ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΑΣΘ: Από σήμερα η είσοδος μόνο από την μπροστινή πόρτα - Περισσότεροι από 130 ελεγκτές στα λεωφορεία

Σε ποιες γραμμές εφαρμόζεται το πιλοτικό μέτρο επιβίβασης απλο την μπροστινή πόρτα - Μπαράζ ελέγχων για την εισιτηριοδιαφυγή

 23/09/2024 07:25

ΟΑΣΘ: Από σήμερα η είσοδος μόνο από την μπροστινή πόρτα - Περισσότεροι από 130 ελεγκτές στα λεωφορεία

Τις παρεμβάσεις κατά της εισιτηριοδιαφυγής που πλήττει τις Αστικές Συγκοινωνίες, ξεκινάει από σήμερ Δευτερα 23/09, ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης ως Αρχή Μεταφορών, με την συνεργασία του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και αναλαμβάνουν να υλοποιήσουν το σχέδιο της απόφασης του ΟΣΕΘ που αφορά στην «Επιβίβαση Χρηστών των Λεωφορειακών Γραμμών από την Πρώτη Θύρα των Λεωφορείων Αστικής Συγκοινωνίας» και να την διασφαλίσουν στον ανώτατο βαθμό.

Έτσι, από σήμερα Δευτέρα 23/09/2024, το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα θα ισχύει στις εξής λεωφορειακές γραμμές:

Νο 4 Καλαμαριά-Χαριλάου

Νο 7 Αγ. Ιωάννης-Πανεπιστήμιο

Νο 11Τ Πυλαία-Χαριλάου

Νο 24 Πλ. Ελευθερίας-Χίλια Δένδρα

Νο 26 Καλλιθέα-Πλ. Ελευθερίας

Νο 28 Τ.Σ.Ευκαρπίας-Σκλαβενίτης-Παπαγεωργίου-Πανεπιστήμιο

Νο 30 Τριανδρία-Αποθήκη

Νο 35 Μετέωρα-Βενιζέλου

Νο 37 Ν.Σ.Σ.-Βενιζέλου

Νο 38 Νέα Ευκαρπία-Αριστοτέλους

Νο 42 Κορδελιό-Κοιμητήρια Ευόσμου

Νο 43 Τοπικό Ευόσμου

Νο 53 Τοπικό Σίνδου

Νο 53 Τοπικό Σίνδου- Γ' Φάση ΒΙ.ΠΕ.Θ.

Νο 59 Τοπικό Πεύκων

Νο 60 Πανόραμα-Νέο Πανόραμα

Νο 61 Χορτιάτης-Διασταύρωση

Νο 90 Μάλγαρα-Κουφάλια

Νο 91 Τοπικό Λαγκαδά

Νο 92 Κουφάλια-Άθυρα-Ραχώνα


Όπως έχει αποφασιστεί, η αποβίβαση των επιβατών, θα γίνεται από τις υπόλοιπες πόρτες ενώ η επιβίβαση και αποβίβαση ατόμων με αναπηρικά αμαξίδια, θα γίνεται από τη πόρτα στην οποία διατίθεται «ράμπα» για αμαξίδιο.

Η επιβίβαση και η αποβίβαση συνοδών μικρών παιδιών με βρεφικό παιδικό καρότσι, πραγματοποιείται από τη μεσαία πόρτα, για την ασφαλή μετακίνησή τους.

Στο πλαίσιο του σχεδίου αυτού, στα λεωφορεία του Οργανισμού έχει τοποθετηθεί σήμανση, η οποία προτρέπει στη χρήση εισιτηρίου και ταυτόχρονα προειδοποιεί για τα πρόστιμα.

Σύμφωνα με την απόφαση του ΟΣΕΘ, κάθε επιβάτης οφείλει να καταβάλλει το αντίτιμο του εισιτηρίου ή να φέρει εισιτήριο ή κάρτα, να το επικυρώνει κατά την επιβίβαση στο λεωφορείο και να το επιδεικνύει στο προσωπικό του ΚΤΕΛ, του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ, που είναι αρμόδιοι για τους ελέγχους κομίστρου.

Οι επιβάτες που έχουν μειωμένα εισιτήρια πρέπει να έχουν μαζί τους τα σχετικά δικαιολογητικά που να πιστοποιούν το δικαίωμα στην έκπτωση ή στο μηδενικό εισιτήριο.

Μέτρο πιλοτικού χαρακτήρα

Το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα έχει πιλοτικό χαρακτήρα, στοχεύει στη μεταφορά επιβατών με χρήση του εισιτηρίου ή της κάρτας απεριορίστων διαδρομών και θα αξιολογηθεί, με προοπτική να επεκταθεί και στις άλλες λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ.

Η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα υπάγεται σε ένα πλέγμα μέτρων για τον περιορισμό της εισιτηριοδιαφυγής,το οποίο έχει εκπονήσει ο ΟΑΣΘ και έχει εγκρίνει ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ)

Στο πλαίσιο του σχεδίου αυτού, στα αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης έχει τοποθετηθεί σήμανση, η οποία προτρέπει στη χρήση εισιτηρίου και ταυτόχρονα προειδοποιεί για τα πρόστιμα.

Επισκέψεις στελεχών του ΟΑΣΘ

Επιπλέον, και μετά από την έγκριση από τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς φορείς επισκέπτονται ήδη τα στελέχη του ΟΑΣΘ τα γυμνάσια και τα λύκεια της Θεσσαλονίκης, όπου συμμετέχουν σε σχετικές ενημερωτικές εκδηλώσεις.

Μέσα από τις εκδηλώσεις αυτές ενημερώνουν τα στελέχη του οργανισμού τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη σημαντικότητα των μέσων μαζικής μεταφοράς στα μεγάλα αστικά κέντρα και τα προβλήματα που δημιουργεί η εισιτηριοδιαφυγή στο κοινωνικό σύνολο. Σκοπός των ενημερωτικών αυτών εκδηλώσεων είναι η ευαισθητοποίηση των εφήβων και η ενδυνάμωση της κοινωνικής ευθύνης στη νεαρή ηλικία.

Επιπλέον 60 ελεγκτές

Ο ΟΑΣΘ «προχωρά» και στο πολλαπλασιασμό των ελέγχων και των προστίμων, αυξάνοντας τουλάχιστον κατά 60 τους ελεγκτές του. Περισσότεροι πλέον από 130 ελεγκτές θα διενεργούν καθημερινά ελέγχους, με στόχο την αύξηση της χρήσης των εισιτηρίων.

«Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης έχει ως στόχο να διασφαλίσει την βελτίωση των συγκοινωνιών και την βέλτιστη εξυπηρέτηση των επιβατών που σέβονται την αστική συγκοινωνία και αναγνωρίζουν την προσπάθεια εκσυγχρονισμού του στόλου και των παρεχόμενων υπηρεσιών», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας, υπογραμμίζοντας ότι τα μέτρα για τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγης είναι απαραίτητα μετά την έκταση που έλαβε το φαινόμενο στη Θεσσαλονίκη.

Τις παρεμβάσεις κατά της εισιτηριοδιαφυγής που πλήττει τις Αστικές Συγκοινωνίες, ξεκινάει από σήμερ Δευτερα 23/09, ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης ως Αρχή Μεταφορών, με την συνεργασία του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και αναλαμβάνουν να υλοποιήσουν το σχέδιο της απόφασης του ΟΣΕΘ που αφορά στην «Επιβίβαση Χρηστών των Λεωφορειακών Γραμμών από την Πρώτη Θύρα των Λεωφορείων Αστικής Συγκοινωνίας» και να την διασφαλίσουν στον ανώτατο βαθμό.

Έτσι, από σήμερα Δευτέρα 23/09/2024, το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα θα ισχύει στις εξής λεωφορειακές γραμμές:

Νο 4 Καλαμαριά-Χαριλάου

Νο 7 Αγ. Ιωάννης-Πανεπιστήμιο

Νο 11Τ Πυλαία-Χαριλάου

Νο 24 Πλ. Ελευθερίας-Χίλια Δένδρα

Νο 26 Καλλιθέα-Πλ. Ελευθερίας

Νο 28 Τ.Σ.Ευκαρπίας-Σκλαβενίτης-Παπαγεωργίου-Πανεπιστήμιο

Νο 30 Τριανδρία-Αποθήκη

Νο 35 Μετέωρα-Βενιζέλου

Νο 37 Ν.Σ.Σ.-Βενιζέλου

Νο 38 Νέα Ευκαρπία-Αριστοτέλους

Νο 42 Κορδελιό-Κοιμητήρια Ευόσμου

Νο 43 Τοπικό Ευόσμου

Νο 53 Τοπικό Σίνδου

Νο 53 Τοπικό Σίνδου- Γ' Φάση ΒΙ.ΠΕ.Θ.

Νο 59 Τοπικό Πεύκων

Νο 60 Πανόραμα-Νέο Πανόραμα

Νο 61 Χορτιάτης-Διασταύρωση

Νο 90 Μάλγαρα-Κουφάλια

Νο 91 Τοπικό Λαγκαδά

Νο 92 Κουφάλια-Άθυρα-Ραχώνα


Όπως έχει αποφασιστεί, η αποβίβαση των επιβατών, θα γίνεται από τις υπόλοιπες πόρτες ενώ η επιβίβαση και αποβίβαση ατόμων με αναπηρικά αμαξίδια, θα γίνεται από τη πόρτα στην οποία διατίθεται «ράμπα» για αμαξίδιο.

Η επιβίβαση και η αποβίβαση συνοδών μικρών παιδιών με βρεφικό παιδικό καρότσι, πραγματοποιείται από τη μεσαία πόρτα, για την ασφαλή μετακίνησή τους.

Στο πλαίσιο του σχεδίου αυτού, στα λεωφορεία του Οργανισμού έχει τοποθετηθεί σήμανση, η οποία προτρέπει στη χρήση εισιτηρίου και ταυτόχρονα προειδοποιεί για τα πρόστιμα.

Σύμφωνα με την απόφαση του ΟΣΕΘ, κάθε επιβάτης οφείλει να καταβάλλει το αντίτιμο του εισιτηρίου ή να φέρει εισιτήριο ή κάρτα, να το επικυρώνει κατά την επιβίβαση στο λεωφορείο και να το επιδεικνύει στο προσωπικό του ΚΤΕΛ, του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ, που είναι αρμόδιοι για τους ελέγχους κομίστρου.

Οι επιβάτες που έχουν μειωμένα εισιτήρια πρέπει να έχουν μαζί τους τα σχετικά δικαιολογητικά που να πιστοποιούν το δικαίωμα στην έκπτωση ή στο μηδενικό εισιτήριο.

Μέτρο πιλοτικού χαρακτήρα

Το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα έχει πιλοτικό χαρακτήρα, στοχεύει στη μεταφορά επιβατών με χρήση του εισιτηρίου ή της κάρτας απεριορίστων διαδρομών και θα αξιολογηθεί, με προοπτική να επεκταθεί και στις άλλες λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ.

Η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα υπάγεται σε ένα πλέγμα μέτρων για τον περιορισμό της εισιτηριοδιαφυγής,το οποίο έχει εκπονήσει ο ΟΑΣΘ και έχει εγκρίνει ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ)

Στο πλαίσιο του σχεδίου αυτού, στα αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης έχει τοποθετηθεί σήμανση, η οποία προτρέπει στη χρήση εισιτηρίου και ταυτόχρονα προειδοποιεί για τα πρόστιμα.

Επισκέψεις στελεχών του ΟΑΣΘ

Επιπλέον, και μετά από την έγκριση από τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς φορείς επισκέπτονται ήδη τα στελέχη του ΟΑΣΘ τα γυμνάσια και τα λύκεια της Θεσσαλονίκης, όπου συμμετέχουν σε σχετικές ενημερωτικές εκδηλώσεις.

Μέσα από τις εκδηλώσεις αυτές ενημερώνουν τα στελέχη του οργανισμού τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη σημαντικότητα των μέσων μαζικής μεταφοράς στα μεγάλα αστικά κέντρα και τα προβλήματα που δημιουργεί η εισιτηριοδιαφυγή στο κοινωνικό σύνολο. Σκοπός των ενημερωτικών αυτών εκδηλώσεων είναι η ευαισθητοποίηση των εφήβων και η ενδυνάμωση της κοινωνικής ευθύνης στη νεαρή ηλικία.

Επιπλέον 60 ελεγκτές

Ο ΟΑΣΘ «προχωρά» και στο πολλαπλασιασμό των ελέγχων και των προστίμων, αυξάνοντας τουλάχιστον κατά 60 τους ελεγκτές του. Περισσότεροι πλέον από 130 ελεγκτές θα διενεργούν καθημερινά ελέγχους, με στόχο την αύξηση της χρήσης των εισιτηρίων.

«Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης έχει ως στόχο να διασφαλίσει την βελτίωση των συγκοινωνιών και την βέλτιστη εξυπηρέτηση των επιβατών που σέβονται την αστική συγκοινωνία και αναγνωρίζουν την προσπάθεια εκσυγχρονισμού του στόλου και των παρεχόμενων υπηρεσιών», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας, υπογραμμίζοντας ότι τα μέτρα για τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγης είναι απαραίτητα μετά την έκταση που έλαβε το φαινόμενο στη Θεσσαλονίκη.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία