ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΑΣΘ: Θετικές εξελίξεις για πρόσληψη οδηγών και ηλεκτρικά λεωφορεία

Χθες έληξε η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος από οδηγούς οι οποίοι θα ήθελαν να εργαστούν στον ΟΑΣΘ - Απόφαση για 7,5 εκατ. ευρώ τα οποία απαιτούνται για τις εγκαταστάσεις φόρτισης 110 ηλεκτρικών λεωφορείων

 08/12/2023 07:00

ΟΑΣΘ: Θετικές εξελίξεις για πρόσληψη οδηγών και ηλεκτρικά λεωφορεία

Νίκος Ηλιάδης

Δύο θετικές ειδήσεις επιφύλασσε η χθεσινή ημέρα για τον ΟΑΣΘ. Η πρώτη αφορά τη διαδικασία πρόσληψης 150 οδηγών με οκτάμηνες συμβάσεις η οποία είναι σε εξέλιξη και η δεύτερη την επικείμενη προμήθεια και εγκατάσταση των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων.

Ειδικότερα, χθες έληξε η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος από οδηγούς οι οποίοι θα ήθελαν να εργαστούν στον ΟΑΣΘ με σύμβαση ορισμένου χρόνου διάρκειας οκτώ μηνών. Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν υποβάλει αιτήσεις περίπου 260 οδηγοί για την κάλυψη 150 θέσεων.

Το γεγονός αυτό διαψεύδει κάποιους φόβους που υπήρχαν σχετικά με το εάν θα υπήρχαν διαθέσιμοι οδηγοί στην αγορά για να καλύψουν τις επείγουσες ανάγκες του ΟΑΣΘ. 

Από σήμερα ξεκινά η διαδικασία αξιολόγησης αυτών των αιτήσεων από την επιτροπή που έχει συγκροτήσει ο ΟΑΣΘ ώστε να γίνει η επιλογή των 150 από τους συνολικά 260. Στη συνέχεια ο πίνακας με τα ονόματα των 150 θα αποσταλεί για έλεγχο και έγκριση στο ΑΣΕΠ.

Όπως δήλωσε στο makthes.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης “το ενδιαφέρον που υπήρξε από οδηγούς ξεπέρασε τις προσδοκίες μας και ο προγραμματισμός μας είναι να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία πρόσληψης των 150 οδηγών μέσα στο 2023 ώστε από τις 3 Ιανουαρίου να πιάσουν τιμόνι”.

Σύμφωνα με τον κ. Ταγγίρη με τους επιπλέον 150 οδηγούς θα καταφέρει ο ΟΑΣΘ να βγάλει στους δρόμους άλλα περίπου πενήντα και πλέον λεωφορεία, γεγονός που θα προσφέρει σημαντική ενίσχυση στο μεταφορικό έργο.

Βεβαίως, για την πλήρη υλοποίηση του καθημερινού προγράμματος του ΟΑΣΘ, για τις γραμμές εντός πολεοδομικού συγκροτήματος απαιτούνται συνολικά περί τα 370 λεωφορεία ενώ σήμερα βγαίνουν στους δρόμους γύρω στα 270. Συνεπώς με την πρόσληψη των 150 οδηγών θα καλυφθούν περίπου οι μισές ελλείψεις. 

Ο κ. Ταγγίρης σημειώνει ότι “στο μεταξύ έχουμε ξεκινήσει διαβούλευση με τους εργαζόμενους προκειμένου με τη δική τους συναίνεση να μπορούν, εάν θέλουν να εργαστούν σε κάποια από τα ρεπό τους και να τα πληρωθούν”. Σύμφωνα με την εκτίμηση του επικεφαλής του Οργανισμού αυτό ενδέχεται να δώσει τη δυνατότητα στον ΟΑΣΘ να βγάλει στους δρόμους άλλα περίπου 30 λεωφορεία. Κάτι τέτοιο, πάντως, προϋποθέτει την έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης των υπουργείων Εργασίας και Υποδομών και Μεταφορών η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες είναι υπό έκδοση.

10 εκατ. για τα ηλεκτρικά

Στο μεταξύ χθες ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας υπέγραψε την απόφαση για να σταλούν στον ΟΑΣΘ 7,5 εκατ. ευρώ τα οποία απαιτούνται προκειμένου να γίνουν οι εγκαταστάσεις φόρτισης των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων, στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης. Εάν, στο ποσό αυτό προστεθεί και η δαπάνη προς τον ΔΕΔΔΗΕ για την αναβάθμιση των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων στο αμαξοστάσιο τότε η συνολική δαπάνη θα φτάσει στα 10 εκατ.

Το έργο θα υλοποιήσει για λογαριασμό του ΟΑΣΘ η Αναπτυξιακή Εταιρεία Νομού Θεσσαλονίκης. Για το λόγο αυτό έχει καταρτιστεί προγραμματική σύμβαση μεταξύ των δύο φορέων η οποία εγκρίθηκε την περασμένη Τρίτη από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Έτσι, μέσα στον Ιανουάριο η ΑΝΕΘ θα ξεκινήσει τη διαγωνιστική διαδικασία για την κατασκευή των εγκαταστάσεων όπου θα τοποθετηθούν οι 55 φορτιστές για τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία τα οποία αναμένονται γύρω στον Απρίλιο του 2024 και εκτιμάται ότι θα κυκλοφορήσουν μέσα στον Ιούνιο.


Δύο θετικές ειδήσεις επιφύλασσε η χθεσινή ημέρα για τον ΟΑΣΘ. Η πρώτη αφορά τη διαδικασία πρόσληψης 150 οδηγών με οκτάμηνες συμβάσεις η οποία είναι σε εξέλιξη και η δεύτερη την επικείμενη προμήθεια και εγκατάσταση των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων.

Ειδικότερα, χθες έληξε η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος από οδηγούς οι οποίοι θα ήθελαν να εργαστούν στον ΟΑΣΘ με σύμβαση ορισμένου χρόνου διάρκειας οκτώ μηνών. Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν υποβάλει αιτήσεις περίπου 260 οδηγοί για την κάλυψη 150 θέσεων.

Το γεγονός αυτό διαψεύδει κάποιους φόβους που υπήρχαν σχετικά με το εάν θα υπήρχαν διαθέσιμοι οδηγοί στην αγορά για να καλύψουν τις επείγουσες ανάγκες του ΟΑΣΘ. 

Από σήμερα ξεκινά η διαδικασία αξιολόγησης αυτών των αιτήσεων από την επιτροπή που έχει συγκροτήσει ο ΟΑΣΘ ώστε να γίνει η επιλογή των 150 από τους συνολικά 260. Στη συνέχεια ο πίνακας με τα ονόματα των 150 θα αποσταλεί για έλεγχο και έγκριση στο ΑΣΕΠ.

Όπως δήλωσε στο makthes.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης “το ενδιαφέρον που υπήρξε από οδηγούς ξεπέρασε τις προσδοκίες μας και ο προγραμματισμός μας είναι να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία πρόσληψης των 150 οδηγών μέσα στο 2023 ώστε από τις 3 Ιανουαρίου να πιάσουν τιμόνι”.

Σύμφωνα με τον κ. Ταγγίρη με τους επιπλέον 150 οδηγούς θα καταφέρει ο ΟΑΣΘ να βγάλει στους δρόμους άλλα περίπου πενήντα και πλέον λεωφορεία, γεγονός που θα προσφέρει σημαντική ενίσχυση στο μεταφορικό έργο.

Βεβαίως, για την πλήρη υλοποίηση του καθημερινού προγράμματος του ΟΑΣΘ, για τις γραμμές εντός πολεοδομικού συγκροτήματος απαιτούνται συνολικά περί τα 370 λεωφορεία ενώ σήμερα βγαίνουν στους δρόμους γύρω στα 270. Συνεπώς με την πρόσληψη των 150 οδηγών θα καλυφθούν περίπου οι μισές ελλείψεις. 

Ο κ. Ταγγίρης σημειώνει ότι “στο μεταξύ έχουμε ξεκινήσει διαβούλευση με τους εργαζόμενους προκειμένου με τη δική τους συναίνεση να μπορούν, εάν θέλουν να εργαστούν σε κάποια από τα ρεπό τους και να τα πληρωθούν”. Σύμφωνα με την εκτίμηση του επικεφαλής του Οργανισμού αυτό ενδέχεται να δώσει τη δυνατότητα στον ΟΑΣΘ να βγάλει στους δρόμους άλλα περίπου 30 λεωφορεία. Κάτι τέτοιο, πάντως, προϋποθέτει την έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης των υπουργείων Εργασίας και Υποδομών και Μεταφορών η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες είναι υπό έκδοση.

10 εκατ. για τα ηλεκτρικά

Στο μεταξύ χθες ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας υπέγραψε την απόφαση για να σταλούν στον ΟΑΣΘ 7,5 εκατ. ευρώ τα οποία απαιτούνται προκειμένου να γίνουν οι εγκαταστάσεις φόρτισης των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων, στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης. Εάν, στο ποσό αυτό προστεθεί και η δαπάνη προς τον ΔΕΔΔΗΕ για την αναβάθμιση των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων στο αμαξοστάσιο τότε η συνολική δαπάνη θα φτάσει στα 10 εκατ.

Το έργο θα υλοποιήσει για λογαριασμό του ΟΑΣΘ η Αναπτυξιακή Εταιρεία Νομού Θεσσαλονίκης. Για το λόγο αυτό έχει καταρτιστεί προγραμματική σύμβαση μεταξύ των δύο φορέων η οποία εγκρίθηκε την περασμένη Τρίτη από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Έτσι, μέσα στον Ιανουάριο η ΑΝΕΘ θα ξεκινήσει τη διαγωνιστική διαδικασία για την κατασκευή των εγκαταστάσεων όπου θα τοποθετηθούν οι 55 φορτιστές για τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία τα οποία αναμένονται γύρω στον Απρίλιο του 2024 και εκτιμάται ότι θα κυκλοφορήσουν μέσα στον Ιούνιο.


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία