ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΣΕΘ: Στον αέρα ο διεθνής διαγωνισμός για την ανάθεση συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη

Μέχρι τις 23 Οκτωβρίου οι καταθέσεις φακέλων των ενδιαφερόμενων

 23/08/2024 08:56

ΟΣΕΘ: Στον αέρα ο διεθνής διαγωνισμός για την ανάθεση συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη

Προκηρύχθηκε επίσημα από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) ο ανοικτός διεθνής διαγωνισμός που σχεδιάστηκε για την ανάθεση συγκοινωνιακού έργου στην ευρύτερη περιοχή Θεσσαλονίκης. Πρόκειται ουσιαστικά για την περιοχή που σήμερα εξυπηρετείται από σύμπραξη με επικεφαλής τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

Στην πλατφόρμα του ΕΣΗΔΗΣ, στους ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς προμηθειών & υπηρεσιών https://nepps-search.eprocurement.gov.gr/actSearch/faces/active_search_main.jspx με Α/Α: 357397 και στην ιστοσελίδα του ΟΣΕΘ https://oseth.com.gr/category/προκηρύξεις/διαγωνισμοί εμφανίζεται ηλεκτρονικά η Διακήρυξη με τα Παραρτήματά της για την Α΄ φάση του Διαγωνισμού παροχής υπηρεσιών δημόσιων επιβατικών μεταφορών με λεωφορεία. Μαζί με τα Παραρτήματα έχουν επισυναφθεί και οι απαντήσεις του ΟΣΕΘ στα σχόλια επί της διαβούλευσης.

Ο διαγωνισμός γίνεται με όλους τους όρους του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 1370/2007, αφορά σε παροχή υπηρεσιών δημόσιων επιβατικών μεταφορών με λεωφορεία, εκτιμώμενου έργου 20 εκ. οχηματοχιλιομέτρων ετησίως, με πρόβλεψη αύξησης του έργου έως 25%, με διάρκεια υπηρεσιών 10 χρόνια και με δυνατότητα επέκτασης έως πέντε (5) χρόνια επιπλέον. Περιλαμβάνει μοναδιαίο κόστος χιλιομέτρου στα 2,2€ για τα θερμικά λεωφορεία και στα 2,4€ για τα «καθαρά» λεωφορεία. Στην αμοιβή περιλαμβάνεται, καινοτόμα για την Ελλάδα, οικονομική κινητροδότηση του αναδόχου για την επιπλέον του πρώτου έτους επιβατική κίνηση που θα ελκύσει.

Ο εκτιμώμενος αριθμός οχημάτων για το έργο θα ανέλθει σε περίπου 220 μαζί με τα εφεδρικά, εκ των οποίων τα 62 οχήματα κατ’ ελάχιστον θα πρέπει να είναι «καθαρά». Στις υποχρεώσεις του αναδόχου είναι η δημιουργία – λειτουργία των απαραίτητων εγκαταστάσεων (αμαξοστάσια, χώροι φόρτισης κλπ).

Η αξία της σύμβασης κινείται στην περιοχή των 600 εκ. € για όλο το χρονικό διάστημα των 10 ετών.

Η καταληκτική ημερομηνία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος και την κατάθεση σχετικών Φακέλων από τους Οικονομικούς Φορείς είναι η 23η.10.2024 και η αποσφράγιση τους θα γίνει την 31η.10.2024.

«Μετά τη διαβούλευση που προηγήθηκε για την ανάθεση ενός καινοτόμου συγκοινωνιακού έργου με λεωφορεία στην περιοχή Θεσσαλονίκης, αναρτήθηκε η σχετική προκήρυξη. Ευελπιστούμε στην εκδήλωση ενδιαφέροντος τόσο από εγχώριους όσο και από διεθνείς φορείς. Η αναδιάρθρωση και η ποιοτική αναμόρφωση του συγκοινωνιακού έργου στην περιοχή ευθύνης μας, με την αμέριστη στήριξη της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα ενοποιήσει και θα εκσυγχρονίσει τις υπηρεσίες και θα δώσει την ευκαιρία ώστε ισότροπα, οικονομικά και με ασφάλεια να παρέχουμε και να εποπτεύουμε ποιοτική αστική συγκοινωνία για τη Θεσσαλονίκη του 2030», ανέφεραν σε κοινή δήλωσή τους, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος του ΟΣΕΘ Γιάννης Καλογερούδης και ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιάννης Τόσκας.

Προκηρύχθηκε επίσημα από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) ο ανοικτός διεθνής διαγωνισμός που σχεδιάστηκε για την ανάθεση συγκοινωνιακού έργου στην ευρύτερη περιοχή Θεσσαλονίκης. Πρόκειται ουσιαστικά για την περιοχή που σήμερα εξυπηρετείται από σύμπραξη με επικεφαλής τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

Στην πλατφόρμα του ΕΣΗΔΗΣ, στους ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς προμηθειών & υπηρεσιών https://nepps-search.eprocurement.gov.gr/actSearch/faces/active_search_main.jspx με Α/Α: 357397 και στην ιστοσελίδα του ΟΣΕΘ https://oseth.com.gr/category/προκηρύξεις/διαγωνισμοί εμφανίζεται ηλεκτρονικά η Διακήρυξη με τα Παραρτήματά της για την Α΄ φάση του Διαγωνισμού παροχής υπηρεσιών δημόσιων επιβατικών μεταφορών με λεωφορεία. Μαζί με τα Παραρτήματα έχουν επισυναφθεί και οι απαντήσεις του ΟΣΕΘ στα σχόλια επί της διαβούλευσης.

Ο διαγωνισμός γίνεται με όλους τους όρους του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 1370/2007, αφορά σε παροχή υπηρεσιών δημόσιων επιβατικών μεταφορών με λεωφορεία, εκτιμώμενου έργου 20 εκ. οχηματοχιλιομέτρων ετησίως, με πρόβλεψη αύξησης του έργου έως 25%, με διάρκεια υπηρεσιών 10 χρόνια και με δυνατότητα επέκτασης έως πέντε (5) χρόνια επιπλέον. Περιλαμβάνει μοναδιαίο κόστος χιλιομέτρου στα 2,2€ για τα θερμικά λεωφορεία και στα 2,4€ για τα «καθαρά» λεωφορεία. Στην αμοιβή περιλαμβάνεται, καινοτόμα για την Ελλάδα, οικονομική κινητροδότηση του αναδόχου για την επιπλέον του πρώτου έτους επιβατική κίνηση που θα ελκύσει.

Ο εκτιμώμενος αριθμός οχημάτων για το έργο θα ανέλθει σε περίπου 220 μαζί με τα εφεδρικά, εκ των οποίων τα 62 οχήματα κατ’ ελάχιστον θα πρέπει να είναι «καθαρά». Στις υποχρεώσεις του αναδόχου είναι η δημιουργία – λειτουργία των απαραίτητων εγκαταστάσεων (αμαξοστάσια, χώροι φόρτισης κλπ).

Η αξία της σύμβασης κινείται στην περιοχή των 600 εκ. € για όλο το χρονικό διάστημα των 10 ετών.

Η καταληκτική ημερομηνία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος και την κατάθεση σχετικών Φακέλων από τους Οικονομικούς Φορείς είναι η 23η.10.2024 και η αποσφράγιση τους θα γίνει την 31η.10.2024.

«Μετά τη διαβούλευση που προηγήθηκε για την ανάθεση ενός καινοτόμου συγκοινωνιακού έργου με λεωφορεία στην περιοχή Θεσσαλονίκης, αναρτήθηκε η σχετική προκήρυξη. Ευελπιστούμε στην εκδήλωση ενδιαφέροντος τόσο από εγχώριους όσο και από διεθνείς φορείς. Η αναδιάρθρωση και η ποιοτική αναμόρφωση του συγκοινωνιακού έργου στην περιοχή ευθύνης μας, με την αμέριστη στήριξη της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα ενοποιήσει και θα εκσυγχρονίσει τις υπηρεσίες και θα δώσει την ευκαιρία ώστε ισότροπα, οικονομικά και με ασφάλεια να παρέχουμε και να εποπτεύουμε ποιοτική αστική συγκοινωνία για τη Θεσσαλονίκη του 2030», ανέφεραν σε κοινή δήλωσή τους, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος του ΟΣΕΘ Γιάννης Καλογερούδης και ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιάννης Τόσκας.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία