρικούς άξονες στην οδό Μητροπόλεως, την οδό Βασιλίσσης Όλγας, την Βασιλέως Γεωργίου, την Εθνικής Αντιστάσεως, σε κάποια κομμάτια της Εγνατίας και στην Κωνσταντίνου Καραμανλή.
Οι οδηγοί Ι.Χ αποφεύγουν να μπούν στις λωρίδες των λεωφορείων και δείχνουν να έχουν συμμορφωθεί με το πρόστιμο των 100 ευρώ που θα χρειαστεί να πληρώσουν όταν εντοπιστούν από τα ραντάρ των καμερών. Άλλωστε τις τελευταίες δεκαπέντε μέρες η Τροχαία έχει κόψει περίπου 200 κλήσεις για παραβάσεις μέσα στις λεωφορειολωρίδες.
Πολλοί όμως έχουν όμως ήδη έχουν αρχίσει τα... κόλπα για να γλυτώνουν τα πρόστιμα. Οπως για παράδειγμα συμβαίνει στην Μητροπόλεως, στην Τσιμισκή και στην Εθνικής Αντιστάσεως κυρίως τις απογευματινές ώρες που τα σταθμευμένα αυτοκίνητα βρίσκονται από την αριστερή λωρίδα, και μάλιστα διπλοσειρά, αναγκάζοντας όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, και τα λεωφορεία, να στριμώχνονται στον υπόλοιπο δρόμο. «Ανά διαστήματα έρχεται η τροχαία και διώχνει τα σταθμευμένα αυτοκίνητα, αυτό γινόταν πάντα. Και εμάς αν έχουμε ξεφύγει από την πιάτσα ταξί μας ενημερώνουν» λέει ο κ. Κώστας, οδηγός ταξί.
Είναι συχνό φαινόμενο οι οδηγοί που μένουν γύρω από κεντρικούς οδικούς άξονες να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους το βράδυ και να τα παίρνουν πριν τις 7 το πρωί. Γι’ αυτό η δημοτική αστυνομία πολύ συχνά τις πρωινές ώρες αφαιρεί τις πινακίδες των αυτοκινήτων που έχουν σταθμεύσει παράνομα στις λεωφορειολωρίδες. Το πρόβλημα δημιουργείται αργότερα, από το μεσημέρι και μετά όπου ανά διαστήματα είναι αυτοκίνητα παρκαρισμένα για λίγο στις γραμμές των λεωφορείων. Οι έμπειροι οδηγοί και γνώστες της περιοχής γνωρίζουν που πρέπει να παρκάρουν για να μην εντοπιστούν από τις κάμερες και συνεχίζουν με αυτό τον τρόπο να παρεμποδίζουν την κυκλοφορία. «Οι κάμερες δεν μπορούν να γράφουν όλη την Βασιλίσσης Όλγας, ή τον κάθε δρόμο σε όλο το μήκος του. Μόνο κάποια σημεία. Αυτοί που διέρχονται καθημερινά αυτό τον δρόμο ξέρουν που υπάρχουν οι κάμερες και παρκάρουν ανάλογα» λέει ο κ. Γιάννης, οδηγός ταξί και προσθέτει: «Η τροχαία έρχεται τις πρωινές ώρες, αφαιρεί πινακίδες όπως έκανε πάντα, αλλά ειδικά μετά τις 5:30 το απόγευμα συνεχίζουν να παρκάρουν και γίνεται χαμός».
Λεζάντα: Το πρωί αλλά και τις απογευματινές ώρες γίνεται χαμός κυρίως απ΄ όσους σταματούν για λίγη ώρα μέσα στη λεωφορειολωρίδα, λένε οδηγοί ταξί
«Τα πρωινά ούτως ή άλλως υπάρχει κινητικότητα της τροχαίας. Κυρίως αυτά που τα πάρκαραν από το βράδυ και τα ξεχνούσαν το πρωί και δεν τα παίρνανε ερχόταν η τροχαία κι έπαιρνε πινακίδες» σημειώνει ο κ. Γιώργος, οδηγός ταξί και αναφέρει «Το βασικό πρόβλημα στο κυκλοφοριακό , κυρίως στις λεωφορειολωρίδες είναι αυτά τα αυτοκίνητα που σταματάνε για λίγα λεπτά. Δεν θα αφήσουν το αυτοκίνητο για δύο ώρες, θα πεταχτούν σε μία δουλειά. Αυτό ιδίως τις πρωινές ώρες με την μεγάλη κίνηση που έχει δημιουργεί πρόβλημα γιατί αναγκάζεται το λεωφορείο να μπαίνει στην μεσαία λωρίδα, κλείνει το δρόμο κλπ.». Όπως τονίζουν οι περισσότεροι το πρόβλημα για να λυθεί πρέπει η παρουσία της δημοτικής αστυνομίας να είναι καθημερινή και συνεχής σε όλο το μήκος του δρόμου ώστε οι πολίτες να συμμορφωθούν. «Θεωρώ ότι αυτά που σταματούν για μια ολιγόλεπτη στάση δημιουργούν το μεγαλύτερο πρόβλημα, αλλά αυτό για να λυθεί πρέπει να υπάρχει ένας αστυνομικός που να πηγαίνει από φανάρι σε φανάρι και να μην σταματάει να γράφει για να βάλουνε μυαλό» καταλήγει ο κ. Γιώργος.
ΣΧΟΛΙΑ