ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Nέα παρέμβαση σε υψηλούς τόνους από Ζέρβα για άμεσες λύσεις στο κυκλοφοριακό

Νέος κύκλος επαφών με την ηγεσία της ελληνικής αστυνομίας και της τροχαίας μεταφέροντας τη δυσφορία των πολιτών για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί

 22/10/2022 12:51

Nέα παρέμβαση σε υψηλούς τόνους από Ζέρβα για άμεσες λύσεις στο κυκλοφοριακό

Νέα παρέμβαση και μάλιστα σε υψηλούς τόνους πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, απαιτώντας λύσεις εδώ και τώρα για το κυκλοφοριακό κομφούζιο που έχει δημιουργηθεί στους δρόμους της πόλης με αφορμή την Agrotica.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης προχώρησε σε νέο κύκλο επαφών με την ηγεσία της ελληνικής αστυνομίας και της τροχαίας, μεταφέροντας τη δυσφορία των πολιτών για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί αλλά και το αίτημα να βγει ικανός αριθμός τροχονόμων στους δρόμους της πόλης, για να ελέγξει και να ρυθμίσει την κυκλοφορία.

Ο Κωνσταντίνος Ζέρβας έχει θέσει το ζήτημα της ενίσχυσης των δυνάμεων της τροχαίας και της ΕΛ.ΑΣ. στη Θεσσαλονίκη σε όλους τους αρμόδιους φορείς με σειρά παρεμβάσεών του.

Οπως τονίστηκε σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες, οι δρόμοι της Θεσσαλονίκης «στενάζουν» καθημερινά από 2 εκατομμύρια μετακινήσεις οχημάτων και μάλιστα για μικρές διαδρομές κυρίως και για αποστάσεις όλο κι όλο 1-2 χιλιομέτρων!

Το κυκλοφοριακό κάθε χρόνο γίνεται όλο και μεγαλύτερος βραχνάς για όλους όσοι ζούν ή επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη. Οι δρόμοι αδιάβατοι, και οι οδηγοί στα όρια νευρικής κρίσης να χρειάζονται μεγάλους χρόνους για σχετικά μικρές αποστάσεις.

Στις δημοσκοπήσεις το κυκλοφοριακό και οι μετακινήσεις των πολιτών καταγράφονται σταθερά ως τα πιο σημαντικά προβλήματα της πόλης.

Στη διάρκεια της ημερίδας ο Γιάννης Καραμήτσιος, πρόεδρος του σωματείου "Θεσσαλονίκη 21ος αιώνας έβαλε στο τραπέζι "επτά καινοτόμες ιδέες για την βελτίωση της κυκλοφορίας στην πόλη.

Ο κ. Καραμήτσιος αναφέρθηκε σε ιδέες που έχει εντοπίσει ο ίδιος και συνεργάτες σου σε πόλεις του εξωτερικού όπως είναι οι Βρυξέλες όπου εφαρμόζονται καινοτομίες για την αποσυμφόρηση στους δρόμους. Χώρες όπως η Γαλλία, η Γερμανία και το Βέλγιο έχουν εφαρμόσει νέες τάσεις και τεχνολογίες που βοήθησαν στο κυκλοφοριακό. Κυκλικοί κόμβοι, έξυπνα φανάρια που παρακολουθούν την κίνηση, η κατάργηση του φαινομένου του ενός αυτοκινήτου-ένα άτομο, οι φορτιστές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υποδομές για ποδηλατοδρόμους, το κλείσιμο του κέντρου τα σαββατοκύριακα, η… σύσταση περπατήματος.

«Σιγά σιγά στις ξένες πόλεις, ειδικά στην περιφέρεια, τα φανάρια καταργούνται. Στις διασταυρώσεις γίνονται επενδύσεις και μπαίνουν κυκλικοί κόμβοι που μειώνουν και τα ατυχήματα. Μια δεύτερη εξέλιξη είναι τα έξυπνα φανάρια που αντί να αναβοσβήνουν με σύστημα τεχνικής νοημοσύνης παρακολουθούν την κίνηση και επικοινωνούν μεταξύ τους. Στο εξωτερικό οι γείτονες οργανώνονται αν θέλουν να πάνε στο κέντρο ή σε έναν προορισμό συνεννοούνται μεταξύ τους για να πάρουν ένα αυτοκίνητο ακόμα.

Μια τάση η οποία ανθεί πάρα πολύ είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προς το παρόν υπάρχουν 300.000 σε όλη την Ευρώπη αλλά διάβασα σε έρευνα ότι θα πρέπει να γίνουν όσα τα βενζινάδικα» είπε και στην συνέχεια τόνισε πως «το περπάτημα ειδικά σε μια πόλη με μικρή κλίμακα όπως η Θεσσαλονίκη νομίζω πως μπορεί να δώσει λύσεις. Θα άξιζε τον χρόνο οι πολίτες όσοι μπορούν να το προτιμήσουν. Στη Θεσσαλονίκη η απόσταση από την διαγώνιο μέχρι τον Βαρδάρη είναι 20 λεπτά με τα πόδια, από την Δελφών μέχρι την Αριστοτέλους 30 λεπτά».

Νέα παρέμβαση και μάλιστα σε υψηλούς τόνους πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, απαιτώντας λύσεις εδώ και τώρα για το κυκλοφοριακό κομφούζιο που έχει δημιουργηθεί στους δρόμους της πόλης με αφορμή την Agrotica.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης προχώρησε σε νέο κύκλο επαφών με την ηγεσία της ελληνικής αστυνομίας και της τροχαίας, μεταφέροντας τη δυσφορία των πολιτών για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί αλλά και το αίτημα να βγει ικανός αριθμός τροχονόμων στους δρόμους της πόλης, για να ελέγξει και να ρυθμίσει την κυκλοφορία.

Ο Κωνσταντίνος Ζέρβας έχει θέσει το ζήτημα της ενίσχυσης των δυνάμεων της τροχαίας και της ΕΛ.ΑΣ. στη Θεσσαλονίκη σε όλους τους αρμόδιους φορείς με σειρά παρεμβάσεών του.

Οπως τονίστηκε σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες, οι δρόμοι της Θεσσαλονίκης «στενάζουν» καθημερινά από 2 εκατομμύρια μετακινήσεις οχημάτων και μάλιστα για μικρές διαδρομές κυρίως και για αποστάσεις όλο κι όλο 1-2 χιλιομέτρων!

Το κυκλοφοριακό κάθε χρόνο γίνεται όλο και μεγαλύτερος βραχνάς για όλους όσοι ζούν ή επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη. Οι δρόμοι αδιάβατοι, και οι οδηγοί στα όρια νευρικής κρίσης να χρειάζονται μεγάλους χρόνους για σχετικά μικρές αποστάσεις.

Στις δημοσκοπήσεις το κυκλοφοριακό και οι μετακινήσεις των πολιτών καταγράφονται σταθερά ως τα πιο σημαντικά προβλήματα της πόλης.

Στη διάρκεια της ημερίδας ο Γιάννης Καραμήτσιος, πρόεδρος του σωματείου "Θεσσαλονίκη 21ος αιώνας έβαλε στο τραπέζι "επτά καινοτόμες ιδέες για την βελτίωση της κυκλοφορίας στην πόλη.

Ο κ. Καραμήτσιος αναφέρθηκε σε ιδέες που έχει εντοπίσει ο ίδιος και συνεργάτες σου σε πόλεις του εξωτερικού όπως είναι οι Βρυξέλες όπου εφαρμόζονται καινοτομίες για την αποσυμφόρηση στους δρόμους. Χώρες όπως η Γαλλία, η Γερμανία και το Βέλγιο έχουν εφαρμόσει νέες τάσεις και τεχνολογίες που βοήθησαν στο κυκλοφοριακό. Κυκλικοί κόμβοι, έξυπνα φανάρια που παρακολουθούν την κίνηση, η κατάργηση του φαινομένου του ενός αυτοκινήτου-ένα άτομο, οι φορτιστές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υποδομές για ποδηλατοδρόμους, το κλείσιμο του κέντρου τα σαββατοκύριακα, η… σύσταση περπατήματος.

«Σιγά σιγά στις ξένες πόλεις, ειδικά στην περιφέρεια, τα φανάρια καταργούνται. Στις διασταυρώσεις γίνονται επενδύσεις και μπαίνουν κυκλικοί κόμβοι που μειώνουν και τα ατυχήματα. Μια δεύτερη εξέλιξη είναι τα έξυπνα φανάρια που αντί να αναβοσβήνουν με σύστημα τεχνικής νοημοσύνης παρακολουθούν την κίνηση και επικοινωνούν μεταξύ τους. Στο εξωτερικό οι γείτονες οργανώνονται αν θέλουν να πάνε στο κέντρο ή σε έναν προορισμό συνεννοούνται μεταξύ τους για να πάρουν ένα αυτοκίνητο ακόμα.

Μια τάση η οποία ανθεί πάρα πολύ είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προς το παρόν υπάρχουν 300.000 σε όλη την Ευρώπη αλλά διάβασα σε έρευνα ότι θα πρέπει να γίνουν όσα τα βενζινάδικα» είπε και στην συνέχεια τόνισε πως «το περπάτημα ειδικά σε μια πόλη με μικρή κλίμακα όπως η Θεσσαλονίκη νομίζω πως μπορεί να δώσει λύσεις. Θα άξιζε τον χρόνο οι πολίτες όσοι μπορούν να το προτιμήσουν. Στη Θεσσαλονίκη η απόσταση από την διαγώνιο μέχρι τον Βαρδάρη είναι 20 λεπτά με τα πόδια, από την Δελφών μέχρι την Αριστοτέλους 30 λεπτά».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία