Ούτε μετρό ούτε ΟΑΣΘ
15/09/2019 23:10
15/09/2019 23:10
Περιμέναμε περισσότερα από τον πρωθυπουργό και για το μετρό και για τον ΟΑΣΘ. Στην καθημερινότητα των Θεσσαλονικέων οι μετακινήσεις παίζουν πρωταρχικό ρόλο. Δεν ήταν επιλογή μας να αναγάγουμε τις μεταφορές σε μείζον θέμα. Μοίρα κακή μάς έστειλε στην πόλη όπου μετά τη χρυσή εποχή του τραμ και της θρυλικής σκαλομαρίας, μαζική αστική συγκοινωνία σημαίνει αυτομάτως ΟΑΣΘ.
Τραβήξαμε πολλά τα τελευταία τέσσερα χρόνια και με την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, που οδήγησε στην περαιτέρω απαξίωση του Οργανισμού, σε λιγότερα διαθέσιμα λεωφορεία και μεγαλύτερες από ποτέ καθυστερήσεις με ατέλειωτη αναμονή στις στάσεις.
Η αντιπολιτευτική κριτική που ασκούσε η Νέα Δημοκρατία στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν έντονη και επικεντρωνόταν ακριβώς στην κρατικοποίηση του Οργανισμού, στην οποία και αποδίδονταν τα περισσότερα δεινά.
Κι έγιναν οι εκλογές και η ΝΔ κυβέρνηση όπως διακαώς επιθυμούσε κι όπως περίμενε, αν κρίνουμε από την ετοιμότητά της σε θέματα οικονομικού ενδιαφέροντος που όλους μάς καίνε.
Για τη Θεσσαλονίκη όμως δεν ήταν έτοιμη όπως φάνηκε στη συνέντευξη Τύπου του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ. Η παραχώρηση τμήματος του έργου του ΟΑΣΘ -αυτού που αφορά τις περιοχές εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος- στο ΚΤΕΛ είναι ασπιρίνη για να αντιμετωπιστεί το βαρύ εγκεφαλικό της αστικής μας συγκοινωνίας.
Ούτε κι από το μετρό αχνοφέγγει κανένα φως, γιατί η λύση της μεταφοράς των αρχαίων της Βενιζέλου και της επανατοποθέτησής τους, που προκρίνει η κυβέρνηση, αλλάζει ξανά το χρονοδιάγραμμα ή μάλλον το θολώνει για άλλη μία φορά. Στο προηγούμενο φύλλο της «ΜτΚ» δημοσιεύθηκε η φετινή εκδοχή της έρευνας που διεξάγει παραδοσιακά τα τελευταία ένδεκα χρόνια η εταιρεία επικοινωνίας και δημοσκοπήσεων to the point.
Ένα από τα ευρήματά της ήταν ότι οι Θεσσαλονικείς είναι αισιόδοξοι για το μέλλον σε σημαντικά μεγαλύτερο ποσοστό από ό,τι πέρυσι.
Ένα άλλο όμως δείχνει ότι σε ποσοστό 65% οι ίδιοι άνθρωποι είναι απογοητευμένοι από τον ΟΑΣΘ και την κρατική του υπόσταση καθώς και ότι οι μετακινήσεις στην πόλη είναι ένα από τα δύο (το άλλο είναι η καθαριότητα) μεγαλύτερα προβλήματα του Θεσσαλονικιού.
Κι εντάξει, αισθανθήκαμε ικανοποιημένοι όταν ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής μόλις λίγες ημέρες πριν από την έλευση του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ δεσμεύτηκε μέσω συνέντευξής του στη «ΜτΚ» ότι αυτή η κυβέρνηση δεν πρόκειται να εγκαινιάσει μουσαμάδες.
Θα ήταν όμως χρήσιμο να γνωρίζει και ο ίδιος αλλά και ολόκληρη η κυβέρνηση πως όσο απεχθάνεται τους μουσαμάδες η πόλη, άλλο τόσο μισεί να ζει πίσω από τις λαμαρίνες.
* Δημοσιεύτηκε στη "ΜτΚ" στις 15/9/2019.
Περιμέναμε περισσότερα από τον πρωθυπουργό και για το μετρό και για τον ΟΑΣΘ. Στην καθημερινότητα των Θεσσαλονικέων οι μετακινήσεις παίζουν πρωταρχικό ρόλο. Δεν ήταν επιλογή μας να αναγάγουμε τις μεταφορές σε μείζον θέμα. Μοίρα κακή μάς έστειλε στην πόλη όπου μετά τη χρυσή εποχή του τραμ και της θρυλικής σκαλομαρίας, μαζική αστική συγκοινωνία σημαίνει αυτομάτως ΟΑΣΘ.
Τραβήξαμε πολλά τα τελευταία τέσσερα χρόνια και με την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, που οδήγησε στην περαιτέρω απαξίωση του Οργανισμού, σε λιγότερα διαθέσιμα λεωφορεία και μεγαλύτερες από ποτέ καθυστερήσεις με ατέλειωτη αναμονή στις στάσεις.
Η αντιπολιτευτική κριτική που ασκούσε η Νέα Δημοκρατία στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν έντονη και επικεντρωνόταν ακριβώς στην κρατικοποίηση του Οργανισμού, στην οποία και αποδίδονταν τα περισσότερα δεινά.
Κι έγιναν οι εκλογές και η ΝΔ κυβέρνηση όπως διακαώς επιθυμούσε κι όπως περίμενε, αν κρίνουμε από την ετοιμότητά της σε θέματα οικονομικού ενδιαφέροντος που όλους μάς καίνε.
Για τη Θεσσαλονίκη όμως δεν ήταν έτοιμη όπως φάνηκε στη συνέντευξη Τύπου του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ. Η παραχώρηση τμήματος του έργου του ΟΑΣΘ -αυτού που αφορά τις περιοχές εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος- στο ΚΤΕΛ είναι ασπιρίνη για να αντιμετωπιστεί το βαρύ εγκεφαλικό της αστικής μας συγκοινωνίας.
Ούτε κι από το μετρό αχνοφέγγει κανένα φως, γιατί η λύση της μεταφοράς των αρχαίων της Βενιζέλου και της επανατοποθέτησής τους, που προκρίνει η κυβέρνηση, αλλάζει ξανά το χρονοδιάγραμμα ή μάλλον το θολώνει για άλλη μία φορά. Στο προηγούμενο φύλλο της «ΜτΚ» δημοσιεύθηκε η φετινή εκδοχή της έρευνας που διεξάγει παραδοσιακά τα τελευταία ένδεκα χρόνια η εταιρεία επικοινωνίας και δημοσκοπήσεων to the point.
Ένα από τα ευρήματά της ήταν ότι οι Θεσσαλονικείς είναι αισιόδοξοι για το μέλλον σε σημαντικά μεγαλύτερο ποσοστό από ό,τι πέρυσι.
Ένα άλλο όμως δείχνει ότι σε ποσοστό 65% οι ίδιοι άνθρωποι είναι απογοητευμένοι από τον ΟΑΣΘ και την κρατική του υπόσταση καθώς και ότι οι μετακινήσεις στην πόλη είναι ένα από τα δύο (το άλλο είναι η καθαριότητα) μεγαλύτερα προβλήματα του Θεσσαλονικιού.
Κι εντάξει, αισθανθήκαμε ικανοποιημένοι όταν ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής μόλις λίγες ημέρες πριν από την έλευση του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ δεσμεύτηκε μέσω συνέντευξής του στη «ΜτΚ» ότι αυτή η κυβέρνηση δεν πρόκειται να εγκαινιάσει μουσαμάδες.
Θα ήταν όμως χρήσιμο να γνωρίζει και ο ίδιος αλλά και ολόκληρη η κυβέρνηση πως όσο απεχθάνεται τους μουσαμάδες η πόλη, άλλο τόσο μισεί να ζει πίσω από τις λαμαρίνες.
* Δημοσιεύτηκε στη "ΜτΚ" στις 15/9/2019.
23/12/2024 15:40
23/12/2024 16:55
21/12/2024 15:44
26/12/2024 13:21
26/12/2024 13:08
26/12/2024 12:40
26/12/2024 12:05
ΣΧΟΛΙΑ